Thursday, July 2, 2009

8 JULAI : GAP CABAR HJ HADI DEDAHKAN KEPADA RAKYAT,BAHAWA DIA TAHU ANWAR PELIWAT !

pada hari selasa 30 hb jun gap ada mendedahkan isi kandungan maklumat pertemuan hj hadi dengan lee kuan yew . dalam bicara perbualan mereka lee kuan yew secara terang-terangan ada membisikkan maklumat risikan singapura kepada hj hadi mengenai kelakuan liwat anwar attaturk.

cerita ini amat lengkap, kuan yew telah memberitahu hj hadi bahawa pihak keselamatan singapura PUNYAI tape video liwat anwar attaturk , sewaktu beliau menjawat jawatan tpm...

aku sudah menghantar kan komen,email kepada beberapa pimpinan pas yang dipercayai merupakan orang kuat hj hadi.. cerita ini tiada berbalas malah cuba disembunyikan.

HJ HADI AWANG, KAMU SUDAH MENGETAHUI ANWAR ITU PELIWAT BERDASARKAN MAKLUMAT YANG DIBERIKAN OLEH KUAN YEW. kenapa kamu senyap ? kenapa kamu diam ? adakah ini sebenarnya wajah pemimpin islam pas, cakap berdegar-degar di atas pentas rostrum tetapi rupanya kamulah petualang islam yang paling jijik tatkala kamu mengangkat pemimpin liwat sebagai teman perjuangan !

hj hadi, perangai kamu dengan nik ajis sama busuknya..demi undi kamu sanggup meletakkan kebenaran islam di belakang bontot kamu ! GAP CABAR KAMU DEDAHKAN KEPADA SELURUH RAKYAT BAHAWA KAMU MENGETAHUI ANWAR ITU PELIWAT !!!!JANGAN JADI PEMIMPIN PAS YANG HIPOKRIT HJ HADI !

5 comments:

arifomar said...

TGHH PUN PELIWAT JUGA. PELIWAT POLITIK

Anonymous said...

Buat tangan pesaka Mahatir & Co serta pewaris-pewarisnya - projek konspirasi terbesar zaman ini - "fitnah Anwar meliwat"- Klu dah tahu, ada bukti kukuh, ada saksi, ... tunggu apa lagi. kena bawa ke mahkamah lee. tokguru jangan main simpan-simpan/sorok-sorok saja. nanti jadik macam syaitan bisu- sembunyikan kebenaran, sebarkan fitnah.

PutraRocker said...

Salaam.
Semoga anda terus dirahmati, diampuni dan dipelihara ALLAH dalam ketaatan kepada-Nya sepanjang hayat.
Semoga sejahtera dunia dan akhirat. Dunia hanya persinggahan, persiapkan diri untuk akhirat yang kekal tiada penghujung. (^_^)kerana ALLAH s.w.t.

Anonymous said...

ceh...kau yang dah tuduh orang tu peliwat...tapi apahal pulak cabar orang lain tunjuk bukti

melayulupalagi said...

ai bro, cbe klu berita LIWAT 2 org UMNO BN yg kene, sure korang PELIWAT2 BANGSA nie merapu satu MALAYA...

skrg nie PEMIMPIN yg korang agung2 kn 2 wt hl, x caya lax ek...

itu la PEMBANGKANG BUTA...