Wednesday, March 6, 2013

FOTO BANGKAI PENGGANAS SULU TAJAAN ANWAR YANG MAMPUIH !






18 comments:

Anonymous said...

Aq igt lagi Hadi Bawang kata 'tentera Sulu' neh mati syahid....

Jenazah org yg mati syahid terpelihara tapi yg hok neh dah kembong mmbusuk...

Pakar AMANAT SESAT mmg mnyesatkan..trnyata telekan pakar amanat salah....

Anonymous said...

Jangan lah di hina mayat penjenayah in. Walaupun diorang jahat dan kejam. Jangan la sampai kita terikut2 rentak mereka. Mereka sudah menerima pembalasan di dunia.

Anonymous said...

kenapa labelkan mayat pengganas sbg 'bangkai'. mereka pun beragama Islam. hormatilah saudara seagama kita walaupun diorg musuh kita

Anonymous said...

Eleehh puak2 cai2 ni nk tunjuk molia pulak dgn pengganas.. dgn NAJIB ROSMAH puak setan ni kutuk fitnah maki carut giler barbi.. xde plak rase berdosa? bersalah?

Si pengganas bangkai ni cincang mayat saudara kita ko nk 'berakhlak'.. ceh bangsa MUNAFIQ!!

GAP ko jgn dengar hasutan syaitan yg pura2 jd 'warak'.. Malaysia dh tunggang terbalik krn ramai syaitan berkopiah serban..!!

GAP KEMBALI said...

BANGKAI SEKADAR LAKSANA KATA..

APALAH HEBATNYA PERKATAAN BANGKAI

JIKA DIBANDINGKAN DENGAN MEMBUNUH SAUDARA SEISLAM..

MANA LEBIH MUDARAT KAWAN ?

PERKATAAN BANGKAI
ATAU
MEMBUNUH ORANG ISLAM ?

Anonymous said...

Memang patut dipanggil bangkai puak ni. Khabarnya kepala anggota polis yg dah mati mereka tembak mereka sembelih hingga putus....dan gantung depan rumah. Dah mati belah kepala keluarkn otak....cincang perut hingga usus terburai....cungkil mata....Itu perbuatan manusia ke atau binatang? So memang tepatlah gelaran bangkai. Aku tambah lg BANGKAI B.A.B.I

Anonymous said...

Org kawan dgn ular , akan dipatuk ular juga sbb ular marah asyik kena main, org yg berkawan dgn pengganas , silap2 akan ......(disi ruang kosong ikut suka anda) oleh pengganas.

Pekong Pondan said...

Arrest them all with Anwar Ibrahim included. Betrayers, homos and foreign scumbags with weapon must be locked up. Very good.

Assalam ualaikum waramatullahi wabarakatu to all police and soldiers who must clean up the mess.

Anonymous said...

Kalau diorang org islam,kenapa menceroboh dan bunuh org islam sendiri?diorang ni bukan islam sebenar..sesat..mcm PAS..

Anonymous said...

Mai tengok gambo2 PENGKHIANAT yg berjaya menghasut Tentera Kesultanan Sulu utk menceroboh dan menuntut Sabah... Layari link ni, Setan punye ANUAR!

http://duniacacamarba.blogspot.com/2013/03/gambar-umno-bersama-sama-dengan.html

Anonymous said...

Hadi Awang dah tak relevan sekarang..Presiden PAS yg baru adalah Tn Hj Lim Kit sial

Anonymous said...

Salah seorang dari anggota Polis telah disembelih hidup2. .adakah ini ajaran Islam..pada aku lanun2 ini telah memilih sendiri utk menjadi BANGKAI...

Anonymous said...

Lanun sulu sembelih anggota polis tu kira mulia ker..Berpura2 menyerah angkat bendera putih lepastu tembak Polis adalah Sifat paling HINA jsuh lebih buruk berbanding Anjing dan Babi.

Anonymous said...

Memang BANGKAI, membunuh orang yang tidak berdosa amat layak dipanggil bangkai. Kalau si pembunuh belum mati boleh dipanggil bangkai hidup. Satu lagi bangkai yang masih hidup adalah B.A.B.I (bapa anwar bin ibrahim).

Anonymous said...

Walau apa pun kita tetap perlu menghormati jenazah mereka sebab itu pun adab Nabi kita Rasulullah didalam peperangan... (Kita penyokong BN perlulah memunjukkan adab Dan kesopanan yang tinggi, jangan nanti kita pun disamakan dengan perangai buruk pak katan ..

Anonymous said...

AKU MINTA POLIS DAN ASKAR KAT TEMPAT OPERASI KALAU JUMPA LANUN2 SULU NI BUNUH JE MEREKA, KALAU BIAR HIDUP NANTI BICARA LEPAS BEGITU JE.

Anonymous said...

dibunuh atau membunuh itu selogan pasukan polis hutan sekarang pga atau vat 69 dari itu jangan biar penceroboh ini hidup jumpa bunuh serah diri bunuh jangan didakwa lagi buang masa racun air sungai yg terdapat dikawasan kubu mereka perceroboh ini tak duduk jauh dengan sumber air maka kepada polis dan tentera racun air sungai supaya mampos semua nya.pada polis dan atm selamat berjuang demi negara.

Anonymous said...

Nkor kena sekolah lagi bab agama cetek.