IKLAN BERBAYAR

Sunday, May 17, 2009

ANWAR ATTATURK SEMAKIN ...SEMAKIN..

SYARAT ANWAR ATTATURK DALAM PERTEMUAN DENGAN NAJIB.BENARKAH DIA MAHU TUDUHAN LIWAT DIGUGURKAN ?
masih ingatkah kamu tentang pertemuan tidak dirancang di hulu langat, antara anwar attaturk dan paklah ? pertemuan tetutup enam mata antara kiyai yang telah difatwakan sesat oleh almarhum dato mufti ishak baharom,anwar attaturk dan paklah kabarnya merupakan usaha terakhir anwar untuk memujuk paklah melepaskan beliau daripada tuduhan meliwat ?

namun usaha pujukan itu tidak berhasil kerana paklah sebenarnya tidak berminat dengan urusan mempengaruhi keputusan mahkamah.

dalam beberapa pendedahan artikel gap yang lepas, yang diselang selikan dengan 'HINT' bloger x-pkr, maka puzzle-puzzle teori rancangan politik anwar ataturk sudah hampir kita lengkapkan.

gambar sisi blog gap, yang ada mempamerkan gambar anwar bertajuk 'mohon suaka politik' merupakan hint awal kumpulan kami memberitahu rakyat akan game plan tersembunyi anwar attaturk.

dua hari lepas, saiful bukhari sudah meluahkan rasa keresahannya apabila diberitahu akan hajat anwar attaturk untuk berlepas ke washington beberapa hari sebelum prosiding perbicaraan berlangsung...

anwar attaturk pakar dalam hal divert isu.

isu perak antara game politik terbaik mencipta 'deal'. anwar attaturk tahu selama ini dia sudah kalah dalam pertarungan krisis di perak. apa yang boleh dilakukan adalah mencipta persepi dan membina momentum.

perak dan 16 september hanyalah 'mirror' yang di spin kan oleh anwar attaturk untuk mewujudkan gawat politik negara. tetapi pada hakikatnya anwar attaturk tahu, 2 game ini TIDAK AKAN BERTAHAN LAMA...

16 september sudah ke longkang.
pujukan di hulu langat tidak menjadi.
DAN PERAK merupakan usaha terakhir untuk anwar attaturk 'menjual produknya' kepada najib, dengan syarat tersembunyi nya...

NAJIB MENGGUGURKAN TUDUHAN LIWAT OLEH ANWAR KEPADA SAIFUL !

haha..najib semakin menghampiri kepada politikal 'checkmate' apabila nizar bintang 3 kini sudah menjadi ikon kebencian bangsa melayu kepada pkr dan pas !

SOALAN AKU KEPADA KAMU : JIKA ANWAR ATTATURK BERANI DAN BENAR, KENAPA DIA SUKA BERLARI APABILA KES LIWAT SEMAKIN MENGHAMPIRI ?

17 comments:

Senjaliza said...

Jangan melepas anjing tersepit. Lihatlah bagaimana balasan "Attaturk" kepada Pak Lah selepas Pak Lah melepaskannya tersepit dalam tahanan ISA. Bagaimana Balasannya kepada Chedet selapas di"groom" jadi pemimpin..

KP said...

salam bro,minta izin copy artikel ke laman blog pemudatelokdatok.harap izinkan.mana2 artikel dari blog bro akan saya copy and paste diblog kami.Untuk pengetahuan umum.kerjasama yg bro berikan saya hargainya

Jeffry said...

BIASAK LAA BRO..NAK WAT "TEMPOH BETENANG" ATAU NAK LARI CARI PUAKA..EH SLH!.."SUAKA POLITIK" KEHKEHKEHKEH SB PONGGONG DAH BEBAU HANGIT BROO!

Pejuang Bangsa said...

Gap ,anwar antartuk kini mahu melengah-lengahkan kes liwat di mahkamah kerana belia takut utk berhadapan dengan mahkamah ..

saiful akan bercakap kebenarannya di mahkamah nanti ..

Anonymous said...

liwat sedap. nak cari yang putih lagi le. urut di thai bukan sedap sangat. itupun urut belakang juga.Penghuni Gua

D'Rimba said...

Tidak mengapa apapun Allah Maha Mengetahui segala kebenaran......

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

udah2 ler wahai anwar.Udah rosak teruk sebahagian minda melayu anda kerjakan.Demi utk kepentingan diri anda sendiri anda dah buat byk perkara salah.udah2ler anwar.

basic 2009 said...

hahaha ... hoi Anwar celaka !

Anwar, bila kah kau nak mampus ???
kecil2 tak nak mampus, bila dah besar menyusahkan orang saje ...

ini bukan aku cakap - ini P.Ramlee cakap ...



Anwar + Anwar + Anwar = jahanam !!

Pendekar Perak said...

RUMAH KATA PERGI, SG BULUH KATA MARI LA NI BRO! MUAHAHAHAHAHAHAHA

SEMAKIN TERTEKAN SI MANGKUK HAYUN SEKOR NI!

GOMO said...

SALAM BRO...

HE HE HE...

DENGAN PAK LAH SI ANWAR AL-JUBURI NI TAK LEPAS.
SEKARANG DENGAN NAJIB PULAK DIA MINTAK.

HA HA HA...ANWAR DAH SEMAKIN PANAS, DAN SEMAKIN KEPANASAN

PAKMALAU said...

Biasalah Anwar bin Ibrahim anak kelahiran To'Kun yang berdarah asli UMNO tu.Bila dia berhujah tenganga orang PAS dan PKr dengar.Mcm dia berhujah hentam DAP dan Pas satu masa dulu....!!! hari ini apa sudah jadi? Gobala dengan wama Karu ..wama Karullah..Guan Eng dengan amal Maaruf nahi Mungkar...MP taiping pula bederau melayu islam bertepuk tangan...inilah kejayaan pas dan pkr...orang melayu hanya jadi tukang sorak dan berdemo..orang cina dan india tukang perati bangangnya puak-puak melayu.

Pak Malau said...

Biasalah Anwar bin Ibrahim anak kelahiran To'Kun yang berdarah asli UMNO tu.Bila dia berhujah tenganga orang PAS dan PKr dengar.Mcm dia berhujah hentam DAP dan Pas satu masa dulu....!!! hari ini apa sudah jadi? Gobala dengan wama Karu ..wama Karullah..Guan Eng dengan amal Maaruf nahi Mungkar...MP taiping pula bederau melayu islam bertepuk tangan...inilah kejayaan pas dan pkr...orang melayu hanya jadi tukang sorak dan berdemo..orang cina dan india tukang perati bangangnya puak-puak melayu.

PAKMALAU said...

Biasa le Tu..Anwar bin Ibrahim kata kan !!!

Emang said...

Salam...

Benarkah Nizar kian dibenci??

Kenapa beliau menang PRK hari tuh??

Wassalam

AnakWatan said...

akhirnya.... dajal melayu ini akan disumbat kembali ke penjara ....

aku heran tgk penyokong taksub anwar nie,,,,

apa mereka tak sedar lagi ke yg pkr tu parti gay....

memang bebal... sebebal muslimah pas yg memeluk elizebeth wong sampai menangis2 yg sudah terang hidup berzina.....

aku tahu dia org kafir... tapi kalau dah menyokong zina nie.. apa kesss...

lu pikirlah sendiri...

Anonymous said...

Anwar semakin berani dengan projek islam liberal.Dan semakin ego dengan kebiadapan Pakatan terutama di perak.

Anonymous said...

Anwar semakin berani dengan projek islam liberal.Dan semakin ego dengan kebiadapan Pakatan terutama di perak.