Friday, May 17, 2013

AMARAN KERAS GAP ALA CKMM : JANGAN ADA ANAK MUDA MELAYU DI JOHOR JADI PEMBANGSAT DAP LAKNATULLAH !


Ahli Parlimen Gelang Patah, Lim Kit Siang akan mula berpantun adat Melayu untuk menawan hati dan jiwa orang Melayu Johor menerimanya sebagai peminpin di negeri itu. Bapa Komunis Melaya ini akan gunakan pelbagai strategi bagi membeli pengaruh Melayu, sedangkan agenda utama mereka adalah "Berkuasa Secara Total" di negara ini.


Berikut adalah antara strategi yang akan dilakukan dan dilancarkan oleh oleh Lim Kit Siang di Parlimen Gelang Patah yang antaranya adalah seperti berikut;

1. Mempengaruhi orang-orang Melayu menerima DAP dengan cara memberi sumbangan kepada surau-surau dan masjid-masjid di sekitar pekan Gelang Patah dan kampung-kampung sekitarnya. Mereka menganggap dengan cara ini akan membuatkan perasaan marah orang Melayu terhadap DAP akan menjadi kendur.

2. Mewujudkan banyak kedai runcit yang dijamin lebih murah daripada Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) yang mereka akan namakan sebagai Kedai Rakyat. Kedai rakyat ini akan dimonopoli oleh oarng-orang cina.

3. Menarik anak-anak muda Melayu menyertai DAP dengan tawaran wang ringgit. Mereka telah mulakannya dengan memberi wang RM100 dengan memakai baju t-shirt yang ada lakaran gambar Lim Kit Siang seramai 100 orang anak Melayu.

4. Melantik Ketua Pemuda DAP Bahagian Gelang patah dan beberapa jawatan kuasanya dikalangan anak-anak muda Melayu. Cara ini akan membuatkan pertelagahan yang besar dikalangan Melayu Gelang Patah iaitu antara Ketua Pemuda UMNO, PAS dan DAP.

5. Mewujudkan ramai agen DAP dikalangan anak-anak muda Melayu dengan menawarkan ganjaran wang yang besar kepada mereka. Agen-agen ini akan menyebarkan cerita2 tentang kebaikan Lim Kit Siang untuk mempengaruhi minda orang-orang Melayu di pekan dan kampung-kampung di Gelang Patah supaya percaya dan sayang kepada DAP.

6. Mengumpulkan beberapa anak muda Melayu yang mahir dalam ICT untuk mewujudkan satu pasukan khas seperti Red Bean Army untuk perang saraf di Parlimen Gelang Patah. DAP tidak akan gunakan mereka di kalangan ahli Pas lagi. Kumpulan anak muda ini akan berada terus di bawah DAP.

7. Mewujudkan golongan pemikir dari Singpura yang akan memantu setiap perkembangan di Parlimen Gelang Patah dan mereka akan merangka strategi untuk dilaksanakan oleh Lim Kit Siang untuk terus DAP mencengkam kemenangan di Parlimen Gelang Patah pada PRU akan datang manakala Lim Kit Siang akan bertanding di Parlimen lain pula. Strategi ini bagi memastikan pertambahan kemenangan kerusi Parlimen buat DAP.

Perlu diingat, ketika ini Lim Kit Siang sedang sibuk meracau mengadakan ceramah bersama Anwar Ibrahim ke seluruh Negara.

Selepas ini Kit Siang, Dr. Bo dan Salahudin Ayub akan tumpukan perhatian sepenuhnya untuk melancarkan beberapa strategi di Parlimen Gelang Patah.

Saya berpendapat Wakil Rakyat DUN Nusajaya perlukan bantuan yang komprehensif daripada peringkat BN Negeri mahupun Pusat untuk berhadapan dengan mereka dan agen-agen yang akan mereka wujudkan.
In Sha Allah, pihak Johor Bangkit bersama rakan di Gelang Patah akan membantu apa yang terdaya.

Mohon raka-rakan FB yang dimuliakan di sini dapat memanjangkan doa ke hadrat Allat agar ADUN Nusajaya sentiasa diberi kekuatan dan otak yang cerdas serta kesihatan yang baik menghadapi tentera-tentera kafirun dan talibarutnya.

Tolong share dan sebarkannya kepada Saudara-Saudara Islam kita yang lain supaya tidak mudah terpengaruh dengan habuan yang ditawarkan oleh Lim kit Siang dan koncu-koncunya.

INGAT.....LIM KIT SIANG GUNAKAN WANG RINGGIT SEBAGAI HABUAN UNTUK MENUNDUKKAN ORANG-ORANG MELAYU......INI SATU PENGHINAAN YANG WAJIB KITA ELAKKAN. PADA MEREKA "CASH IS KING", TAPI TIDAK PADA ORANG MELAYU.

57 comments:

Anonymous said...

tu mela yu gelang patah broo..bkn mewakili semua melayu seluruh JOHOR!

Anonymous said...

Aku melayu gelang patah akan menyokong pemerintahan DAP di sini selagi mereka bertekad untuk menjatuhkan rejim syaitan yg dikenali..

Anonymous said...

.

Anuar dan Nik Azis adalah Pengkianat bangsa .

.

Anonymous said...

setahu aku.. antara kepandaian BABI2 ini ialah:-

1. Bila mereka bersalah..mereka mampu membuatkan orang lain/penduuh jadi bersalah.

2. Bila mereka tiada IDEA & JASA..mereka akan membuatkan fakta & helah supaya merekalah yg membina & banyak berjasa.


kes 13 Mei jika baca fakta mereka..orang yg tak bersalah menjadi syaitan.

Bertahun2 membantu anak bangsa, mereka tahu bagaimana nak mendapat NAMA & kemansyhuran..

ini helah Dajjal Politik yg sukar ditandingi..ketika orang masih akal2 kampung..propaganda mereka umbama ilmuan intelek British..

Bandingkan Malaysia kina dgn Utusan..SIAPA YG LEBIH LICIK SUPAYA KELIHATAN INNOCENT,POLITE & SINCERE??

Anonymous said...

Anon May 17, 2013 at 7:01 PM
adalah bangsa Cina.

Ini pantun Melayu Khas buat orang Melayu
"BAIK BAIK CINA, JAHAT JAHAT MELAYU, MELAYU MATI MELAYU TANAM".

Lu orang pikir lah sendiri.

Anonymous said...

7:01 PM
rejim roket ye? lagi mau tipu red bean celaka

Anonymous said...

Lim Kit Siang sebelum PRU 13 berkata ORANG MELAYU BOLEH DIBELI DENGAN HARGA RM50 SAHAJA.

Mari kita tengok silat Anwar an Kuntau Lim kit Siang. Adakah menjadi langkah mereka???

Tetapi kesimpulan yang yang boleh kita rumuskan ialah ANWAR IBRAHIM DAN LIM KIT SIANG ADALAH PENGKHIANAT NEGARA. THEY ARE BASTARD!!!!!!!!

Anonymous said...

iNGATLAH SAUDARA SAUDARAKU ORANG ISLAM.

JIKA ANDA MATI ADAKAH CINA KHUSUSNYA LIM KIT SIANG AKAN MENGHADIAHKAN SURAH AL FATIHAH UNTUK ANDA????

ALLAH TELAH TERANGKAN DALAM ALQURAN BAHAWA ORANG ORANG KAFIR ITU ADALAH MUSUH KAMU YANG NYATA.

Anonymous said...

KOKS = Kick Out Kit Sial

Anonymous said...

Lim Kit Siang adalah penganut Kristian tegar.

Rasulullullah s.a.w. telah bersabda bahawa SESUNGGUHNYA ORANG ORANG YAHUDI DAN NASARA TIDAK AKAN BERPUAS HATI JIKA ORANG ORANG ISLAM TIDAK IKUT CARA MEREKA.

ADAKAH KITA HENDAK MENGIKUT RENTAK DAN TARI LIM KIT SIANG KAFIR LAKNATULLAH DAN ANWAR IBRAHIM SEORANG PENDOKONG ZIONIS YAHUDI???

FIKIR FIKIRKANLAH.

Anonymous said...

China DAP

Tokong depa pun depa tipu

Anonymous said...

di singapura dahulu parti lee kwan yew(pap)-adik beradik kepada (dap) telah berjanji pada orang melayu bahawa kalau orang melayu kalau menyokong parti pap....kepentingan orang melayu akan terjaga.....tapi orang melayu cuma dapat jadi presiden singapura tu la sekali iaitu yusuf ishak...lepas tu bye byelah orang melayu ....pandai-pandai sendirilah nak hidup.

Anonymous said...

Mcm cilake komen ko
Yg DAP tu pon mmg da setan..ko pon sama setan sbb busuk hati sesama agama n kaum..
Isnin ni ko pg tukar IC...jgn ltk kaum melayu, ko letak kaum setannnnn

Anonymous said...

Dr ko jilat bontot dap tu baik g mancing kat jambatan 2nd link tu lh bebal..

Anonymous said...

Anak2 melayu sume..khususnya di johor..celik-celikkanlah sejarah bangsa...

13 mei 1969-MAGERAN...

jgn jadi anjing piggy shit!!!

*sepatutnya si lim kit 'piggy' siang dah lama mampos!!! lantaran kerana budi bicara raja2 melayu maka kau masih boleh menghirup nafas lagi di tanah nenek moyang aku ini.

Anonymous said...

Melayu yang menyokong DAP adalah anak cucu Othman Wok dari SIngapura yang sanggup bersetuju dengan cadangan LKY untuk membakar mayat orang Islam...mungkin ada patutnya orang Melayu di Gelang Patah seperti ANon 701 nanti bila mati kita BAKAR saja mayatnya...kalau dia Melayu la tapi aku rasa dia cina kapir...red bean army...

Anonymous said...

Sekarang adalah masa bg pemimpin UMNO fokus kepada memperkasakan jati diri dan ekonomi Bumiputera. Kami pengundi BN akan menolak pemimpin yg masih 'blur' dgn kehendak n sentimen bumiputera ini dengan masih tiada idea n agenda memperkasakn bumiputera. Pemimpin UMNO dianggap tak relevan lg kepada Bumiputera jk masih mahu menjaga hati pihak yg menyokong dap.

Anonymous said...

Dap mencengkam n menguasai melayu melalui ekonomi. Sebab itu di negara jiran, pihak kerajaan memiliki rangkaian pasaraya yg mengawal harga barangan keperluan pengguna. Mereka ada strategi. Apakah strategi kerajaan Malaysia? Klu kerajaan Malaysia masih lemah n dibuai mimpi, tunggu la saat kehancuran. Jgn kecewakan rakyat anda yang menaruh kepercayaan dgn mengundi anda.

Anonymous said...

AYUH DAP, TARIK SERAMAI MUNGKIN ANAK-ANAK MUDA MELAYU KEDALAM DAP. AYUH ATUR STRETEGI DENGAN PIHAK NEGARA JIRAN BAGAIMANA UNTUK MEMUJUK ORANG MELAYU MENJADI AHLI DAP. APA BILA BERKUASA DI PARLIMEN, PASTIKAN SINGAPURA DI BAWA MASUK DAN KITA AKAN ADA 87 KERUSI PARLIMEN DARI SINGAPURA..BONUS..BONUS..BONUS UNTUK PAKATAN RAKYAT...BERIKAN MEREKA WANG UNTUK PERBELANJAN HARIAN, BRAIN WASH ANAK-ANAK MUDA MELAYU GELANG PATAH.. AYUH ANWAR LANCARKAN MAJLIS PENERANGAN UNTUK ORANG MUDA BANGUN BERSAMA DAP DAN PKR. KITA TAWAN PARLIMEN.

Anonymous said...

Siapa yg tak suka Sultan Johor wajar memohon kewarganegaraan lain..

banyak negara lain yg tiada Agong..

dimana bumi dipijak Disitu langit Dijunjung..

Silakan berambus..jika dah bertahap GLOBAL.

Anonymous said...

KERAJAAN BN LUPAKAN SELANGOR,PULAU PINANG DAN KELANTAN...


SEMUA FDI BARU SILA SALURKAN KENEGERI KEDAH,PERAK,N9,MELAKA,JOHOR DLL.

SELANGOR TAK MAMPU ADA KILANG BARU PASAL KRISIS AIR AKAN BERLAKU..SEMUA PERMOHONAN FDI BARU UNTUK P.PINANG, SILA SALURKAN KE KEDAH.

SUDAH MASANYA FDI DIAGIH KENEGERI RAKAN BN.

gen2felda

Anonymous said...

DAP CELAKAAAAAAAA!!!!!!

Anonymous said...

Umno celakaaaaaa

Anonymous said...

PADA MANA-MANA ORANG MELAYU INGATLAH BERSEKONKOL ATAU MENJADI AHLI DAP ADALAH MENGAKUI KETUANAN CINA.

Anonymous said...

Aku salahkan pemimpin UMNO dan Barisan kerana kalah di Gelang Patah. DAP menggunakan perkauman dan issue China. Ghani Othman dan Soi Lek terlalu lembik dan tiada peliaq untuk melawan balik. Cuba tunjuk gentleman konon. Untuk LKS dia tiada perasaan sedemikian cuba lihat May 13 siapa yg mulakan? Kit Siang lawan tumbuk mereka di bawah talipinggang main kotor akibat nya mereka kalah.
Sepatutnya Ghani dan Soi Lek juga bantai mereka di bodek nya, bukan di badan. Mereka kena guna issue yang lebih extreme dan sampaikan ke orang orang Cina seperti :
1. DAP menang mereka akan hapuskan sekolah Cina seperti mana abang LKS ia itu LKY di Singapura
menghapuskan sekolah Cina,
2. Menghapuskan TAR Kolej dan TAR Universiti seperti mana LKY menghapuskan Nanyang Universiti
3. Mereka akan jadikan sekolah Inggeris sahaja dan menghapuskan sekolah Cina , Melayu dan Tamil , jadi anak anak Cina di paksa masuk sekolah Inggeris seperti mana di Singapura.
4. Kit Siang akan kenakan National Service dan paksa anak anak Cina masuk tentera seperti mana di Singapura untuk mengimbangi adanya Cina di dalam tentera dan Polis.

Ini dah cukup untuk takutkan Cina untuk undi DAP. Tapi Ghani dan Soi Lek takut untuk sakitkan hati Cina yang lain terutama pihak Singapura.
Aku harap ada orang orang UMNO atau Barisan yang berani. Selama ini mereka penakut. Tengok LKS dan LGE mereka berani dan tidak gentar untuk minta nama Allah dan di sokong oleh si bangsat Melayu2 yang sokong DAP.

Anonymous said...

Babi sial betul si khairy jamaluddin. Dia pandai2 kata cadangan zahid hamidi untuk pembangkang yg tak hormati keputusan pru13 boleh pindah ke negara lain adalah pandangan peribadi zahid sahaja. Budak mentah kj ni baru jadi menteri sehari sudah kurang ajar.

Sial pantat betul si anak babi kj ni. Aku tak pernah rasa marah sebegini tapi kali ni aku mmg dah sakit hati.

Gap aku seru kau dan semua yg benci kj paria ni supaya mendesak najib menggugurkan dia segera sebelum lebih banyak kerosakan yang dia akan lakukan dari dalam umno.

Kepada zahid hamidi jangan kau tunduk pada bangsat kj ni. Budak mentah kj ni nak ajar kau macamana nak berbahasa seolah kau baru dalam politik. Aku rasa malu.

Kj dan azran osman adalah satu spesis melayu bangsat yg lupa diri.

Anonymous said...

Jangan la asyik nak share-share je memanjang. Kalau dah tau dia nak buat benda2 tu, buat la strategi untuk counter.

Buat risalah-risalah yang menggembar gemburkan peranan Kit Siang ni pada rusuhan 13 Mei dan semua kata2 nista dia pada orang melayu. Sebarkan kat Gelang Patah tu.

Perbanyakkan ceramah-ceramah untuk follow up.

Set up satu website dan facebook khas untuk orang muda gelang patah untuk sebarkan.

Mana Pemuda UMNO dan orang UMNO Johor ni. Tak buat kerja ke?

ASyik2 nak tunggu dan lihat je. Bertindak la sikit. Jadi agresif. Lembik je semua. Bosan betul aku.

Anonymous said...

Red bean army jgn dlyn bro....biakn die mroyan sorg2 kalu melayu la die ni sah2 da tkr agama...

Anonymous said...

Aku anak johor sekian lamanya. Walaupun aku menetap di kuala lumpur tapi hati aku sentiasa di sana. Malah perniagaan aku juga ada di sana.

Sejak ghani ambil alih dari mohyidin, johor telah mula merundum. Ghani banyak sabotage projek2 yg telah di mulakan oleh mohyidin semasa beliau menjadi mb.

Ghani menubuhkan satu pasukan kprj yg bertopengkan projek utk rakyat tapi semua tahu dibawah datuk amirullah rasuah telah berleluasa. Ramai tauke2 cina yg mengaut untung melalui pemberian tanah beribu2 ekar tanpa halangan.

Ghani tewas di gelang patah adalah balasan Allah kpd dia. Cina yg merasuah telah tikam belakang dan patah2kan gelang tangan dan kaki ghani. Kita jatuh kerana pemimpin yg korup dan penting diri sendiri.

Umno johor menjadi lemah angkara ghani. Umno pusat telah lama nampak keburukan ghani dan telah cuba utk menukar mb tapi tak diperkenan istana.

Aku yakin khalid nordin yg berjiwa melayu akan dapat mempertahankan johor dan melayu. Kita bagi beliau sokongan yg maksimum.

Yang penting dan telah menjadi hakikat ialah kita tak perlu sokongan org cina lagi.

Anonymous said...

ketua2 umno cawangan pun ramai yg tido lena lagi patut dah boleh gerakkan ahli boikot kedai2 cina yang ada kat kg2 melayu.6 bulan je boikot ttp la kedai lahanat ni nanti.

Anonymous said...

IKOT TAKTIK LKY!!!!

Anonymous said...

Lim Kit Siang adalah penganut Kristian tegar.

Rasulullullah s.a.w. telah bersabda bahawa SESUNGGUHNYA ORANG ORANG YAHUDI DAN NASARA TIDAK AKAN BERPUAS HATI JIKA ORANG ORANG ISLAM TIDAK IKUT CARA MEREKA.

ADAKAH KITA HENDAK MENGIKUT RENTAK DAN TARI LIM KIT SIANG KAFIR LAKNATULLAH DAN ANWAR IBRAHIM SEORANG PENDOKONG ZIONIS YAHUDI???

FIKIR FIKIRKANLAH.

May 17, 2013 at 7:47 PM
_________________________________________

ISLAM PAS BODOH DAN MELAYU PKR BAHLOL AKAN IKOT!!!

BESAR PUNYA SIAL MELAYU PENJILAT DUBUR CINA KOMINIS RASIS BANGSAT!!

Anonymous said...

Jgn terpedaya dgn musuh islam DAP laknatullah mereka brlakon demi mempengaruhi org melayu selagi bernama kafir kita sbagai umat islam jgn mudah terpedaya tipu helah musuh islam selama...ini dinyatakan oleh syeikh mahmud mereka org kafir adalah musuh islam tg nyata jgn kita mudah percaya perangkap musuh islam ini

Anonymous said...

Ubah? Ya muka kit sial semakin berUbah, mukanya dah semakin berubah mcm babi tua nyanyuk.

Anonymous said...

mari kita jadikan Malaysia ini negara Bumi sahaja. Yang lain boleh blah, jangan layan.kalau cina tak ada kat Malaysia ini aku rasa negara ini mesti jadi negara Islam yg terbaik. siapa kata cina pandai? baca dan tulis pun tak tau. menipu memang no. satu. berjudi dah jadi darah daging. kerja-kerja sial bagi kat mereka.

Anonymous said...

cina2 ni poyo je lebih..kerjanye sikit menipunye lebih,biasa kalau raya aku selalu bg nyonya belakang rumah aku ni ketupat dgn rendang tahun ni nak bagi taik je..

Anonymous said...

Pemuda UMNO wat ape? sebok sgn ketua Pemuda yg mabok dgn jwtn menteri dan asik dok perlekeh rakan sejawatan demi meraih sokongan pembangkang ye..

Makin jelas prangai kj umpama duri dalam daging...dia mmg ANUwar da making....sapa2 yg nampak berbakat akan di caras/di kritiknya...manyak hamsap...

kj ..kalo betol2 lu insap buktikanla dan usahakanla meraih sokongan golongan muda bkn asik mengkritik rakan sejawatan...kerja sendiri utk meraih sokongan golongan muda xbuat atau wat ala2 saja yg dia tahu mgkritik kerja org len...bengong ....

Anonymous said...

Mulai sekarang, semua rakyat perhatikan dengan teliti. Pemimpin mane yg bhempas pulas buat kerja dgn betul, yg cakna dgn gerak hati n kehendak Bumi. Pemimpin mana yg buat bodo jer atau berpikir / bckp / btindak ikut teori konspirasi utk mengaut keuntungan peribadi semata2 n mhumban kemahuan Bumi ke longkang.

Anonymous said...

sekarang aku bangga jadi RACIST..dulu aku hormat dengan dia org ni..kwn2 aku pun ramai bangsa dia org ni..la ni lepas pru 13 hormat aku pada dio org dah hilang..dan aku bangga jadi RACIST..lagi sekali..aku bangga jadi RACIST.

Anonymous said...

Jom kita race. AKU RACER RACIST. ulang 1000x.

Anonymous said...

Terbaik kata-kata indah mu syahdu aku baca....x terfikir aku cina pandai baca surah al fatihah ke ckp melayu pun berterabur

Anonymous said...

Orang lain semua pandai tapi dia pandai-pandai ni.ni skrip org dap ni klu org melayu dah taw da slang ayat dia...ayat siap penuh lagi tu...

pewaris bangsa melayu said...

sama2 kita doa agar melayu ari ni berpecah...... ya ALLLAH satukan melayu di bumi malaysia hari ini.... ubahlan pendirian ahli PAS dan PKR ini agar melayu bersatu..penguasaan lim kit siang adalah kehancuran kepada penguasaan melayu hari ini...

pewaris bangsa melayu said...

pewaris bangsa melayu said...
sama2 kita doa agar melayu ari ni TIDAK berpecah...... ya ALLLAH satukan melayu di bumi malaysia hari ini.... ubahlan pendirian ahli PAS dan PKR ini agar melayu bersatu..penguasaan lim kit siang adalah kehancuran kepada penguasaan melayu hari ini...

Jose Rizal said...

.

Saya adalah seorang melayu yang racist .

.

Anonymous said...

Thanks for sharing such a pleasant thought, article is pleasant, thats why
i have read it fully

Feel free to visit my website ... Abercrombie Et Fitch

Anonymous said...

Red bean ni lebih kurang mr bean gak la.bodoh2 alang.

Anonymous said...

anon 7.01 pm bukan melayu, tapi cina dap laknatullah.

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Ini aku bagi pantun kat dia balik.

Paku dulang paku serepih
Mengata org, DAP lebih-lebih.

DAP adalah PERASUAH MALAYSIA
DAP adalah PERASUAH MALAYSIA
DAP adalah PERASUAH MALAYSIA
DAP adalah PERASUAH MALAYSIA
DAP adalah PERASUAH MALAYSIA
DAP adalah PERASUAH MALAYSIA
DAP adalah PERASUAH MALAYSIA
DAP adalah PERASUAH MALAYSIA

Hapuskan politik wang di Malaysia oleh DAP.

HIDUP MELAYU ISLAM..!!!

Anonymous said...

Aku sedang makan di kedai nasi lemak yang buka jam 5 pagi dan tutup jam 11 malam di Kg. Pandan.Tuan kedai ini anak beranak semua obes.Ada 3 ekor cina sedang berurusan dengan tuan kedai ini......percakapan salah seorang dari mereka yang bertindak sebagai ketua sangat bongkak......jelas menunjukkan kuasanya apabila dia berkata,"saya orang RM (ringgit Malaysia)....ada luit apa pun boleh buat".Manakala tuan kedai pula berjiwa hamba dan cina ini seperti tempat mengadu.Kelihatan tuan kedai ini adalah melayu pembangkang dari pemerhatian aku.Kedai melayu ini amat laris.Di opis aku pun sama juga......kakitangan melayu pembangkang berjiwa hamba terhadap cina yang kuat cakap cina dalam opis gomen.Nak buat macam mana bos penyokong Al-Juburit.Malang.

Melayu Pasir Gudang said...

Parlimen Gelang Patah sukar untuk di rampas kembali jika salah strategi, DUN Nusajaya sentiasa dalam bahaya terutama selepas pemilihan UMNO akan datang. Kalau orang lama tidak benar-benar ikhlas kedudukan Dr.Zaini terancam, melayu sama melayu terus berpuak-puak, DAP teruskan cengkaman, melayu terus boleh di beli. DAP akan buat apa sahaja yang lunak-lunak buat anak muda, mereka akan benar-benar jadi titi biarlah di pijak lumat dalam 5 tahun mendatang ini asalkan 5 tahun akan datang DAP menang lagi. Penduduk kampung akan di asak dengan keburukan pembangunan, mereka akan di jadikan benteng untuk mengagalkan pembangunan Kota Iskandar yang menjadi igauan ngeri Singapura.Rakyat Gelang Patah akan jadi perisai Singapura.

Anonymous said...

Dah umno rasuah masih nk suruh melayu sokong , bodoh apa melayu islam ajar ke menyokong golongan perasuah.

Anonymous said...

Cuba tengok apa pemimpin umno buat di kg habis semua tanah felcra dikebas bukan bagi pd golongan miskin
, kalau pembangkang cerita pd orng kg pasal tu dakah mereka pengkhianat negara atau pengkhianat kpd pemimpin yang perasuah , fikir2 kan lah.

celana biru said...

Sekarang Melayu sudah sedar betapa busuknya cina ni. Mereka tak boleh dibuat kawan dan tak boleh dipercayai. Begitu juga dengan kawan-kawan kita dari MCA dan Gerakan. Mereka juga mengundi Dap pada PRU13 lalu.
BN telah banyak menolong cina dalam perniagaan dan pendidikan cina. Mereka tak mengenang budi dan menolak BN.
Kini DAP berada di dalam keadaan risau mengenangkan tindak balas Melayu pada PRU14 nanti. Apa yang mereka bimbangkan adalah mungkinkah penyatuan Umno dan Pas akan menjadi kenyataan?
Fikir-fikirlah sendiri.

celana biru said...

Sekarang Melayu sudah sedar betapa busuknya cina ni. Mereka tak boleh dibuat kawan dan tak boleh dipercayai. Begitu juga dengan kawan-kawan kita dari MCA dan Gerakan. Mereka juga mengundi Dap pada PRU13 lalu.
BN telah banyak menolong cina dalam perniagaan dan pendidikan cina. Mereka tak mengenang budi dan menolak BN.
Kini DAP berada di dalam keadaan risau mengenangkan tindak balas Melayu pada PRU14 nanti. Apa yang mereka bimbangkan adalah mungkinkah penyatuan Umno dan Pas akan menjadi kenyataan?
Fikir-fikirlah sendiri.

Anonymous said...

Ne dapig yg bermuka muka mcm ku kenal hehe tui puih wa melayu terrrsangat rasis sekalang lo

Anonymous said...

Dap celaka haha dtg merempat g mampoioh lu cina