Sunday, September 21, 2008

BLOG GAP

HARAP MAKLUM BAHAWA BLOG GAP KENA 'HACK' PALING TERUK MALAM TADI SEHINGGA TERPAKSA GAP REMOVE KAN. HABIS TERUK LAPTOP GAP KENA SPAM.TAPI TAK PE..KECIK PUNYE HAL.PIHAK KAMI SEDANG MENGEMASKINI SEMULA 'PEMBINAAN BLOG' BARU GAP.KALI INI LEBIH GANAS !!!!!!!! KETEMU SEMULA SEMUA PEMBACA DALAM MASA TERDEKAT . KEPADA RAKAN2 BLOGGER YG GAP LUPA LINK..SILA MASUKKAN DALAM KOMEN SAUDARA.

KEPADA PENYOKONG PAKATAN MUNAFIK SETAKAT INI SAHAJA KE YG KAMU BOLEH BUAT , SIKIT SANGAT TU BRO. KASI HENYAK LA LAGI DAN YG PASTI AKU GAP TAKKAN BERPATAH AKAN AKU TERUS BALUN ENGKORANG TAK KIRA SIAPA SAMPAI ISLAM DAN MELAYU BENAR2 DILETAKKAN DI TEMPAT YANG BETUL !

GAP KEMBALI

16 comments:

Panglima Perang Cyber said...

salam gap..

teruskan perjuangan...

blog baru anda sudah dikenalpasti..

tu pun saya agak agak jer..hehe.

salam perjuangan

GAP KEMBALI said...

salam pang 5 perang...

tk ..minta tolong adervertisekan ayat aku kat blog kau boleh tak...

ayat macamni

'blog gap kena hack. sila taip penuh alamat http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com untuk layari'..

tk byk2 bro..

Sedingin Salju said...

Amboi, jahat depa no? Tak palah encik, tuhan ada mata. Setiap kezaliman akan dibalas oleh tuhan yang maha esa. Orang yang dizalimi, doanya sentiasa dimakbulkan tuhan. Ingat, untuk mencari suatu kebenaran, adalah amat payah.

Jadi, berusahalah.

GAP KEMBALI said...

ini kecil punya hal sedingin salju sahabatku...keutamaan ALLAH SWT DAN NABI SAW serta paksi bangsa jadikan keutamaan !

akhirnya mereka akan sedar !

Anonymous said...

aduih...ni kerja kecik je... GAP , nanti aku tolong promo link nko yg baru....

bdk bdk yg hack account gap..ape la korang ni!


anti anwar anti PR

Panglima Perang Cyber said...

ok bro...kecik punya hal..ramai blogger tanya nape u hilang semalam hehe..

memang i akui u ramai peminat la.

salam ramdhan...

jap lagi aku suruh askar askar blog aku promote blog kau.

cuma kau kena buang flag kat atas kiri...

tanya AIDC cara camner...

aL-MaRBaWi said...

salam gap!

teruskan perjuangan!
aku tetap di belakang mu!
haha... memang penakut dan bacul sungguh pencacai Pakatan Rakyat!

jangan lupa linkkan aku ye! =)

GAP KEMBALI said...

saudar al marbawi..(mcm pelakon dulu la)...

kasi nama blog saudare..

yeop perak said...

tahniah GAP anda bejaya buat mereka sakit hati dan melompat2 tahniah sekali lg..dr yeop perak dan rakan2 dlm perakbangkit .blogspot
aku akan promo ko punya ni skali nnt hehehe

Anonymous said...

hahaha syabas gap
kat sini pon dah leh tau dorang kepanasan sbb xleh nak patahkan kebenaran apa yang berlaku skrg
bagi aku dorang tu dah fanatik sgt sampai pemimpin giler pon disanjung2!

GAA said...

GAP,blog teman da lame kene..teman maleh dh nak berblog..ape2 pun,teman sokong GAP..teruskan perjuangan GAP,La Takhfa Wala Takhzan,Innallah hamaana(jgn kamu takut,jgn kamu bersedih,sesungguhnya Allah bersama kita..)InsyaAllah..Allahuakbar!

Md Isa Basiran said...

tahniah GAP pakatan angan dah mula sedar.

Ouk said...

Salam Buat GAP,

Teruskan perjuangan walapun di hack oleh mereka-mereka yang dah gila nak berkuasa seperti boss mereka jugak.........

Lepas ni ramai le orang yang akan ke Tanjung Rambutan bersama dengan Pembohong Malaysia (PM tak jadi pada 16-9-2008).........

GAP KEMBALI said...

yeop perak..aku hargai bantuan kamu tkk byk yeop..dah lama aku tak balik bidor..kg opah aku..

anonymous..sama kita berjuang bro..

GAA...patutla dah takde..kasi buat la balik ga..henyak je..dah ada blog bgtau aku eekk..

md isa baharin..melayu sepang..aku dengar dorang dah stat makan ubat penenang jiwa..hehehe

ouk ouk..tanjung rambuta pun tak terima dorang la...nak letak kat mana ya ?

Fear Fighter said...

Salam GAP...Selamat berjuang! Teruskan walau beribu rintangan.

syabab said...

Assalamualaikum. Islam itu indahnya pada akhlaknya. Kiranya kita punya satu pendapat yang tak sama dengan pihak yang satu lagi.. ya.. itukan satu rahmat kata nabi. Jangan sampai khilaf ini menjadikan sesama Islam kita saling bertikam..

Cuma pandangam dari manusia yang kerdil..