IKLAN BERBAYAR

Thursday, January 8, 2009

PRK-P36. MELAYU (PAS) MUDAH LUPA !





anda mahu kami keluarkan lagi poster sebegini ? nanti GAP akan keluarkan lagi..dan lagi..terima kasih kepada http://www.pewarismelayu.blogspot.com/ di atas ilustrasi menarik ini....

11 comments:

Taminsari said...

Salam GAP..

Pas kata nak laksanakan hudud. DAP menentang hasrat Pas. Karpal Singh pun menuntut Anwar bersuara tentang hal hudud. Setakat ini, Anwar kelihatan membisu terhadap kes hudud ni.

Retorik Pas untuk melaksanakan hudud bukan baru. Malah Anwar pun sekali dahulu pernah memberi komen tentang hasrat Pas melaksanakan hudud. Jom kita baca, apa Anwar kata tentang perlaksanaan hudud oleh Pas dahulu:

Kerajan Kelantan tidak ikhlas
KOTA BHARU: Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim, berkata hukum hudud yang dikemukakan oleh Pas tidak menampakkan keikhlasan kerajaan negeri pimpinan Pas itu dalam melaksanakan dasar Islam. Sebaliknya, kata beliau, rang undang-undang jenayah syariah itu hanya lebih satu taktik pendekatan Pas untuk menarik rakyat supaya menyokong perjuangan mereka. (Berita Mingguan, 27/03/1994)

Jadi macam mana penyokong Pas? Setuju dengan Anwar?

Rasa-rasanya penyokong Pas percaya kata Anwar, bukan begitu? Sebab tiap-tiap kali Anwar mengeluarkan kenyataan, penyokong Pas terima bulat-bulat. 16 September lah, ada orang nak bunuh lah, liwat itu konspirasi lah. Sekarang ni macam mana? Kamu nak kata Pas tak ikhlas, atau kamu nak kata Anwar penipu?

Kepada ahli-ahli dan penyokong Pas, saya berharap kamu mengambil kenyataan Anwar ini dalam pertimbangan untuk menentukan betapa ikhlasnya Pas melaksanakan hudud, dan betapa ikhlasnya Anwar berpakat dengan Pas untuk menegakkan keadilan.

Ingat, Anwar kata:

-"hukum hudud yang dikemukakan oleh Pas tidak menampakkan keikhlasan kerajaan negeri pimpinan Pas itu dalam melaksanakan dasar Islam."

-"... hanya lebih satu taktik pendekatan Pas untuk menarik rakyat supaya menyokong perjuangan mereka."

Salam perjuangan..

gotahlantun said...

Salam.

Dah biasa eden dengar dan lihat..

mula2 mukadimah bukan main.. semacam kuliah subuh la gamak ee..

mukadimah je dekat nak setengah jam.. memuji2 kebesaran Ilahi dan Rasul2..

TAPI akhirnya ....
kutuk mengutuk, mengata,mengumpat. mencaci dan pelbagai bentuk kata2 fitnah yang tiada asas..

apa nak jadi dengan tok2 ni..!
sebab kepentingan politik segalanya menjadi halal..

Sedingin Salju said...

Cerita sat apa gambaq kat poster tu encik.

Anonymous said...

umno selama 50 tahun bela babi kat selangor kat melaka,kat n9 awat ko tak bising dah pakatan rakayat menang baru ko bising

bodoh la ko gap

Abas said...

Salam:-

Yang BN marah ialah sikap PAS yang dulu berbuih mulut kecam BN ternak babi tetapi bila PAS dah berkuasa" Babi menjadi pujaan hatiku..."

garamanis said...

salam GAP,
PAS sebenarnya alami sindrom parkison..terketar-ketar..kah..kah..kah..ingat lagi amanat Hadee Awang pasal kafir mengkafir..salah satu kebodohan PAS yang paling agung..

GAP KEMBALI said...

sedingin salju
nuar kata pas sepatutnya tukar nama.tak sesuai dengan konsep maki hamun depa..

dia kata masa jadi tpm

mohd said...

Kuasa di tangan anda? jangan asyik nak salahkan kerajaan lama (BN) di Selangor, Kedah, Perak dan Penang. Kandang babi cuma kelulusan diperingkat dasar. Boleh ditolak atau batalkan. Dulu masa jadi pembangkang, sebuk suruh batal.Bila dah dapat kuasa, sebuk tan nak batalkan. Kenapa ye? Dapay syer babi ker? Oh ya... Minta siasat siapa untung besar dapat komisyen Toyota Camry? Dengar kata orang kuat Patana Rakyat.

Abas said...

Salam:-

Bro Mohd..

Yang untung besar komisen beli Toyota Camry tu adalah EXCO Cina pendik DAP tu..

Diapun ada syer pegang lesen rumah urut...

MeeT uNcLe sHaH said...

http://meetuncleshah.blogspot.com/2009/01/kempen-boikot-israelamerika-kolej.html

Mohon perjuangan ini diredhai!!!
Boikot!!
ALLAHUAKBAR!!

pokjak said...

gni la pe kater UMNO lak juang hukum hudud nih.. bru xder udang d sbalik batu kn..