Wednesday, April 29, 2009

ANWAR URUT DI THAILAND DAN URUT DI PENJARA SG BULOH


gambar ( nuar sukeeeee sangat bila kena urut dengan laki kat thailand ) auw auw bang nuar..


hari ini kecoh bila gambar rakaman televisyen di thailand menyiarkan anwar 'gembira' di urut oleh seorang seorang lelaki sewaktu rancangan chanel 9 . insiden memalukan ini berlaku apa bila anwar menerima pelawaan host rancangan tersebut untuk di urut oleh seorang lelaki.

aku tak hairanlah bila cerita mengaibkan ini berlaku, cuma aku mahu membawa semula sejarah anwar yang lalu, isunya juga berkaitan urut.

di penjara sungai buloh , anwar memang mempunyai seorang tukang urut khas bernama rashid, seorang banduan. urutan rashid yang istimewa ini tidak berakhir di sungai buloh.

anwar memang lelaki penyayang. rahid telah meneruskan tugasnya sebagai tukang urut anwar sewaktu anwar sekeluarga masih menetap di bukit damansara, jalan setiamurni satu.

NAMUN HAYAT RASHID SEBAGAI TUKANG URUT ANWAR TIDAK BERPANJANGAN, APABILA WAN AZIZAH TELAH MEMECAT RASHID . atas apa pun alasannya aku tak pasti. namun kiranya kita berfikiran waras, apa salah rashid terus berkhidmat kepada anwar, dia bukan seorang wanita.

even rashid dan anwar walau berdua-duaan pun di dalam rumah, ia tidak akan ditakrifkan sebagai kes khalwat.... apa yang mengganggu fikiran kak wan hingga memecat rahid, kita pun tak tahu. entahlah..

perhatikan kronologi seterusnya. walaupun di pecat oleh wan azizah, anwar masih terus menggaji rashid untuk bekerja di pejabat PKR di ss 16 petaling jaya.... hinggalah RASHID MENGHILANG ........sampai ke hari ini tidak ku temui nya lagi.

URUT THAILAND, URUT TURKI DAN URUT INDONESIA

3 negara ni memang terkenal dengan cerita urut mengurut ni.3 negara ni memang kerap anwar kunjungi. di thailand macam cerita kat atas lah. di turki juga terkenal dengan urutan lelaki sama lelaki dalam bilik mandi. kat indon kecoh cerita urut 'mandi kucing'... mmmmm... tukang urut wanita tu akan mengurut lelaki dalam tab mandi , dilumur tubuh dengan sabun. yang istimewanya 'mandi kucing' ni satu jelah. si perempuan tu akan urut lelaki pakai dadanya !...aduh seksi bangat..

moralnya kat sini, 3 negara ni anwar suka betul lawati..bercerita tentang demokrasi dan hak asasi. ( tapi engkorang jangan ingat aku pun sehobi macam nuar gak..aku dengar cerita orang je pasai urut mengurut ni,. aku orang baik tau )

ps:- bila aku baca bab urut mengurut ni, teringat lah aku akan kes-kes urut yang banyak 'disalahgunakan' oleh tukang urut dan yang kena urut. dalam akhbar dan crita 999, kebanyakan adegan urut ini akan disusuli dengan urutan batin dan diakhiri dengan ...dengan...dengan...sssssss ahhhhh




16 comments:

Wei Liang Goh said...

Bro kalau kalau lah ada yang tak percaya dgn ini, saya terjumpa satu laman web rasmi media Thailand

http://blog.nationmultimedia.com/ThaiTalk/2009/04/16/entry-1

siap ada gambar sekali ... harap-harap ada video ... biar aku cari lagi kat media thailand.

Salam.

GAP KEMBALI said...

salam saudara Wei liang goh

ada video, kita sebarkan.. nak tengok muka anwar gatal kena urut dengan jantan..

auw auw

tk bro salam

sikucingsiam said...

salam bro...
yang lain tu sememangnya biasa aje kucing baca..tapi ayat yang last tu,rasa-rasa kucing kalau dah gemar sangat pi ngurut, itulah kesimpulannya..

Kumbang said...

salam bro,
kak jijah lagi tahu suami dia macam mana. Sebab tu dia pecat Rashid.
Kita tunggu kemunculan Rashid bro.
kalau Rashid muncul dan buat pendedahan habislah Anwar. Rashid buat tag team dengan Saiful hehe.
apa yang pasti Rashis confirm pandai urut. Wakaka sampai kak jijah pun jeles hehe

saat omar said...

Muahaha....

Anonymous said...

tengok inilah namanya politik taik GILA..

urut pun nak jadi isu..

cari lah isu yang membangunkan malaysia..

alah.. mane ntah ahli politik yang baik????? yang si A tuduh si B, yang si B tuduh si A. jadi sapa yang baik???????????

Anonymous said...

Ko rang ni tak habis-habis nak memfitnah org....ko dah tak de idea ke nak berlawan secara jantang dgn Anwar...Aku bukan orang UMNO dan aku juga bukan org Pakatan Rakyat (PAS, PKR dan DAP)...apa yg korang buat ni jgn nanti makan diri pulak...makan tak abis nanti bro...

benda cam ni pun nak jdkan isu....mangkuk betul....

aku tak lihat ada salah apa pun...kan di urut semua org tengok..apa lah....tak de idea ke????? mangkuk ayun....UMNO malulah skit...org dah ke depan ko masih terkebelakang....cam na nak UMNO nak maju...! UMNO ni bukan aku nak katalah, budaya pemikirannya amat bodoh sekali...ikhlas aku cakap bro.....ko nak marah, marahlah...memang UMNO tandus idea nak lawan pembangkang...so guna lah isu yg tak masuk akal ni...ko memang bodoh lah bro...meluat org tau...

hatiminda said...

yg peliknya tukang urut bang nuar mesti jambu2..iskh...rasanya lari sat siam sbb rindu ngan seseorg kot...sbb org siam x berani nak sumpah tu pasal gi thai...brader anwar bin ibrahim ni selera tinggi gak no, tu pasal dpt kuasa luar biasa..iskh nauzubillah...dulu pun bawak lari kak wan gi siam jugak ye tak?

D'Rimba said...

Mari kita suburkan Islam sejati di setiap hati, kurangkan segala acuan barat demokrasi liberalisasi yang kian merasuk diri mengikis jatidiri.....

Anonymous said...

..Kalau kat KL yang biasa urut Anwar ni si Hishamudin Rais Socialist tu...tapi dah selalu sangat, bosan..tu yg Anwar lari ke Siam tu....
kah kah kah kah...

syedmzazi said...

aku pun pandai urut juga

Jeffry said...

ERGHH..AHHH...ERRGHHH....AAHHHH....ERGHHH...AAHHHH...SDAPPPPPP!!!..KEHKEHKEHKEH..JARI JEMARI JANTAN YG MELIUK LENTOK MEMBELAI 'ANU'..WAR MEMBUATKAN BELIAU TERLALU ASYIK HINGGA KN AWEK KT SEBLAH TAK DI HIRAUKAN AKIBAT TERPERSONA DGN 'KEAYUAN' JANTAN TUKANG URUT TU HUHUHUH...AAAUMMMMMM!!!!

TebuHitam said...

Biasa la tu...
apa kisah selanjutnya selepas Anu-war di urut?...
Adakah aksi panas selepas itu???...

Anonymous said...

bodoh piang punya blogger, itu pun nak jadi isu, ape masalah pun kalau dia nak urut, bangang betul

lain la cerita kalau anwar pergi urut menatang lain, boleh la ko kutuk,

lain kali tulis biarlah yang cetus pemikiran, bukan tau hentam orang saja bro!

ceduk kenyataan orang, pastu ulas dua tiga macam, ape daa...

akureformasi said...

Haha.. Bodoh punyer entri. Name pun laki. Memang la laki yang kene urutkan. Kalau perempuan urutkan lain la pulak jadinya..

Orang2 UMNO je kot yang suke perempuan urut. Lupe dah halal haram. Hubungan dengan bukan Muhrim. Sekali lagi nk diucapkan. BODOH..

Anonymous said...

lu lah bodoh akureformasi..bertuhankan Anwar Ibrahim...kah kah kah.