Wednesday, February 18, 2009

SKANDAL ELIZ : ANWAR BERHENTILAH DPD MENJADI 'RAJA FITNAH' !




GAMBAR GRAFIK DARIPADA TIAN CHUA

BAGAIMANA DENGAN GAMBAR INI ANWAR IBRAHIM ?
GAMBAR INI BANYAK BERTEBARAN DI LAMAN WEB DAN BLOG PAKATAN .(BERTAHUN WEB-WEB SEPERTI TRANUNGKITE MENJADI LIAR MENYEBAR FITNAH INI)
ADAKAH KAMU ANWAR IBRAHIM JUGA AKAN MENGATAKAN GAMBAR DIATAS JUGA FITNAH BN ? TOLONG JANGAN BODOHKAN MANUSIA LAA NUAR...

FAKTA 1

anwar ibrahim gap mahu beri peringatan semula untuk kau. sewaktu kempen pilihanraya kecil di ijok pada tahun april 2006 ( cikgu parthiban vs khalid ibrahim ) kamulah manusia pertama mendakwa kamu punyai bukti bergambar 'kemesraan najib/razak baginda/altantuya) di dalam sebuah restoran di paris

FAKTA 2

sewaktu kamu anwar ibrahim berkempen di pilihanraya kecil permatang pauh (september 2008) sekali lagi kamu mendakwa/memfitnah najib mempunyai kaitan langsung dengan altantuya. najib telah menyahut cabaran kamu dengan bersumpah sebanyak 2 kali bagi menafikan FITNAH DAJAL kamu ini.

FAKTA 3

hingga ke hari ini, kamu masih lagi tidak 'mengeluarkan' walau satu bukti pun segala TUDUHAN/FITNAH kamu itu di khalayak umum, jauh sekali untuk berani menjadi jantan 'BERSUMPAH' bahawa kamu sememangnya punyai gambar tersebut !

FAKTA 4

sudah masuk 4 tahun kamu bermain fitnah dan apabila gambar jelas dan nyata elizabeth 'kangkang' dan penyebar gambar itu adalah dikalangan melayu pkr sendiri, kamu terus menuding jari pada orang lain.

ANWAR BIN IBRAHIM, berhentilah daripada menjadi 'raja pemfitnah' kerana aku takut permainan kamu ini akan akhirnya memakan diri sendiri. bila aku melihat sikap kelam kabut/gelojoh yang kau tunjukkan di dalam kes elizabeth, nampaknya kau tahu 'sesuatu' yang paling mengaibkan akan berlaku kepada kau dalam masa terdekat? itu sebab lah kau mewujudkan sindrom tuding jari bagi mewujudkan persepsi orang lain itu jahat, maka terlupalah manusia akan cerita asal yang timbul.

34 comments:

Kumbang said...

tak habis-habis fitnah..

tanya pasal ezam dia jawab Eurocopter...
bulan 7 dulu tanya pasal Saiful dia cakap nak bertanding permatang pauh.

tanya pasal Elizabeth dia cakap Barisan Nasional punya kerja.
tanya pasal manivasagam dia cakap propaganda UMNO.

Kenapa tidak mahu berhadapan dengan kenyataan?
Adakah tidak mahu menjawab kerana ada benarnya?

Anwar si raja fitnah. Mengutuk Najib, tapi bila bersua mengangkat tangan mesra seperti tiada apa-apa.

Semua hanya politik Anwar. Dipersembahkan kita 2 pilihanraya untuk meneruskan momentum kerakusan kuasa. Satu PRK takdir tuhan bonus bagi Anwar. 2 lagi strategi Anwar.

Sampai bila rakyat mahu tertipu?

irsh said...

Jika diteliti setiap perkataan yang dikeluarkan oleh Anwar serta raut wajahnya menampakkan unsur-unsur berikut :-
fitnah, hasut, dendam kesumat,dengki, khianat dan penipuan.

Anonymous said...

Amat jelas sekali gambar ni memang diedit..

singamaraja said...

Singamaraja

Grrrr!, Grrrrr! Loh apa-apan kamu dengan Altantuya itu ha Pak Najib !

Loh sudah jelas loh, orang UMNO bahu bilang apa ha !

Syammil said...

nak buat gambar tipu pun xjadi.buruk betul jadinya.kalau ada orang yg percaya jgak xtau la...

nak tipu dan fitnah punya pasal.dia hentam saja..kalau dah dasar penipu tu.dia mesti nak tipu jugak la..

megat said...

GAP,
budak budak pun tau beza tu gambar cut & paste..

bodoh sgt la kalau sapa2 yg percaya gambar yg mcm tu..

gula gula fitnah ni la yg mejadi najis dalam hati puak PR..fitnah menjadi makanan hati..

Anonymous said...

Anwar2...kecik2 dulu tak nak m#mp#S..
besar2 menyusahkan orang...apela kamu makan masa kecik2..telan semut barangkali..

GOMO said...

YE LAH BRO....
ERRR TAHU TAK PAKATAN SEDANG MENANGIS SEKARANG???

PKR MENANGIS??? KENAPA???http://gomo-no1.blogspot.com/2009/02/pkr-menangis-dek-kerana-peliwat-tegar.html

siemens said...

pada saya adalah anwar takut pada najib...pasal nanti najib akan ambil alih PM ..dan mahadir akan support itulah yang Anwar takut pada najib

Sedingin Salju said...

Ini orang kenapa tak mau bagi dia duduk di Palastein atau Afghanistan. Bagi dia jihad sikit kat sana. Kacau betoi. Dajai betoi.

YB Raz Gothic said...

hahaha memang nampak sangat penipu gambar tu. kalau ada orang percaya, memang bodoh dari lembu lah orang tu hahaha.

lembu dan ayam dagingpun tak bodoh macam orang penyebar fitnah hahaha.

Jeffry said...

Assalamualaikum saudara GAP

ibarat 'tangisan buaya'..
itulah perumpamaan yg blh sy ckp tntng si eli tu...hati2!
permainan politik mereka ni cukup licik..mereka blh berpakat dlm menentukan situasi hangat menjadi kelebihan pd pihak mereka..mereka juga sanggup melakukan apa saja wlupun terpaksa menjatuhkan maruah sendiri demi utk mendpt simpati dr pengundi..semua ini dilakukan utk mengaburi mata pengundi dgn apa cara sekalipun..itu lah taktik yg blh dianggap berkesan - 'tangisan air mata buaya' ciptaan eli yg blh mencairkan hati semua org!..jd waspada lah!!!

amieieda said...

GAP,

raja fitnah...raja tak berdaulat,
laki pompuan semua nak sebat,
sekali sekala berlakon la taubat,
tapi selalunya tunjuk saja hebat,

PR mengaku pakatan hebat,
kuasa raja pun nak di lipat,
n.ajis blurr nizar pengkhianat,
nah rasakan, amik obat!!!,

asal demer salah,
tuduh orang ada masalah,
celah kangkang pun dedah,
habih takder pekdah!!!,

GAP KEMBALI said...

kumbang
perilaku anwar menggambarkan dirinya kini berada dalam tahap 'kerisauan' tahap tertinggi.

irsh
benar katamu

syammil
akhir zaman fitnah menjadi permainan, sebelum keluarnya BAPA SEGALA PEMFITNAH DAJJAL.

megat
mereka sudah tidak mampu untuk berpatah balik. terpaksa teruskan kaedah ini kerana itulah makanan mereka

gomo
mereka nangis kerana anwar tipu mereka

siemens
mungkin betul tekaan anda.

yb raz
lembu pun tahu mana intan mana anwar.

jefry
tangisan buaya.. lebih teruk dpd tu kot

amieida
hebat bermadah...kalau dorang tak paham jugak tak tau la

GAP KEMBALI said...

singamaraja
lo apa apa an kok bang nuar suka bikin ribut di lobang-lobang haraman ? waduhhh

Slazir said...

ANWAR PUNCA PERPECAHAN UMAT ISLAM

Pada 29 Mac 1982 Dsai keluar ABIM utk menyertai Umno.. Beliau boleh memilih Pas jika ikhlas untuk meneruskan daulah Islamiyah di Malaysia..maka berpecahlah pemimpin -pemimpin Islam yang mana beberapa pemimpin kanan ABIM termasuklah Allahyarham Al-fadhil Ustaz Fadzil Noor dan TGHAA menyertai PAS..dan Kamaruddin Jaafar serta beberspab ahli ABIM mengikut jejak Anwar Ibrahim..Dengan menyertai Umno ramai meramalkan anwar akan musnah ditangan Mahathir sendiri dan ianya menjadi kenyataan apabila pada Sept 98 beliau dipecat Umno akibat tuduhan liwat keatasnya..Setelah dipecat beliau sekali lagi memecahbelahkan umat Islam dgn menubuhkan KeAdilan..padahal beliau boleh menyertai PAS yang pada ketilka itu memerlukan 'orang kuat sepertinya' untuk menqrik golongan muda menyertai PAS. Ini jelas membuktikan yang beliau tidak mahu melihat gerakan Islam meningkat di Malaysia Kini setelah PRU12, DAP secara terang-terangan menolak penubuhan negara Islam dan hukum Hudud di Malaysia dan beberapa pemimpin kanan PAS merasakan Pas sudah lari dari landasan perjuangannya .TGHA juga pernah menyatakan yang dalam PR tidak ada ketua,dimana DSAI dilihat seperti melantik dirinya sebagai Ketua PR. Akibat daripada ketidaksetujuan degan beberapa pendekatan PAS yang sesetengahnya pro Anwar PAS sekali lagi berpecah,menjadikan dua puak iaitu puak Erdogan yg Pro Anwar iaitu di kalangan Pemuda PAS, Datuk Paduka Husam Musa dan setiausaha agung PAS Kamaruddin Jaafar (bekas setiausaha Anwar) dan puak yg anti Anwar iaitu gologan senior dan ulama dalam PAS.

Zorro said...

PKR – PARTI TAK BERMORAL….Layakkah agaknya Parti Keadilan Rakyat (PKR) memimpin Malaysia… atau adakah PKR lebih layak ditabal sebagai PARTI TAK BERMORAL…

PENASIHATNYA MEMANG DIKETAHUI SEORANG YANG TIDAK BERMORAL

• Pelopor laluan ‘JALAN BELAKANG’
• Pencetus promosi LOMPAT PARTI
• Penggerak ‘DERHAKA’ pada Raja
• Penunggang ‘KUDA’ PAS dan DAP
• RAJA FITNAH

AHLI EXCONYA TERLIBAT DENGAN AKTIVITI TAK BERMORAL

• Membela ‘PEREMPUAN SIMPANAN’
• Model beraksi ‘BOGEL’
• Penerima ‘RASUAH TEGAR’

KUMPULAN REFORMISNYA SANGGUP BERBOGEL

• Protes…dan rancang serbu MBnya sambil berbogel
• Hasratnya telah dipadamkan kerana salah seorang ahli mereka telah berjaya merialisasikan keinginan itu melalui aksi-aksi bogel

QasehNuryz said...

Betul GAP.
Hidup si anwar ni la yg penuh dgn fitnah memfitnah..
mula² dpt gmbr najib altantuya tu pun crystal clear dah nampak gmbr tu gambar palsu.tp org dok pecaya gak.

ada ilmu gamaknya si nuar ni..sampai bleh buat org trus² pcaya ckp² fitnah bohong dia nih.

GAP KEMBALI said...

slazir
sejarah busuk anwar perlu di war-warkan

zorro
cayalah zorro ! kasi tikam bertubi2 lagi pkr tu dengan pedang zorro .

qaseh
takkan pas pun kena nasi kangkang kot ? boleh buat artikel nih

Kelopak Salak said...

Mudah kan? Buat benda-benda tak elok, bila dah terkantoi mulala nak menyanyi lagu lama.

Asal yang jahat saja, BN/UMNO. Asal yang tak elok saja BN/UMNO. Asal aku mimpi saja kau datang...eh tu dialog Labu Labi.

Best kan, ada tempat kita boleh 'divert' sesuatu isu. Kalau orang BN la, terutama sekali kalau UMNO, mak aii, dia punya pengkritik, kalah pengkritik AF dengan Raja Lawak. Ada saja la, letak jawatan la, apa bagai la, tapi bila kena tang depa, awat yang sunyi. Aisey, janganla hipokrit. Agak-agak la. Nama pun KEADILAN, kena adil la. Jangan la cakap tarak serupa bikin.

Semuanya cerita kena suap oleh UMNO. Berapa banyak cerita kena suap ni? Banyak juga duit UMNO ni kan?

Tu tak pa lagi, yang syoknya bila mak nya ni buat press statement, yang ramainya muka-muka melayu duduk di belakang dia. Siap peluk-peluk, ada yang menitik air mata. Dari satu segi bagusla, semangat setiakawan tu ada. Tapi bila benda-benda mungkar macam ni, tak rasa malu ke?

Satu lagi nak tanya, orang PKR ni memang bermasalah ke? Banyak sangat cerita orang PKR ni. Dari pada penasihat, samapi orang bawahan, banyak yang bermasalah. PAS dengan DAP pun ada, tapi jarang-jarang. Kalau macam ni punya orang pun ada, macam mana la nak lantik jadi pemimpin.

Sudah la tu Anwar oi, duduk rumah main dengan cucu lagi baik. Tak pun petang-petang pi surau. Ada juga pahala.

UMNOKB said...

Salam Webmaster GAP, warga UMNO kepala batas mengucapkan tahniah diatas bahan2 dalam blog ini. Diharap pihak webmaster dalam meletakkan url www.pemudakepalabatas.com.my & www.umnokepalabatas.com.my dalam blog ini .TQ

Aku said...

salam,

gap..anwar ni dah kemaruk nak jadi PM, apa apa pun dia akan buat walaupun londeh kain sendiri asalkan dapat raih simpati orang ramai.. tengok la muka dia..makin hari makin kelam,,, mulut tu kalau cakap dah nak macam benda yang dia paling suka sangat haha

Encik KhaL said...

gambar tu memang tipu
tapi adakah org2 melayu terutama org kampung yang tak terdedah dgn dunia it ni tau bahawa gambar tu gambar tipu
sah-sah diorang akan percaya bulat2
lebih2 lagi dengan mulut anwar bila dia ceramas

TokMudim said...

Tindakan YB Tuan Speaker Siva mengantung kehadiran MB Zambri dan exco selama 12 -18 bulan adalah tindakan melampau dan mengandungi unsur-unsur jahat untuk menjatuhkan MB Dr Zambri. Saranan Dato Seri Najib sebagai Ketua Penghubungan Perak supaya laporan polis dibuat adalah tindakan yang sepatutnya dan disusuli dengan tindakan mahkamah.

Adalah maklum proses mahkamah akan memakan masa dimana rakyat telah mual dengan kemelut politik Perak, diharap MB Zambri dengan bijak-sana mengambil tindakan sewajarnya. MB Zambri perlu belajar dari sejarah.

Untuk melucut jawatan Tuan Speaker, MB Zambri perlu berpakat dengan Pak Lah untuk mengadap kembali Sultan Perak supaya peristiwa yang sama iaitu rampasan kuasa terhadap MB Nizar berulang kembali. Walaupun Sultan tidak mempunyai kuasa memecat MB atau Tuan Speaker, dengan kebijaksanaan MB Zambri dapat menyakin Sultan Perak agar mengeluarkan perintah Tuan Speaker meletakkan jawatan atau jawatan tersebut diisytihar kosong. Bawa sekali 28 adun BN + 3 adun bebas supaya lebih menyakin Sultan. Untuk mengelak dtuduh derhaka, Tuan Speaker terpaksa patuh.

Jika MB Zambri masih tidak mampu , langkah yang lebih drastic perlu diambil.

Hubungi pakar-pakar yang menghilang Mr Bala SB, mereka sedia membantu . Jika C4 perlu digunakan ,cari kambng-kambing hitam yang sanggup disembelih buat korban.

Jika gagal juga langkah Harakiri terpaksa diambil iaitu bubar dun walau pun fobia dengan istilah ini, MB Zambri perlu dikorbankan demi kesejahteraan Rakyat Perak.

Sedingin Salju said...

Kadang aku kesianlah dengan orang yang pandai guna it tapi buta it. Depa tak boleh beza gambak tipu dan gambak betoi.

Dan, aku kesian jugak kat orang yang ada IQ tapi tak reti nak bezakan ceramah yang hanya ceramah dengan berita betoi. Kesian betoi no kat depa ni encik?

Anonymous said...

bosan bosan.. hidup lah korang ngan politik...

org cacat dan emosi cam ko nih.. patut mati... hehehehe gudluck...

Sedingin Salju said...

Oi Bedah, hang kot yang mati akhirnya Bedah oiii.

Anonymous said...

Kepada sesiapa ingin menjadi ahli baru PKR, sila isi borang dan jangan lupa utk sertakan gambar berukuran pasport dalam keadaan berbogel. Itu syarat utama ye !!!!

written by..
300

Anonymous said...

YANG KAMU SEMUA PAKAT DOK MARAH KAT ANUAR TU PASAIAPAAAA???.
ANUAR TU DULU UMNO JUGA...JASA DIA DENGAN UMNO PUN BANYAK JUGA.

Anonymous said...

mentaliti tian chua patut kita tahu kalau macam ni pun dia sanggup buat. macam ni pun bolih jadi ahli parlimen. patulah dia beriya-iya sokong al jub. bila nak ambil tindakkan pada tian chua ni kalau gambar macam ni pun bolih dia sebarkan? tian chua ni budak2 yang di terlalu di biarkan. dia sudah naik kepala.

Anonymous said...

Biasalah, Anwar kecam SPRM tak tangkap pencuri duit kerajaan. SPRM tutup kes sebab anwar sendiri dah songlap duit mase Reformasi dulu. die nak lari AS nak bawak duit malaysia, mahathir dah banned duit rm1000,rm200. kenapa? sebab anwar yang songlap duit tuh nak bawak kat AS. hai anwar, klau bukak kes karang terbukak pulak kain dalam ko yang penuh duit songlap tu. inilah akibat seorang melayu muslim yang makan babi, minum arak dan seks bebas dengan DAP,PKR,Karpal Singh. Apatah lagi meliwat pon die sanggup. sudah lah anwar, berenti la dari politik pegi rawat sakit kelamin ko tuh yang dh liwat org indon dan budak melayu

Anonymous said...

Biasalah, Anwar kecam SPRM tak tangkap pencuri duit kerajaan. SPRM tutup kes sebab anwar sendiri dah songlap duit mase Reformasi dulu. die nak lari AS nak bawak duit malaysia, mahathir dah banned duit rm1000,rm200. kenapa? sebab anwar yang songlap duit tuh nak bawak kat AS. hai anwar, klau bukak kes karang terbukak pulak kain dalam ko yang penuh duit songlap tu. inilah akibat seorang melayu muslim yang makan babi, minum arak dan seks bebas dengan DAP,PKR,Karpal Singh. Apatah lagi meliwat pon die sanggup. sudah lah anwar, berenti la dari politik pegi rawat sakit kelamin ko tuh yang dh liwat org indon dan budak melayu

melayu boley said...

Biasalah, Anwar kecam SPRM tak tangkap pencuri duit kerajaan. SPRM tutup kes sebab anwar sendiri dah songlap duit mase Reformasi dulu. die nak lari AS nak bawak duit malaysia, mahathir dah banned duit rm1000,rm200. kenapa? sebab anwar yang songlap duit tuh nak bawak kat AS. hai anwar, klau bukak kes karang terbukak pulak kain dalam ko yang penuh duit songlap tu. inilah akibat seorang melayu muslim yang makan babi, minum arak dan seks bebas dengan DAP,PKR,Karpal Singh. Apatah lagi meliwat pon die sanggup. sudah lah anwar, berenti la dari politik pegi rawat sakit kelamin ko tuh yang dh liwat org indon dan budak melayu

Anonymous said...

DSAI, sudah sudah lah dengan sandiwara anda. Ingat ingatlah kubur dan hari akhirat. Saya dok observe DSAI ni tak ada tekan brek...makin lama makin ligat...ada je muslihat dan korner baring nya. Si Saiful pun dah bersumpah laknat...DSAI belum lagi...tolonglah DSAI, sebagai orang Islam saya nasihatkan sudah sudah lah tu...balik la kepangkal jalan...ingat ingat la hari mati...

Saya menulis ni sebba saya takut DSAI kalau mati sama level dengan Kamal Atartuk yg kat Turki tu...

Itu yang saya takut sebab DSAI ni saya tengok dah macam org bukan Islam...apa sahaja boleh...apa sahaja jalan...asalkan DsAi dapat jadi PM

Tolong la DSAI...tolong la slow down..bawak bawak la mengucap dan beringat...balik lah ke pangkal jalan...bawak bawak la bertaubat selagi ada masa ni...jangan ikut hati dan perasaan...

Ikhlas dari saya...