Tuesday, June 2, 2009

PAS DALAM KEADAAN STATE OF CONFUSION.

sila klik artikel utusan ini ;


aku cukup bersyukur pada tuhan kerana pada saat ini aku dapat hidup,aku orang islam,aku orang melayu dan aku tinggal di tanah bertuah ini.

dalam kenikmatan maha hebat ini, kita dihidangkan oleh tuhan dengan rantaian jentera-jentera tentera munafik yang diketuai oleh anwar attaturk dan segelintir pimpinan parti kafir islam semalaysia (PKIS meminjam kata khir toyo) menjahanamkan maruah islam dan bangsa.

kamu sebut apa sahaja isu dari yang biasa hinggalah ke tahap menggentel lubang rahim, maka akan terpancullah satu demi satu proses kesongsangan akidah dan rosak nilai bangsa .

islam menjadi bahan lacuran,hak bangsa menjadi bahan gadaian ...semuanya bermatlamatkan kepada satu arah, mahu menduduki kerusi memanda menteri.

semua sudah berbicara mengenai permainan politik tahap sundalan anwar dan segelintir pimpinan pas. dap setiap malam yam seng tanda puas, manakan tidak apabila melayu-melayu gampangan ini lebih buas nafsu politiknya daripada mereka.

hudud dipermainkan,negara islam sudah hilang terbang bergentayangan,deb dihapuskan,ketuanan rrraakyat digemburkan,jasa sultan dilupakan,raja dihina berterusan,hak melayu dilanyak berterusan......kini muncul simpatisan anak melayu mahu mengembalikan lahanat chin peng pulang ke pangkuan !

pas semakin confuse, samada mahu memenuhi matlamat perjuangan asal atau bersama anwar melacurkan maruah diri.

khalid samad keliru dengan game politik ALLAH digereja, nik aziz semakin keliru pada setiap ucapan dan tindak tanduknya, husam mengelirukan jatidirinya apabila lari berentap daripada bica soal rasuah dengan ezam,nizar sentiasa keliru dan beranggapan pada waktu pemerintahannya dia masih lagi berdarah cina......

hari ini, tambah seekor lagi pemimpin pas yang berada didalam sindrom state of confusion. salahudin ayub menjemput chin peng kembali ke malaysia. aku tak pasti apa yang salahudin fikirkan di saat dia mengeluarkan kenyataan bodoh ini.chin peng pernah bunuh melayu,bunuh cina dan india.

apa agenda salahudin ? mahu mengadakan majlis ramah mesra chin peng bersalam dengan 60 ribu bekas askar tanah melayu ke ? apa lu mahu kasi kow tim ke ? lu gila ke salahudin . lu gila ke salahudin.lu gila ke salahudin.lu gila ke salahudin.lu gila ke salahudin.lu gila ke salahudin.

apa pulak ide kau selepas menjemput chin peng wahai salahudin ? mengajak panglima perang jepun datang dan beromen dengan gadis korea ke ? atau kau suruh perdana menteri jepun istihar jepun tak bersalah dalam tragedi hitam di nanking,china ? atau kau bawak saki baki keturunan hitler datang ke tel aviv ?

KEPADA SALAHUDIN AYUB DAN MUSTAFA KAMIL. ..AKU TIDAK AKAN MENYEBUT AH LAN WA SAHLAN SEBAGAI KATA ALUAN, TETAPI SATU SERANAH AKAN AKU HAMBURKAN..KEPALA HOTAK KAU LA SYAITAN !!

selagi nyawa aku dikandung badan. islam,melayu dan negara KAMI akan pertahan. kami akan pastikan kamu tumpas insyaallah dalam pilihanraya ke 13 nanti !

jangan lupa klik dan sebarkan video klip LIWAT ini

http://www.youtube.com/watch?v=yPHZhbWr6ZQ&eurl=http%3A%2F%2Ftaipingmali%2Eblogspot%2Ecom%2F&feature=player_embedded

8 comments:

pak malau said...

Terima kasih GAP.Tumpang GAP pun jadilah..!boleh bongkar ulama as-su buat kerja2 amal soleh sambil depa dok sembelih rakyat.Pak Malau cuma nak bagi tau rakyat..jangan terus ditipu oleh segelintir Pemimpin PAS lagi.Lebih2 lagi MB kedah yang tolak HUKUM kerana bergantung harap pada undi cina.

Rupa2nya selama ini..DEPA tipu PAK Malau..kematu pungkok2 dok melepak degaq depa bersyarah dan Ceramah agar kita tolak undi cina dan India kononnya KAPIQ..sejak PAK MALAU dok bawa Arwah Ust Fadzil pi berkempen di kampung2 dulu..sampailah..Pak Malau..dengar dan ingat sampai la nei..pesan Asy -Syahid Ibrahim Libya(al-Fatihah) Bahawa kita kena elak dan hapuskan penyakit 'hubbul dunia'wa karahiyatul maut' penyakit ni betoi2 CELAKA dan lagi BAHAYA dari H1N1 atau penyakit Babi.
Mungkin Ust Azizan pun degaq kot!! tu pun kalau dia pi Tamrin tu..!!tapi kalau dia dan kuncu2 dia tak pi ke Tamrin tu PAK MALAU nak tolong ingat kat depa."Kata Arwah Ust Ibrahim...KALAU MASIH BEKARAT DENGAN PENYAKIT CINTA DUNIA...KELUAR SAJALAH DARI PARTI ISLAM-TAKUT MATI KAPIAQ" itulah yang Pak Malau nak tolong peringat ..UST AZIZAN kalau lupa suruh dia tanya Mat Sabu ka atau Pak Mid Maruku yang dok di Jarak tu..Kalau lupa juga elok letak jawatan saja..Takut mati jadi KAPIQ..Bukan Pak Malau Kata ..tapi Arwah pernah kata macam tu..Kalau..Kalau.. masih bekarat dengan penyakit tu la..tapi hari ni Pak malau rasa bukan setakat rasa TAPI dah bekarat terok!...Sebab HUKUM, dia(MB) awai2 lagi bagi alasan...tak boleh buat sebab UNDI cina dan Hindu penentu PAS MEnang!!!

Tak tau la pula..Kalau dah undi cina Hindu jadi penentu kemenangan pada PAS..Kuasa ALLAH Ust Azizan pi Tauk tang mana? .Lalu MB PAS kedah bagi Alasan HUKUM nak haram judi tak boleh buat....Bekarat atau tidak lagi..???Yang arwah Ust Ibrahim maksudkan..kalau tak bekarat lagi ..ok la..tapi kalau rasa dah bekarat....Eloklah..bagi pada yang belum bekarat...jangan pula bagi pada yang BIJAK pula pembohong kalau tak karat pun dia dah jadi lidah becabang pula.

Pak malau mengaji tak tinggi..tapi dok dengar juga ulama'dok cerita...bukan ulama as-su.I tu Ulama' yang PAK MALAU maki…itu .ULAMA HARAM JADAH.

Yang Pak Malau dok dengaq nei ulama2 atau Ust2 yang tak menipu bila dia bercakap dengan kita walaupun kita nei jahil!!Di kedah la nei lain sikit. ust!! tapi menipu bila cakap.Ust!!.. tapi tak mau tegak hukum..alasan dia pula,,tak masuk akai..Menang kerana undi.Bukan menang kerana Allah swt bagi kemenangan.Ni pada Pak Malau bukan Ulama' tapi ULAR TEDUNG SELAR dalam semak..dah jadi tanggung jawab PAK Malau kena bagi tau rakyat Ust ni dia menipu.Tak betoi.Ust ni Tolak Hukum.Ust Ni tak pecaya kuasa Tuhan..sebab dia pecaya lagi UNDI tu yang bagi menang! nei yang kita kena tegor dan kena lawan dan tentang...Biaq pun Pak Malau sorang..lawan orang yang menipu macam nei...mungkin yang lain..segan dan malu...tapi mungkin Allah SWT bagi kekuatan Kat Pak Malau untuk tentang habis2an ulama as-su ini.Pernah juga Pak Malau nk bagi tau kat YB Zul,Mahfus..tapi Abok pun tarak..Jadi PAK MALAU kena dedah sendiri2 biaq rakyat tau puak2 nei ada yang tak betoi…
Dalam soal mainkan HUKUM kita tak boleh sorok2 dan turut jadi barua duk tutup!!Sebab PAK MALAU UNDI dulu kerana pecaya depa boleh buat...sebab UMNO tak boleh buat..tapi hari ini...UMNO dan PAS..elok lagi UMNO dari PAS.Tuhan pun suruh kita cari yang elok..jadi rasa PAK MALAU elok UMNO lagi dari PAS.Jadi elok kita duduk dengan HYENA dah tau dia makan bakai..dari kita duduk dengan Eriang yang makan sisa bangkai tingalan HYENA.Nak makan bangkai tak mau makan itu atas diri sendiri..dari kita pecaya depa tak makan bangkai…tapi…bau bangkai lebih dari yang makan bangkai.Itu saja kesimpulan PAK malau.waallahualam.

Anonymous said...

GAP!! Logo kempen Erdogan Anwar lwn Ulamak di www.bentengnegara.blogspot.com

Anonymous said...

salam Bro Gap....

hal nie rasanye elok kita tanya dgn parti komunis GERAKAN (komponen parti UmNO-BN)...sebab mereka nie(Komunis GEREKAN) yg beria-ia nak bawak Chin Peng balik ke Malaysia...macamana UmNO tak bising ngan parti komunis GERAKAN nie...senyap aje...malu la aku dgn UmNO nie..kalau pembangkang,pandai lak ditajinya cukup2, tetapi bila hal nie dtg dari parti komponen sendiri, senyap menikus..takde suara langsung nak sound komunis GERAKAN tuh....huh!!patutla Gerakan(masa pegang Penang), org melayu kat tak di belanya.....diabaikan...tanah milik melayu pon diambil....bangsat punye Komunis GERAKAN...pptthuiihhh..

-ajb

Aniq Ruzaien said...

Jangan kerana kita tak pernah rasa penderitaan orang, senang-senang kita suruh orang lupakan apa yang telah berlaku..

Hanya orang yang pernah didera, dan diseksa oleh Komunis sahaja yang layak nak maafkan komunis, yang mana sy rasa mereka masih trauma lagi.

Cuba tanya Orang Yang Jemput Chin Peng balik tu,contohnya Salahudin kalau orang tu BUNUH MAK, BAPAK, ADIK-BERADIK dia, akankah Kau maafkan pembunuh tu macam tu aje?

Adakah dia akan cakap "Biarlah, sedangkan nabi pun ampunkan umat"

Kalau macam tu senang la, siapa je marah kat dia, bunuh je ahli keluarga dia, sebab dia pemaaf sangat..

Tengok diri tu layak ke tak layak nak jemput dan maafkan komunis.. Layakkah kau nak bercakap di tempat pejuang-pejuang tanah air yang sama-sama mencari syahid menentang komunis dulu?

Orang berperang dengn syahid di depan mata, kau jangankan berjihad, nak cakap pasal hudud pun kecut telur dengan Karpal.

Celaka punya Salahuddin

pakngah santan said...

anon ajb, kalau tak silap, pemuda umno dah sound dr teng gerakan tu.

tengok-tengoklah sama geng hang, especially pas noooo. jangan nampak salah orang lain saja.

penzina pun dah boleh beri ceramah depan pak lebai. takbirr...

pptthuiihhh.. kat hang. nak ludah orang, kena muka sendiri. bangsatnya hang tak check story. takkanlah hang yang lebih islam dari orang islam lain, boleh tuduh-tuduh tanpa fakta?

pas dah desperate sangat nak kuasa, sebab tu sanggup buat apa saja. kalau kita amati balik, banyak perkara yang pas tuduh umno buat dulu, dah kena batang hidung depa balik. tapi depa buat lebih teruk lagi.

Anonymous said...

Anonymous said...
salam Bro Gap....

hal nie rasanye elok kita tanya dgn parti komunis GERAKAN (komponen parti UmNO-BN)...sebab mereka nie(Komunis GEREKAN) yg beria-ia nak bawak Chin Peng balik ke Malaysia...macamana UmNO tak bising ngan parti komunis GERAKAN nie...senyap aje...malu la aku dgn UmNO nie..kalau pembangkang,pandai lak ditajinya cukup2, tetapi bila hal nie dtg dari parti komponen sendiri, senyap menikus..takde suara langsung nak sound komunis GERAKAN tuh....huh!!patutla Gerakan(masa pegang Penang), org melayu kat tak di belanya.....diabaikan...tanah milik melayu pon diambil....bangsat punye Komunis GERAKAN...pptthuiihhh..

-ajb

June 2, 2009 8:21 AM

GERAKAN TU ADE SISA2 BAKI KOMUNIS GAK SEDARE OII..SAMA CM DAP..LG BYK KOMUNIS DRP X KOMUNIS..SO SAPE KATE X TAJI BRADERR..KITA TAJI LEEE ORG GERAKAN YG MULUT BECOK CM MONTOT ANWAR TU GAK..TP BILA ISU NI DH MULA PANAS TETIBA JEK BAPAK TIMBALAN SEGALA KOMUNIS SI KIT SIANG TU SENYAP MCM TIKUIH LAK? APSAL ORG TUA TU SONYAP JEK?..TAKUT KENE BALUN GAK KERRRR?..HERAN GAK AKU KEHKEHKEH..

Anonymous said...

Orang Pas memang selalu confused.

Saya berbual dengan member PAS pasal ekonomi meleset.Orang PAS asyik salahkan kerajaan aje,walaupun punca kemelesetan adalah bank2 luarnegara yang tamak dan cuai.Saya cakap Iceland pon bankrupt,dia tak percaya.Tu lah,tak nak baca suratkhabar.

Lepas tu saya bincang pasal rasuah PKR kat Penanti.Dia kata itu political move,perkara biasa,bukan rasuah.Saya tanya dia kalau Husam kasi Nasha rm80000 dan jawatan tertentu jika Nasha tarik diri bertanding,adakah itu rasuah?Senyap member PAS tu,tak berani jawab.

Memang confused orang2 PAS ni.

melayulupalagi said...

aku tperanjat dan sedih dgn kenyataan dari pemimpin pmbangkang SALAH U DIN (ketua pmuda pas) dan Mustafa Kamil Ayub (naib presiden PKR) supaya kerajaan m'benarkan bekas setiausaha agung PKM balik ke MALAYSIA...

apa yg lebih mbodohkan serta m'bangangkan diri pengeluar kenyataan tu adalah apabila mustafa m'buat kenyataan ini..



""tidak ada salahnya untuk Chin Peng kembali ke Malaysia asalkan beliau sudah berubah dan bersedia mendokong perlembagaan.

Menurutnya, jika mahu dipertimbangkan dari segi sejarah, Jepun dan British sebelum ini turut pernah menjajah Malaya dan melakukan kekejaman di negara ini.

"Di kala ini, ramai orang Jepun dan British yang melabur di Malaysia. Mereka juga dahulu pernah menjajah dan menzalimi rakyat di negara ini.

"Justeru, apabila era sudah berlalu, penilaian semula boleh dibuat. Sejarah lalu tidak bermakna kita perlu memutuskan hubungan dengan Jepun dan British. Hal ini sama juga dengan isu Chin Peng," katanya.""

(petikan di petik dari utusan malaysia)

kn bodoh n buta sejarah tu namanya..

mustafa nak sama kan chin peng dgn para pelabur ( british/jepun) yg melabur di MALAYSIA pada ketika nie...

wahai mustafa aku nak tanya,

PELABUR2 ZAMAN SKRG NIE TERLIBAT KE SEMASA BRITISH N JEPUN TAWAN TANAH MELAYU?????

PELABUR2 NIE KE YG BUNUH BERIBU PENDUDUK TANAH MELAYU?????

rugi benar PKR m'punyai pemimpin yg bodoh,bangang, buta sejarah, buta hati...maka bododh juga la perwakilan yg memilih mustafa semasa pemilihan PKR yg lepas...

tp sememangnya org PKR, org yg menyokong PKR khususnya PENASIHAT PKR adalah bodoh bangang dungu belaka.....

fahamai sejarah baru kenali budaya dan adat resam.....

wassalam...