Sunday, July 5, 2009

PERHIMPUNAN TABLIGH DIHINA PAS !

memang biadap manusia pas ni. dalam satu forum TKO(tranungkite online) telah diadakan bancian dikalangan puak otak sempit penyokong mereka samada tabligh ini memenuhi syariat islam !

hey pas jumud, kamu lah sebenarnya manusia hipokrit,menjual agama,melacurkan agama demi kepentingan politik kamu . jangan lah kamu anggap islam itu kepunyaan kepala hatok kamu.

tabligh tidak pernah memijak islam demi kemarukkan pengaruh, tabligh tidak pernah menghina kamu wahai pas.

ISLAM MILIK UMAT, BUKAN MILIK PAS WAHAI MANUSIA PETAKA BANGSA ! GAP ISTIHAR PADA HARI INI, SEMEMANGNYA JEMAAH TABLIGH ADALAH JEMAAH DAKWAH PALING BERKESAN DALAM MATLAMAT MEMPERJUANGKAN QURAN DAN SUNAH DI MALAYSIA ! MANAKALA PAS SEMAKIN LARI DARI PERJUANGAN ASAL ! SIAPA SOKONG GAP ?

15 comments:

DR 1221 said...

Pengikut
Ajaran
Sesat

SOKONG

entahler said...

Gempar!

Najib menggunakan tentera untuk mengugut Abdullah sehingga berhenti.

Klu fitnah sila lapor polis.

Anonymous said...

Bila plak PAS ade kuar keluar official statement hina Tabligh ni?? Tengok poll tu pun ok je..yg participate pun tak sampe 40 org..kalau 40 dari 1 juta ahli (.00004%) tu engko kata pandangan PAS memang something is wrong ler dengan ko ni. Udah le...nak maki2 pun biar fact to solid molid.
Apapun yang pasti Kerajaan UMNO Melaka pernah haramkan ahli2 tabligh bermalam di mesjid2 Melaka (itu pendirian kerajaan UMNO Melaka tu jgn main2) .. so sapa yang hina jemaah Tabligh sebenarnye? Ko dah lupa ke ko masih bebudak masa tu??

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

GAP,
ambo sokong ente.u r wright.tq

Jeffry said...

AKU SOKOOOOOOOOOOOOOONNNG WEIIIII GAP!!!! PAS SESAT LAGI MENYESATKAN!..TAH2 DIA TIRU AL-ARQAM PASTU JD AL-KARAM!..DGN ANAK2 BUAH DIA SKALI KARAM KEHKEHKEH

Singh Is Kinng said...

Salam GAP,

Ini cerita best. Fauzi ikan calon Manek Urai sepatutnya bertanding kat DUN Guchil masa PRU lepas, tapai disebabkan oleh perebutan calon dalam PAS, maka kerusi itu diberi oleh calon PKR, orang tabligh.

La ni orang-orang PAS menimbulkan kekesalan meletakkan calon PKR yang telah menang di Guchil dengam berbagai-bagai kata hina terhadap YB tabligh tu.

Sebab tu sebagai accomodation, Fauzi Abdullah dipilih sebagai calon Manek Urai.

Satu lagi GAP, care to comment on my latest post on Manek Urai;

http://mu-speaks.blogspot.com/2009/07/go-green-cakap-tak-serupa-bikin.html

Demi kebenaran, Wassalam.

Syammil said...

salam..sorry lama tak masuk blog ni...biasa la tu.apa yang orang buat semua salah.mereka saja yang betul...tengok muka nik aziz dapat pahala?

GERAKAN ANTI PKR 2 . said...

pndapatku sama ng DRM.ORG pilih Pas bkn kerna pas parti islam pling betui.tp nyampah kat BN.NOw da agak ok sket.nua tahu najib ada karisma.pas nampak xbetui kat tablq pasal asas mazhab xbrpa sama,pdahal mazhab shfie paling liberal pd kaca mata meka.Kita mesti teruskn pjuangn GAP..WALAU susah camne pun..Meka nmpk buruk ja.Yg baik da xda kredit pd dunia islam,tp bila dpt printah depa ARAHKAN kena tuka 'pmikiran' PEMERNTAH plak! o jd lebih leberal! Bila jd pmbnkng extrem blk!Bila nk undi extrem blk!SemuaHALAL!

U are welcome PAS.. said...

Ala kalu paklah masih PM Memang la korang suka..lebih2 lg kapal selam & PKR mandi kucing tu. aku cnfidnce paklah around 15% je.sori. bila Najib naik..lega aku 85%..apa2pun ko tuduh ..dia blh defence o.melayu (tmsk la anakcucu ko jg..) ..anuar da xblh harap.. peliwat bangsanye sendri.. nak harap PAS=Parti alah serbasalah.. sapa org bijak dlm pas yg blh dharap tinggal Hadi je..pencatur ISLAM Melayu yg mata tajam pd musuh sbenarnya.. PAS byk kabilah..ngn tabliq pun xbrpa ngam..kwn aku pas ckp cam tu gak dulu.

Anonymous said...

GAP dan blogger,

1. Hati aku tetap berat mengatakan yang PAS tetap akan menang di MU..UMNO lupa menyelami jiwa rakyat kelantan..jiwa dan fizikal adalah sesuatu yang lain yang tidak dapat UMNO selami..

2. Fizikal mereka mengatakan memerlukan kerajaan seperti UMNO untuk survival tapi jiwa mereka memerlukan PAS untuk santapan roh nurani mereka..jadi dalam hal ini UMNO masih lemah dalam menyelami jiwa rakyat terutama rakyat Kelantan.

3. Aku bukanlah taksub dan penyokong mereka, tapi aku percaya apa yang jiwa mereka perlukan.Jiwa mereka adalah unik daripada apa yang kita sangka. Kita boleh melihat dari mata kasar sejauhmana tingkah laku mereka dalam aspek keagamaan berbanding aspek keduniaan. Dari mata halus juga mereka adalah masyarakat yang tidak mengharap bantuan kerajaan secara total (sering merungut) dalam kesusahan berbanding kita yang walopun selesa di bandar tapi sengsara jiwa.

4. Jika UMNO menang maka gunalah peluang yang ada bagi membangunkan kelantan melalui konsep 'kelantan yang agung' sebagai serambi mekah.Melalui konsep itulah maka masyarakat kelantan akan menyokong kita dan dapat memperkuatkan bangsa kita serta agama kita berbanding mengharapakan negeri lain yang pesat membangun tetapi dimonopoli oleh bangsa lain.

5. Kesedaran semua dari kita amat diperlukan bagi menjamin riwayat bangsa kita dan pada masa yang sama pasti usaha menyemai perpaduan makin menjadi lebih kuat.

wasalam..t.kasih

'anon tanpa nama'

SOKONG ANON tanpa nama said...

ya aku juga setuju!! ng anon tanpa nama...lebih2 lagi kalutan Penang & Kedah..

umno langsung xnak sebut pembangunan DUNIA & AKHIRAT..

ITU YG AKU AMAT SEDIH..bawa la turun sheikh kat Jakim yg diseganni tu..

tanyalah aku atau hati masing2..kita sebenarnya dahagakan santapan rohoni...

Kisah dua sejadah berdiri sembahyang kat Masjid Krystal itu
seolah2 menyindir Masjid yang serba mahal tu..(paklah lah).. dulu ada org forward video sejadah bertasbih.. aku xcaya..now at negara sendiri.. betuilah tu..sejadah pun naik malu ngan manusia ciptaan PENCIPTA yang MAHA hebat..

Aku juga pesan pd diriku yg lalai ini....cuba jaga
seboleh2nya solat 5 waktu..

CARA Bagaimana?..ingatlah prepaid talipon..lega tak pakai prepaid dari HUTANG keliling pinggang..

Kita hakikatnya berutang ngan ALLAH berjuta nikmat..Kita solat paling awal pun..kita tak terbayar NIKMAT yg terhutang..

kalau kita boleh pikir cam ni..insyAllah.. boleh menang kat manik urai..

aku DOA kan SERI Je...simbolik PERPADUAN..ISLAM..Allah maha Penyayang.. Mana tau CIPTAAN yang paling aneh akan berlaku..
tapi siapalah aku nak dimakbulkan permintaan hati yang hebat ini..

AMIN..

Anonymous said...

hanya yang tak tahu agama sehabisnya sahaja akan menulis artikel sebegini

Anonymous said...

hanya yang tak belajar mengetahui agama sehabisnya sahaja akan menulis artikel cam nih ha.tuh la pasal ada sekolah agama pi tutup and band. ini lah balanya,akhir zaman manusia akan ramai mengaku islam tapi tak tahu apa itu islam

Bayan said...

Nampaknya selesai sudah perhimpunan tabligh sedunia dMalaysia perkara2 yg batil telah berada dlm kehancuran.Ada yg bunuh diri,Ulamak yg satu tu bagi soalan tak boleh jawab,camna ni ulamak atau ular dlm semak.

Anonymous said...

korang jangan ingat ini zaman ilmu / teknologi / sains / politik / biologi/ fizik/ matematik / lagi ape ntah zaman yang korang nak kejar... sekarang ni zaman umat dalam kehancuran laa.. masih lagi nak guna kemajuan kemajuan zaman ini yang mana tidak akan menuju penyelesaian. semua berlagak bagus... tanpa hidayat dan taufiq korang buatlahh macam mana pun utk selesaikan tak akan ditemui. manusia berperang bergaduh mengebom nuklear atom kereta kebal jet pejuang berani mati berdebat ( korang ++tambahlah sendiri) yang bertujuan atas maksud kepentingan nafsu dunia tambah kawasan pacak bendera pejabat gerakan sebenleben 24jam tambah lagi 25jam ( sukahati korang ++ ) masa masa dihabiskan untuk bawa manusia ini kepada besarkan manusia. pasti dan pasti ada halangan nya. wahai pejuang pejuang kita kena azam jangan ikut cakap syaitan kerana ia musuh kita yang utama. orang islam bodoh sbb tak kenal perintah Allah . tinggal sembahyang, selagi masjid tak penuh . selagi manusia anggap kerja mereka berniaga, berkebun, opis, nelayan, pilot, despatch, wartawan, ( tambahlah sendiri korang lagi tahu kan) ini semua orang kene bawak mereka kenal dengan Allah. apa cara nak buat -- ikut cara nabi saw dan para sahabat laa..