Monday, June 29, 2009

8 JULAI : ANWAR ATTATURK MERAYU,MERONTA,MEMINTA TALIAN HAYAT !



perbualan aku dengan rakan-rakan lama AMK sabtu lepas ada cerita menarik. minggu lepas anwar attaturk telah meminta seluruh jentera AMK negara menghadiri sidang mensyuarat tergempar di pejabat keldaian di damansara, tepi highway NKVE.

mengikut cerita yang aku terima, tujuan diadakan mesyuarat tergempar AMK tersebut adalah mahu AMK mengatur momentum kebangkitan rakyat mempertahankan anwar pada 8 julai nanti.

ceritanya begini, AMK diarahkan mengumpul seberapa ramai pemuda dan pemudi untuk hadir memberikan sokongan kepada anwar attaturk... namun sayang seribu kali sayang, yang hadir pada mesyuarat itu tak sampai 15 orang...

moral mereka semakin down dan terus down. dalam perbualan aku dengan kumpulan AMK di KL sabtu lepas ada keluh kesah yang diluahkan oleh mereka kepada aku. mereka sudah muak melihat gelagat sesetengah politician PKR/PAS yang secara terang-terangan menggadaikan islam dan melayu demi kepentingan politik mereka.

bil aku tanya nisbah kekuatan suara akar umbi dalam PKR, dorang jawap..KAF LAM YA NGA sudah lebih-lebih bro..

ayuh seluruh rakyat, ayah dan ibu,abang dan kakak,jiran tetangga,kariah masjid dan surau,pelajar universitas,pekerja swasta,kerajaan, pekerja bank,melayu cina dan india HADIRKAN DIRI ANDA PADA 8 JULAI 2009 DI MAHKAMAH JALAN DUTA UNTUK MEMBERIKAN SOKONGAN LUAR BIASAAAA KEPADA SEORANG MANGSA LIWAT BERNAMA SAIFUL BUKHARI !

SAIFU BUKHARI HARUS DIBERIKAN RUANG DAN KEADILAN UNTUK MEMPERTAHANKAN DIRI DALAM KANDANG MAHKAMAH, ANWAR ATTATURK KAMU JANGAN BERDOLAK DALIK LAGI ! SILA BERDEPAN DENGAN SAIFUL SECARA JANTAN !

SEBARKAN KEMPEN SOKONG SAIFUL... gap mengharapkan bantuan anda. emailkan poster dan gambar kempen sokong saiful, beli top up prepaid RM10 dan sms kan maklumat ini kepada seluruh kawan-kawan anda dalam senarai phonebook hp anda !

kami memerlukan masa anda ,hanya beberapa jam untuk hadir di mahkamah jalan duta. sebarkan kempen ini.

sila klik link ini :

No comments: