Tuesday, August 12, 2014

ANWAR PUNYA PASAL, PKR DAP HILANG KERAJAAN...HAHAHA


Kini ia bakal digelar kerajaan pas selangor...hahahahahahahahahahaha
pas dah belajar teori, praktikal dan filosopi..tikam belakang..
muahahahha

22 comments:

Anonymous said...

SEE HOW STUPID HE IS...
DI KEJAR TAK DAPAT.......
HE SHOULDTAKETHE BLAME FOR THE FIASCO.....
BODOH BODO BODO

Anonymous said...

Bodohnya Anuar...

tobeng said...

Hahaha..aku boleh bayangkan perasaan aljubs wal ketumi pada ketika ini.Mesti tak boleh tidur malam mengenangkan nasib diri.

Sekarang semua bergantung pada pas,kalau dia buat u turn,khalid pulak habis.Ini dah macam main chess,siapa yg lebih bijak mengatur strategi...mari kita tengok siapa yg kena checkmate nanti!

p/s:nasib baik karpal dah jalan kalau tidak mesti dia mengamuk habis dengan anuwar

Anonymous said...

Syukurlah PAS dah berteloq balik......jangan pulak ko orang buat u-turn.....

Anonymous said...

Allah maha berkuasa....
anwar is nothing

Anonymous said...

Dumb dumber dumbest. All in one.

Anonymous said...

Jom kita kepong bangunan suk...sambil main main facebòk

Anonymous said...

Org pikir pki otak
Anuar pikir pki kote
Itulah hasilnya

Anonymous said...

Penyokong dia beribu kali BODOH bin BANGANG...lepas tu mereka ingat UMNO kebulurkan mereka...ha ha ha...tunggulah korang Anwar tu sampai bila2 tengok apa dia boleh buat untuk korang...

kartanikasuria said...

Sikap tamak pemimpin Islam terhadap kuasa berbanding kepentingan agama akan hanya menyebabkan kehancuran kepada umat Islam.

Sikap tamak sedemikian juga boleh membawa kehancuran kepada negara Islam, selain mencalar kesucian agama Islam itu sendiri.

Pemimpin Islam sepatutnya lebih mengutamakan usaha mengukuhkan kedudukan Islam dan umat Islam, mengambil kira pelbagai cabaran yang dihadapi oleh umat Islam sekarang.

Sikap tamak kuasa itu juga boleh membawa kepada hilangnya kemuliaan agama dan umat Islam itu sendiri apabila mereka saling bertelagah sesama sendiri semata-mata hendak mengejar kuasa.

Lebih buruk lagi, akibat tamakkan kuasa, mereka sanggup pula bersekongkol dengan golongan kafir atau munafik, sedangkan sesama Islam sering bertelagah.

http://bit.ly/1AaHaHv

Anonymous said...

Allah Huakbar, Allah Huakbar, Allah Huakbar. Begitulah ketentuan Allah yang Maha Kuasa . Tiba-tiba PAS memerintah negeri Selangor dengan bantuan Barisan Nasional.. Anwar merancang tetapi Allah menentu segala-galanya.

Anwar dianugerah Allah dengan kepetahan berucap tetapi dia gunakannya di jalan yang salah dijalan yang dimurkai Allah.

Dia menipu, dia berbohong. Setiap patah perkataan yang keluar dari mulutnya susah hendak dipercayai. Bermula dari peristiwa 16 Sept 2008, dia sudah mula berbohong dengan memberi harapan kosong kepada rakan2nya bahawa dia akan menjadi PM pada tarikh tersebut. Dia mengatakan bahawa ramai MP dari BN akan menyokongnya sedangkan sebenarnya tiada seorang pun yang menyokongnya. Maka dia gagal. Hasilnya semua rakan rapatnya meninggalkannya. Mereka sedar bahawa Anwar sebenarnya kaki penipu, kaki pembohong.

Kemudian ditambah pula dengan kes liwat nya yang memaksanya lari ke kedutaan Turki kononnya ada orang nak bunuh dia. Satu penipuan besar.

Perbicaraan kes liwatnya mengambil masa lebih 5 tahun dengan 66 kali penangguhan. Mangsanya sendiri menjemputnya bersumpah mubahalah bersamanya di Masjid Wilayah, dia menolak dengan berbagai alasan. Akhirnya mangsanya saja yang bersumpah.

Semasa perbicaraan dia tak berani bersumpah di mahkamah. Satu perbuatan yang aneh. Seorang yang hendak mempertahankan diri takut untuk bersumpah.. Walau apa pun dilakukannya akhirnya dia telah didapati bersalah oleh 3 orang hakim secara unanimous dan dijatuhkan hukuman 5 tahun penjara. Dia terus appeal dan masih berada diluar. Pada 14 Ogos ini kesnya akan didengar. Apakah keputusannya. Dah pasti appeal lagi.

Pada tahun 2012 mangsa lewatnya telah menunai Umrah dan telah sekali lagi bersumpah di hadapan kaabah. Mustahil ada orang Islam berani bersumpah dihadapan kaabah kalau dia tidak yakin akan kebenarannya.

Anwar sudah hilang pedoman. Dia khianati kawan dan lawan dengan berbagai fitnah. Dia mengkhianati Agamanya, bangsanya dan negaranya. Baginya matlamat menghalalkan cara. Dia merancang projek Kajang hingga melupakan kuasa Allah.

Akhirnya Allah telah membuat penentuan terhadap Anwar Ibrahim. Dia jatuh tersungkur.

Tahniah TS Khalid Ibrahim dan PAS dengan bantuan BN. Tadbirlah Selangor dengan matlamat berkhidmat untuk rakyat kerana Allah.

Zeks

Anonymous said...

kalau kapal ada.. mau dia lompat dari kerusi roda d flying kick si Ketum tu.. :-D

Anonymous said...

makin sewel la bang non

Hasbullah Sulaiman said...

Anwar menipu sejak 1974 lagi bukan 2008 bro...

Anonymous said...

Terbaikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Anonymous said...

Hahahaha Nuar silap langkah !..padannnnnnn

Anonymous said...

Kerajaan perpaduan akan d ujudkan oleh yg bukan ulama. Adakah ulama akan ikut contoh ini ?

Anonymous said...

Best juga ...Kerajaan PAS Selangor, walawei PAS tambah satu negeri lagi lepas Kelantan ..PRU14 ambil balik Terengganu dan Kedah juga Perlis..DAP/PKR gigit jari..UMNO/BN bukan aku tak simpati tapi meluat ngan gelagat yang mengampu dan membodek orang atas..parti tak kemana..rakyat merana..harap harap PAS tak buat U-turn yang jadi trademark PAS sekarang..malu wei..bagilah aku peluang mencintai PAS..

Anonymous said...

Gay tua ni romantik sebenarnya..siap tulis surat kt sultan untuk bini dia mengadap..tgk gaya bini dia dh taraf sultan lak..hahaha..anu anuar..apa la bangang sgt

Anonymous said...

Wahai SiSepat Kering
Badan yang Kurus Bertambah kering
Bila Bercakap ashek Kona Baring
Akibatnya SiKETUM Hilang Taring

Engkau sedang jatuh KETUM! Bertaubatlah kerana masa telah suntuk buatmu!

Anonymous said...

Flashback yg sangat berguna utk rujukan penyokong Pakatooon. Namun diharapkan mereka membacanya dengan minda serta hati yg terbuka dan waras.. bru dapat nilaikan yg mana benar atau bathil.
krisis di Selangor ini memang menarik.. macam telenovela sungguh. Apa akan jadi dengan PAS ? Adakah TSKI akan menerima majoriti dari dewan undangan? Apa pula langkah UMNO? Ish..ish suspen juga drama minggu nih...

Anonymous said...

inilah dikatan dlm Al Quran, manusia merancang, tetapi perancangan Allah lebih hebat