Tuesday, October 22, 2013

PRK SG LIMAU : ZAHID RAYU SELURUH JENTERA UMNO BANTU MUKHRIZ ! TERBAIK...


8 comments:

Pro-Mukhriz said...

Aku harapkan calun UMNO menang kali ini. Dengan Dato Mukhriz leading the charge, jom kita support calun Islam, UMNO dan BN ini kali!!!

aku melayu rasis said...

walaupun saya tahu dalam bab pemilihan baru2 ini memang banyak pemimpin yg main kotor, tapi saya tak berhenti mengharap agar pemimpin yang benar2 berada dihati rakyat keseluruhan ini akan dapat meletakkan dirinya ditaraf pemimpin yang benar2 berkualiti membela orang melayu dan menyelamatkan Tanah Malaysia ini dari terus musnah oleh tangan2 setan baik dari luar mahupun dari dalam lingkungan bangsa kita sendiri.
Tapi, pemimpin ini tewas jua akhirnya. Tak mengapalah, Apa yang berlaku mesti ada hikmahNya. Kena terimalah. mereka yang selama ini bebas tanpa dicabar, sekarang sudah dicabar. harap2 mereka itu akan terasa bahangnya dan masih ada masa untuk membetulkan apa yang selama ini tak disukai rakyat. Jangan asyik terbuai dengan sokongan para "tukang kipas" yang sentiasa membodek pemimpin demi untuk kepentingan peribadi. Mereka ini (pembodek) bukanlah mewakili rakyat dibawah ini, kerana kekadang mereka yang menang diperingkat cawangan dan bahgian tersebut melalui berbagai taktik kotor. Dan pembodek ini akan terus mungundi pemimpin atasan yang boleh memberikan mereka faedah. Mana2 calon pemimpin yang bekerja secara betul akan dipinggirkan. Itulah hakikatnya tapi tak ramai yang boleh membuktikan dan tampil bercakap secara terangan.
Saya amat berharap, orang seperti Mukhriz dan zahid menjadi pemulaan kepada tumbuhnya lebih ramai lagi pemimpin berjiwa rakyat begini.
Mungkin dicelah2 kehidupan pemimpin ini ada juga keburukan yang terserlah, namun kita manusia biasa memang tak semuanya bersih. Cuma kita mengharapkan biarlah yang bersih itu lebih banyak dibuktikan dari selebihnya.
Mohon teruskan, saya sebagai salah seorang rakyat Malaysia, terasa amat terharu kerana akhirnya tumbuh jua pemimpin yang didoa doakan, diharap harapkan selama ini. Semoga mereka melangkah setingkat demi setingkat ke puncak pimpinan, kerana pemimpin yang bermula dari bawah itulah sebenarnya "pemimpin rakyat jelata" yang memahami perit jerih, rintihan, senyum dan duka hati rakyat.
Salam takniah.

Nok said...

marilah sama2 kita bantu untuk kemenangan umno di Sg Limau....biarkan PR membuat tohmahan, namum umno harus berjuang untuk agama dan bangsa dan buktikan yg umno bukan parti rasuah kroni dan chauvinist ....hanya umno saja yg boleh menentukan kecermelangan bangsa melayu.....hidup melayu..diingatkan kepada pemimpin melayun jgn jadi dayus dan pengecut CKMM....

Anonymous said...

yup...ramai2 bagi sokongan kepada dato paduka muhkriz mahathir....ini adalah MB terbaik untuk kedah....dalam mengembalikan kegemilangan negeri Kedah....dalam menjunjung agama sebagai kekuatan utama.......saya kembali dan demi menyokong mukhriz.......tiupkan api semangat membara untuk membantu mukhriz....yang telah berlalu biarkan berlalu......ada banyak hikmah sebenarnya.....apa yang dapat saya katakan di sini.....sejak dari awal pelantikan menjadi MB.......auranya terus sampai ke pada segenap rakyat......this is the best MB for kedah........ramai2 ahli umno dan yang bukan umno kita ramai2 bagi sokongan dan bantuan kepada dato paduka mukhriz kerana walaupun dengan kekuatan yang ada pada beliau, kekuatan sebenar jugak memerlukan bantuan rakyat pencinta negara malaysia ini.....ayuh kita gerakkan jentera besar-besaran untuk dato mukhriz.......

basic_2009 said...

stupid Chinese vote the oppositions en bloc
wow ... that's voting right



buy Chinese last en bloc !!!
haha haaaaaa ... that's buying right


BCL = Buy Chinese Last !!!

Anonymous said...

Kenapa si Zahid ni guna perkataan 'sengketa'?Mukhriz bukan seorang yang menganggap perebutan jawatan dalam parti sebagai satu bentuk persengketaan.Secara psikologinya menunjukkan sebelah sanalah yang mewujudkan persengketaan yakni usaha bersungguh-sungguh untuk pastikan Mukhriz tewas,dan sekarang masa untuk menolong pula kononnya,jadi serilah kiranya.Dalam UMNO siapa yang berniat jahat tak akan sampai.Zahid sedang berikhtiar ke jawatan Presiden dan KJ sebagai Timbalan Presiden.Manakala KJ pula ada plan yang lebih luarbiasa menggunakan Zahid untuk menebas laluan,di garisan penamat nanti KJ yang jadi Presiden.Kita sama-sama nantikan.Zahid dan KJ sedang menggerakkan tenaga kononnya ke Sg. Limau untuk membantu Mukhriz.......hati-hati kerana mereka datang dengan niat untuk merosakkan kredibiliti atau reputasi MB Kedah itu.Jika menang,faktornya adalah kerana mereka datang membantu dan berkampung dan berkempen sakan di situ......sekiranya kalah pula skrip juga sudah tersedia yang mana MB Kedah akan bertukar menjelang PRU 14 nanti.Inilah kerja ahli politik yang bercita-cita nak jadi PM.Ingat,ini Kedah bukan Rembau atau Bagan Datuk.

Anonymous said...

Tak baik berburuk sangka

Anonymous said...

TOLONG LAH JGN JADI ORG POLITIK YG BNYK SANGAT BERSANGKA. .SAMA2 MELAYU PULA TU.