IKLAN BERBAYAR

Saturday, July 25, 2009

KARTIKA LEBIH 'JANTAN' DARIPADA ANWAR DAN PAS !

allahuakbar allahuakbar allahuakbar
aku memanjatkan rasa terharu dengan keberanian 2 individu ini, pertama kepada mahkamah tinggi syariah kuantan dan kedua kepada seorang wanita islam bernama kartika sari dewi. kartika telah dihukum oleh mahkamah tinggi syariah kuantan dengan 6 sebatan dan denda RM5000 kerana kesalahan meminum arak dikhalayak ramai.

sayu dan sebak rasa di hati tatkala kartika sari dewi meminta agar HUKUMAN 6 SEBATAN DILAKSANAKAN DENGAN SEBERAPA CEPAT KERNA BAGINYA HUKUMAN DUNIA PERLU DISELESAIKAN SEGERA, DI AKHIRAT ITU ANTARA KARTIKA DENGAN ALLAH SWT.

selama ini umno digelar laknatullah,sesat dan pelbagai gelaran keji dari pimpinan partai pas. namun keputusan mahkamah tinggi syariah kuantan mengundang tempelak maha besar kepada pas, siapa sebenarnya parti yang memperjuangkan hukuman islam ? mahkamah tinggi syariah kuantan terletak dibawah kuasa/juridiksi negeri dari partai memerintah yang mana,umno atau pas ? dimana perlaksanaan hukuman hudud kerajaan pas kelantan,kedah atau mungkin selangor ? bicara retorikal gampangan sahaja wahai bapak-bapak pas ?

aku seperti kamu, senantiasa ber istigrfar setiap kali nik ajis mengeluarkan fatwa politiknya. hari demi hari ALLAH swt telah membuka pekung permainan hina politikal pas. perkataan allah di gereja dan betapa sujudnya nik ajis /pas kepada karpal melebihi ketakutan kepada ALLAH mengenai perlaksanaan hudud menunjukkan betapa murahnya islam itu dipijak-pijak oleh pas . perlu aku bicara tentang nizar ?

anwar attaturk itu durjana agama petualang bangsa. ini manusia telah didakwa oleh seorang anak muda bernama saiful bukhari diatas dakwaan 'telah memasukkan zakar ke dalam duburnya'. memasukkan zakar kedalam dubur bererti meliwat, satu manifestasi ulangan sejarah kaum luth.peliwat tiada mendapat keampunan ALLAH dan nabi saw tidak mengaku peliwat sebagai umatnya, tetapi nik ajis dan pas yang dulunya kerap berdegar sebagai jagoan islam kini semakin layu dan taat (to'at) kepada sang peliwat.

kartika telah mengaku salah dan minta hukuman sebatan di cepatkan, masyaallah. tetapi pengkhianat agama dan bangsa anwar attaturk tiada berani menghadapi kes nya, kiranya dia yakin dia benar, sudah pasti perbicaraan pada satu julai yang lepas telah terlaksana, hanya menunggu masa ke tarikh keputusannya.. anwar oh anwar, rupanya kartika lebih jantan daripada kamu !

kepada kartika : gap mendoakan agar kamu tabah menghadapi ujian ini, percayalah keredaan kamu untuk sedia menerima hukuman merupakan satu keputusan luar biasa hebatnya. semoga ALLAH SWT memberikan kita taufik dan hidayat dan berjaya di dunia dan akhirat. amin

16 comments:

Jeffry said...

SLM BRO...WA TABIK SPRINK KT SDRI KARTIKA TU..BERANI MENGAKU KESALAHAN SENDIRI. KLU ANUWAR?...HARKKK PTUIH KT MUKE DIA 44 KALI..MUKE SUWEYYYY!!!..PAS PUN SAMA JE..KUCING KURAP!! KEHKEHKEH

dap ? patut kena sebat jgk dgn undang2 Pas. baru aman mesia ni said...

dap ? patut kena sebat jgk dgn undang2 Pas. baru aman mesia ni .kes teo roni sudah hampir siap. RUPA2 istilah yg paling tepat bukan hal rasuah tp ROMPAKAN! yg geli hati nya..sekitar ratus ribu sudah sangup bunuh org. kenapa? . http://t4tbh.blogspot.com/2009/07/daps-corruption-modus-operandi-in.html

Anonymous said...

siapa kata anwar jantan ....

iban

Anonymous said...

Salam Bro Gap

eemmmm, baguslah kalau dah buat salah dan ngaku langgar hukum yg ditetapkan Allah , tp 6 kali sebatan tu adakah memadai dgn kesalahan meminum arak,sepatutnya ditambah sehingga 40 kali sebatan,dan patut dilaksanakan kepada semua manusia melayu yg ngaku beragama Islam, tetapi menjadikan arak sebagai minuman harian mereka....jika nak bela pompuan durjana ini, patutnya UmNOO fikir semula, bagaimana pemimpin mereka(UmnOO) dahulu, dgn baculnya memalukan seorang bekas ulama/mufti diselangor yg sama agama & pegangan akidah , atas sebuah kes serbuan disebuah disco diDamansara, apakah nilai seorang Ulama& Mufti diperlekehkan oleh pemimpin UmNOO yg sanggup mengenepikan fatwa yg dikeluarkan oleh bekas Mufti selangor tersebut hanya kerana tidak sanggup bersubahat dgn hiburan/tarian bogel yg melibatkan perempuan bangsa Melayu sepertimana Zahid Hamidi)bekas menteri diJPM, begitu seronok melihat penari separuh bogel(bangsa cina)semasa berkempen di sebuah pilihanraya kecil tempuh hari...entahlaaa....ini semua permainan UmNOO yg dah terdesak dek kerana ketandusan isu....elokla bawak bertaubat wahai pemimpin UmnOO yg masih tidak boleh terima kekalahan pd pilihanraya tempoh hari...

ingatan ikhlas

-ajb-

anakbukitgantang said...

ehmmmm, apa kata Nik Aziz? Kita berharap tiada double standard di sini, banyak juga artis, model dan pelakon dari negeri-negeri pakatan Rakyat, Kedah, Penang, Selangor, Kelantan...........

GAP KEMBALI said...

hudud nampaknya lebih difahami oleh seorang wanita biasa, instead nik ajis.

ajb
kau lupa akan banyak wanita melayu dari kelantan(negeri tadahan wahyu) beribu menjadi gro di kl.

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

harap2 kartika tidak cari publisiti.harap2 dia ikhlas mahu merubah kpd yg lebih baik.ameeeeeeeeeen

YB_ajak said...

mamat ajb lu sudah lebih, kawan nak ingatkan hang...kau tengok salahudin ayob dgn anuwar sembahyang cina mati...apa hukum dia dalam islam.... murtad beb....lu pikirlah apa hukuman yang nak bagi kat dia orang tu

anyway aku salute dengan perjuangan wanita nie yang berani mengaku yang dia buat salah...

sokongan kawan untuk gadis tu....

Yb Ajak

Pemuda Melayu said...

slm bro,

Pelik2 wanita yg takde telo lagi berani dari anwar yg ada telo..hahaha

PeliwatBangsa said...

ajb ko ni mmg bagus brada dblog ni.Xde ko hilangSERI blog ni..harap jgn kcik hati k..anda rakan bfikir +ve,So KITA dpt peBETUI nawaitu idup Kmbali.Masa dah TRANTUK nila masa trbaik BRUBAH.Jgn Leka sgt..andai kata Tuhan yg maha PENCIPTA jadikn kita IKAN2 kecil yg cantik dlm equrium yg hidup 8BULAN sj.MAKA hendaklah kita(ikan)byk BSYUKUR krn telah dWUJUDkan walaupun 8 bln sj.KITA tgk BN@PR,sapa buat dulu UNDANG2 antiPORNO (Sgt PENTING utk budak2 skolah)..SIAPA DULU? Byk Ngara sedang SETUPmethod la ni.KITA??

Anonymous said...

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0726&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_01.htm

Panglima Perang Cyber said...

Isu ini bukti pendekatan Kerajaan melibatkan pendidikan dan juga hukuman bagi menjaga akal rakyat dari dirosakkan oleh arak.

Alangkah baik pesalah minum arak melebihi had dari non muslim turut dikenakan hukuman sebegini juga bagi menjaga mereka dari memandu dalam mabuk hingga boleh membunuh pengguna jalan raya.

DaVillageBoy said...

Ini yang dikatakan berani kerana benar...berani menerima hukuman atas kesalahan yang telah dilakukan...bukan seperti anwar al juburi...dah buat salah cuba nak mengelak pulak...pastu wat provokasi kononnya diri dianiayai dan difitnah...aku doakan pasni anak laki die pulak kena liwat ngan lim kit siang...baru dia tahu kebesaran Allah....

DaVillageBoy said...

Ini yang dikatakan berani kerana benar...berani menerima hukuman atas kesalahan yang telah dilakukan...bukan seperti anwar al juburi...dah buat salah cuba nak mengelak pulak...pastu wat provokasi kononnya diri dianiayai dan difitnah...aku doakan pasni anak laki die pulak kena liwat ngan lim kit siang...baru dia tahu kebesaran Allah....

opahmu beserban? said...

to ajb..

yang dulu.. biarkan dulu..

Allah sendiri pun menyatakan dengan jelas bahawa setiap hambanya akan diterima taubatnya dengan taubat sebenar-benar taubat..

ini bermakna sebuah kisah silam tak relevan untuk diperkatakan buat masa ni..

seperti mana pas berpandangan dalam isu UMNO KAFIR... tetapi.. hari ini.. penentang ISLAM lebih islam dari UMNO pada mata PAS..

bila bercakap mengenai politik hari ini... jangan la tergedik-gedik bercerita tentang perkara yang lepas..

hari ini.. PAS mencelakakan dirinya sendiri..

NOKTAH

opahmu beserban? said...

kisah zahid hamidi didajal nga kor ming dengan perempuan cina buat show ( kita dapat tengok sokongan cina bukit gantang pada siapa la kan..)... turut menjadi senjata FITNAH PAS.... tak lama... tak lama masa yang ALLAH akan bagi kat PAS sebelum hancur macam daun dimamah ulat...