Thursday, June 4, 2009

SELOKA THE FOUR MANGKIs

ini adalah seloka the four mangkis.ini bukan cerita khayal, bukan dongengan.the four mangkis disebut kisah, satu jiwa satu matlamat dan satu hati.. four mangkis pandai bicara, ayat konar nya lebih brutal daripada hero moto GP casey stoner.

bagai beruk dapat bunga, four mangkis memang watak gila. politik lacur dan bohsia sanggup dilakukan walau apa cara, demi mengejar matlamat kemaruk kuasa. four mangkis mengidam kuasa memanda, apa cara akan four mangkis langgari jua.

four mangkis adalah politician retarted,oksigen tak dapat lalu ke otak kerana pembuloh darah tersumbat.. lawan tetap lawan membujur lalu melintang patah,ketuanan rakyat,makal sakti sentiasa di bibir four mangkis.

sebagai pembuka seloka, four mangkis bukan lagenda sejarah negara. four mangkis tiada seperti cerita the four horseman dalam kisah bible kristus lama, apatah lagi untuk dibeda dengan 4 khalifah ulung dijamin sorga abu bakar,umar,uthman dan ali.

four mangkis adalah petualang agama dan bangsa. satu pernah mohon derhaka kepada raja,satu jiwanya kini gundah menunggu bicara akibat hobi seksualitinya suka bersenggama dengan pasangan sejantina,satu cukup gila menjual agama di gereja dan satu lagi makhluk gila kuasa.

four mangkis mencipta gelora, seluruh rakyat marhaen di kencing seadanya. pak aji,mak aji ,muda mudi terpesona dengan lirikan bait-bait politik four mangkis. bicara penuh emosi dan keji , sayang dari mula sampai habis sebenarnya tiada isi. yang ada hanyalah caci dan fitnahi.

four mangkis hero india cina dan paderi. bila cina dap mencipta surah aura-hi, four mangkis kata syabbas beti. inilah watak penggadai agama the four mangkis.

four mangkis tunggang dan ditunggangi. maruah bangsa digadai berkali-kali. agama dan hududi dijadikan watak bogey, oohh menggigil lah pak aji dan mak aji kalau tak dipangkahi di kotak undi alamat neraka wel lah kita pergi ! four mangkis senyum senyum sendiri, mainan politik hamsap berjaya memberi undi. mudahnya melayu di kencing-i.

jumaat ini hari besar four mangkis. menjadi hero atau mendapat sawan babi. menang four mangkis alamat banyaklah nasib bangsa dan agama bakal digadai dan dijual beli, aduhai melayu kenapa taksub kepada si penjual body.

apapun kepada pembaca cerita four mangkis, samada mereka menang atau dikecewai, KITA AKAN TERUS BANGKIT DAN LAWAN THE FOUR MANGKIS SAMPAI MATI !

INILAH SELOKA THE FOUR MANGKIS.

5 comments:

Anonymous said...

Salam bro,
Anwar dan 3 pengikut erdogannya dalam PAS membentuk 4 Mangkis..
Dasyat o da macam power puff girl kumbang tengok..

pak malau said...

GAP ! Kita, Dedah dan geledah MISI dan VESI karut mereka.Rakyat belum nampak apa sebenarnya yang sedang dan Tengah belaku dan mereka perlakukan pada Rakyat.

Hari ini melalui suara rakyat,mereka naik dan melalui suara rakyat juga lah mereka akan turun.Allah swt,bersama GAP dan sekelian kita para Bloger untuk memulihkan kembali keadaan.

Kerana Allah swt,tidak pernah menjanjikan kemenangan pada mereka yang tidak patuh,tidak tunduk kepada peraturannya.

Lebih lebih lagi yang mempersendakan arahannya dengan berbagai bagai dalih dan helah.Kerana Allah swt lebih MAHA mengetaui.Niat dan perjuangan mereka sebenar mereka.

Hari ini,kita cuba sedaya upaya membongkar kemungkaran yang sedang mereka lakukan,agar Rakyat dapat menilai dimana kebenarannya.


Waallhuallam.

GAP KEMBALI said...

pak malau

anda diberi kebebasan untuk membelasah pas kedah. hhaha

amieiezam said...

GAP

teman ingat citer baru PLANET OF THE APEKS

pak malau said...

Terima Kasih, kerana GAP lebih mulia dari sgelintir pemimpin politik PAS, Kedah hari ini,yang bijak bermuka2.

Pak Malau,Mendedah dan menhebah bukan untuk mencari,publisiti murahan, kaki lima atau mencari nama,gelaran atau untuk mengemis DANA Politik murahan ,cari makan, seperti segelintir mereka, bagai HYENA menghurung bakai,tinggalan buruan Singa Betina.
Kehadiran kita untuk memunggah kemungkaran yang ditutup dan dilindung dengan serban dan turban.Untuk mencari kedudukan kuasa,pangkat dan kedudukkan BUKAN cara Pak malau cari makan...walaupun belajar pada Ust2 yang tak berserban.

Biarlah tak ada Makan namun dengan HUKUM tak mampu PAK malau pemainkan.Biarlah menipu cara lain untuk cari makan,kalau sudah tidak ada jalan.

Tapi kalau boleh TOLONGlah Elakkan.Walaupun arak dan Judi depa tak haramkan.Dengan HUKUM jangan sesekali kita permain dan dalihkan.
Ini bukan caranya berpolitik nak cari kedudukkan nak membelangkan tututan tuhan.

Begitu juga dengan keizinan yang GAP berikan.Bukan nak cari publisiti murahan yang tak ada apa2 bayaran.Yang menyakau wang rakyat kononnya buat amalan.Peragai macam tu,kita cuba2 elakan.Ada cara lain nak cari makan.

Kebenaran yang diberi oleh GAP sekadar,untuk nak dedah segala kemungkaran, yang Rakyat kedah tak berapa perasan.
Kandang babi ditangguhkan,Rumah rakyat yang jadi sasaran.