Wednesday, March 6, 2013

FOTO BAHALOL KIRAM 3 SUKU TUA KUTUK NAK MAMPOS HARAM JADAH TENGAH MENGENTOT JIN !


patutlah ALLAH SWT sampai sekarang tak makbulkan doa keturunan bangsat untuk diangkat menjadi sultan sulu..

kenapa tidak bilamana kau yang mendakwa sultan ( yang asasnya patut patuh pada islam )

MEMOHON PADA JIN DAN SYAITAN SEWAKTU BERDOA.
SAMBIL BERASAP ASAP RUMAH KAU.
ASAP TU MAKANAN SYAITAN..

patutlah perangai kau macam syaitan  setan kiram haram jadah...!

31 comments:

Anonymous said...

penasihat perlu ada akai, kalau penasihat bervalue one dollar beri nasihat, inilah jadinya. mungkin mahkamah antarabangsa perlukan belanja tinggi tetapi itulah saja pilihan yang ada dalam untuk manusia bertamadun mengadu nasib.

nasihat lojikal buat Pak Kiram ialah gunakan saluran perundangan antarabangsa ini tetapi bukannya saluran belakang yang dicadangkan oleh penasihat songsang untuk selesaikan isu tuntutan membabitkan sebuah negara anggota PBB!

Anonymous said...

Sultan Bingai!! Sultan konon. Syaitan baru betul.

Anonymous said...

MOHON SELURUH UMAT ISLAM DI MALAYSIA DOA & LAKUKAN SOLAT HAJAT..KITA LAWAN SYAITAN & IBLIS DIA..KITA ADA ALLAH..JGN RISAU..DOA ADALAH SENJATA KITA..ALLAHUAKBAR!!!

elvis said...

tanya sama bangNon, sapa dalang kiran
nanti herdik bangNon, U ulang I saman

ulang lagi 4x

Anonymous said...

KETURUNAN KIRAM_BIT GENG 6 JAHANAM LA KATA KAN...

Anonymous said...

sultan sulu, kiram haram itu pengganas !
sultan haram kiram itu laknat, kiram laknat itu iblis syaitan, sultan kiram haramjadah itu terrorist !


dah tua masih tak tinggal perangai pengganas, dah la keturunan pengganas, lanun ...

celakalah si kiram haram itu , laknat keatasnya sehingga kiamat!!!

Anonymous said...

sebab tu la merokok tu haram... bagi makan setan... yg si kiram haram jaddah ni, sudahlah miskin, buta, syirik pulak tuuu...

Anonymous said...

SETAN MEMANGGIL SYAITAN.......

EL0K SGT LAH TUH...

tobeng said...

Ini agenda the hidden hand ni.Banyak sangat proksi atas proksi.Berhati2lah..

Yang pastinya tujuan 'mereka' adalah untuk menghancurkan Islam di nusantara ini.Lihat bagaimana mereka melaga2kan Malaysia-indon.Sekarang giliran Malaysia-sulu pula.Sekelip mata orang2 sulu yang bersahabat dengan kita dan menerima bantuan kita selama ini menjadi musuh kita.

Bukan semua sulu musuh kita,cuma kiram,nor misuari dan mungkin MNLF serta pihak2 yang tamak dan berkepentingan.Aku katakan 'mungkin' sebab aku tak yakin seluruh MNLF ingin bermusuh dengan kita.Ini kerja kiram dan misuari.Kiram kerana tamak haloba kepada kekayaan duniawi.Misuari pula kerana dendam lama disebabkan kerajaan malaysia pernah menyerahkannya kepada kerajaan filipina satu ketika dulu.

Apapun MILF masih di pihak kita.Walaupun mereka berdiam diri,tapi aku yakin sekurang2nya mereka tidak akan membantu MNLF yg diperkudakan oleh nor misuari.

Orang2 suluk rata2 tak berpelajaran dan dengan sebab itu mudah diperalatkan melalui provokasi dan sentimen kesukuan.

Aku nampak ada dalang yang lebih besar dari anuwar di belakang semua ini.Anuwar cuma opportunist yang diperalatkan..

Anonymous said...

Macam Undertaker masa zaman main dengan WWF je dia ni... Hahaha... Sekali dia bakar kemenyan arab daa...

Anonymous said...

PATUT LER...MACAM BOMOH

Anonymous said...

Mana aci lawan pakai jin segala.. mai lawan cara gentleman le.. ptuih!!

jijan said...

Tak apa bro. Sat-sat lagi mamposlah setan tu....banyak sangat sedut asap kemiyan....Setan macam gini yang Nuar Berahi nak buat kawan....awat Bang Non, tote bengkok hang tu tak cukup oommph lagi ke???...kahkahkah

Anonymous said...

Ni gila nak jadi Sultan, amacam pulak si gila nak jadi PM tu agaknya berkawan dengan setan juga kot.

Anonymous said...

DAH SAMA MCM AZIZAN MB KEDAH.

N.AJIS LG HEBAT TAK PERLU KEMENYAN MEMADAI PAKAI TONGKAT MCM AHLI SIHIR ZAMAN FIRAUN

Anonymous said...

Ramai2 cari Tian Chua Chee Bai dan " BLANKET PARTI" kasi mampos!!

Cina Anak Haram Biadap Kurang Ajar!!!

YB Raz said...

dorang ni macam indon juga..percaya pada tangkal dan ilmu kebal..

Anonymous said...

Anwar Ibrahim suka SULA jubor jantan.

Anwar Ibrahim suka SULU pulak.

ANWAR IBRAHIM suka SULA DAN SULU.

Mari kira SULA jubor Anwar Ibrahim pakai buluh runcing pulak.

ANWAR IBRAHIM mesti suka. Kalau tak pun dia akan SAMAN.

Sebab ANwar Ibrahim manusia tak makan saman.

Anwar Ibrahim bukan manusia.

Anwar Ibrahim adalah BINATANG.

Anonymous said...

Syg pengomen yg tak tau cite sbnr d tutup oleh berok umno sila rujuk sumber lain nnt jd beku kepala otak.

Anonymous said...

Pening, Pengganas Kiram mengaku Sultan Sulu tapi pada 19/3/2009 seorang bernama Sultan Bantilan Muizzudin ll telah ditabalkan sebagai Sultan Sulu. Jadi siapa sebenarnya si pengganas Kiram ini.

Anonymous said...

Pening, Pengganas Kiram mengaku Sultan Sulu tapi pada 19/3/2009 seorang bernama Sultan Bantilan Muizzudin ll telah ditabalkan sebagai Sultan Sulu. Jadi siapa sebenarnya si pengganas Kiram ini.

Anonymous said...

depa lanun. macam mana rasanya negeri ditadbir lanun? depa banyak guna ilmu hitam, ye la untuk pertempuran dan survival hidup. katanya boleh jalan atas air????Benar kah???

Anonymous said...

wah bomoh la pulak dah menyekutukan ALLAH,moga tak berkat apa yang sultan bodoh ni,cepat2 la kerajaan filipina tahan syaitan kasi mampos cepat

bekas ahli pas said...

Dia bukan Sultan tapi dia Raja...Raja Kapur muahkah kah kah.,,,

KiramDajjal said...

Org Sulu dan Indon cukup kuat dgn ilmu hitam dan sihir.. mereka cukup percaya dengan mistik dan 'beriman' dgn kuasa ini melebihi kuasa Allah..

dari awal aku sudah ckp..amat musykil dengan pergerakan pengganas SULU memboloskan diri dari kepungan berlapis pihak ATM dan PDRM.

Kemudian mereka diserang hebat tapi masih belum ditemui kepala2 pengganas ini.. 'GHAIB' mcm syaitan dan jin..

Dikhabarkan oleh sahabat yg berada di Lahad Datu, kemungkinan ada unsur ilmu hitam/sihir yang di pakai oleh puak2 Pengganas SULU.. '

Anonymous said...

Esok malam penghulu segala hari- JUMAAT.. marilah kita sama2 berdoa, membaca Surah2 terpilih seperti Surah Yasin, Surah Al-Mulk, Surah Al-Kahfi, bermunajat pd Allah memohon pertolongan Allah Yang Maha Kuasa untuk hancorkan pengganas SULU pengamal2 khurafat dan sesat ini..

Berdoa supaya sihir atau ilmu hitam serta kekuatan pertempuran mereka di lemahkan dan dihacurkan.. Aminn Ya Allah..

pd-Mu YA ALLAH, tempat kami meminta pertolongan.. Aminn Ya Robb

Anonymous said...

Jampi serapah si-kiram haramjadah : Puh kiri puh kanan,puh depan puh belakang,puh atas puh bawah,puh dalam puh luar...wahai mambang tanah,mambang ayer,mambang api,mambang angin dan mambang ASAP, kamu bengkakkan lah telor anuar aljuburi haramjadah membesar mcm buah kelapa,kamu reputkan dan rentongkan lah kote nya sampai menjadi buruk,biar dia berjalan terhenjut henjut macam penyu tempang....puh puh puh....winne the pooh.

Anonymous said...

Tengah menurun nombor Ekor..

Anonymous said...

Mai tgk gambo2 pengikut Sultan Sulu, layari link ni...

http://duniacacamarba.blogspot.com/2013/03/gambar-umno-bersama-sama-dengan.html

Anonymous said...

suatu masa dulu ada seorang artis sabah yang namanya letak kiram dibelakang. dia juga mendakwa keturunan sulu. di manakah dia. orangnya cantik

Anonymous said...

Kembalikan ISA tangkap pengkhianat Agama Bangsa dan Negara


Anak Lahad Datu