Monday, June 8, 2009

GEMPAR ! PENDEDAHAN TERBARU SEKS SUMBANG PEMIMPIN POLITIK ?



20 comments:

Anonymous said...

Salam tuan blog...

Bongkar.. jangan tak bongkar.. demi kebenaran... pemimpin begini jangan di simpan...

perlop

Anonymous said...

PERGHHH..PANAS2!!!!..HANGATT MEMBARAAA!!!...KASI DEDAH CPAT2 BROOO!!...WA X SABAR NK TAU BROO YEHAAAAAA!!!!..INI MESTI ADE ADENGAN TIGER SHOW KEHKEHKEH

Anonymous said...

number ONE!!
:D

Tai said...

Wey apa menatang ni wey?

pak malau said...

DEDAH GAP! BOGELKAN !!Tipu helah mereka!! Biaq Rakyat Buka mata,Siapa Petualang depa? Terutama di Kedah.Itu yang kita patut terjah!

pak malau said...

GAP! Hadiah atau Skandal? hari ini sex sudah dianggap Rezeki? Kucing! yang MB kedah punya keluarga.

pak malau said...

Harap2 Jangan Di Kedah? sebab ada lagi yang aku nak dedah! satu kes kononnya dah selesai dah.Yang penulis Blog yang dedah.Dengar2 dah selasai dah..cukup mudah.Itu pun MB belit cukup mudah.

Ezad said...

cizz..
tajuk je gempak.
tapi kena tunggu..

mcm cerekarama la lu

tapi gua tunggu..haha

pisau said...

Katastrophi kembali

Anonymous said...

jgn bai suspen macam ni, bro...dedah la..macamana aku nak tidoq malam dok pikiaq benda ni..dedah

pak malau said...

Kalau GAP.Tak Bukti aku akan buktikan Esad.Insyaallah.Sila GAP jangan lama2...itu pun dah berapa tahun 1999 dan kini 2009.

syedmzazi said...

makin panas...........lari juga dia ni dalam lubang cacing......keja yop kejar..rrrrr...rrrr.

pejuang bangsa agma tulen said...

k tp jgn yg jinggo punya..tau.bgmanapun bab ni aku lemah sket. sbb betui atau xbetui dah dkt ngn dosag besag.lebih baik fokus caturan politik. blh iktikad jihat..sbb tuhan tgk hati..kita oi.. pejuang bangsa agma tulen..dia mmang peliwat bangsa dan agama..dan negara.prpaduan Nation al pun rosak la ni. tp yg peliwat hakki tu..?!¡¿dah xpenting dah...pejuang bangsa agma tulen

Anonymous said...

dah lama dah...dok lagutu takdak lagu lain ka?asyik dengaq lagu sodom je

Singh Is Kinng said...

Salam GAP,

I have only one thing to say:

TURKISH EMBASSY, GET READY FOR ANOTHER ENTRY.

Wassalam.

5zal said...

tak sabar dah nak tau .....apa pulak scandal nya?berlaku dimana?mengapa tersimpan begitu lama? dan yang paling ingin diketahui.....SIAPA KAH PELAKU nya???????????.....sama sama kita tunggu.....tapi tolong la cepat sikit mr GAP....tapi mesti dengan bukti nya sekali....baru la kita orang RESPEK kat mr GAP......

pak malau said...

5ZAL.
Hari ini tanpa bukti yang sohih.Tiada siapa yang mempercayai.Tanpa bukti yang sohih tiada siapa berani membuat pendedahan.Insyaallah.

Aku pecaya GAP akan sertakan dengan bukti2 yang sohih.Bukan bertujuan untuk memfitnah atau untuk mencari nama.

Tetapi untuk membuktikan kebenaran.agar kita jangan terus ditipu dan diperdayakan oleh mereka yang bijak bermuka2 dengan sikap alim dan warak.

Kerana hari ini,manusia sanggup melakunkan sesuatu yang tidak terfikir oleh kejahilan kita.

Lalu,kita yang berilmu sanggup diperbodohkan oleh mereka yang jauh lebih jahilnya dari kita.Kita tertipu dengan lakunan mereka menipu bangsa....dan kita.

Aku harap dengan pendedahan GAP nanti,Kita dan bangsa dapat berfikir ,tanpa kompromi YA ataupun TIDAK .Fitnah atau pun NYATA.

Moga moga dengan pendedahan GAP nanti,Allah swt dapat mengembalikan kewarasan kita,yang dirasok politik gila kuasa.Sanggup melakukan apa saja,pada bangsa.

Insyaalah.

TebuHitam said...

Gua akan tunggu kemunculan cerita terbaru dr lu gap.
Pastikan ia hangat dari biasa.
fuhhhh......

AKU PART 1 said...

Salam... aku rasakan.. Org yg paling boleh kata anuar peliwat atau tak = xlain xbukan, org yg tau luar dan dlm dan BETUL2 dlm ialah nk tahu..jeng3 ...brmula dgn W...ya dia ialah W,ada doktor lg..kalu..dia akui, baru aku caya. 1 lg ada kmngknan anuar yg upah saiful..untuk buat the GRANT simpati toward 2013..lipat maut utk umno..tp awat saiful xkena bala..ya itu part of the plan kerajaan islam nuaq. Yeker? Kena brjihat smpai level ni ka. Sbb dia tau org payah nk trima dia peliwat. wait PART2

AKU PART 2 said...

PART2.. Kalu dgn isteri azmin yg matay mngoda tu org blh trima. Depa pun ngaku selalu jumpa mcm sedara. Ingat masa dia da msk umno dlu,dia cerca pas gila2. Nk cover atau dah mmg rosak..tp dia naik bot mewah..jatuh kuda 2x.kwn dgn taukey2 judi.xnak saman 10juta plak nala kata amik duit derma nala..ni yg aku confuse ni. Tp DAP & nonmuslimPKR nk kudaKAN dia..itu. Nilah Yg paling aku risau, xkirala dia peliwat atau tidak..NASIHATKU.. umno xjgn cmpur tgn kes liwat anuar sama skali..memakan diri..TQ