Monday, June 10, 2013

CINABENG VS CINABENG : APA MELAYU BOLEH DAN PERLU BELAJAR DARI FOTO INI ?



melayu kena berfikir secara kreatif..
melayu kena bijak mengatur bidak.

melayu kena berfikir untuk bagaimana FOTO di atas boleh diperbanyakkan lagi dalam laporan akhbar dan berita setiap hari.

dalam erti kata lain, bagaimana kita cekap mengambil peluang untuk mewujudkan lebih banyak lagi kondisi dan situasi cinabeng vs cinabeng.

bagaimana melayu perlu lebih ke depan dalam melempar kata dan mengadu domba supaya cinabeng akan bergasak sesama sendiri dengan cinabeng..

dalam bahasa mudah, melayu perlu bijak cucuk jarum untuk hasut cinabeng lawan cinabeng..

di samping melayu boikot bisnes cinabeng, melayu juga harus mencari ide bagaimana untuk kita percikkan api ketidakpercayaan sesama cinabeng..

ingat matlamat kita tentera anai-anai melayu..

fokus terdekat kita adalah menghasut seluruh bangsa melayu untuk tidak membeli barang sebutir pun barangan jualan dari kedai cinabeng..

bagitau kawan dan keluarga, belanja puasa dan hari raya pastikan DUIT MELAYU TAK SAMPAI KE TANGAN CINABENG..

kemudian strategi jangka panjang, di mana untuk tempoh 5 tahun hinggalah pru 2018 matlamat kita untuk menghancurkan separuh bisnes cinabeng dalam malaysia tercapai..

5 tahun perancangan dan separuh kehancuran bisnes cinabeng merupakan unjuran dan jangkaan semata-mata..

kalau dapat diganyang sampai bankrap bisnes cinabeng, itu merupakan bonus luar jangka.

percayalah, tercapainya matlamat tentera anai-anai melayu ini, MAKA FOTO DI ATAS AKAN LEBIH BANYAK DISIARKAN DALAM AKHBAR DAN BERITA...

PS: jika dap berjaya laga-lagakan melayu, kenapa tidak kita ?


23 comments:

Anonymous said...

Cara yang boleh berkesan ialah KDN mesti ada Intelligence yang amat cekap dan berani, kerana pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, melalui menyamar sebagai gereja biasa, NGO atau perhimpunan peribadi di rumah-rumah dan kawasan perumahan, makin mengkristiankan Bumiputera Bukan Bumiputera bukan Islam seramai mungkin – ini sebab utama undi bukan sahaja dari orang Cina, tetapi bukan Islam kepada DAP. Dan ramai yang Bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab hendak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai Kristian Zionis.

Pertubuhan Kristian Zionis ini sebenarnya adalah senjata politik yang amat merbahaya dipergunakan oleh CIA-US/MI5-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui DAP/PKR) untuk menjajah negara-negara atau tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Jadi fahaman Kristian Zionis digunakan untuk cuba memecahbelahkan orang Islam termasuk dengan menubuhkan pejuang 'jihad' (yang sebenarnya diketuai bukan Islam Kristian Zionis, tetapi menyamar sebagai orang Islam untuk melagakan dan memperdayakan Shia-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pejuang 'jihad' pengganas bukan Islam itu, seperti di Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Nigeria, Lebanon, Iran dan lain-lain), dan cuba mengkristiankan Melayu/orang Islam dan Bumiputera lain yang Islam atau bukan Islam seramai mungkin (termasuk semakin agresiv di Indonesia dan negara-negara islam lain).

Maka, jabatan DAKWAH Islam mesti lebih kuat berusaha, terutamanya di perkampungan Orang Asli dan di pendalaman Sabah dan Sarawak, dan kawasan perumahan termasuk kawasan flat untuk orang miskin/sederhana. Jangan berlengah lagi - masjid mesti dibina di setiap kampong dan kawasan perumahan untuk berdakwah. Saya syak orang India yang miskin pun makin disasarkan pertubuhan Kristian Zionis bawah DAP untuk dikristiankan, Serta, setiap kawasn perumahan di seluruh negara, melalui penggubalan undang-undang mesti ada kuota tinggi untuk Bumiputera dan yang miskin, dan orang Islam, kerana ini negara iIslam dan kita makin ditindas di negara sendiri.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

PEMBETULAN paras pertama:

Cara yang boleh berkesan ialah KDN mesti ada Intelligence yang amat cekap dan berani, kerana pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, melalui menyamar sebagai gereja biasa, NGO atau perhimpunan peribadi di rumah-rumah dan kawasan perumahan, makin mengkristiankan Bumiputera/Bukan Bumiputera bukan Islam seramai mungkin – ini sebab utama undi bukan sahaja dari orang Cina, tetapi bukan Islam kepada DAP. Dan ramai yang Bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab hendak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai Kristian Zionis.

MAKCIK Tempurung.

SKL said...

Semakin hari semakin menampakkan kemurungan untuk kaum Melayu jika penindasan ekonomi tidak diatasi serta merta.

Anonymous said...

Belilah barangan halal. Boikot juga barangan atau kedai Melayu yg sombong ataupun yg kaya tapi kedekut dan sombong. Melayu yg dah sampai boleh beli Ferari tapi nak sedekah sikit pun kedekut. Charge perkhidmatan mahal. Kalau tak untung besar takkan sampai boleh rumah besar dan beli kereta mewah. Memang sombong. Ada Cina baik dan ada MelaYu jahat. Alangkah baiknya kalau Cina baik ini masuk Islam.

anjingbaruababi said...

Team Intelligence yang dikendalaikan sendiri oleh KDN semuanya terpelajar jauh lebih baik dari SB...tapi rata-rata Intelligence KDN itu hampir 80% dari kalangan mereka terdiri dari penyokong/ahli PAS malah ada yang berjawatan Unit Gempur PAS dan Ketua Unit Amal PAS menyamar sebagai penguti derma berkeliaran di kawasan awam dan di kawasan bank....

Anonymous said...

Cinabeng vs cinabeng. Melayu tepuk tangan. Mampos cinabeng!!

Anonymous said...

kita bakor...kita bakor...

Anonymous said...

Ham ka chan..tiu niama ka hai...lu sohai

Anonymous said...

tu gambar cina tak bayar duit along tu

Gap ..warning kat kau...jika ko extend lebih2

gua akan tarik diri..ingat gua bekas pas

agama lg penting dari bangsa..tp

protect bangsa wajib..

tp aniaya bansa lain haram

Anonymous said...

BBC tak salah sebab jual beli suka sama suka.

jangan kita mengadu domba untuk melakukan kerosakan dimuka bumi, kerana Allah tidak suka kepada orang2 yang zalim, walau pun pek babi tu kafir tapi kita tak boleh membunuh mereka sesuka hati kita, kecuali dengan jalan hak(hak yang diberikan oleh Allah)

teruskan BBC!!

Anonymous said...

Cina sesama cina boleh bergaduh, kalau bab duit!!!

Aku pernah sembang dgn auntie cina, yg kena buang dek adik bradik sbb dia miskin!!

parang terbang said...

anon...10.05

pergi mampus la lu nak tarik diri....

kalo naik kan bangsa kompem la agama sekali.....

kalo orang pas mungkin dia tak penting bangsa tapi dia penting islam macam mamak kedai naina nasi kandar.....

ptuih.....asobiyah macam orang kelantan la lu ni...

Anonymous said...

betul parang, org kelantan lagi pentingkan negeri dia drpd bangsa...ajaran hamPAS!!!

Anonymous said...

oii pipit terbang...

aku folow gap sebelum dia sokong najib lagi hoo

at one point dia tukar jadi pro najib..

pi mampus la sama lu
sejarah dah ngajo (nak ingatkan je)kalu bangsa serta agama..akan jadi betul..Allah redho..

ingat agama asal org melayu hindu dan anisme...pi mampus la lu melayu hindu..(kalu xnak ikut ajaran agama..)

Anonymous said...

Nak tanya la...
CINABENG tu apa maknanya?...
Cina manyak suwei ka...cina lancau ka?..

Anonymous said...

Jadi orang gila di pudu raya jual ubat bawa teksi macam macam takut aku...

razi said...

Salam bro. Aku sokong bab boikot barangan cinabeng. Dan kerana artikel korg la aku sekeluarga meleis memboikot brg2 dan perkhidmatan cina sejak sebulan lepas. Cuma aku tak setuju bro bab menghasut dan memecahbelahkan org ni. Tak baik bro. Ini tidak diajar dlm islam. Cukup sekadar meleis beraaru dan boikot. Itu pon dah cukup mencukkan cinabeng cinabeng sekalian.

razi said...

Salam bro. Aku sokong bab boikot barangan cinabeng. Dan kerana artikel korg la aku sekeluarga meleis memboikot brg2 dan perkhidmatan cina sejak sebulan lepas. Cuma aku tak setuju bro bab menghasut dan memecahbelahkan org ni. Tak baik bro. Ini tidak diajar dlm islam. Cukup sekadar meleis beraaru dan boikot. Itu pon dah cukup mencukkan cinabeng cinabeng sekalian.

Anonymous said...

Tadi aku pergi giant. Dah shopping teringat pulak nak beli roti. Masa aku kat bhg roti ada satu Cina apek. Dia pandang aku lepas tu dia ambil roti mossimo. Aku pandang dia balik lepas tu aku ambil 4 bungkus roti gardenia. Ni tgh makan roti yg byk aku beli tadi. He he he.

Anonymous said...

cina babi makan tahi

Anonymous said...

teruskan jihad ekonomi..

cari kedai dan barangan muslim sampai ke lubang cacing..

beri kesan terutamanya kedai2 cina kat kwsn melayu..baru mereka sedar sikit 'kuasa melayu'..dengan cara tak langsung bisnes org2 muslim juga akan meningkat dan kekayaan semakin saksama..skrg kita ketinggalan amat jauh dlm ekonomi..

Anonymous said...

Cina gembeng sebab tanah busat & bangsa hina ada 1Bilion olang pon takot sama nyepun dulu jepun kongkek cina dapat anak yg sekarang banyak kulang aja duluk kepulauwan melayu.di jepun ada restoran yg tak bagi dua BINATANG masok 1 ANJING 2 ORG CINA tengok jepun yg punya maju pon masih ade raja, cina punya raja sulah ellek . MELAYU ADA 9 RAJA YG MASIH BERKUASA & BERDAULAT! !!

Anonymous said...

Setuju dgn cara admin..wlpn agak melampau bunyinyer..tp ape pun kte kene igt blk hadis Nabi SAW..Islam tertegak dengan harta Saidina Abu Bakar dan pengorbanan Siti Khadijah..mksdnye ape..kalo nak naikkan Islam..kite WAJIB MENJADI KAYA-RAYA..barulah agama Islam akan tertegak..

JAKIM perlu mengeluarkan fatwa bahawa org Islam menjadi kaya-raya..dengan kaya-raya sahaja umat Islam dapat membantu umat Islam lainnye dengan pengeluaran zakat kpd pejabat2 agama dan sedekah ke badan2 kebajikan..disamping berhemps pulas mengwmbangkan ajaran Islam dan membawa para2 murtadin blk ke pangkuan Islam..

Peranan harta dunia ni amat besar tuan2 dan puan2..kerana masalah perut kite sume bersengketa..sbb miss-soru..manusia sggp berbunuhan sesame sendiri..disbbkan miss-soru la smpi ade org sggp murtad keluar dari agama..jgn salahkan org itu..kalo kite diuji sedemikian rupa..dapatkah kitepertahankan ape yg kite percaya selame ini??tepuk dada..tanya iman tuan2..hentikanlah zaman kononnye zuhud tu..keluarlah dari kepompong 'zuhud' itu dan kuasai ekonomi negara..semoga org2 Islam dapat kuasai ekonomi negara..

SEMOGA ALLAH SWT BERSAMA2 KITA MENJAYAKAN USAHA YANG MURNI INI..