Sunday, May 10, 2009

ALAHAI MAT SABU, DENGAN MAK MON PUN KAU KALAH...


hari ni aku gembira melihat lakonan-lakonan politik taraf gampang pembangkang.

uthayakumar cuba menjadi gandhi malaysia. memberikan ucapan 'tiada terima kasih' kepada kerajaan kerana membebaskan beliau bukanlah satu kejutan besar untuk bangsa melayu.

uthaya anak india hipokrit, cuba membawa watak-watak filem tamil dari tamil nadu untuk diimplementasikan dalam politik malaysia. dia silap dalam permainan persepsi sebegini, kerana ini tanah melayu dan bukannya cerita fantasi hero filem tamil di india.

pada asalnya, uthaya cuba menjadi hero tamil sedunia dengan menyaman QUEEN ELIZABETH kerana perlaksanaan sistem perhambaan ke atas masyarakat india yang dibawa masuk ke tanah melayu.

memorandum yang dihantar ke kedutaan britain beberapa tahun lalu antara lainnya telah menuntut gantirugi sebanyak RM1juta setiap kepala anak india yang dibawa masuk ke tanah melayu.

tuntutan ini melambangkan kebodohan melampau. bodoh nya tak bertempat. bila tuntutan tidak dilayan oleh kedutaan british, mereka melakukan demonstrasi.

entah bagaimana cerita tuntutan ini hilang dari pandangan apabila sang durjana anwar kumar hadir di hari 'bebas tanpa syarat' di klang. anwar kumar dan kit siang kumar datang mencelah di perkarangan majistret klang dan berarak di stadium chetti.

di situ spin telah berlaku. saman kepada QUEEN ELIZABETH telah hilang, dan digantikan pula dengan tuduhan melampau. cerita umno melakukan pembunuhan etnik mula mengambil tempat. fakta dan hujahan uthaya berlandaskan kes di kg medan.

NAMUN UTHAYA MUDAH LUPA. YANG PERTAMA MENCETUSKAN PERGADUHAN DI KG MEDAN ADALAH ORANG INDIA JUGA. UTHAYA LUPA BETAPA KURANG AJARNYA ANAK INDIA MEMBELASAH SEORANG TUA MELAYU YANG SEDANG MEMBUAT KENDURI !

uthaya kaki penipu dan pembohong.umno dipersalahkan, anwar kumar bertepuk kegembiraan. hasil manipulasi ini telah mencipta katastrophi. keputusan pilihanraya 2008 sebagai bukti.

hari ini dia bebas dan dia tidak mahu berterima kasih. aku peduli apa kerana bangsa melayu sudah makin membenci politik kamu.

hari ini juga anwar kumar dan pas kumar telah melahirkan ramai anak-anak india yang biadap pada bangsa melayu dan raja-raja melayu.

tapi aku tak kisah kerana umat melayu sudah semakin membenci politik kamu.

hari ini mat sabu kumar juga telah menjadi syiah india. 'aku sokong dia tak ucap tima kasih'..

tapi aku peduli apa kerana itulah sebenarnya perangai mat sabu, cuba meraih seberapa banyak populariti bagi menarik undi menjadi timbalan presiden pas...

mat sabu kumar lupa daratan dan tak sedar diri. mana mungkin dia boleh memenangi kerusi timbalan presiden pas sedangkan DENGAN MAK MON PUN MAT SABU KALAH DI KUALA TRENGGANU ! alahai sabu-toh !

12 comments:

pa'loi said...

anwar memang haram jadah, dia barua membuatkan negara ini kucar-kacir.

Patutlah si Utaya tu nak tubuhkan parti baru tak nak bergabung dengan anwar.

ops-shield.

Malaysian-2Day said...

Salam GAP,
Mereka (Pemberontak India) jadi begitu kerana apa agak nya? Pada aku jawabnya kerana bangsa kita sendiri yang menyokong malah menolong mereka untuk bersikap lebih kurang ajar terhadap orang Melayu. Bukan sahaja pada orang Melayu, bahkan kepada Raja Melayu pun mereka dah tak takut dan hormat.

Aku cuma harap KDN jgn berlembut tak tentu pasal dengan sesiapa sahaja yang memperlekehkan dan bermain dgn isu perkauman di negara kita ini. Peringatan demi peringatan telah kita tujukan kepada mereka, nampak nya tak langsung mereka pandang.

Google said...

Saya menentang sekeras-kerasnya HINDRAF atas sebab mereka mempermainkan isu perkauman. Anda hanya sama dengan puak UMNO dan BN jika masih memikirkan ttg kaum kaum kaum kaum kaum kaum dan kaum, poooodah!

Anonymous said...

DGR PULAK CERITA MEREKA NK TUBUHKAN PARTI BARU. AYAU SAMA MCM HINDRAF CUMA BERSELINDUNG NAMA BARU JE? AHHH PEDULIKAN AJE SI AUTA UTHAYA TU!. LEPAS NI KLU DIA BUAT SILAP LG SUMBAT AJE TERUS DLM JEL. JGN KUARKAN LG. BIAR REPUT KT DLM SANA KEHKEHKEH...YEHAAAAAAAAAA!!!

SuaraMuda said...

"Tidak berterima kasih", tanda orang itu tak bersyukur, biadap.

HIDUP GAP!

Anonymous said...

Bagi PR Eli didefend mati-matian.Yang Melayu dan Indian tu,left to rot.Heran ya.

Anonymous said...

Fakta fakta yang diberikan disini sama dgn kata kata orang asli bercawat yang menyokong BN di tengah hutan di Gua Musang...tingginya IQ korang ni..hi..hi..hi..

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...
INI ANAK KELING MEMANG TAK SEDAR DIRI.
KALAU DIA KATA KAUM MELAYU NI HAPUSKAN KAUM DEPA SILAKAN BERKATA DENGAN LEBIH LANTANG LAGI.

KITA LIHAT KEBENARAN SELEPAS INI.

SI MAT SABU KALAH DENGAN MAK MON...
HA HA HA HA GELI AKU....

Anonymous said...

inilah sebenarnya politik pembangkang..bila takde 'point' depa akan hentam UMNO kononnnya UMNO ni lah yang jahat. Bagi rakyat yang tak faham permainan politik kotor pembangkang akan mudah terpujuk dan terasuk..

sedih bila kita kenang PAS yang dulunya berjuang bagai nak rak dengan slogannnya 'membangun bersama islam' sekarang dah jadi kuli dan hamba pada anwar, kit siang dan karpal singh. PAS dulu bukan main lagi dok hasut rakyat yang UMNO dan BN adalah haram sebab ada campuran parti politik, tapi sekarang ni depa bukan sahaja sanggup patuh pada DAP tapi terima bulat2 pemimpin bukan islam DAP dok baca ayat Quran dalam ceramahnya..nauzubillahhiminzalikh....pemudagerik.blogspot.com

D'Rimba said...

Allah Maha Besar. Semoga Allah bongkarkan segala kebenaran dan mengangkat pemimpin di kalangan ulama tulen bukan perlaksana tegar acuan barat yang sentiasa menindas anak bangsa dalam setiap penjuru....

PARPUKARI said...

KASI HALAU KELUAR KELING HARAMJADAH NI DARI MALAYSIA!

JENIS TAK RETI NAK BERSYUKUR PUNYA KAFIR!

PAPA GOMO said...

NIZAR DAN KOMUNIS MENGGANAS MENGHAPUSKAN ISLAM http://gomo-no1.blogspot.com/2009/05/nizar-bintang-tiga-dan-konconya.html