IKLAN BERBAYAR

Tuesday, June 30, 2009

UTHAYA KUMAR NAK BUAT PARTI BARU-A !

hey bro, dengar cerita uthaya lawyer bengong pertubuhan haram hindraf nak buat parti baru kaum india.. nama parti baru yang dicadangkan oleh uthaya bodoh ni adalah Pertubuhan Hak Asasi Manusia (PAHAM).korang paham tak dia nak buat parti PAHAM.

dulu ade cerita kumpulan serpihan ni nak launching MINDRAF.

gap membantah penubuhan parti naungan pertubuhan haram hindraf ni.. mana boleh bro, nanti pkr dan pas tak dapat lah undi dalam election ke 13 nanti !

maka untuk mengelakkan penyokong india lari dari pas dan pkr aku cadangkan guru hadi dan anwar attaturk tubuhkan satu lagi parti india yang baru..namanya.......

Barisan
Orang
Himpunan
Seluruh
India
Association

dikenali sebagai BOHSIA ! korang ada nama lain tak, nanti boleh submit kat nik ajis ..

9 comments:

x-pkr said...

good bro....

bohsia ni jalang mcm AnWAR gak...anything goes right..sume boley balunnn!!!

GAP KEMBALI said...

x pkr
bohsia dan bohjan itulah gabungan pakatan...hihihhi

anwarku said...

bohsia pas dan pkr (BOPAP) :)

Parpu Kari said...

BRO, AKU ADA CADANGAN DARI MEBER TADI..

P - PARTI
U - UNTUK
K - KAUM
I - INDIA
M - MALAYSIA
A - ASSOCIATION

Anonymous said...

Ah Mak depan Ah Dik belakang. PAS ikut depan PKR ikut belakang. Kalau campur macam sial

nuar bekas banduan said...

Barisan
Alternatif
Rakan
Ularmak
Auta

Anonymous said...

ko ni da melalut.girang sgt..ke..4ribuje dtg.aku tgk akhbar2 mrk. xhebuh pun 100juta b4, jgn2 dia org nk ko undrestmatd tak.

YB_ajak said...

GAP,

aku setuju dengan parpu....PUKIMA...

ini india sudah lebih....aku rasa MIC mesti ada komplot
dengan dia orang nie....

YB Ajak

Anonymous said...

PARti
India
Association

" PARIA "