Thursday, March 26, 2009

TAHNIAH ! TUN FAISAL RAKAN BLOGER KITA DIPILIH EXCO PEMUDA !


( tun faisal paling kiri )
HEBAT ! diam-diam ubi rupanya berisi. gap banyak menghabiskan masa meniliti satu per satu artikel rakan-rakan bloger kita, ini termasuk bloger dari putrajaya bernama tun faisal. hujahnya berkenaan dengan PPSMI cukup meyakinkan. alhamdulillah rakan bloger kita ini telah dipilih oleh perwakilan pemuda menjawat jawatan exco. beliau menduduki tempat ke 17 dengan 402 undian.

ini blog saudara tun faisal :


ARTIKEL INI DIPETIK DARIPADA WEB AGENDADAILY

Ilmu apa mereka pakai….?

Pertama kali dalam sejarah...empat calon serentak dari satu UMNO bahagian yakni PUTRAJAYA - Datuk Ahmad Zaki Zahid,Hishamuddin Yahaya (Yeop),Khairun Aseh Che Mat dan Tun Faisal Ismail Aziz menang jawatan Exco Pemuda UMNO Malaysia.Seramai lebih 60 orang bertanding merebut 20 jawatan itu dalam pemilihan jawatan utama Pergerakan Pemuda UMNO Rabu. Lebih menarik lagi rupa-rupanya Zaki, Khairun dan Hishamudin datang dari Cawangan UMNO yang sama iaitu Bunga Matahari. Kebetulan Ketua Cawangan mereka pula ialah Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Tengku Adnan Tengku mansor yang juga Ketua Bahagian itu.Juga tidak kurang menarik Zaki bertanding lawan Khairun pada pemilihan Ketua Pemuda Bahagian itu pada tahun 2004.Zaki menang.Manakala Hishamuddin berentap dengan Tun Faisal merebut jawatan Naib Ketua Pemuda bahagian pada pemilihan baru-baru ini.Hishamuddin menang.Gambar diatas ialah (dari kiri) Tun Faisal,Zaki dan Hishamuddin .-26/3/2009

yang pasti akan ada suara bloger kita di dalam mesyuarat exco pemuda pusat kelak. kepada KJ tahniah gap ucapkan. seharusnya pada pendapat gap, KJ harus menolak sebarang jawatan menteri dan tumpukan kepada kempen memenangkan BN di bukit gantang dan bukit selambau.

kita mahu melihat KJ dan rakan2 memperjuangkan isu murtad,penggunaan kalimah ALLAH,ekonomi,pembangkang dll.

kita mahu lihat KJ dengan rela hati membelasah anwar dan pembangkang di sana nanti.kepada mukhriz dan khir toyo, teruskan perjuangan. KEPADA PERWAKILAN PASTIKAN TAN SRI MUHYIDIN YASIN MEMENANGI JAWATAN TIMBALAN PRESIDEN UMNO.

7 comments:

Semblong Boy said...

Salam GAP

Boy senada dengan GAP. Mintak YB Khairy tumpukan sepenuhnya dengan barisan Pemuda yang kukuh dan kuat untuk kita bersama-sama menentang petualan-petualang bangsa melayu terutama skali orang yang berangan nak jadi Perdana Menteri pada 16 Sept.

Anonymous said...

Minta maaf tuan tuan yang menang, kalau kepala atau ketua tuan tuan tu gunakan cara tak bermaruah, maka kita tunggu dan lihat saja apa apa nak jadi dengan UMNO selepas ni,Kalau hancus UMNO KHAIRI kena bertanggung jawap.Kita hairan pasai apa perwakilan pemuda yang undi khairi ni walau pun tak ikhlas, tapi pasai al fulus terpaksa pangkah Khairi.Percayalah kalau kamu semua yang memenangkan Khairi dengan cara itu Allah akan memberi balasannya pada seluruh rakyat Malaysia.

Anonymous said...

salam,

aku pelik la dgn org2 umno yg lemah semangat dan cukup pesimis. Hanya kerana si kj menang,dah melompat tak tentu hala,ada yg nak letak jawatan sbg kp pun. KJ ni lebih berkuasa dari Allah ka ?!! Kita boleh kata begitu dan begini,tapi hakikatnya,segala2nya atas izin dan ketentuanNya jugak.Rapatkanlah barisan,jgn termakan hasutan org2 yg kononnya mengaku pengikut2 kt atau dm.

Kedepan2 ni, kita masih tak tau ketentuan Allah,kita hanya boleh meramal itu dan ini. Cuba kita manipulasikan keadaan yg kita rasa akan menjadi negatif,bertukar menjadi positif. Tolonglah, tumpukan menyerang pembangkang dan jangan terlalu pesimis,lembik dan mudah menyerah kalah. Kita bertuhankan ALLAH.

Dan satu lagi,taksublah kpd perjuangan yg kita rasa lebih berpotensi utk memartabatkan agama,bangsa dan tanahair, bukan individu.

Anonymous said...

Maaf lar..gua sudah nk angkat kaki..gua tak caya sama itu harry..gua takut nnt gua pun sama juga terlibat mau jual ini negara..jadi sebelum apa2 jadi lebih baik gua blaaah awal2..lagi satu gua tak mau rebah sama dgn itu umno..pasai apa itu timb pres punya message pun dia orang tak boleh mau faham..ini macam punya orang ha, wang saja bole kasi faham sama dia..

Anonymous said...

Hidup KJ! Hidup Rasuah!
Bukalah mata dan hati anda, sedarlah yang kita
menyokong manusia yang bergelumang dengan rasuah. Kemanakah arah UMNO?

Jeffry said...

Anonymous said...
Minta maaf tuan tuan yang menang, kalau kepala atau ketua tuan tuan tu gunakan cara tak bermaruah, maka kita tunggu dan lihat saja apa apa nak jadi dengan UMNO selepas ni,Kalau hancus UMNO KHAIRI kena bertanggung jawap.Kita hairan pasai apa perwakilan pemuda yang undi khairi ni walau pun tak ikhlas, tapi pasai al fulus terpaksa pangkah Khairi.Percayalah kalau kamu semua yang memenangkan Khairi dengan cara itu Allah akan memberi balasannya pada seluruh rakyat Malaysia.

March 25, 2009 10:15 PM

Anonymous said...
salam,

aku pelik la dgn org2 umno yg lemah semangat dan cukup pesimis. Hanya kerana si kj menang,dah melompat tak tentu hala,ada yg nak letak jawatan sbg kp pun. KJ ni lebih berkuasa dari Allah ka ?!! Kita boleh kata begitu dan begini,tapi hakikatnya,segala2nya atas izin dan ketentuanNya jugak.Rapatkanlah barisan,jgn termakan hasutan org2 yg kononnya mengaku pengikut2 kt atau dm.

Kedepan2 ni, kita masih tak tau ketentuan Allah,kita hanya boleh meramal itu dan ini. Cuba kita manipulasikan keadaan yg kita rasa akan menjadi negatif,bertukar menjadi positif. Tolonglah, tumpukan menyerang pembangkang dan jangan terlalu pesimis,lembik dan mudah menyerah kalah. Kita bertuhankan ALLAH.

Dan satu lagi,taksublah kpd perjuangan yg kita rasa lebih berpotensi utk memartabatkan agama,bangsa dan tanahair, bukan individu.

March 25, 2009 11:20 PM

Anonymous said...
Maaf lar..gua sudah nk angkat kaki..gua tak caya sama itu harry..gua takut nnt gua pun sama juga terlibat mau jual ini negara..jadi sebelum apa2 jadi lebih baik gua blaaah awal2..lagi satu gua tak mau rebah sama dgn itu umno..pasai apa itu timb pres punya message pun dia orang tak boleh mau faham..ini macam punya orang ha, wang saja bole kasi faham sama dia..

March 25, 2009 11:44 PM

Anonymous said...
Hidup KJ! Hidup Rasuah!
Bukalah mata dan hati anda, sedarlah yang kita
menyokong manusia yang bergelumang dengan rasuah. Kemanakah arah UMNO?

March 26, 2009 11:00 PM


KEHKEHKEH SEME MCM ORG DH TERDESAKK BEBB!!. SESAK NAPAS OKSIGEN X CUKUPPP BEB!!..TECUNGAP2!..KEHKEHKEH..
ALAHAII PENCACAI..BRU JEK ABIS PEMILIHAN. BELUM BUAT APE2 LG PUN KORANG PLAK YG MELALAK!..KEHKEHKEH..

AKU PHM LAA SKRG 'ANU'WAR DH HILANG AKAL!..KT UMAH BACE SUAT KABOR PUN DH TEBALIK!..PAKAI KAIN PUN TEBALIK!..MKN X SELERA..TIDO X LENA..BERAK PUN DH XDE SELERAA!!..KEHKEHKEH

JGN MARAAA HAAAAA...KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

304 bangsa cina kata sah kong si...dah sah meraka ada kongsi...hehehe