Tuesday, May 12, 2009

NIZAR BINTANG 3 TERUS KEMPUNAN ! TAKBIR !

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR

SESUNGGUHNYA ALLAH SWT BERKUASA PADA SETIAP SESUATU.

NIZAR BINTANG 3 ANGKUH BONGKAK DAN SOMBONG !TATKALA DIBERI 'JAWATAN' SEMULA UNTUK MENJADI MB SEMALAM, DIA MEMECAT PEGAWAI UNDANG2 NEGERI,MEMECAT ITU DAN INI !

JAM 2PETANG TADI, ALLAH SWT TELAH 'MEMECAT' DIA !

PAS MERANCANG PERKARA KEJAHATAN KEPADA BANGSA MELAYU..KEPADA ISLAM TETAPI PAS LUPA BAHAWA PERANCANGAN ALLAH SWT LEBIH BAIK !

SAAT KEHANCURAN PAS AKAN BERMULA DENGAN IKON..NIZAR BINTANG 3 !

http://faisalrohban.blogspot.com/2009/05/panas-panas-panas-kita-berjaya.html

DAN

http://parpukari.blogspot.com/2009/05/nizar-bintang-3-belum-jadi-mb-lagi.html




4 comments:

Anonymous said...

he3..sabar bang..jangan merapu banyak sangat, nanti gila pula Allah beri.

Nizar di pihak yang benar..Insya Allah, cuma ia ditangguhkan oleh mahkamah persekutuan je.. Hakikatnya, yang benar dah terserlah

Allahu akbar!!

ps : sejak bila UMNO suka bertakbir ni?? kan korang tak suka takbir2 ni..kan ke korang suka Hidup Melayu je..xde prnsip sungguh

Anonymous said...

"sejak bila UMNO suka bertakbir ni?? kan korang tak suka takbir2 ni..kan ke korang suka Hidup Melayu je..xde prnsip sungguh"

eh takkan takbir tu hanya untuk orang PAS, PKR dan DAP je? orang UMNO pun Islam gak dik...dah lama dah orang UMNO ni bertakbir...takbir UMNO lebih baik dari DAP punya takbir ok. tak baik cakap camtu dik..Allah tak suka orang yang sombong macam adik ni.

syedmzazi said...

Aku tak mau melatah.....
baring bang...
baring atas jalan lagi ke.....
aku nak tengok lagi kebodohan pas
wa..ha...ha...ha..

TAAVEEKUN PERAK said...

elok lah kalau org perak je yg comment pasal perasaan org perak.hanya org2 yg peka sejarah di perak saja yg nampak akibat dari pemerintahan PAKATAN RAKYAT di PERAK.
kejadian si nizar naik turun tu adalah di perak.jadi hanya org perak saja yg tahu betapa perit nya kehidupan dan perasaan bila di perintah oleh pakatan rakyat.di gula2 oleh DAP abis semua penyokong dari PAS dan PKR lentok.dah hampir nak tergadai telur dan cipap2 PAS dan PKR.Bodoh dan Bangang punya PAKATAN RAPUH.