Sunday, June 9, 2013

OMAR ONG, KETUA CINABENG BN PUSAT ?


KLIK SINI

15 comments:

Anonymous said...

boikot kedai dan barang cina

Anonymous said...

Boikot barangan cinabeng..haramjadah punya

Anonymous said...

Aku bengang betol dengan Datuk Najib . Cina dah tolak BN , Najib masih lagi terhegeh hegeh nak ambil hati cina . Najib mesti ingat dengan orang melayu yang beri sokongan kuat kat BN .

Anonymous said...

Jangan terhegeh2 kt cina lg,bia diorg terhegeh ke kita pula..
Aku terus berjihad..

Anonymous said...

sesmasa singgah di rnr lebuhraya sila jeling dulu signboard. carilah gerai pemilik muslim.. sy tengok pengunjung main beli saja digerai non muslim mungkin x tengok dulu papantanda... non muslim mana peduli halal haram...mencari yg halal adalah fardu.

Anonymous said...

Pada saya, kita mesti istiqomah utk membeli dikedai Muslim dan Melayu semampu mungkin...dari sekarang sehingga bila-bila pun...hatta setelah kita kuasai ekonomi sekalipun. Jangan cepat melatah dgn harga yg lebih sedikit...bayangkan keberkatan dan hasilnya seperti mengukuhkan ekonomi dan sumbangan dlm bentuk zakat. Tepuk dada tanya iman.

Anonymous said...

Melayu sekarang mana pikir pasal iman: sebat Lembu NFC, dok melantak Cool Blog, Chat Time, Madam Kwans, Subway, bagi tanah ke SP Setia, IJM, IOI.....

Bodoh giler Melayu yg beli, Melayu yg luluskan projek dan Melayu pembuat dasar....

Tapi paling bodoh adalah Tunku Tolol Abdul Rahman sebab bagi hak mengundi pada Cinapek semasa merdeka dan serah Temasek kepada LKY.

Anonymous said...

Haa...ape??
ada orang nak jilat bontot cina bukit???
hmmm...ini semua salah umno...
wakaka..

Anonymous said...

Lu lah cina kui bodoh.. Lu lagi tolol.. Org mcm nuor...Melayu pintar Umno dah buang..lu dap cina kui kutip..mau jadi pm lagi...wakaka lu mykkkk bodohhh

Lu myk mkn babi..itu pasat otak lu rosak myk cacing..jadi tolollllll bahalulllll nuor tipu lu percaya lu ikut...mykkkk bodohhh..ada demo lagi..nuor tipu lagi aiyaaaa lu cina kui mykkkkk bodohhh

Anonymous said...

Haa...ape???? Sama sama jilat..nuor jilat buntut chinadoll jantanchinadoll.. Chinadoll jilat jubuqqq nuor...

mmmmm...ni pasti salah Umno..
Hiv....ni pasti salah Umno...

zin sorro said...

hidup MAHYUDIN PEMIMPIM YANG SEBENARNYA
AYUH BLOGGER NAIK KAN TS MAHYUDDIN

Anonymous said...

Apa yang nak diboikot kan. Ekonomi negara ditangan cina. Jangan lah jadi melayu bodoh. Sepatutnya melayu bersatu dan mendesak kerajaan agar menutup sekolah jenis kebangsaan cina. Di situ lah bermulanya pelajaran untuk anak cina agar membenci melayu dan UMNO. Disitu juga lahirnya pelajar2 cina yang berani kurang ajar pada bangsa melayu dan juga sultan2 melayu. Selagi ujud sekolah beraliran cina selagi itu lah cina tidak akan suka kepada melayu.

Anonymous said...

PENYAMAR ULAR/BIAWAK dalam BN inilah yang menyebabkan tanah/negeri pun makin tergadai kepada geng-geng samseng DAP termasuk, samada dari kongsi gelap atau pertubuhan pengganas Kristian Zionis diketuai CIA-MI5-Mossad-NATO!

PM dan UMNO harus berhati-hati apabila berurusan dengan rejim Amerika/Barat/NATO, yang sebenarnya di bawah kuasa CIA-MI5-Mossad. Rejim US/Barat-Zionis sebenarnya adalah dalang dua muka yang amat merbahaya kepada Islam, umat Islam dan negara-negara Islam serta seluruh “Dunia Ketiga“ yang kaya dengan minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian global GM yang diharamkan di Eropah kerana menyebabkan kanser dll).

Oleh yang demikian segala projek yang melibatkan pengambilan tanah-tanah negeri yang amat luas terutamanya di bawah rejim DAP/PKR (yang merupakan sekutu kuat penjajah Barat-Zionis), untuk projek-projek perumahan mewah, yang semakin menindas dan menghalau Bumiputera Melayu dan Bumiputera lain, serta yang Islam, terutamanya yang miskin, mesti dihalang dan diperbaiki dengan segera. Kerana ini juga merupakan strategi penjajahan Barat-Zionis yang halus, tetapi sangat merbahaya. Ini termasuklah melalui program “Rumah keduaku” yang juga dimonopoli oleh sekutu mereka yang lain dari pro Barat-Zionis iaitu Singapura/Jepun/Korea Selatan/Taiwan, dan seterusnya melalui harga rumah/flat yang terlalu tinggi disyaki dikhaskan untuk penyokong-penyokong DAP-PKR yang kaya, terutamanya yang Bukan Bumiputera!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

Bahagian Kedua:

Maka kerajaan BN/UMNO mesti membuat undang-undang baru yang lebih ketat untuk membataskan hak pembelian tanah dan rumah oleh orang asing, serta membataskan monopoli perumahan oleh golongan kaya, serta menyiasat latarbelakang syarikat tempatan dan yang asing, demi KESELAMATAN negara, contohnya projek perumahan dan komersial yang mahu dibina kawasan yang amat luas ini, di kawasan strategik berhampiran KLIA (syarikat US-barat besar seperti Horizon Group Properties Inc ini selalunya ada terlibat rejim Zionis Israel), seperti di bawah. Dan saya mengesyaki Mainstay Properties Sdn. Bhd adalah kepunyaan penyokong DAP/PKR (dan mungkin subsidiari sebuah syarikat UK, tetapi tiada maklumat dapat dikesan). Sudahlah kawasan/negeri strategik lain seperti P.Pinang di bawah DAP/PKR, juga makin habis TERGADAI kepada rakyat asing dan Bukan Bumiputera PKR/DAP, sekarang Selangor yang juga di bawah mereka, turut tergadai (disyaki Melaka dan Johor juga - untuk pelabuhan dan Teluk, terutamanya Selat Melaka yang amat penting menjadi sasaran agresif rakyat asing dan pengkhianat negara DAP/PKR ini) – UMNO/NGO-NGO Bumiputera Melayu dan Bumiputera lain, terutamanya yang Islam, jangan lagi berpeluk tubuh demi mempertahankan kedaulatan dan keselamatan negara, bangsa dan agama. Sila lihat di:

http://biz.thestar.com.my/news/story.asp?file=/2013/6/8/business/13214376&sec=business, Mainstay to invest in Sepang retail project, Saturday June 8, 2013, By EUGENE MAHALINGAM
KUALA LUMPUR: Mainstay Properties Sdn Bhd, the property arm of Mainstay Holdings Sdn Bhd, which has tied up with United States-based property developer Horizon Group Properties Inc, will be investing RM180mil to develop the first phase of The Outlet Shoppes in Sepang, Selangor.
Horizon Group chief investment officer David Nelson said the 300,000-sq-ft retail project would be funded through a combination of debt and equity.

“We've started to look at retailers and expect a good reception. We're looking at predominantly retailers from the US and Europe, and selected ones from Malaysia,” he said at a media briefing yesterday. “For the local retailers, we're targeting those from the banking and food and beverage sectors.”…adding that the retail outlet would be strategically located.

“Sepang is an attractive location. It's near the airport…..Mainstay deputy chairman Terry Teo, meanwhile, said the company had about 16.19ha of land in Sepang that it intended to develop….

MAKCIK Tempurung.

Anonymous said...

Memang sial hidup pemimpin Melayu yang benarkan sekolah aliran cina n tamil. Merosakan negara.