Wednesday, July 8, 2009

ANWAR YANG BACUL !

1) BARISAN PEGUAM.
anwar telah membariskan 9 peguam handalan dalam kes liwat menentang saiful. sementara saiful bukhari hanya menggunakan seorang sahaja lawyer untuk defend dia. sulaiman abdullah sakit dan tak dapat datang maka baki 8 orang peguam dipunyai oleh anwar. takkan lah 8 lawyer hebat ini tak mampu untu berdepan dengan SATU lawyer saiful ? 8 lawyer ni bodoh sangat ke sampai takut untuk berdepan dengan sorang je lawyer saiful ?

2) 5000 RAKYAT ? TAK YANG SEBENARNYA 5 JUTA !
memang betul, anwar berjaya mengumpulkan penyokongnya di mahkamah jalan duta. dianggarkan hampir 5 juta penyokongnya telah berhimpun menyatakan solidariti kepada anwar ..

cet podahhh.. mana ada 5 ribu , yang ada lebih kurang 150 orang je. 150 orang ini termasuk press,sb,kakitangan mahkamah,sekuriti guard,cleaner,pekerja kantin dan bakinya penyokong anwar. penyokong pulak datangnya dari gopeng dan penang, diangkut dengan bas .

3) TIADA PEMIMPIN PAS DAN TIADA PENYOKONG PAS.
jelas dan nyata, kumpulan yang hadir itu tiada nampak kelibat orang pas . boikot ? lantak pi.

4) PENGHARGAAN
aku tujukan kepada semua

5) SAIFUL
aku berpeluang bercakap dengan saiful bukhari sebentar tadi..bapanya dan uncle pet turut hadir.

6) KALAU 15 HB TANGGUH LAGI..
maka aku harapkan agar seluruh rakyat sedar dengan ketiadaan telur oleh anwar. sahlah dia ni peliwat. berani kerana benar takut kerana salah.

7) GAMBAR 5OOO PENYOKONG ANWAR ?
dalam sedikit masa aku pamerkan.

16 comments:

PELIWAT BANGSA said...

TAHNIAH RADIO GAP brjaya d udara .dah jangka dia xnak sepul buka mulut sblm manik urai selesai.. so jika PASmenang .persepsi yg nk dprojek RAKYAT Xcaya kes liwat.thats it!! KITA BUAT LA..SOmethng keja EXTRA tgguh sket!!! ye kannn..

Anonymous said...

AAHHH KIWAKK SIYALAN LA SI JUBOR KERING TU...MMG PENGECUT X BERTELOR LANGSUNG!!..LUDAH KT MUKA DIA BEST...HAARKKK PTUIHHHH!!!..KEHKEHKEH

p/s: lupe le nk mintak lu kim slm kat saiful & family beb adoiyaii!!

Anonymous said...

GAP ... aku dah agak, bajingan tu mesti cari alasan punya. Dasar haram jadah, jenis keturunan penakut. Bravo Saiful ... Malaysia dah tahu siapa yg salah dalam kes ni. Dia akan lari dan lari lagi lepas ni. Dia ingat dia boleh lari dari HUKUM ALlah ?? Tapi menatang mcm dia tu tau ketakut kat Allah ??

denaihati said...

BRO insyallah ALLAH akan telanjangkan AnWAR ni....

http://1-malaysia.blogspot.com

Anonymous said...

Salam tuan GAP...

Kan benar bagai dikata... pegawai mahkamah lagi banyak dari mamat KEJAM... mungkin telah ada berita penangguhan.. tidak apa.. 15hb bukannya lama.. kita tgu lagi... jika selepas ini ada juga penangguhan lagi maka mari kita bicara tentang mahkamah pula... adilkan disebabkan perkara remeh temeh di tangguhkan kes berat ini... mana keadilan untuk saiful... 1 lawan 8/9 peguam.. ish2 berat sebelah... tapi mampukan 8/9 peguam ini kemuka bukti.. rasanya tidak... mereka sdg memerah otak... namun rasanya hampa... namun au tertanya2 .. apa mamat AMK kencing dalam seluar itu berbangga dengan 150 itu.. hahaha... bodoh...

terima kasih tuan blog..

perlop

GAP KEMBALI said...

peliwat bangsa
radio gap ?

jefry
nanti kita jumpe saiful

juang utara
strategi lengah telah memakan diri nuar.

denaihati
lawan tetap lawan

perlop
bila nak buat blog ?

Oh Me said...

selamat berjuang GAP...

Anonymous said...

salam Bro:
As Sheikh Sahibu Samaha Trah ketah ketah Sivaji the Boss, Anu War Berahi Aljuburi Wal liwati buntoti, sampai 9 orang peguam, wow!!! banyak nya duit kena bayar beb. Dari mana duit sebanyak itu, Dajjal ni dapat untuk membayar peguam2 yg handal pulak. Ish ishh ish pikir2 kan lah. Hanya 1 orang peguam bela tak hadir, 8 orang yg lain tak bole teruskan ke? ishh ishh ishh punya lah drama mama, sudah terang lagi bersuloh Aljuburi yg takut kerana bersalah. Saya sedih kerana Aljuburi dengan senang mempermainkan undang2 dan mahkamah. Sekarang saya masih bertanya adakah keadilan dan pembelaan buat ihsan2 yg meskin dan kerdil seperti saiful dan mangsa2 yg lain. Dimanakah pergi keadilan buang anak2 bangsa yg menjadi mangsa. Jika ini bole berlaku kepada Saiful, ingatlaj saudara2 ku, mungkin ini juga bole berlaku kepada anda, anak2 anda, saudara mara anda, sahabat anda, anak2 bangsa Melayu. Fikir fikirkanlah. Aljuburi telah banyak melakukan huru hara dalam negeri. Beliau telah banyak mempergunakan kuasa ke atas orang2 yg lemah, seperti pembancuh kopi special beliau da mangsa2 yg lain. semoga Allah melindungi ihsan2 yg kerdil dan meskin dari Dajjal dan durjana2 yg sedang bermaharajalela. Semoga Allah menegakan keadilan buat Saiful dan anak23 bangsa. KEADILAN for Saiful !!! KEADILAN for anak2 Bangsa Melayu, KEADILAN FOR mangsa2 yg diliwat !!! LETS SEND DAJJAL dan Durjana2 to HELL !!! LETs SEND all perogol dan Peliwat to HELL !!!
Hidup SAIFUL !!! Hidup anak2 bangsa Melayu !!!

Kelopak Salak said...

Dalam sembila-sembilan orang tu, berapa orang yang pernah jadi loyer dia dulu?

Awat dia tak amik depa balik? Takut kalah kes atau ada rahsia sebalik rahsia?

Anonymous said...

Mok said

Walaupun peguam ada sembilan
Kalah tetap kalah
Tapi anwar kata
lawan tetap lawan
Sebenarnya,
Mengawan tetap mengawan

Anonymous said...

hoi bro, menipu kamu,, kata bercakap ngan saiful kat mahkamah.. dalam bolg saiful kata dia tak datang... menipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ar gap... bpn.. blog perosak negara...

saiful kata anwar takut ,, tiap kali kes anwar tunjuk muka tapi sepol tak datang pun...

Anonymous said...

salam tuan gap...

aku rasa la... ONKT (org nk kena tahan) p 'bantai' peguam die mlm tu.. tu yang sakit2 belakang... pening2... tgu la sikit lagi.. mungkin muntah2... ish2... dlm duk nk bicara pun buat perangai lagi...

PawanaMelati said...

Yang bacul bukan si Nuar tu tapi korang yang bacul

PawanaMelati said...

yang bacul bukan si nuar tu tapi korang yang bacul

Anonymous said...

PawanaMelati pokemon:
Aku tak heran ada manusia seperti kau, aku pun tau yg engkau tak rela Aljuburi masuk sungei buloh, sebab nanti kau miss tonggeng di sembruit Aljuburi. ishh ishh ishh pengikut tegar kaum Luth. Lets Send all the peliwat2 dan kaki tonggeng tegar to hell forever n ever !!!! KEADILAN for SAIFUL !!!

Anonymous said...

boleh kirim salam sama saiful tak? aku nak hisap kote nya lah...