Thursday, April 2, 2009

TRANUNGKITE DAN NIK AJIS SEMAKIN 'HOT ' DENGAN GAP !

NIK AJIS : SUKA MEMBANDINGKAN MANUSIA DENGAN BINATANG ? NABI SAW PUN TIDAK PERNAH BERDAKWAH SEBEGINI !

KERANA POLITIK HUDUD MAINAN PAS, KINI ISLAM SUDAH BERANI 'DIHINA DAN DIPIJAK' OLEH KAFIRUN.

PAS AKHIRNYA MENJADI 'PENYEBAB' KAUM LAIN BERANI PIJAK KEPALA ORANG MELAYU ! JUAL BANGSA JUAL AGAMA. AYUH RAKYAT KITA TOLAK PAS !

KERANA KEMARUK KUASA 16 SEPT,PATIK MOHON DERHAKA OLEH NIZAR ! AKHIRNYA SELURUH RAJA-RAJA MELAYU BANGKIT DAN MENOLAK POLITIK SEBEGINI !


SATU LAGI PENGGADAI ISLAM. KHALID SAMAD AHLI PARLIMEN PAS MEMBENARKAN PERKATAAN 'ALLAH' DIGUNAKAN DI GEREJA..IDEA BODOH DAN GILA INI DIBANTAH SENDIRI OLEH BEKAS IMAM MASJID NEGARA DAN JUGA AHLI PARLIMEN PAS BALING DATO TAIB AZAMUDIN.

GAMBAR NIZAR INI MENGESAHKAN PAS KINI 'BUDAK SURUHAN' DAP !

BUKTI PERPECAHAN PAS. HASAN ALI MEMECAT KHALID SAMAD DAN SAARI SUNGIP DARIPADA MEMEGANG JAWATAN NEGERI. PAS SEMAKIN HANCUR KERANA GAME POLITIK ANWAR IBRAHIM.

DAN NIK AJIS ............mmmmmm errrrrrr mmmmm....
INI BUKTI PAS DAN PEMBANGKANG SEMAKIN PANAS DENGAN GAP n THE GANG !

dan

http://www.tranungkite.net/v8/modules.php?name=News&file=article&sid=4157

dah tak tertahan lagi mereka. tak sampai 3 hari tempoh berkempen BLOGER GAP,PERAK BANGKIT DAN BPN SEMAKIN DIGERUNI..NAK TAHU APA MAKSUD GERUN ? GERUN KERANA PENIPUAN TAHAP DAJAL MEREKA MENGGUNAKAN AGAMA DAN MEMPERSENDAKAN BANGSA SUDAH TERLONDEH !!!!!!!!!!!!!DILONDEHKAN OLEH GAP,PERAK BANGKIT DAN BPN !

KITA SEMAKIN TANGKAS DAN CERGAS 'MELIPAT KEMAS-KEMAS' PAS,PKR DAN DAP SATU GABUNGAN PARTI CAMPURAN BERPAKSIKAN MUTAAH , BOLEH KAWIN DAN BOLEH CERAI !

PARTI PAS MEMPERSENDAKAN ISLAM. SELAMA 20 TAHUN MEREKA BERMAIN ISU HUDUD, MEREKA MEMAKSA SECARA PAKSA ORANG MELAYU MENGIKUT MEREKA.YANG BODOH DAN BAHALOL DAN KURANG CERDIK DIPASUNG HIDUNGNYA DENGAN TALI PAS. TAK BUAT HUDUD KAFIR, MUNAFIK ZINDIK...ITULAH GERTAKAN PAS SELAMA INI TERHADAP ORANG MELAYU.

TAPI BILA KARPAL BERI AMARAN PAKATAN TIDAK BOLEH BUAT HUDUD, NIK AJIS USTAZ YANG SEMAKIN KELIRU DAN MENGELIRUKAN MANUSIA TARIK HAND BRAKE !!!!!!!!!!!! SREEETTTTTTTTTTTTTTTT...

ARGG..NIK AJIS KATA..KITA BUAT HUDUD 30 TAHUN LAGI !

SOALAN AKU KEPADA SELURUH RAKYAT MELAYU ? KENAPA NIK AJIS LEBIH TAKUTKAN KARPAL DARIPADA ALLAH SWT ? JAWAPANNYA..KERANA PAS SEKADAR BERMAIN RETORIK POLITIK ! SANDIWARA YANG CUKUP MEMUALKAN.

SAAT KEHANCURAN PAS SUDAH SEMAKIN DEKAT, INSYAALLAH DENGAN IZIN PADA MUKTAMAR BULAN JUN INI NANTI. MEREKA SUDAH BERPECAH DUA, ERDOGAN DAN ORTODOK, NIK AJIS DAN HJ HADI BEREBUT NAK JADI NAKHODA, SYIAH DAN SUNAH DALAM PAS, ABIM DAN JIM DALAM PAS....MEREKA DIHANCURKAN DENGAN BEGITU LICIK OLEH ANWAR BIN IBRAHIM....

PAS BODOH, MEMPERCAYAI KATA-KATA ANWAR. PAS DIGULAKAN BAGAI NAK GILA. DARI MATA RAKYAT MEREKA SEMAKIN JELEK DENGAN PERUBAHAN DRASTIK YANG DITUNJUKKAN OLEH PIMPINAN PAS ! PAS SUDAH ROSAK DAN BUSUK DIBUSUKKAN OLEH ANWAR BIN IBRAHIM .

NASIHAT GERAKAN ANTI PKR aka GAP KEPADA SELURUH ORANG MELAYU.

INGAT WAHAI SAUDARAKU...ISLAM DAN ADDIN ITU MILIK KITA SEMUA, BUKAN MILIK PAS ! MEREKA MENIPU ANDA KONONNYA MENYOKONG MEREKA BERMAKNA ANDA MENYOKONG ISLAM !

INI PEMBOHONGAN PALING NYATA ! DIRI KITA,KELUARGA DAN MASYARAKAT INI SEBENARNYA KHALIFAH DI MUKA BUMI, BUKAN TERLETAK DI TANGAN PAS ATAU PUN NIK AJIS !

PERKARA HUDUD DI ATAS SUDAH CUKUP UNTUK GAP MEMBERIKAN GAMBARAN KECELARUAN PAS.. TAK PERLU BUKA YANG LAIN.

MAKA TANGGUNGJAWAP KITA SEMUA UNTUK MENOLAK PAS DI BUKIT GANTANG DAN ANWAR DI BUKIT SELAMBAU NANTI ! AYUH SELAMATKAN ISLAM DARIPADA TERUK DILACURKAN OLEH PAS DAN ANWAR IBRAHIM !

21 comments:

PERAK BONGKANG said...

BUTUH!

SEMUA LARANGAN DIKENAKAN
SEBUT NAMA PUN TAK BOLEH?

aku tak menyokong mana2 parti
logik akai x dak langsung

BUTUh!

QasehNuryz said...

Salam GAP.

Tahniah di atas semua posting² berani GAP.
Wa caya lu bro..hehheh

Anonymous said...

nate ni gilo.. panggil molek gak namo tok guru.. mu lah kapir beruk.. try mu tgk mu dok mano?? UMNO tok YAHUDI.. baso nate apo laa.. Mu khbar gak cikit, jgn dok jadi anjing UMNO gak..

Anonymous said...

blog kosong...cakap tiada fakta...ID blogger tk didedahkan...hmmm...klu hukum islam yg BN ingin laksanakan,mngapa tk dilaksanakan wlupun dh 50 thun mmerintah... berfikirlah wahai manusia yg punya aqal.

Anonymous said...

ini petikan daripada blogger ni
INGAT WAHAI SAUDARAKU...ISLAM DAN ADDIN ITU MILIK KITA SEMUA, BUKAN MILIK PAS ! MEREKA MENIPU ANDA KONONNYA MENYOKONG MEREKA BERMAKNA ANDA MENYOKONG ISLAM !
kalau addin itu milik kita kenapa kita letak addin itu tersorok kat belakang

INI PEMBOHONGAN PALING NYATA ! DIRI KITA,KELUARGA DAN MASYARAKAT INI SEBENARNYA KHALIFAH DI MUKA BUMI, BUKAN TERLETAK DI TANGAN PAS ATAU PUN NIK AJIS !

PERKARA HUDUD DI ATAS SUDAH CUKUP UNTUK GAP MEMBERIKAN GAMBARAN KECELARUAN PAS.. TAK PERLU BUKA YANG LAIN.

MAKA TANGGUNGJAWAP KITA SEMUA UNTUK MENOLAK PAS DI BUKIT GANTANG DAN ANWAR DI BUKIT SELAMBAU NANTI ! AYUH SELAMATKAN ISLAM DARIPADA TERUK DILACURKAN OLEH PAS DAN ANWAR IBRAHIM !

Anonymous said...

Penyokong pas dan pkr (melayu) terlalu taksub. mereka tak mungkin terima kebenaran bagi mereka yg benar ialah apa juga yg dinyatakan oleh ketua pas dan pkr. walau bagaimanapun saya harap blogger tuan jgn putus asa terus sebarkan kenyataan yang konkrit jgn sebar fitnah seperti yng dibuat oleh blogger2 anti kerajaan - umno khasnya.

Anonymous said...

para penyokong pas dan pkr terlalu taksub mereka x kan menerima kebenaran bagi mereka apa jua yang dikatakan oleh ketua mereka adalah benar belaka walaupun cuma "dengan sebut" semata-mata. Walau bagaimanapun tuan perlu terus giat berusaha menyatakan kebenaran jauhkan dpd perkara-perkara fitnah seperti yang dilakukan oleh blogger2 parti pembangkang. Saya tetap menyokong kebenarab 100%

Anonymous said...

syabas teruskan

Anonymous said...

Ya saya setuju, tidak ada mana-mana ayat Al-Quran atau Hadith yang menyatakan menolak PAS bermakna menolak Islam. PAS sendiri sekarang lebih takut kepada Karpal dan DAP daripada takut kepada ALLAH. Teringat saya pada ungkapan N. Ajis, PAS lebih rela bersubahat dengan Syaitan untuk menjatuhkan BN. Sekarang Syaitan telah meresap kedalam sanubari pemimpin2 dan penyokong2 PAS.

Anonymous said...

Ni Blog ke? ooo Blog.. blog umno? patut hampehh...

Anonymous said...

SALAM BRO GAP
SKRG TELO TEMELANG PR DH PECAH DAHH!!..BAU BUSUK MELANDA 1 DUNIA BEBB!! PERGHHH BUSUK2!! KEHKEKEH..

DAN TUANPUNYE WEBSITE TRANUNGKITE SMAKIN KUSUT MASAI DEK KERANA PENANGAN TKO GAP & THE GANG! YEHUUUUUU!!!..ARIBA2!!..

3 BUKIT DAN 1 BTG..INSYALLAH DLM TGN BN BRO! KEHKEHKEH..
MAKA PAS, PKR, DAP TERUS BERKHUTBAH ATAS PENTAS SAMBIL MEMETIK SURAH DAN NAS DLM ALQURAN MCM JUAL IKAN KT PASAR BORONG KEHKEHKEH

JGN MARAAA HAAAAA

Panglima Perang Cyber said...

Artikel mantap GAP...

lihat isu Kill Nizar di blog saya..

Harap perangai BNM akan didedahkan..

tq

Anonymous said...

BLOG GAPO DIO NI,NATE BEROK MUNG NI,KECIK MOLEK LAA SIKIT NAMO TOK GURU TUU,MACE LAA BOSS DEMOO BAIK SAGAK...

Anonymous said...

SUDAH TERBUKTI...

DULU... SEKARANG...
PAS PANDAI MENGGUNAKAN AGAMA UNTUK KEPENTINGAN PARTI PAS.

MENTAFSIRKAN AYAT SUCI UNTUK KEPENTINGAN PARTI...

SEPATUTNYA...
MENTAFSIR AL-QURAN DAN SUNAH NABI MENGIKUT AJARAN YANG DIBAWA OLEH NABI MUHAMMAD s.a.w.

AGAMA HANYA DIJADIKAN ALAT UNTUK BERPOLITIK..

Ya Allah, jauhilah kami dari siasah yang memualkan dan syaitan yang terkutuk.

amin.....

ADAM AMIN
Kg Jerlun, Kedah.

GAP KEMBALI said...

ayuh bpn...kita talkinkan pas/pkr 7 april ini !

Anonymous said...

Mari2 pakatan rakyat mula tumbang...HAPUSKAN PEROSAK RAKYAT...

Anonymous said...

Memang bukan semua kelantanese itu berperangai buruk tetapi majoriti mereka suka memecah belahkan orang melayu.

Kita tahu ramai kelantanese merempat kat negeri melayu lain untuk mencari rezeki. Itu kami tidak kisah kerana kita sama-sama islam berusaha mencari rezeki yang halal. Tetapi yang menjadi permasalahan ialah mereka ini suka berpuak-puak dan memecah belahkan orang melayu di negeri yang mereka merempat tersebut.

Sebagai contoh, di Sepang sebuah kawasan perumahan berdekatan dengan KLIA. Bagaimana kelantanese ini memecah belahkan orang melayu selangor di kejiranan melayu ini. Mereka hidup berpuak-puak dan membawa ideologi ISLE yang suka menabur fitnah, mengumpat menghina orang melayu lain. Sebelum mereka merempat disini rakyat selangor hidup aman tanpa ada perbalahan politik tetapi apabila kehadiran geng-geng merempat ini wujudnya perpecahan orang melayu! Saya juga berasa hairan bagaimana SPNB memberi peruntukkan rumah paling ramai si golongan merempat ini dan tidak mengutamakan anak watan selangor!

Di Damansara Damai juga begitu, geng-geng merempat ini menyebar dakyah membuat ceramah mempengaruhi rakyat selangor untuk mengikut ideologi KUNO kelantan mereka. Bagaimana mereka menggantung bendera-bendera parti politik di rumah di papan tanda di atas pokok. Geng merempat ini yang menyebabkan perpecahan umat islam di negeri yang mereka merempat tersebut!

Di Shah Alam juga situasi sama berlaku. Bagaimana Geng merempat ini memecah belahkan rakyat Shah Alam. Mereka bersekongkol dengan geng merempat mereka menyewa dewan untuk memberi ceramah (bukan ceramah tetapi lebih kepada mengutuk orang) mereka sengaja create perbalahan politik sesama melayu islam. Mereka akan melabelkan orang yang tidak menyokong mereka sebagai KAFIR!

Di negeri-negeri melayu lain juga sama situasinya geng merempat ini memecahkan umat islam dengan cara menyebarkan dakyah dan ideologi KElantan mereka. Di Johor juga sama seperti di Batu Pahat berdekatan dengan UTHM bagaimana puak ini mahu memecah belahkan melayu islam johor dengan menyewa premis khas untuk puak dia sambil menyebarkan dakyah ideologi sesat mereka. Bagaimana premis mereka dilekatkan bermacam-macam poster dan kenyataan yang mahu memburukkan pemimpin Johor.

Di Perak juga sama, kita lihat geng-geng merempat ini mempengaruhi rakyat Perak untuk menderhaka kepada sultan.

Memang tidak salah jika saya menggunakan Tajuk ini iaitu dimana ada kelantanese disitu ada perpecahan orang melayu islam.

Secara peribadi, saya ingin mengajak saudara betul ke mereka ini perjuangkan ISLAM? Atau perjuangkan PUAK mereka?

Mengapa begitu banyak peruntukkan PPRT di bandar KL dan selangor banyak diberikan kepada PUAK ini? Sedangkan mereka ini suka menghentam kerajaan dan suka memecah belahkan orang melayu.

Atau mereka ini sebenarnya mahu menguasai Tanah Melayu ini? Kita lihat di Selangor berapa ramai wakil rakyat HamPAS yang menang sebenarnya 100% anak watan negeri Selangor?

Sebagai rakyat Tanah Melayu, Nusantara ini, saya menyeru kita jangan mengikut rentak kelantanese ini. Kita jangan mudah percaya dengan kata-kata mereka. Mereka ini sanggup berbuat apa sahaja asalkan mereka berjaya mencapai matlamat termasuklah menghina, mengutuk, menfitnah dan menghasut sesama islam walaupun perkara ini secara terang-terangan bukan terkandung dalam ajaran ISLAM. Mereka bermain politik murahan dengan menjual menjaja agama ISLAM untuk meraih sokongan.

Sebagai nasihat, kita jangan jadi BARUA pada KAFIR dan juga BARUA pada LOSER Kelantanese ini. Mengapa kita hendak mengikut kata LOSER ini sedangkan mereka tidak bertamadun, mundur, negeri tidak maju, maksiat berleluasa di sana dan kita hendak menjadikan mereka sebagai contoh.

Sambal said...

Kwah wah wah ha ha ha, Mu sume cube tengok jelingkan N.ajis Nikmat tu, Pergh! Mengoda siul... Tongkat Ali sape dia minum ni aaa?

KELANTAN BARUA said...

MMG ORG KELANTAN MCM GAMPANG POWN SUME...KAT BUKIT GANTANG TU BUKAN ORG2 SANE YG RAMAI..TAPI GAMPANG2 ORG PAS KELANTAN SIBUK DTG BUAT HURU BARA..KALO BAB2 BUAT RUSUHAN NI DEPA MMG SUKA...ORG KELANTAN SUME SIAL...BABI...LAGIK2 YG SOKONG PAS...HAHA....

Muhammad Khairi bin Kamaruddin said...

ni apehal semua jadik cm beruk ni..ngutuk2 org lain..kita semua org melayu jugak, tp yg mamat atas ni anti sgt kelantan apesal?kt da merdeka 50 tahun tp perangai cm celaka..mentaliti perkauman/ kenegerian masih cm budak sekolah..cukup la tu, bwk2 mengucap, ko kutuk2 nanti ko kawin ngan org kelantan ke, anak ko kawin ngan org kelantan amcam? nk telan balik ludah ko tu..bukan semua org kelantan buruk, sama la bukan semua org perak baik..
aku org perak, tp aku xde masalah ngan mane2 org mlaysia, lg2 klu seagama dan sebangsa..bru sampai tahap plg rendah mentaliti kita, xpyh la sembang psl negara bangsa la, demokrasi la, atau mcm2 lg...patut ko pg pindah nigeria la klu suke idup puak2..ko bleh tembak puak lain hari2 klu ko benci ngan puak tu..cm laknat je perangai ko..

tuan moderator, tolg control la pengomen2 kt blog lu ni..nak anti pkr ke,pas ke, dap ke xpe, tp jgn sampai kita membenci sesama islam..jgn hina ulama, dan jgn hina islam sudah..aku open wpun aku sokong pas.

ampang mari said...

aku sokong jj...kita org melayu aku leh ckp bnyk yg mentaliti zaman kuno. Yg si anon tu ckp org kelantan jahat sgt tu nape?...adik aku kawin ngan org kelantan..ok je..baik je ngan kami seme. Pd aku, negeri ni tak de ape2..kita org melayu dan islam semua ni...org jahat dan baik dari setiap negeri pun ada..same je. Yg penting korang seme ni sembahyang tak tinggal ke? Kalu tinggal sembahyang..tak yah cakap bnyk..dah fail dah tu...tak kira dari negeri mana, dosa sama je. Sesungguhnya sembahyang itu mencegah kamu dari perbuatan KEJI dan MUNGKAR.

aku paling takut negeri akhirat!!!