Wednesday, June 17, 2009

SAMBIL BELASAH NIK AJIS, KITA JANGAN LUPA ANWAR.

this monkey senyap-senyap hantar permohonan kepada pendaftar mahkamah untuk membatalkan dakwaan liwat jika seluruh dokumen asal tidak diberi.

aku tak berapa peduli mengenai isu divert permainan anwar ini, dia suka bermain persoalan teknikaliti untuk menutup aib skandal liwatnya sendiri.

persoalan yang perlu kita fahamkan kepada seluruh rakyat, KENAPA ANWAR LANGSUNG TIDAK BERANI UNTUK BERDEPAN DENGAN SAIFUL BUKHARI DI MAHAKAMAH NANTI ?

why why and why anwar, you mader faker !

maaf menyebut kasar, kerana bahasa kasarlah yang sesuai ditujukan kepada bangsat melayu dari permatang pauh ini ! sesudah kau hancurkan kseluruhan hak islam dan melayu, kini kau tiada punyai telur di celah kangkangmu untuk face 2 face dengan mangsa liwatmu sendiri !

anwar, kamu jangan bermain politikal anjing, aku berjanji untuk menentang kamu sampai habis nyawa aku ini !hey bangsat, berani berdepanlah dengan saiful bukhari !

nik ajis...insyaallah keinginan kau untuk tidak melihat islam dan melayu tidak akan berjaya. kau akan dilihatkan oleh rabbullalamin akan pada saat kau hidup juga, islam dan melayu kembali bersatu !

5 comments:

nuar bekas banduan said...

KALAU PENYOKONG TOTOK MASIH TAK FAHAM2 KENAPA BERMATI2AN SI ALJUBURI POKAIMAK NAK ELAK PERBICARAAN TAK TAU NAK KATA APA LAGI.SELAMA INI ALJUBURI POKAIMAK NI HANYA PANDAI BERKATA2 MENAIKKAN EMOSI ORANG LAIN TETAPI DIANYA MANUSIA PALING PENAKUT......PENAKUT PAIT MACAM BINATANG KENA KASI MUAHAAAAAAAAAAHAAAA HU HU HU.
KREEEEEEEEKKKKKKK TUUUUUIH KO NIJAR

Anonymous said...

nik ajis sesat!!!!!!!terang2 dia tak mau umat islam bersatu!!!!

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

tak sabor2 tunggu 1 Julai 2009.

Unknown said...

sepatutnya ada ulama untuk menyatukan umat islam tapi sekarang ni lain macam,ulama menyuruh membenci antara satu sama lain...

chalenge... said...

kena standby jugak..jk dtakdir ddpti nuaq buat part time lover.. pnykng mrusuh, apa nk buat, fanatic ramai tu. bloger lain ambil la chalenge lain ni. GAP DA FOkus bnde ni.