Saturday, August 22, 2009

PRK-N11 : LEPAS TARAWIH, PAS FITNAH LAGI.

aku baru balik dari ceramah pas di markas dewan ulamak pas kubang semang. masa aku sampai ahli parlimen johari abdul tengah berceramah. dia bercerita tentang isu pengkhianat. nampak seperti di programkan, setiap penceramah pakatan haram diwajibkan membelasah tan sri muhyidin yasin. tampak panas hati anwar apabila mendesak setiap penceramahnya membelasah ts muhyidin berkenaan isu pengkhianat melayu.

tak sampai 1 jam selepas solat tarawih, mereka melakukan karektor assasination. sayang johari abdul tiada menyebut akan khianat anwar pada arwah dato fadhil,khianat anwar pada tun ghafar,khianat anwar pada tun mahathir,khianat anwar pada perjuangan abim,khianat anwar pada gerakan islam,khianat anwar pada bangsa dan lebih teruk lagi hina apabila anwar khianati perasaan isterinya bernama wan azizah.

johari abdul manusia bodoh dan amat malang apabila pas turut terpalit dengan skandal kebodohan mereka. aku tiada pernah menyaksikan satu kelompok manusia sanggup menggadai maruah demi memenuhi citra politik maha songsang manusia bernama anwar attaturk.

johari abdul membodohkan manusia kelompok partai pas. dia bercerita bahawa sanya umno itulah partai yang menolak hudud pas. aku tiada perlu membidas persoalan maha bangang sebegini. rujuk sahaja pada sikap tunduk lagi to'at husam/nik ajis tatkala disergah oleh karpal disember lepas.

memerhatikan ceramah pas dan gerombolan manusia yang hadir, aku berani mengatakan bahawa akal dan hati mereka sudah lama mati. kelompok ini jika disiat dan dicincang sekalipun dagingnya mereka tetap akan taksub menggila pada anwar dan nik ajis. hina agama yang dilakukan oleh rakan pakatan didiamkan sahaja.

aku lebih menumpukan fokus pada rakyat marhaen yang besar jomlahnya. rakyat ini punyai penilaian politikal yang wajar. kelompok ini cukup besar dan ia bakal mencorakkan politik negara pada pilihanraya ke 13.

tugas kita semakin mudah..permatang pasir tiada nampak kerjasama erat antara petugas pas dan pkr..modal politik sekadar menjaja fitnah dan fitnah ini berterusan selepas 1 jam solat tarawih dilakukan.

14 comments:

Lambo said...

Salam...

Selamat menjalani ibadat ramadhan

Maaf dipohon jika ada keterlanjuran

Ezad said...

mereka mana ada idea?
mereka mana ada kelayakan?

mereka hanya layak jadi pencacai, jadik pak lawak aje..

langsung tak ada mentaliti pemimpin..

memimpin golongan IQ rendah mungkin la..

sebab depa pun sama juga

Unknown said...

Ceramah poltik BN/UMNO biarlah beretika iaitu lebih cenderung kepada dakwah dalam bulan Ramadan. Biarlah siluncai dengan labu-labunya.

http://suaraperpaduanmelayu.blogspot.com

TokMudim said...

Betui GAP...tugas kita semakin mudah...kemenangan semakin tiba.......UMNO ngok letakan calon bermasalah...kalau calon bersih BN akan menang mudah majoriti 6000 ...Ngok Punya UMNO.....

YANG GAMBI said...

Salam,

Lebih bodoh lagi apabila ada Melayu yang percaya dan yakin dengan pembohongan munafik ini....

Kawan hairan bagaiman pembohongan begini mudah mendapat tempat dikalangan orang Melayu....

Naz Roll said...

kpd saudara GAP yg bodoh lg penipu

berhentilah memfitnah Pakatan Rakyat dan Kerajaan Selangor. Jika anda berasa bahawa BN (Berhala Negara) memperjuangkan islam dan PR(Perpaduan Rakyat) sebaliknya, anda telah silap. Teruskanlan bersama BN, mungkin satu hari nanti negara kita akan dijajah Mongolia krn kita tlh bunuh rakyatnya.

Sekian, salam permusuhan

Fatimah Zuhri said...

Bro,

What that piece of garbage (read: Tantawi) did was CLASSLESS, IMMATURE and down right EVIL.

In the holy month of Ramadhan, he has managed to single handedly destroy the marriage of a fellow muslim brother.

He may have been given the assurance of paradise by Saint Nik Aziz but he may have forgotten that the real Judge is the Almight Allah S.W.T.

Semoga dia mendapat balasan dan azab yang setimpal di dunia ini dan di akhirat. Semoga Allah melaknat dirinya, keluarganya serta keturunannya.

YANG GAMBI said...

Salam,

Kalau bukan mencaci, menghina, mengumpat, memfitnah orang itu bukan PAS namanya. Biasalah kerja mereka, mereka tidak takut sebab Nik Aziz dah pastikan syurga untuk mereka.

Anakbukitgantang said...

dunia akhir zaman......tuan. Inilah dia contoh pemimpin yang nak melinjakkan diri dari pemimpin? dengan bantuan tohmahan fitnah bukan mendaulahkan Islam dan cara kepimpinan Islam sejati

http://anakbukitgantang.blogspot.com/2009/08/apa-isu-sebenar-di-permatang-pasir.html

UMNO Cawangan Batu 5 said...

salam perjuangan dari umno batu 5 . p044 . n11

yuhana said...

golongan yg membawa kerosakan tidak hormat pada bulan ramadhan memalukan umat islam sahaja atau mgkn islam nik ajis mmg boleh begini??

Mantan Pemuda UMNO Bahagian Tapah said...

Bagi penyokong2 tegar mmg sukar dah utk dicerahkan. Pada sy. pengundi atas pagar dan pengundi2 baru perlu kita gempur dan telanjangkan tembelang pembangkang. Mana tau sambil2 kita memancing kelompok ini, terbuka pula minda ahli pas tegar utk berfikir merenung dan mengkaji secara waras.

Kelakar juga, bila ada penyokong pas sampai takut nak tgok tv arus perdana dan membaca utusan dll. Lemahnya daya tahan mereka.

Anonymous said...

BUAT UMNO DAN PAS MAMPUS LAH KAMU.. JAHANAM SEMUA SIALLLL...HARAM JADAH

anwarliwatsamsidar said...

anakmudakita!kau yg lagi bodoh dan asyik kena tipu!anwar tu pujaan kau ye,apa lagi bagila bontot kau kat dia!ataupun kalau kau ade bini kau sedekahkan aje bini kau kat anwar tu,dapat pahala!lepas ni kau buatla dosa banyak2!minum arak ke,berzina ke,berliwat ke,lepas tu isi borang PAS,confirm masuk syurga!kau memang anak haram!!!!