Monday, July 13, 2009

KERANA TERJAHAN BLOGER, SATU PILIHANRAYA KECIL AKAN BERLAKU DI SELANGOR ?

prepaid kumpulan gap setakat jam 2 petang tadi sudah telan RM60. call dan sms yang bertalu-talu datang dari luar kabarnya telah membikin ribut petir dalam pimpinan pkr selangor.


kami melihatkan dari jauh, diantara mereka sudah ada simptom tuduh menuduh. 'kau yang bagi maklumat' ..'siapa bocorkan cerita dalam blog'..'siapa keluarkan surat bantahan ni'... berterusan dan makin terus berterusan.


kabarnya ada adun-adun pkr sudah kepanasan punggong, takut jika 'rakan' sendiri mengeluarkan dokumen salahguna kuasa kepada pihak yang tidak berkaitan..hmm pihak yang tidak berkaitan? pihak ini yang yang dimaksudkan adalah kumpulan kami, bloger antai pkr.


rumah mewah telah dibeli,kereta berselerakan di laman...mimpi negeri kuntilanak SPRM menghantui.


beberapa bulan lepas aku ada menulis artikel 'MB KHALID BAKAL DISINGKIRKAN'. 4 hari yang lepas aku menyambung artikel itu, 'AZMIN ALI TELAH MENGHIDU'...dan beberapa hint yang kami lepaskan , sebagai petunjuk untuk puzzle ini dicantumkan.


hari ini kumpulan gap telah mengeluarkan 2 surat dalaman PKR. pendedahan ini makin merisaukan adun-adun mereka dan dikabarkan malam ini akan ada mesyuarat tergempar akan dilakukan di bahagian-bahagian pkr !


KAMI AKAN TERUS MENYERANG ADUN-ADUN PKR .




16 comments:

Cucu Tok Selampit said...

I'm with you Bro. Ye hahhhh.

ustazSAID said...

Teruskan bos...kami sokong!

Anonymous said...

Salam Bro Gap....

syukur pd tuhan,,,akhirnya segala kesalahan, ketidak-jujuran, penyelewengan yg berlaku dlm pentadbiran diselangor sekarang ini, dapat disiarkan, dapat dikongsi pengetahuan bersama-sama rakyat selangor yg lain...dgn kata lain telus dan jelas...tiada selindung2 lagi....beginilah yg rakyat mahu, setiap penyelewengan atau salah laku pemimpin, perlu diketahui oleh rakyat, kerna rakyat adalah Tuan dan pemimpin adalah khadam kepada Rakyat...bukan seperti pentadbiran UmNOO yg lepas, setiap salah laku pemimpin UmNOO(khadam) & salah guna wang rakyat(Tuan) ditutup serapat yg mungkin...seboleh-bolehnya jgn disebarkan pd rakyat selaku Tuan kepada Khadam(pemimpin)...

pengajarannya,jgn salahguna hak rakyat(Tuan)..

-ajb-

Tungaklangit said...

salam bro GAP

bogelkan aje geng lanun di selangor tu...

we will support u bro
salam

No Rule Ijah said...

AZMIN ALI GONNA BE THE NEW MB FOR SGOR.., YESS!!! LUV U MIN...

Anonymous said...

telanjangkan bro sampai semuanya terang lagi bersuluh.

MENG AYAT KAN RAKYAT.. said...

shh... ajb.. kalau ko sokong pas.gua masih respect.tp kalu anuar kah kah kah,apa yg dia xpenah buat? ha ha ha.. lesen judi kah kah kah .. .. lebih dr lesen oo.. TANG NI je penyokong2 nuar tu hehehe shhh... nanti nuao dengao..

DaVillageBoy said...

cayalah...bongkarkan je semua tembelang busuk PKR yang selama ini dok menipu rkyat...keadilan rakyat konon...tapi sebenarnya parti untuk bela anwar...rakyat terus ditipu da digunakan untuk menakutkan kerajaan...

Srikandi said...

teruskan bukakanhati dan minda pengundi di Malaysia ni..bio diorg terkezut beso n tidak terus dibuai mainan mimpi DSAI n the geng...bongkarkan sumenye..

Jeffry said...

SLM BRO..WA GERENTI KHALID AKAN LETAK JAWATAN X LAMA LG KEHKEHKEH...YEHAAAAAAA!!!

Parpu Kari said...

KASI HANTAM BRO! YEEEHHHHAAAA

KaCa Mata said...

salam bro... cayalah bro... biar sampai si khalid tue berambus dari situ, kalau x habis semua hak melayu nak dilanyaknya...

Anonymous said...

MB Selangor Bincang Dengan Mufti Berhubung Penggunaan Dana Baitul Mal
Monday, 13 July 2009

Menteri Besar,Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim akan meminta pandangan Mufti Selangor, Datuk Setia Mohd Tamyes Abdul Wahid sama ada kerajan negeri boleh menggunakan dana Baitul Mal untuk tujuan pembangunan.
Beliau berkata, mungkin dana dari Baitul Mal ini boleh digunakan bagi membina prasarana seperti jambatan ketiga merentasi Sungai Klang untuk kebaikan semua.
Beliau juga akan berbincang dengan Mufti [...]

MB BaBI Selangor dah habis duit kerajaan negeri dia dan kroni dia belasah nak belasah duit zakat pulak...apa nak jadi ni...dahlah peruntukan utk sek agama dipotong..ni duit zakat pulak nak dimakannay...celaka punya MB Selangor

YB_ajak said...

GAP.

hang memang aku tabik habis punya...

padan dengan muka dengan itu parti pembangkang...tulah aku dah pesan jangan bermain dengan api...tapi hang tak nak dengar.....

Mamat anon 11.11am,
kalaulah benar permintaan MB kalid...kalau benar tujuan untuk pembangunan apa salahnya...tapi yang pelik mana pegi duit kerajaan negeri..Selangor merupakan salah sebuah negeri yang kaya....
MB kali lu bikin apa sama duit selangor....

YB Ajak

Sedingin Salju said...

Ha, teruskan serangan. Itulah terlampau nak korek kesalahan orang, kesalahan sendiri tak nampak.

Anonymous said...

Azmin ambil duit untuk kasi bini kena bedal oelh Anwar di Tivoli, Bangsar. Lelaki sial. Duit punya pasal bini main kayu tiga, Azmin dayus.