Monday, June 15, 2009

KDN, SILA TAHAN PASPORT ANWAR !


25 jun kabaran gap diberitahu bahawa bapaknya anwar attaturk mahu ke luar negara. negara tujuannya adalah amarika. apa gila bapak anwar ini mahu ke luar negara tatkala kes sodomisasi nya ke atas saiful akan berlangsungan pada satu juli ini !

benarlah kata teman sebicara gap iaitu medan info kita, dalam ruang diskusi kami terdetik satu persoalan kebutuhan di akal kami, 25 jun ini bapak anwar mahu niki bilon ke washington, 18 jam perjalanan jauhnya..mengikut kiraan matematikal, bapak anwar akan tiba di airport washington tepat jam 7 pagi tanggal 27 jun.

jadi persoalan yang membutuhi fikiran aku ini, kok gila kah bapaknya anwar untuk berada beberapa detik sahaja di washington kemudian bisa pulang tepat pada tanggal 1 juli ?

kok orang gilak sahaja yang mahu menyakitkan otek singgahin sebentar di washington ?

atau bapak nya anwar sudah bisa membilang hari, kok ketahuin dia bisa di telanjangin pada hari bicara penuh mendebarkan ddaadddaa ! waduh sik, dub dab dub dab akuk sudah kedengaran degupan jantung bapak anwarin..kok senggama pun tiada memberikan stimnya lagi, inikan pulak masturbasin.

guek mahu melontarkan persoalan kepada kamuk semua, apa hebetnya bapak anwar diberikan status luar biasa nampaknya sedangkan dia jugak manusia biasa di malai-sia ? bapaknya nuar, samalah dengan pesabit dengan kes perogolan,penipuan,peliwatan,ah long dan keseluruhan angkatan konviktim ?

guek dok hairan dong, bilak bapak hishamudin selaku menteri dalem negeri ini tiada punyai visi untuk meletakkan bapaknya anwar sama taraf dengan konviksi kriminal yang lain ? apa istimewanya bapak anwar wahai dato seri hishamudin ?

kitak harus fahamin, bahawa bapak anwar ini adalah sang putar belit maha hebat belaka. mangsa sodomisasinya saiful berulang kali mahu kan keadilan dan prosesi kehakiman dapat dijalankan tanpa ada sebarang sekatan dan cobaan.

MAKA BAPAKNYA GAP DENGAN INI MENCADANGIN, SILA TAHAN PASPORT BAPAK ANWARIN SUPAYA BISA KES LIWATIN INI BERJALAN MENGIKUT MASA YANG TELAH DITETAPIN, I JULI INI HARI KEBENARIN. JANGAN BAPAKNYA ANWAR LARI KELINTANG PUKANGIN !

11 comments:

Glory said...

yup..
hisyamuddin guna la kuasa siket baru jadik KDN alang2 kan..
aduhai..
betol aku sokong gile2 ape GAP ckp..
masa nak pegi DC pon dah amek bape lame tu.. aduhai..
come on la Anwar dtg court.. jgn jadik bapok pliz.. tolong la..

Anonymous said...

LOH KOK BAPAK ANWARIN INI MAU LARIK?? MAU LARIK KE AMERIKAA?..SIALAN!!..BISA GAWAT SIH!!..PAK POLISI HARUS BERBUAT SESUATU!!!..KALO GUE,,GUE HABISIN AJA SI BUAPAK ANWARIN ITU SAMPAI MAMPUSSS!! KEHKEHKEH

Anonymous said...

Tujuan keWashington mungkin,

Buat plastik surgery, lepastu sembunyi kat Indian reservations atau Mexico... susah nak cam atau

Bawa CCTV ori, buat macam Tian buat kat gambar2 lain, itu pasal nak Ori atau

Pi buat deposit sewa apartment, final touches to include underground tunnel atau

Last minute training kelas drama, maalumlah, kena pandai tukar expression wajah rupa semasa kes
berjalan atau

Pi buka jahitan selepas menjalani sex transplant, tukar alat kelamin atau

Sign contract dengan pelakun "anwar look alike" ambil alih diri dia, waktu pembicaraan atau

Jumpa Michael Scofield, minta bantu rancang "Prison Break" .

Apa pun kita tunggu dan lihat...

MENANTI

Orang tua said...

Salam Sejahtera Tuan,

Nuar saja gi State last minute nak jumpa OOOOOOOObama, nak mintak tips camna nak tangkis tuduhan yg bakal beliau hadapi kot.

amar milan said...

pandai dia nak keledek yea??? tahan jgn tak tahan!

Pakar motivasi.. said...

tula.. buat ape hangpa pi sakat dia. dia lari la.. bg la motivasi sket.. kalu hang menang kes ni..hang akan dpt msk umno balik..kita lantik jadik Penasihat umno plak. jawatan TPM Menanti anda. belum cuba belum tahu.. jgn prejudis kes belum brmula.. manatau sepul kata dia acah2 aja.. ha melopong kita semua.. bg la harapan sket.. bakal PM tu..haha..

Frodo Baggins said...

masuk kan jer dalam ISA!!!! kalau pnyokong dia nak demo, kita demo jugak! ingat meka jer ada hak???? hello, kami pown ada hak!!!!

p/s: langkah mayat kucing aku dulu kalau nak bawak chin peng masux malaysia!!!

bow dow

Anonymous said...

Tak kan orang nak keluar negara pun nak halang. Suka hati lah dia. Kalau orang tahan kamu nak keluar negara kamu setuju ke?
Bahlol punya mamat berselindung di belakang kuasa untuk salah guna kuasa.
Gue pun boleh buat lu sampai mampusssin, lu jangan ingat lu saja samsing.

WARIS PAHANG said...

KDN : Jangan Lupa Tahan Pasport Anwar, jangan kasi dia lari.

baca Lagi kat : http://warisanpahang.blogspot.com

Plan memang CAMTU LAH..Dino said...

kalu korang nk tau?. dia mmg plan spya kena tangkap. smada kat airport atau ISA! PLAN terakhir dia, depa kaki pukui dah ready nk buat drama. kasi simpati mata lebam lg. bekas2askar akan jd kmbng hitam. msk wad. mahkamah kena tanguh.. dia pndai reverse enginering brother. kalau GAP NG Gng cerdik masa ni la layan baby kat dia. buat birthday party ke.. balancekn 'risau' dia tu.. pas ni taktau la..sepul tetap STEADY.SIHAT, DAH 1 THN DA.. x pening ka memikirknnya...

GAP KEMBALI said...

amboi amboi

kuat menyakat betul la korang ni kat anwar...

teruskan teruskan..aku setuju je