Friday, July 3, 2009

8 JULAI : DOAKAN KEJAYAAN UNTUK SAIFUL



6 comments:

GAP POWER said...

aku nk puji blog ni. bukan sj power! ko pmbngkng ke pro BN KE .GAP akn publish!! ada smacam kebranian dan kyakinan luar biasa . blog pmbngkang jarang buat begini. malah 2057pun sgt brhati2.itu sebab hambar. sekali je la dtg..sori... GAP POWER! XDe takut takut punya.!....tahniah..! POWERROOT..tahniah SIM anda TELAH menang 10000.sila hubungi 013xxxxxx...iklan cari duit kopi jap..

denaihati said...

aku pun tengah ranjak buat posting cerita ni...

http://1-malaysia.blogspot.com

Anonymous said...

Salam Bro Gap.....

aku tetap percaya pd laporan perubatan dari doktor Pusrawi yg mengatakan Mamat saiFOOL nie,duburnya tidak ade langsung kesan2 diliwat pon, beberapa jam sebelum si SaiFOOL nie buat laporan polis....dan aku tetap percaya pd laporan pertama yg dikeluarkan dari HUKM & HKL yg mengeluarkan laporan yg disahkan yg DUBUR SaiFOOL nie tiada langsung kesan diliwat pon (w/pon selepas itu laporan HKL & HUKM diubah...dan laporan hosp. Pusrawi ditolak...paham2 jelaa)...semestinyalah doktor yg beretika,bermoral serta bermaruah akan mengatakan perkara yg benar & tidak akan menggadaikan maruah mereka sebagai doktor....semoga kebenaran akan terungkai kelak.....

-ajb-

PutraRocker said...

rock the world,...

melayulupalagi said...

-ajb-

July 3, 2009 2:59 PM...

aku pn harap kebenaran muncul...tp kene yakin pd kebenaran, jgn klu kebenaran x memihak kpd anWAR, ko ckp 2 SEMUA TIPU pulak bro...

tp itu la die PEMBANGKANG...

PELIWAT BANGSA said...

Aku paham la prasaan depa ni..satu hari diaorg paham jugak camane peritnya nk jaga mesia ni.Tgk kat kedah,penang cukap la.. kalau PAS kuasai 70% POWER dlm P.P. baru aku sokong korang balik.SUSAHKAN hidup anak cucu sndrinye,buat apa.la ni pun susah..esok2Camne?anua tu Umur da PENDEK, PELIWAT BANGSAnye sendri..KALU BETUI dia meliwat org..memangla dia ni MLIWAT apa2 je..janji..apa dia nk trcapai! Pd-ajb-hang cuba jolok2 jubuq hang ngn kayu.sakit tak? cuba jolok plak ng pisang tua, ehem2 imagine2 la sket..