Wednesday, April 24, 2013

PARLIMEN PUTRAJAYA : AIRMATA KAMBING SEORANG PENGEMBALA KAMBING YANG GAGAL.


kenapa husam jamnapari nangis ?
dia bukan menangis kerana tak dapat jadi MB.
dia bukan menangis kerana orang pas kelantan tolak dia.

dia nangis kerana tahu dia bakal menemui jalan tewas di parlimen putrajaya.

seluruh pelosok dunia tahu..

pemergiannya bertanding di kerusi parlimen putrajaya adalah proses mereputkan karier politiknya yang semakin tak laku di kelantan.

dia GAGAL memberikan air bersih kepada rakyat kelantan.

kalau dah 20 tahun perintah kelantan , asas keperluan rakyat iaitu bekalan air bersih pun dia gagal penuhi, apalagi temberang yang dia nak bagi kepada pengundi putrajaya ?

19 comments:

Tun Teja said...

1. Hari ini Rabu, 24/04/2013 ditelevisyen Channel News Asia jam 5.10 pagi ada siarkan lapuran Melissa Goh bertemu bual dengan Aljuburi homoseksual tua. Kata bapak peliwat tua ini Pembangkang akan menang memerintah 6 negeri, dia sebut Negeri Sembilan, Perak, Johor, Sabah, Sarawak dan mungkin juga Pahang akan jatuh ke tangan pembangkang.

2. Anda boleh percayakah kata-kata siberuk tua Aljuburi ini dengan media Singapura CNA? Hanya fikiran orang gila sahaja yang berfikir begitu. Selangor tidak disebut sama ada pembangkang menang atau kalah.

3. Bila ditanya tentang calun-calun bebas, kata bapak homo ini kebanyakan calun bebas hendak menggulingkan Umno dan BN.

4. Bila ditanya apa yang dia mahu buat jika dia kalah nanti?
5. Kata bapak homo dia masih muda dan berkebolehan lagi, jikalau tidak ada ramai pengganti yang mahu meneruskan perjuangan partinya.

6. Dasar manusia yang munafik, sudah tidak ada maruah murni lagi di air muka bapak homo yang bersel kan syaitan.


Anonymous said...

Wahai Melayu Barua Cina Kominis DAP yg Bahlol lagi Tongngong!!

Pemimpin2 PAKATAN RANJANG tu semua tengah sebok tegangkan Kotek untuk memantat Dubur dan Non_k Haram jadi mana lah si Sial tu semua boleh mentadbir Negeri jauh lagi Negara.

Anonymous said...

Tanpa Jerih Perit Penat Lelah Keringat Dan Darah... Hanya Bermodalkan Air Mata untuk Menawan Petrajaya.. Memang HEBAT MAMAT ni

Anonymous said...

husang musang, calon payung terjun, nak pru baru muncul.,
dijangka tewas, melainkan strategi import pengundi luar daftar di putrajaya.,
tok nan steady dgn xtvt masyarakat di putrajaya sejak dia menang dulu lg

Anonymous said...

Sana-sini asyik jantan PR nak nangis....apa kes? Tak payahlah undi puak2 asyik sebak...lemah macam pondan.Buat malu kat wanita BN yg dicalonkan...steady jer x nangis2.

Anonymous said...

Sedih sebab x dapat bawak kambing tu sama masa penamaan calon. SPR strict sangat kasi bawa orang jer

Anonymous said...

Semoga pengundi Putrajaya tidak terpilih orang yang gagal seperti ini.

Anonymous said...

Calon yg hebat dipindahkan ke suatu kawasan baru ialah utk berikan khidmat kpd kawasan itu dgn kebolehan yg ada.

Tp HUSAM bek-bek ni GAGAL dlm segala hal di Kelantan. Kuasa 22 tahun ditangan PAS tanpa gangguan org lain, tp mereka GAGAL. org macm ini pindha kawasan metropolis utk cari apa? utk kaut dan peras duit dr pencacai PAS disana yg sudah mewah dgn hasil usaha Kerajaan BN di Putrajaya?

Celakalah PAS!

Anonymous said...

Menangis konon..kenapa kau menangis di sini tak di Kelantan? he hee..jantan x malu.. (cerita ibu mrtua ku)

Anonymous said...

Dia kata nak bagi air free kat penduduk Putra Jaya.

Anonymous said...

air mata kambing jamnapari..

Anonymous said...

Nangis sebab kat putrajaya semua dah ada. Tak perlu buat buat batu asas apa apa... projek bela ikan bandaraya boleh la utk buat lauk ...bg makan penyokong dia.

Anonymous said...

Salam..
buat ore Kelate.. JOM UBAH.. 23 tahun doh.. ghoyak Isle.. nipu2...

JOM UBAH Kelantan
VOTE UMNO BN

Anonymous said...

APSAL LAKONAN ORG PAKATAN NI SAMA JE?

1. NIK AZIZ PUN NANGES MCM NI
2. LIM KIT SIANG PUN NANGIS MCM NI
3. HUSAM PUN NANGIS MCM NI
4. KAK JIJAH PUN NANGIS MCM NI

BANG NON TAK NAK NANGIS MCM NI KE? OH LUPA KAK JIJAH DAH TAKE OVER TOLONG NANGIS...

PLEASE LA WEIII... TOLONGLAH RENTIKAN LAKONAN HAPRAK KORANG NI... ARTIST PUN TAK MENGGAYAKAN MUTU LAKONAN YG SAMA JE WEII

Anonymous said...

air kencing boleh la bagi free... tu pun kalau org putrajaya tu tak berakal sgt la kut kalau sanggup terima air kencing

Anonymous said...

Si Kusam nie nangis sebab mengenang nasib yg ibarat bola ditendang ke sana sini dan akhirnya terus ke longkang!
Selamat tinggal Kusam!

Anonymous said...

adakah putrajaya akan berubah nama menjadi putrajamnapari jika husam masam menang?

Anonymous said...

Jom hanyut kan nik ajis kelaut.... dah lama dahhh jln kuala krai sesak, dah ratusan mati eksiden dilanggar prmandu yg tak bersabar.... sembahyang hajat saja Tuhan x akan bantu,,, kena ikhtiar juga,,, tukar kerajaan Pas.

Anonymous said...

Pesanan penaja : Siapa yg kt org jahat die sbnrnya yg jahat,so..sape yg kt org kambing,die la yang kambing sebenarnya.heheh.