Thursday, June 18, 2009

TERIMA KASIH KEPADA SAUDARA HAMIDZUN

kenal siapa dia saudara hamidzun ? dialah bloger dialah lawyer . sahabat lama gap dalam zaman kebangkitan reformasi. kiranya anda bertemu bual dengannya maka akan kedapatan pada dirinya manusia melayu islam yang cukup lantang berbicara. namun kepada wanita harus berhati-hati,salah pertemuan hati bisa terpaut kerana lirikan mata dan senyumannya bisa menggoncangkan jiwa gadis dan mak dara !

hari ini dia menulis tentang GAP. aku merakamkan penghargaan kepada beliau kerana memahami jiwa memberontak aku mahu meletakkan islam dan melayu di tempatnya semula.

namun satu perkara harus kita faham, batang lidi yang satu tiada kuatnya menyapu kotoran tetapi seberkas batang lidi jika diikat, maka anjing dan hantu pun bisa kira terjah. hantu malaun badigol melayu di depan kita adalah anwar dan kumpulan erdogan. inilah barisan sang petaka yang gila melacurkan islam dan melayu seadanya.

jadi tunggu apa lagi, sebarkan sahaja seluruh maklumat yang dalam dalam kumpulan bloger antai anwar samada dalam bentuk artikel,poster lucuan hatta youtube. kita serang mereka sampai mereka kembali bertaubat ! takbir takbir takbir

klik di sini ya pak...

3 comments:

PUTRA MERDEKA said...

Insyallah bro, no problem!

TAAVEEKUN PERAK said...

Kami bersama anda bro.Teruskan perjuangan.

Anonymous said...

Bro..Pasal li ikan yu xnk jumpe nuar jubo erk..Aku ingat due2 org ni ade sifat ngan karekter yg sme r..kecuali li ikan yu x suke jubo laki..li ikan yu muncul mule2 sbg pembela bangse melayu smpai melayu tertipu..cmtu jugak ngan nuar jubo..mgkn li ikan yu xnk tgk bayang2 haram jadah die kot..(nuar jubo)..hak3