Monday, August 3, 2009

SELANGOR BANGKIT : DOKUMEN ADUN PAKATAN SELANGOR SELEWENG RM375 RIBU AKAN DIDEDAHKAN MINGGU INI !







kami adalah kumpulan anak muda melayu, cukup sayang pada agama bangsa dan negara. kami tiada berparti namun perjuangan menegakkan yang hak dan meruntuhkan yang batil menjadi keutamaan kami.

kami lahir selepas umno diberikan hadiah yang cukup istimewa daripada tuhan pada mac 2008. pada pemerhatian kami, umno semakin laju untuk belajar daripada kesilapan lalu, tahniah dan perlu teruskan perobahan.perobahan lebih radikal perlu diusahakan.
umno harus ingat bahawa seluruh rakyat (melayu) semakin matang menilai politik. kerana kematangan inilah bangsa melayu sudah kembali kepada umno. jelas dan indikasi kepulangan semula melayu kepada umno dibuktikan kepada keputusan pilihanraya kecil kuala trengganu,bukit gantang dan manek urai membuktikan bahawa peralihan undi luar biasa telah berlaku. pakatan sudah hilang undi melayu. mereka akan ketemui ajalnya dalam masa terdekat.

hari ini apa yang berlaku dalam corak dan cara pakatan cukup menjengkelkan. mereka pernah berbicara persoalan akidah,rasuah,integriti,moral namun semuanya sekadar ocapan retorikal murahan sahaja. setahun berlalu pasca mac 2008, terbukti dan tidak disangka prkatikaliti mereka lebih teruk dan huduh daripada teorinya.pakatan itu adalah gabungan mungkar. mungkar kerna permainkan hudud,mungkar kerna menjual ALLAH digereja,mungkar kerna anwar bapak segala munafik diangkat menjadi wali . junjungan nabi pernah bersabda bahawa jika kita melihat mungkar, hendaklah kita hapuskan dengan tangan,atau lidah atau benci didalam hati, dan itu adalah selemah-lemah iman.

minggu ini kami akan melunaskan janji, janji untuk menghancurkan pakatan di selangor. insyaallah beberapa dokumen penyelewengan RM375 ribu yang dilakukan oleh seorang adun melayu daripada pakatan akan didedahkan. bukan ini sahaja......

malah beberapa dokumen 'baru' penyelewengan adun pakatan selangor akan dikeluarkan. ini janji kami, blogers. bicara benar walaupun pahit, menjunjung islam dan bangsa menentang siapa juga pailang merosak jiwa ! kami akan pastikan pakatan selangor tumbang sebelum pilihanraya ke 13 ! insyaallah..

DIUMUMKAN BAHAWA YB RODZIAH ISMAIL ADALAH ADUN YANG BAKAL DISIASAT MENGENAI PENYELEWENGAN WANG RAKYAT SEBANYAK RM375 RIBU .

8 comments:

Lin said...

salam bro gap

kadang2 saya kesian jugak tengok pemimpin Islam PR ni... mereka kata UMNO jahat tapi mereka pun lebih jahat baru setahun jagung memerintah dah macam2 dia baham...

macam kes yb rodziah ni tak ke aniaya anak2 dia kalau dia bagi makan duit dari kegiatan haram sebagai sumber makanan mereka...

mungkin tak pa kot dalam kamus mereka cuma UMNO aje yang tak boleh...

mungkin jugak yek...

salam

Anonymous said...

Salam bro Gap...

kesian aku tgk Yg Rodziah nie...niat asalnya beliau cume tolong jaga peruntukan untuk Dun Sementa, sementara YB Sementa, si jawa Rahman Palil yg digantung oleh Dewan negeri Selangor,duk diam2 kat umah....nasihat dah diberi,agar berhati2 dgn org2 dari UmnGOK yg dtg minta peruntukkan untuk projek itu, projek ini dari YB Rodziah,sbab Yb Rodziah hanya tandatangan saja untuk peruntukan Dun Sementa..iyelaaa selalu beranggapan baik, sebab yg dtng pon bangsa sendiri...rupe2nya kene dajjal ngan anak2 buah Rahman Palil, habis dokumen yg sepatutnya sulit,dah dibongkarkan...sama mcm kes MB selangor nak beri lembu korban pd rakyat, kene dajjal gak ngan anak Toyol.....siann,.....


-ajb-

PEMUDA CAM NE NI... said...

BN, Umno perlu perbaiki imej parti: Dr M


KUANTAN: Barisan Nasional (BN) khususnya Umno perlu melakukan perubahan dengan memperbaiki imej parti bagi menarik kembali sokongan rakyat menjelang pilihan raya kecil Permatang Pasir, Pulau Pinang.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, berkata berdasarkan prestasi baik keputusan pilihan raya kecil Manek Urai bulan lalu, rakyat mungkin kembali menyokong BN jika perubahan tertentu dilakukan.

Malah, katanya, semua sayap Umno dan parti komponen BN juga perlu menunjukkan keberanian mereka yang berjuang atas dasar mempertahankan bangsa, agama dan negara.



"Kita perlu perbaiki imej kerana jika imej merosot sukar untuk memenangi pilihan raya kecil, malah orang kita (Umno) kurang berani, contohnya Pemuda Umno tidak berani menonjolkan diri mereka sebagai Pemuda Umno.

"Oleh itu, usaha perlu dilakukan sekarang, tunjukkan Umno pejuang untuk pertahankan bangsa, agama dan tanah air....


-------->>> cadangan LANTIKLAH SAPA2 ..naikkan TIMBALAN PEMUDA KE

ATAU berkompromi ngan yg kalah tu....lantik dia jd.. PENGERUSI JURUS PENAUNG PEMUDA UMNO.. ok tak GAP...SOMETHING kena buat la..

nak duduk diam tak leh...nak kuar malu..something kena buat la..YE TAK GAP... tunjuk kalu kita xde telur pun.. telur otak bergeliga pun jadilah...

Anonymous said...

http://2.bp.blogspot.com/_XtEymjGQYts/ShqhqtKjEhI/AAAAAAAACpk/GUoq4QVOQ4U/s400/47.JPG



ini bakal berulang??

Mv Agusta said...

ajb, kesian anda... terlalu taksub mempercayai pemimpin anda. Bila kena batang hidung habis jari ditunding kepada orang lain. Untuk makluman anda, segala maklumat yg diperolehi oleh blogers adalah dari rakan separti anda sendiri. Mereka ini masih lagi menjadi ahli parti PKR, tetapi mereka ini tidak dapat menerima perbuatan harapkan pagar, pagar yang melahap padi. Mengata dulang paku serepih, menuduh orang diri sendiri yang terlebih -lebih.

Anda berjumpa sendirilah dgn YB anda, minta dia bersumpah bahawa semua ini tidak benar, apakah beliau ini bebal atau bodoh sehingga sanggup main sain sahaja. Bukankah beliau yang mengarah dan mengatur segala perancangan dibawah tanggung jawab beliau. Kalau hendak melepas diri, janganlah diberi segala alasan yg tidak munasabah. Janganlah meletak taraf wakil yang anda undi seperti tunggul kayu yang langsung tidak tahu mengurus serta mentadbir. Kalau benar beliau lemah, maka yang silapnya anda yang mengundi, parti yang memilih calun yang tidak berkelayakkan.

Hentikkanlah dari membuat tohmahan melulu, nasihatkan YB anda dan katakan minta dia segala dugaan dgn bijak. Kalau beliau tahu beliau tak bersalah lah... lain lah kalau memang terlibat.

Arif Omar said...

yb ini pandai sangat bercakap dan menuduh orang macam-macam. padan muka dia. rupanya tak le cerdik sangat dalam mentadbir negeri.

UNDANG PADAH pd BANGSA sndri !! said...

Aku ni UMNO yg brhati pas dan pkr.Aku jadi umno balik pasai apa? pasai GERAM,Depa nak tukar kerajaan tp xnak Tukar sikap kerajaan. patut masa ni la minta Kurangkan JUDI,Kurangn ARAK,Kurangn iklan xx kat tv.ASTRO trutamanya HITZ yg terang2 SEX orientd.Tp corak politik lebih 'POLITIK' dari politik. cuba bayangkn Anua JANJI arak akan dSEKAT terus.Pasti UMNO akn reflx punya.Kalu kes ni sapa untung?jwbnya ISLAM! Tp anu & pas main lain.Bkn nk buat gitu.ROSAKAN akidah lg!! Maka GERAKAN anua TAK BERBALOI lagi...!!

tobeng said...

Bro umno berhati pas pkr,

Semakin ramai Melayu pejuang kebenaran menolak pakatan rakyat penghancur Melayu Islam ni.

Nabi kata kalau bertemu antara dua mudarat pilihlah yang paling kurang mudarat.

Prioriti teratas kita sekarang adalah menghancurluluhkan pakatan topengan simata satu ini dulu!

HANCUR HANCUR,HANCUR PAKATAN!
HIDUP HIDUP,HIDUP ISLAM!!