Monday, April 7, 2014

MASALAH PAS ADALAH..MEREKA SAMIKNA WAATOQNA DENGAN MINAH NI...


kalau aku ahli pas..
aku malu le pasal kerap akur dengan arahan keluarga puaka ni..
selama ini pkr tak pernah hormat dengan dasar pas..
namun atas semangat samikna waatoqna, pas pun boleh tunduk pada anak puaka..

29 comments:

Anonymous said...

Aku dah tahu jawapan dieorg, tahaluf siyasi.

AwangLiku said...

Pemimpin2 PAS mana ada telor..ada pun dah kasi anjing { DAP } makan..

Anonymous said...

Gap . Al gore nak bikin klon nak hasilkan 1000 papa . Nak takbir urus baik senang je.saya rasa singapura boleh amal dulu benda ni, di malaysia buat kat kelantan dulu.kawin dapat anak 2 orang.umur 45 dimatikan hukum hudud.sebelum umur 45 manusia mesti capai tahap kerohanian tinggi jadi superman tanpa ujian hidup.ijah dengan rapiji kerja dia nak lawan rasuah mati hidup libu libu kali tak kemana kat dunia juga akhirnya.

Anonymous said...

ANAK PUAKA NI DAH LAMA TAK MENGISAP.....

salim hasan said...

SEBENAR NYA SAMIKNA WATOQNA MEREKA YG PALING UTAMA ADALAH KEPADA DAP

Anonymous said...

PKR udah 'TERJERAT" telan mati anuar, diluahkan mati jijah?.Anak liberal(orang lain "boleh murtad" mengapa Melayu "Tak boleh" Kalau sesiapa pegang dan "bersetuju" dengan "FAT (Kentut)wa Nurul, boleh terdedah kepada "Murtad" kerana "membenarkan" orang Islam murtad...Piqiak lah sendiri menggunakan "keimanan".

Anonymous said...

PKR udah 'TERJERAT" telan mati anuar, diluahkan mati jijah?.Anak liberal(orang lain "boleh murtad" mengapa Melayu "Tak boleh" Kalau sesiapa pegang dan "bersetuju" dengan "FAT (Kentut)wa Nurul, boleh terdedah kepada "Murtad" kerana "membenarkan" orang Islam murtad...Piqiak lah sendiri menggunakan "keimanan".

Anonymous said...

PKR udah 'TERJERAT" telan mati anuar, diluahkan mati jijah?.Anak liberal(orang lain "boleh murtad" mengapa Melayu "Tak boleh" Kalau sesiapa pegang dan "bersetuju" dengan "FAT (Kentut)wa Nurul, boleh terdedah kepada "Murtad" kerana "membenarkan" orang Islam murtad...Piqiak lah sendiri menggunakan "keimanan".

Anonymous said...

PKR udah 'TERJERAT" telan mati anuar, diluahkan mati jijah?.Anak liberal(orang lain "boleh murtad" mengapa Melayu "Tak boleh" Kalau sesiapa pegang dan "bersetuju" dengan "FAT (Kentut)wa Nurul, boleh terdedah kepada "Murtad" kerana "membenarkan" orang Islam murtad...Piqiak lah sendiri menggunakan "keimanan".

Anonymous said...

PKR udah 'TERJERAT" telan mati anuar, diluahkan mati jijah?.Anak liberal(orang lain "boleh murtad" mengapa Melayu "Tak boleh" Kalau sesiapa pegang dan "bersetuju" dengan "FAT (Kentut)wa Nurul, boleh terdedah kepada "Murtad" kerana "membenarkan" orang Islam murtad...Piqiak lah sendiri menggunakan "keimanan".

Anonymous said...

oii nurul ngok .. kalo dah laksanakan hudud takut la orang nak beri/terima rasuah
bila takut maka jurang kaya dan miskin makin rapat .. urusan harian jadi adil/aman .. kurang la kemiskinan
papa ko tak penah ngajor ke... ???

Anonymous said...

Kau UTAMAkan dulu RUMAHTANGGA kau tu baru nak jaga hal rakyat....

Anonymous said...

Wanita ini harus sedar dia diperbesarkan bergelumang dalam merasai hasil rasuah rasuah papanya. Kalau tak banyak pun sikit2 dah dia nikmati rasuah.

Anonymous said...

...apa nak dikata... Nik Aziz dah kata Anwar tu cerdik....

Anonymous said...

Apa nak ditakut dengan hukum hudud gap.sekarang ada bius yang dipotong boleh disambung kembali. Kalau hukum mati lebih baik sebab boleh diklon boleh dihidupkan kembali dengan ibu tumpang. Zaman sekarang banyak anak dara tak kawin apala salah jadi ibu tumpang. Lepas lahir hantar rumah anak yatim.

Anonymous said...

Orang islam pun takut hudud, kalau jadi, orang-orang PAS pun banyak buat tak betul, harap-harap kena lah begitu orang islam dari parti lain.

Anonymous said...

Tak malu macam mana? Kulit tebal bersalut kulit....

anti-syiahGaban said...

PAS-pis-pus tu kan KELDAIAN P'Gay'R dan DAPpigs. Kalau hari ni tak tarik pedati tuan2 dan puan2 puaka tu, besok kena liwat pulak kat anuGAYrah poojaan depa tu.....kahkahkahkah...

Anonymous said...


ORANG pas kita hujah bagai nak rak pon tokkong dia kata lebih baik kawan dengan syaitan, pengikut bongok anguk saja...guan eng yang tak potong lancau pon dia kata khalifah busat...ambiga pon disama SDT Khatijah...sikit hari nanti kapal sing disuruhnya baca khutbah dimasjid pas...bab tulah penjubur negara dipuja disanjung...mahkamah dunia dia kata tak bolih pakai...hidup sia-sia mampos nanti lagilah tak berguna.

Anonymous said...

bila duit rasuah dah jadi darah daging .. nak kata apa lagi

Johan said...

Suatu ketika papa mengarahkan polis bertindak menakut-nakutkan rakyat Malaysia, menyalahgunakan kuasa. Polis itu untuk jaga keselamatam Timb PM bukan pergi mengugut orang awam. Papa juga mudah memberi rasuah paling senang belikan jam tangan untuk dapatkan sesuatu perkhidmatan terlarang. Papa juga berkonfirasi kerana mahu menjatuhkan PM. Dengan satu klik jari semua hambanya bertindak pantas mengambil alih KESELURUHAN pentadbiran Malaysia. Tuduhan ini memang tak ada bukti menyamai tudihan maha dashat terhadap PM sekarang. PM dulu setakat MAHAZALIM je. Inilah keluarga yang telah menjahanamkan PAS.

Anonymous said...

pemimpin dan penyokong pas bukan ada akai nak berfikir. pemalas no wahid sebab itu Allah tak restu jadi pentadbir negara..

Mak Bedah said...

1. Bapak dia datuk seri homo tu kan bapa makan rasuah ?

2. Dimana bapak dia datuk seri homo dapat wang berjuta-juta melabur dengan Algore ?

3. Dimana bapak dia datuk seri homo dapat wang berjuta-juta membayar samseng-samseng protes Bershit dan segala perhimpunan pelampau menentang kerajaan?

4. Siapa bayar bapak Saiful memfitnahkan Umno dalang tuduhan sodomi depan media ? Bukankah bapak dia datuk seri homo?

5. Banyak lagi rasuah mereka yang samseng-samseng pemimpin pkr ini tutup taik mereka

Anonymous said...

Good Governance???

Hai Betina ko betulkan dulu Keluarga ko sebelom sebelom bercita2 besar nak betolkan Negara!!

Betolkan diri ko dan Mak ko yang kaki penipu dan ko sendiri rumah tangga bercerai berai.

Bapak ko pulak kaki Dubur, Penzinah dan Penipu. Ko betolkan keluarga ko dulu Bengap!!!

Anonymous said...

" Anwar Ibrahim has created enough trouble to the country "

Anonymous said...

Kalau nak tunggu rasuah dan kemiskinan berjaya dibenteras, sampai kucing bertanduk pun HUDUD tak dapat di laksanakan....
Sepatutnya kita guna HUDUD utk mengatasinya....
TAK YAKIN PADA HUKUM ALLAH KA ?
Mana pemimpin PAS dan Ustaz PAS kenapa tak tegur rakan pakatan kamu ni...Kalau UMNO yang cakap, akan dihentam dan dijadikan modal politik oleh ustaz PAS...DI MANA KEADILAN DALAM ISLAM...

Zakiera Zakie said...

semoga Allah tunjukkan jalan yang benar kepada wanita ini.

Anonymous said...

Hudud hanyalah senjata politik

Anonymous said...

Kalau pehak dalam PKR Kata apa pun tak pe.Kalau umno kata'sah Sah dikatanya tolak hudud LA tolak Islam.