Tuesday, May 20, 2014

KIT SIANG AKUI DYANA MAKIN MENYUSAHKAN KEMPEN !


kit siang terpaksa jawap SOALAN YANG DIAJUKAN KEPADA DYANA.
sejak beberapa hari lepas dyana makin gelojoh dalam membalas jawapan.
jawapan pulak tak menguntungkan kempen dap.

tengok muka minah ni.. nampak blur dan biol je..

26 comments:

Anonymous said...

BODOH, BODOH......SANA BODOH SINI BODOH......DEPAN BELAJANG SAMA SAJA ......LIWAT TETAP LIWAT....DASAR PELIWAT !

Anonymous said...

TV BESI OR KAYU !
BESI OR KAYU ?
Huuuuh....PENING PENING
L

Anonymous said...

Motto calon DAP PRK Teluk Intan...
"Mahu pecah tembok perkauman"

Soalannya: Berapa ramaikah Melayu dalam gambar diatas??

Hadiah untuk mereka yang meneka dengan betul: Dapat menemani orang MISTERI selama 7 hari 7 malam, perbelanjaan akan ditanggung oleh Mat Sabu and Co.

Anonymous said...

Jangan percaya lah Pas nak laksana Hudud. Modal nak tarikh sokongan saja. Aku nak bagi tahu Hadi Awang, tuhan sekali pun tidak akan dapat mengubah pendirian DAP terhadap Hudud.

Karpal Singh dah mati tetapi semangat "langkah mayat" yang dia bawa tidak mati tau. Malah tuhan juga gagal melembutkan hati Karpal Singh sampai lah dia jadi arwah.

Dyana akan menang jika dia berani terus terang tidak bersetuju Hudud dilaksanakan, tetapi Dyana pasti akan kalah dan confirm akan kalah kalau dia berani menyatakan sokongan kepada perlaksanaan Hudud oleh Pas.

Anonymous said...

Dyana lu akan menang jika lu tak sokong Hudud. Dyana lu akan kalah jika lu sokong Hudud. Keputusan di tangan lu sebab lu punya mulut dan lu punya lidah yang akan tentukan lu menang atau kalah.

DAP pun sama juga. Kalau DAP sokong Hudud, Bukit Gelugor DAP kalah, Telok Intan DAP habis. Satu perkataan menyebut DAP sokong Hudud saja maka Roket dari langit akan menjunam jatuh ke bumi.

Anonymous said...

Anon 4:54pm nie punya Tuhan takde power la tak de kuasa nak ubah apa apa hahahs

Anonymous said...

Jika Tuhan yang anda maksudkan adalah Allah maka anda telah silap kerana Allah Maha Berkuasa. Allah boleh memberi hidayah kepada sesiapa sahaja asalkan dia benar-benar ikhlas mahu mencari Allah.

Tapi saya sangat berharap Allah menghukum orang-orang munafik yang hanya menggunakan Hudud sebagai barang dagangan politik. Sekejap mahu Hudud, sekejap nak tangguh, sampai 20 tahun lebih dok kaji lagi, kaji kepala hotak hampa.

Anonymous said...

Cuba cerita sikit.....dapat apa nak pecah tembok perkauman. Dah memang Allah jadikan kita semua bersuku dan berbilang bangsa. Satu dunia dah iktiraf kita sebagai negara majmuk. Dlm perlembagaan pun dah tersurat.

Nak bertanding tapi takde alasan kukuh. Tak kemana lah ko budak. Nak glamer dlm politik je.

Anonymous said...

Sekarang ni Melayu seperti sgt Hassan dah tidak ujud lagi tetapi seperti Buang ramai

malayoo mudah lupa said...

Malayoo jenis apa ni? Dgn bangsa seagama sendiri benci dh tu pergi tolong kafir lagi untuk hancur kan Malayoo...dia tau tk apa naseb Malayoo kalo DAP dapat kuasa...Ya Allah lau selamat kan la bumi Malaysia dari kafir laknatullah ni dan jgn kau redha mana2 org Melayu yang sekongkol dgn bangsa ini...Amin Amin Ya Rabbal A'lamin

Anonymous said...

Muka macam nak jer!!!

Anonymous said...

ADA KELING CELAKA PENANG
ADA KELING CELAKA PULAU PINANG.
KELING CELAKA HITAM LEGAM PENANG..

Anonymous said...

Aku tengok ramai muka si Islam/Melayu yg. sanggup sokong si BETINAJALANG DAPBANGKAI ni - mcm. muka PENAGIH - DADAH/PORNO/SODOM!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Koru said...

Aku rsa ni bkn org islam yg bg komen. Bkn tuhan gagal lmbutkan hati karpal tp hidayah itu milik allah. Jelas allah sudah mnmpkkn sifat sbnr karpal yg smemangny anti islam

Anonymous said...

Ramainya Melayu sebenar yang tak sokong HUDUD dilaksanakan terutama kat UMNO. Cuma tak berani bukak mulut menyatakan.

Ingat Cinabeng tak tau ke?

PAS pun tau tak mungkin UMNO akan setuju walapun laksanakan kat Kelantan sahaja.

Semua mainkan HUDUD hanya pasal nak sokongan pengikut masing-masing kerana semua amat menyedari HUDUD tu dah jadi bahan politik.

Anonymous said...

Hudud, hudud. Skrg terbalik hudud dah jadi senjata UMNO pulak. Dulu pas yg dok jaja hudud, skrg dgr hudud pas pulak yg terkencing takut dgn cina. Banyak kerusi tumbang tu kalau cina tak sokong Pas. Apa pilihan pas, sokongan cina atau keredhaan Allah?

Anonymous said...

kah kah teruk PAS kena main kali ini....lepasni jangan cakap pasal isle.....tok nik dan adi awing lebon lagi lama ko hidup lagi tenat ko kena main....

Anonymous said...

Rambut diana macam rambut kau gab.

Anonymous said...

Salam Bro,anoy 8:29 tak pasal-pasal kau libatkan UMNO kenapa? Kalau ingat sejarah,UMNO pernah dikafirkan oleh PAS kerana tak laksana Hudud.Tapi sekarang kekafiran tu berbalik kepada PAS kan !Aku masih ingat dulu semua pemimpin PAS sanggup mati kerana Hudud tapi sekarang,bagaimana ? Apapun aku rasa yang paling bodoh dan bangang ialah pengikut dan penyokong PAS kerana sentiasa kena kelentong dan tak mahu sedar.

Anonymous said...

Jangan kita ambil enteng PRK Teluk Anson ni , orang veteran DAP kata ini ada lah expriment buat DAP untuk melihat kekuatan mereka and as what that old man said ...if we put monkey with DAP logo , we sure win maaaahhh....if this happen...Putrajaya will be next...so they proudly said with big smile........

Aku Melayu Rasis said...

agak-agak korang, LGE bagi apa kat Diana ni???
ce korang jawap/bg pendapat..
kalau jawapan akulaa..betina ni dah dapat anu LGE..Nampak dia tak segan silu disamping situa kafir tu kemana saja.

Anonymous said...

Hadi Awang akan pikul semuanya dan akan jawap semuanya dosa-dosa PAS menentang dan mempermainkan hukum Allah s.w.t.

Anonymous said...

Ini cerita lebai malang bertoholol siasi.hari2 asyik mengata tetanga tak betul akhir pergi kehutan terpijak sarang anai2 balek kerumah rupanya anai2 melekat kat kainnya. Lebai terpikir anai2 lebeh baik buat tahalul siasi.disangkutnya dlm rumah.teruslah tabiat lama pda tetanga.satu hari jiran tengok lebai ni tidor atas tanah rupanya rumah dah runtoh. Kawan tahalul lebai ni kerja buat rumah dengan makañ rumah orang rupanya.malang lebai.

Anonymous said...

Setiap yang Pas kata Umno menjadi kafir kerana itu dan ini dulu, sekarang ini Pas pula yang melakukannya 100%. Sebagai contoh kalau dulu Pas kata Umno menjadi kafir kerana bersekongkol dengan MCA dan MIC, sekarang Pas pula bersekongkol dengan DAP. Sudah tentu tuduhan kafir kepada Umno dulu makan diri dan balik kepada Pas. Haji Hadi... lu tanggunglah sendiri dosa itu.

Anonymous said...

Untuk Direnungkan

PRK Bukit Gelugor dan Telok Intan. Kedua2 PRK parti DAP letak calon. Parti islam Pas tidak bertanding tetapi turun membantu calun DAP. Parti islam Pas mahu Hudud. Parti DAP berkeras tolak Hudud.

Mesej yang nak saya sampaikan adalah : PARTI ISLAM PAS SOKONG DAN BANTU PARTI DAP YANG MENOLAK HUDUD.

Soalan yang saya nak tanya : Adakah mendapat pahala daripada Allah jika saya sebagai seorang HARTAWAN yang sangat DERMAWAN buat macam ini ??????

ORANG ISLAM NAK BINA MASJID DAN SURAU ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG CINA NAK BINA TOKONG ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG HINDU NAK BINA KUIL ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG BUDDHIST NAK BINA BIARA ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG KRISTIAN NAK BINA GEREJA ... SAYA DERMA RIBU2 RM

Mudahan2 ada yang sudi menjelaskan " hukum " kepada saya.

Ana Muslim

Anonymous said...

Untuk Direnungkan

PRK Bukit Gelugor dan Telok Intan. Kedua2 PRK parti DAP letak calon. Parti islam Pas tidak bertanding tetapi turun membantu calun DAP. Parti islam Pas mahu Hudud. Parti DAP berkeras tolak Hudud.

Mesej yang nak saya sampaikan adalah : PARTI ISLAM PAS SOKONG DAN BANTU PARTI DAP YANG MENOLAK HUDUD.

Soalan yang saya nak tanya : Adakah mendapat pahala daripada Allah jika saya sebagai seorang HARTAWAN yang sangat DERMAWAN buat macam ini ??????

ORANG ISLAM NAK BINA MASJID DAN SURAU ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG CINA NAK BINA TOKONG ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG HINDU NAK BINA KUIL ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG BUDDHIST NAK BINA BIARA ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG KRISTIAN NAK BINA GEREJA ... SAYA DERMA RIBU2 RM

Mudahan2 ada yang sudi menjelaskan " hukum " kepada saya.

Ana Muslim