Tuesday, April 8, 2014

KU NAN GAGALKAN CUBAAN MEROSAKKAN NAMA PEMERINTAH ISLAM/MELAYU DALAM MALAYSIA !


KLIK SINI

5 comments:

Anonymous said...

Pada masa akan datang, adalah di sarankan, bukan sahaja perkara2 seperti dan seumpama ini wajib disekat dan dihalang, malahan bakal penganjur hendaklah diambil tindakan di atas cubaan menimbulkan kegusaran awam atau bahasa 'kasarnya' ..menimbulkan provokasi yg boleh menyebabkan ketegangan antara kaum dan ugama,atau menyentuh sensitiviti ugama di kalangan rakyat, atau membawa fahaman yg boleh merosakan keharmonian kaum melalui ajenda liar dan lucah, atau menggalakan kelakuan yg tidak senonoh di dalam masyarakat ...

Banyak klausa undang2 sedia ada boleh digunakan untuk menjamin kerukunan hidup sihat dan bermaruah !!

Anonymous said...

Bagi aku yg menganjur yg bersalah..kalau x anjur hal mcm nie..dah tentu masaalah x timbul...kalau degil tunggu jer kat PINTU masok..On ajer sumbat semuanya dalam Black Maria..yg Melayu nya ..Agensi JAIS , JAWI dan DBKL nak tunggu apa lagi..

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Kita jangan tunduk paa kehendak melampau puak2 liberal yang didokong olah spesis2 B.A.B.I, DAPpigs dan P'Gay'R ni. Kita dokong fahaman liberal yag selari dengan ajaran ugama bukan yang merosakkan agama dan tata susila masyarakat.

Keluarga puaka B.A.B.I tu memang dah rosak dengan bapak puaka dia tu peliwat dan anak puaka betina tu pendokong kalimah suci Allah SWT boleh digunapakai oleh ugama lain. Depa tu dah rosak dan nak orang lain yg beragama Islam turut rosak aqidahnya macam depa tu.

Cukup malang kerana masih ada lagi umat islam kat bumi melaya ni masih lagi dok junjung keluarga puaka dan anuGAYrah poojaan depa tu. Aku rasa depa ni semua dah termakan nasi kankang keluarga puaka tu.

Anonymous said...

Siullll kalau dapat terus dibaham dan dikunyah kunyah....selamat berkongkek beramai2 anjuran GAP, sempena GAP selalu tergagap dan terus terpancut air mani....sila siarkan kalau ada kotek?

Anonymous said...

Helo Siullll..kalau ko bran jointlah Party 1/2 Bogel tuuu...nak tegok terpancut tak kata2 camtu keluar bial KANTOI NANTI,,,