Wednesday, June 17, 2009

HISHAMUDIN TUN HUSSEIN, SILA TAHAN PASPORT ANWAR IBRAHIM !

artikel aku ini dimulakan dengan soalan ?

PETRA CABUT LARI
mana pergi raja petra ? kenapa sampai ke hari ini dia tak dapat dikesan ? umum mengetahui bahawa petra adalah pelacur politik murahan yang berulang kali melakukan damage kepada najib mengenai isu altantuya. hingga ke hari ini dia tidak dijumpai dan damage kepada najib berterusan tiada noktah henti. yang pasti arahan lari ini datang dari anwar sendiri.


HILMY CABUT LARI
kes hilmy, anak muda melayu yang bersekedudukan dengan elizabeth wong masih senyap dan sunyi. mengapa begitu mudah dia memboloskan diri. telahan aku mudah, anwar yang arahkan hilmy cabut lari supaya kes elizabeth wong tidak meletup bagaikan katastrophi.

ADUN BUKIT SELAMBAU MELARIKAN DIRI
ingat lagi cerita bekas adun bebas bukit selambau v arumugam ? kes nya bermula dengan skandal berpoligami tanpa surat kebenaran pejabat kadi. bila kes nak meletup, anwar cepat-cepat sorok dia di sentul kemudian membawanya lari ke india .

FAIRUZ JUGA HAMPIR CABUT LARI
fairuz bekas adun penanti tatkala disabitkan kesalahan dakwaan rasuah, telah ditahan di johor bahru. buat apa beliau berada di sana sedangkan pada ketika itu beliau begitu lantang untuk menyerang pkr kerana mendakwa ada usaha sabotaj untuk menjatuhkan beliau.

POINT AKU, 4 DAH LARI MAKA BERKEMUNGKINAN ANWAR PASTI LARI !

bukankah ini indikasi teknik melarikan diri yang anwar kerap guna pakai.

4 perkara di atas adalah indikasi skandal yang di alami oleh pkr sendiri. tindakan refleksi anwar mudah, sebelum kes meletup bagai gunung berapi dia akan arahkan player yang terlibat untuk melarikan diri.

SOALAN AKU, APAKAH BENAR ANWAR JUGA AKAN CABUT LARI ?

apa jaminan untuk anwar al attaturki tidak cabut lari dalam perbicaraan liwat yang akan berlangsung pada 1 julai nanti. jika 4 orang di atas pun anwar sanggup melakukan adegan lari, inikan pula anwar yang empunya diri !

berdasarkan maklumat saiful bukhari,anwar akan ke washington pada 25 jun nanti dan akan tiba disana pada pagi 27 jun. mengikut kiraan matematikal anwar hanya memerlukan 4-5 jam sahaja untuk beliau berada di sana dan kemudiannya pulang secepat mungkin sebelum tarikh 1 julai menjelma.

orang gila saje yang sanggup buat kerja tak berfaedah seperti ini.

SOLUTION GAP

jadi saranan aku untuk kali ke 2, kerajaan haruslah berani untuk melayan anwar sama seperti konvikti kriminal yang lain juga. SILA TAHAN PASPORT ANWAR IBRAHIM bagi memastikan beliau tidak cabut lari dalam berhadapan dengan saiful bukhari.

takkan ide sebegini nak kena ajar dalam penulisan blog wahai pak menteri ?

ALASAN PENAHAN PASPORT, GAP SEDIAKAN JAWAPAN UNTUK PAK MENTERI YANG DI KASIHI

tahanlah pasport anwar dari 1 julai sampai 24 julai sahaja, lepas itu pulangkan balik pasport tu pada mangkuk hayun sekor ni. tolonglah jalankan kewajipan sebagai pemerintah, yakni memberikan keadilan untuk saiful bukhari dalam membela diri .

saiful sudah menunggu begitu lama,maruah nya cukup tercemar dengan tohmahan pihak anwar. sampai bila pihak kerajaan perlu memberikan privillage yang tinggi kepada si tuduh, sedangkan mangsa terus menerus dibiarkan mati .

hisham oh hisham ... sekali lagi aku ulangi..sila tahan pasport anwar attaturki bermula dari 1 julai sampai 24 julai nanti. berikan keadilan untuk saiful mempertahankan maruah diri. selepas habis perbicaraan nanti, pulangkan semula pasport anwar attaturki.

kalau hisham atau kerajaan tak buat kerja.... nantilah aku ?

16 comments:

Anonymous said...

BRO ADE LG SATU MANGKOK HAYUN YG DH LARI BRO!!..SI WYTHAMOORTHY SHILAKAK!!! KEHKEHKEH

Frodo Baggins said...

Bro GAP ... kita g demo depan ofce uncle Hisham. huahuahuahua, bnyak sangat dah anak2 murid Anu^War lepas ~ kalau bapak segala peliwat ni pown lepas gaks, KPI uncle Hisham wajib kene check!!!! huahuahuahua


Long Live GAP!!!!!

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Saya setuju dengan saudara GAP,

Saya juga merayu pada Menteri Dalam Negeri supaya menahan passport AnWAR buat sementara waktu. Kalau AnWAR nak saman kerajaan pasal hal ini, biarkan kami menjawab pertuduhan yang bakal dilemparkan oleh penyokong pembangkang yang buta hati tu.

Kami mahu keadilan bagi Saiful Bukhari diberikan kepadanya. Jika tuduhan yang dileparkan tidak benar, biar mahkamah yang menentukan. Tapi jika pihak tertuduh tidak hadir untuk perbicaraan, bagaimana keadilan ini hendak didengar???

Bolehkah kerajaan menjamin AnWAR tidak lari dan mendapatkan perlindungan dari negara lain seperti Amerika atau Turki??

Mahukah kerajaan atau Pak Menteri sendiri melihat satu lagi 'lakonan hebat' dari AnWAR yang terkenal dengan tipu helah tu berlaku sekali lagi seperti yang berlaku ketika Saiful Bukhari membuat laporan polis tahun lepas????

Fikir2 kan wahai Pak Menteri, jika kali ini AnWAR berjaya melarikan diri ke negara lain, jangan salahkan kami jika nanti menuduh kerajaan tidak langsung mendengar saranan rakyat.

Bertindaklah sebelum terlambat.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Kepada saudara GAP,

Jika boleh, gerakkan satu perhimpunan untuk menghantar memorandum kepada Pak Menteri kita tu supaya menahan pasport AnWAR keparat ni. Jangan beri si AnWAR muka lagi untuk lari ke luar negara.

Hidup saudara Saiful Bukhari!!!
Hidup saudara GAP!!!

Lawyer Garang said...

yes bro gap!!
u r rite..!!
knape kdn mcm bler blerr..?
whats wrong w them?

this is serious, just imagine if anwar leave and didnt come back..?

i support u gap, kdn & immigaration PLS ACT FAST..!!!

penpusaka said...

Anwar nie kalau kita tahan passport dia, ramai tuan-tuan dia diluar Negara akan jadikan dia macam Syu Kii di Myanmar.

Dibiar pula itulah nanti dia jadikan alasan mahkamah nak kenakan dia sebagai momokan baru.

Dia ini memang malaun yang cari sebab nak cari hal.

Lebih baik, pihak polis adakan satu unit khas, "unit banteras penyakit Bro.Anwar Bin Ibrahim" atau "UBPBABI" Siasat habis-habis semua tentang dia dalam dan luar negara.

Selain itu Kementerian Luar kena juga buat satu gerakan diplomasi khas "Diplomasi Neutralisasi Antarabangsa B.A.B.I." atau "DNABABI".

Ini lebih baik dari kita tahan passport dia.

Anonymous said...

analisa yang cukup lojik!

TAAVEEKUN PERAK said...

Anwar tu kencing kuat tu pasal dia suka cari tempat yg kuat je iaitu JUBOR.Mungkin kat washington tu ade Jubor.Mana tahu.Hanya dia yg tahu.

jgn gaduh2. penyet2 said...

oi main la politic jgk beb.be cool baru dpt ilham..kita kumpul duit ramai2, beli belon.. kalu teringn sgt.. naik kat p.pauh terus pi sg buluh..

Anonymous said...

Arumugam tu kena pi pejabat kadi gak ka Gap??

GAP KEMBALI said...

kita harus menolong saiful sehabis mungkin.

Anonymous said...

Kimak punya pundek, takut pulak dia
saya sekarang "PANAS" bila tengok
peangai pundek pundek paria ni sekarang, Sivakumar tu sumbat aje dalam ISA

Anonymous said...

Apa kata buat memorandum kat DSN minta tukaq Hisham Mudim ke Kementerian Tak Buat Kerja. Lembik semacam je mamat ni mcm teloq 1/2 masak..Ingat bro, KDN ni kementerian penting..dah banyak kes melibatkan maruah melayu dan Islam. Takkan semua kerja DSN kena buat

Anonymous said...

ADA SORANG LAGI YANG LARI MASIH TAK DIKETAHUI....DETEKTIF BALA...

AKU La HERO TAMIL, jaga2 said...

oi nk tau tak MELAYU vs INDIA suda panas kat mana2.cuti skolah kat perak sudah ada gaduh agk srius.. mknanya o.politik kna elert. JK ada mana2 idia CUBA lagak samseng. Tunjuk hero Tamil dia, mmg kena punya. aku pon panas jgk xkira la siva ka PPP ka ...

Anonymous said...

you ingat hisham berani tahan pasport anwar? dia kena jawab dgn najib n najib berani tahan? dia kena jawab dengan usa.nanti usa tahan tk bagi najib masuk usa. nanti murdock dan soros dan alwalid dari arab saudi tk labur di malaysia.lee kuan yew akan dengan penasihat yahudi dan tk labur di malaysia. macam mana?