Tuesday, July 3, 2012

KALID IBRAHIM TERUS MEMBANTU UMNO.

di atas adalah petikan kenyataan kalid.

ternyata kalid menyanggah ide pakatan dalam berjanji memberikan pendidikan percuma.

manakala.....sebelum itu kalid dan najib telah bergelak sakan pasal akan 'bakal terbitnya' kenyataan yang kalid keluarkan semalam.

politik penuh dengan seni.

23 comments:

Anonymous said...

Ukur baju di badan sendiri

Anonymous said...

Kepada semua tukang komen,
Jangan layan tulisan dari Bomo Siam.
Jangan buang masa dan buang ruang di halaman ini jika anda hendak layan tulisan Bomo Siam. Bomo Siam, kau boleh pergi ke laman Yahoo, disitu engkau boleh tulis banyak-banyak untuk mengeluarkan taik dalam otak engkau. Ramai orang sudah bosan membaca tulisan engkau. Tiada pengajaran yang boleh orang belajar dari otak bodoh engkau.

Anonymous said...

ni blog yg x bagi 1 pun input beguna..cuba la bawa mengucap..apasal kau lapar duit sgt ke..kalau ko nak duit mintak kat aku..bape ko nak,aku bagi..keja cari duit dgn fitnah.ko suka kan makan daging sesama sendiri..tapi ni la keja pecacai umno kan..kesian tengok hangpa semua..bpa najib bini rosmah bagi kat hangpa semua blogger umno oi..klau x dak duit sgt nak hidup cari aku .jgn malu2..

Anonymous said...

muahaaahaaa

pencacai PR dah ak tahan nak rasuah GAP ngan DuIt.....ni mesti dari RM 3Bil muahahhhhaaa

meracau la lagi

Anonymous said...

Muahahaha...kelakar politik ...yang anon-anon emo sangat apa hal nya?

Anonymous said...

Khalid pandai. Dia seiring dengan DAPig. hamPAS dengan peliwat...boleh jalan daaa. Lepas kenyataan ni mesti DAPig tolong Fa Ekah punya.

Anonymous said...

Nak suap tembolok sendiri pun terkial-kial...kaya sangat nampaknya. Duit sianu lah tu. Tak main lah...

Anonymous said...

buat cam aku je. nampak je komen dari bomo siam tu, terus aku skip. Baca tulisan dia, bukan ada apa guna pun. Dia punya spin buat ko pening je. Macam anjing yg menyalak bukit la. kalo kita buat bodo, tak layan, lama lama dia senyap la pasal letih takde org layan.hahahaa.

Anonymous said...

Cibai Sex Leg kena jelaskan isu MCA jadi proksi kepada Persatuan Hoki Israel di India baru-baru ini, apa dah jadi dengan MCA ni, korang ni tali barut Israel ke? Apa pun MCA memang dah teruk, dah nak mampus, lepas tu sengaja menyusahkan UMNO dan parti komponen lain dengan berbagai kontroversi.

Kepada Cibai Sex Leg dan pimpinan MCA, kalau dah tahu MCA dah nak mampus menjelang PRU 13 kelak, korang bubarkanlah MCA itu saja, sekadar jadi perosak saja, menyusahkan Barisan Nasional saja. Malahan Cibai Sex Leg boleh pergi jadi ahli DAPigs, pemikiran Cibai Sex Leg dah serupa pemikiran DAPigs, sekarang MCA diheret terlibat dengan Israel pula, PRU 13, bungkuslah MCA kalau macam ni, terutama di kerusi majoriti bumiputera yang diberi atas ihsan UMNO, harapnya PERKASA letakkan wakil menentang semua calon MCA di kerusi majoriti bumiputera dalam PRU 13 kelak, kalau orang Cina dah menolak MCA, tak guna kita orang bumiputera nak berhempas pulas nak menyelamatkan MCA pula, pimpinan MCA pun macam anjing tersepit, tikam parti komponen lain demi populariti politik, selagi Cibai Sex Leg dan kuncu-kuncunya dalam MCA, tak lama lagilah hayat MCA, lepas PRU 13 berkuburlah MCA, kalau tak berkubur pun akan jadi seperti kerakap di atas batu, hidup segan mati tak mahu, macam mayat hidup sajalah MCA sekarang ni, tunggu masa nak mampus sajalah, ini adalah angkara Cibai Sex Leg dan kuncu-kuncunya. Blah la, berlagak saja lebih MCA ni, dah nak mampus tak sedar diri lagi, meluat aku dengan MCA jahanam ni.

Anonymous said...

Cibai Sex Leg, kalau MCA masih bermaruah, pulangkan semua kerusi yang majoriti bumiputera kepada UMNO kembali, korang tu tak sedar diri, dasar anjing tersepit, ditolong oleh UMNO korang khianati UMNO pula, aku memang meluat dengan MCA dibawah cengkaman rejim Cibai Sex Leg ni, kurang ajar dan tak sadar diri, tak berguna, parti komponen berhempas pulas tolong dia, tapi dia pula tikam parti komponen dari belakang, macam-macam kontroversi dia buat untuk raih populariti politik, tak guna punya orang.

Anonymous said...

Cibai Sex Leg dan kuncu-kuncunya perlu beri penjelasan pasal keterlibatan MCA sebagai proksi Persatuan Hoki Israel dalam mesyuarat persatuan hoki di India baru-baru ini, apakah ini satu lagi drama yang dibuat oleh MCA dibawah rejim diktator Cibai Sex Leg untuk menghancurkan sokongan rakyat terhadap parti komponen lain dalam Barisan Nasional selepas Cibai Sex Leg dah tahu yang MCA akan mampus dalam PRU 13 akan datang?

Sebelum ini Cibai Sex Leg beri amaran kepada UMNO Johor, memang dasar cibai, amaran babi apa lagi, sepatutnya Cibai Sex Leg dan rakan-rakan subahatnya ini yang perlu diberi amaran, dasar tak sedar diri, dasar tak mengenang budi, dasar tikam kawan dari belakang demi kepentingan peribadi, MCA di bawah telunjuk rejim diktator Cibai Sex Leg dan kuncu-kuncu subahatnya ini memang tak boleh dipercayai, tidak guna UMNO dan parti komponen lain berhempas pula tolong MCA kerana MCA selagi dikuasai oleh golongan tak berguna dan pengkhianat tikam kawan dari belakang seperti Cibai Sex Leg dan kuncu-kuncunya ini, maka MCA hanya akan jadi liabiliti dan masalah yang sangat besar kepada Barisan Nasional saja. Perdana Menteri perlu mendapatkan penjelasan yang sejelasnya dari Cibai Sex Leg pasal isu jadi proksi Israel di mesyuarat hoki di India baru-baru ini, ini melibatkan kepentingan Barisan Nasional, kalau Cibai Sex Leg dan kuncu-kuncunya meredah tahi babi, jangan nak berdekat dengan UMNO dan parti komponen lain dalam Barisan Nasional pula, korang terpalit najis mughallazah. Perdana Menteri perlu bertindak segera untuk menyelamatkan maruah Barisan Nasional dan parti komponen dalam Barisan Nasional yang diperkotak katikkan oleh Cibai Sex Leg dan kuncu-kuncunya dengan berbagai kontroversi yang mungkin sengaja dibuat untuk menjahanamkan parti komponen yang lain selepas MCA dah jadi seperti kerakap di atas batu, hidup segan mati tak mahu, ibarat mayat hidup, menunggu masa untuk mampus sajalah.

Anonymous said...

AMARAN KERAS BUAT BOMOH SIAM

1. Nak komen...komen..
2. jgn terlalu kerap
3. nak jugak komen byk masuk as TANPA NAMA

4.discuss jgn meraban2...
5. focus atau balas isu2 yg ditimbolkan oleh gap or kmentor lain

itu saja..

tukar bomoh siam klu boleh..
lang moto ka semua xelok

tukar jd 'Pejuang Keadilan' ka
nampak genius serius sket...

org pun tawar hati nk berdebat dgn 'bomo siam'

Anonymous said...

kawasan majoriti cina, pas tolong penaikkan dapig, tetapi apakah dapig ada tunjukkan rasa kesyukuran?

Anonymous said...

jawapannya jelas dapig kata mereka ikut perlembagaan dalam isu hudhud! yakni dapig tak rasa ada hutang bodi sama itu pas woo...

Anonymous said...

Anonymous said...

AMARAN KERAS BUAT BOMOH SIAM

1. Nak komen...komen..
2. jgn terlalu kerap
3. nak jugak komen byk masuk as TANPA NAMA

4.discuss jgn meraban2...
5. focus atau balas isu2 yg ditimbolkan oleh gap or kmentor lain

itu saja..

tukar bomoh siam klu boleh..
lang moto ka semua xelok

tukar jd 'Pejuang Keadilan' ka
nampak genius serius sket...

org pun tawar hati nk berdebat dgn 'bomo siam'

July 3, 2012 10:17 AM

----------------------------------

Saudara mungkin tersilap faham, saya bukan Bomo Siam, apa yang saya utarakan pasal isu MCA dan Cibai Sex Leg ni adalah isu yang sangat panas sekarang ini, isu ini perlukan penyelesaian segera, yang buat taiknya adalah Cibai Sex Leg dan kuncu-kuncunya, yang jadi mangsa adalah Barisan Nasional dan parti komponen dalam Barisan Nasional, kalau MCA dah nak mampus, bubarkan sajalah, menyemak saja. Saya memang meluat dengan MCA sejak Cibai Sex Leg jadi diktator dalam MCA, perangainya macam jahanam, suka merosakkan imej Barisan Nasional, suka memecahbelahkan perpaduan dalam Barisan Nasional dengan isu perkauman, sekarang buat hal lagi dengan melibatkan diri dengan Israel pula, tak puas hati lagi ke menyusahkan parti komponen lain dalam Barisan Nasional selama ini? Tahulah MCA dah nak mampus, janganlah heret parti komponen lain ke lembah kehancuran seperti MCA, korang nak mampus ke, nak hancur ke itu korang (MCA) punya pasal, jangan nak libatkan komponen lain dalam Barisan Nasional pula dalam hal MCA dan rejim Cibai Sex Leg dan kuncu-kuncunya ini. Berhempas pulas parti komponen berusaha untuk kemenangan Barisan Nasional, tapi MCA di bawah telunjuk rejim diktator Cibai Sex Leg sibuk buat hal saja.

Anonymous said...

kalau MP PKR sendiri kata pendidikan percuma 'sukar' dilaksanakan apa maknanya?

Anonymous said...

maknanya anda sume diberikan gula-gula pilihanraya dalam perkara pendidikan percuma iaitu sama macam gula-gula agama yang ditaburkan bila musim memangkah sudah tiba.

murad jailani said...

Bro...mca yg tali barut israel tu bkn parti politik tapi malaysian cricket association. check dulu ye...

Anonymous said...

KHALID SEDAR SAMBUTAN TERHADAP CERAMAH DE FAKTOD PKR DI SABAK BERNAM MESKIPUN SARAT TETAPI JAUH TIDAK SAMA SARAT SEBAGAIMANA SAMBUTAN YANG DIPEROLEH PADA 2008.
IA SESUATU YANG MENGGOYAHKAN...

Anonymous said...

lau nk komen...komen DAP/Lim guan eng...komen PKR/Anuuwar/Azmin...komen PAS/Hadi/Nik ajis...bru realll bro..

Anonymous said...

itu notis board utk bomoh siam bila dia masuk dia baca la..mana kita bila.dia nak.masuk...

salam perjuangan (Menghalang Melayu Jadi Barua Dap..Nak Junjung Dap JADI TPM.- Pantang mak nenek aku.)

Anonymous said...

apa dodol kau ni?

Anonymous said...

bodo nye anon yg wat cite psl mca nie...mca yg dimaksudkan adalah persatuan kriket la...bkn parti politik...len kali bace la tol2 cite nye...bodo sial bdk nie