Thursday, August 20, 2009

SELANGOR BANGKIT : DOKUMEN SULIT KONTROVERSI KUIL KINI DIDEDAHKAN !
























seperti yang aku janjikan , satu dokumen lengkap kontroversi pembinaan kuil di seksyen 23 shah alam kini aku dedahkan.

didalam selongkaran secara terperinci dokumen ini, akan kedapatan petualang dorjana mainan politik bangsat adun dan ahli parlimen pakatan haram akhirnya dirongkai.

apa harusnya satu kawasan total melayu , disumbatkan dengan pembinaan sebuah kuil maha besar angka keluasannya ( 20 ribu kaki ) ?

apakah yb pakatan haram jadah ini tiada mengerti akan keluhan umat melayu tatkala kuil sebegini besar luasnya berjiran rapat dengan sebuah surau yang terletak hanya 200 meter sahaja jaraknya ?

ini bukan permaslahan toleransi dan keadilan, tetapi adilnya kelakuan dua wakil rakyat ini sekadar mahu mengekalkan undi bangsa asing, tanpa mempedulikan langsung guris hati umat melayu !

anda diminta meneliti helaian demi helaian dokumen yang dipamerkan. kami akan pastikan usaha dan cadangan maha bodoh wakil rakyat pakatan ini dibatalkan !

sila klik pada gambar untuk membaca kandungan maklumat .

24 comments:

Arif Omar said...

inilah hasil liberisasi dsai. JUBUR ORANG PUN DIBOLEHKAN UNTUK DIPANTATI. JAHANAM PR. INILAH NAMANYA MENGAGADAIKAN AGAMA.NILAH PAKATAN DAN YB PELACUR BERLESEN. PELACUR BANGSA DAN AGAMA

Tungaklangit said...

SALAM

RUPANYA RODZIAH DAN KHALID SAMAD ADA PERANA BESAR DALAM PERANCANGAN MEMBNINA KUIL HINDU INI YA...

KENAPA TAK BERJUANG UNTUK MENDAPATKAN TAPAK MASJID DI SEKSYEN 2 TU KAN RAMAI PENDUDUK ISLAM BERBANDING 40 ORANG HINDU SAHAJA...???

INIKAH CARA ISLAM PAS YANG AKAN MEMBAWA PENYOKONG DAN AHLINYA KE SYURGA KELAK...???

Anak Omak said...

ANDA JUGA BOLEH LIHAT DISINI BERKENAAN PENDEDAHAN ALJUBURI
http://payahsungguh.blogspot.com/2009/08/biar-betul-bpr-ke-sprm-ke-sama-saja.html

Tungaklangit said...

SALAM

SEMPENA MENYAMBUT BULAN RAMADHAN INI SAYA INGIN MENGAMBIL KESEMPATAN UNTUK MEMOHON MAAF ATAS KEKASARAN BAHASA SEMASA MEMBERI ULASAN KEPADA SAUDARA-SAUDARA SEKALIAN

SEMOGA RAMADHAN INI DAPAT MENYATUKAN HATI UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI...

SALAM SEJAHTERA

Hashim said...

Apa salahnye kuil hindu kat kawasan melayu ?
orang india bole terima masjid dekat kawasan orang india ape....

lu orang memang amal perkauman....

itu najib sudak cakap itu

ONE MALAYSIA

azrul said...

Kalau dulu mereka menuduh pihak lain dgn berbagai macam fitnah, nah semakin hari terserlah segala kepincangan mereka

wcw_rocks1997 said...

Gerakan Anti Pkr apa komen anda apabila BN beri penduduk Permatang Pasir RM300 duit palsu?

Jeffry said...

SLM BRO..LEPAS NI BLEY LA SI GAGAP JADI "LEBAI PADAYYAPA 3 CALIT" KT SITU KEHKEHKEH

YANG GAMBI said...

Salam,

'pakatan rompak' ini memang sudah menjual maruah Melayu Islam semata-mata untuk berkuasa.

Cuba tuan-tuan pergi ke jalan Maran-Jerantut di Pahang, bagaimana terseksanya orang Melayu Islam, bila puak-puak Hindu ini mengadakan perayaan, itu pun nasib baik kerajaan Pahang sudah mengubah laluan, kalau tidak setiap kenderaan wajib berhenti tak kira Islam, budha, kristian kena bagi sedekah kat sami mereka....

kerapunaga07 said...

Salam bro...
suruh je buat kuli kat sebelah markas pas.senang sembahyang sama2..

rakyat bawahan said...

Selama tiga pilihanraya sejak 1998 telah aku memangkah parti bulan hijau dan parti
separuh bulan biru ini di kaw Sek 19 Shah Alam.

Sudah cukup, cukuplah. Alhamdullillah Allah telah menyedarkan aku. Aku bersyukurrr sgt.
Org yg kononnya membela Islam rupanya lebih haprak. Sunggguh malu dan menyakitkan hati. Makin meluat dari hari ke hari.
Ingat lebih elok dan terbela berbanding BN. Rupanya lagi tak boleh diharap.

Baru diberi kuasa sedikit, baru dpt naik Camry, di beri jawatan Exco, dah lupa diri
Masalah arak masih tak selesai di Sek 8 ditambah lagi masalah kuil di Sek 19, kaw Shah Alam juga. Apa ni ?
Belum lagi Allah memberi kuasa memerintah negara. Fikir-fikir..kan lah.

Ingat Sdr Khalid Samad, drpd tahun 1994 anda dah mula bertanding, bila dah dapat kemenangan.
ANDA PUN SERUPA LUPA DIRI. 2x5. Aku menyesal sungguh mengundi kamu semua. Teramat menyesal.

Mana dia tokoh PAS Selangor, yg termahsyur dgn motivasinya Dr Hasan Ali. Cakap berdentum-dentum nak buat macam-macam
bila dapat kuasa konon. Masalah arak satu kedai pun tak boleh selesai dan kuil yg satu ni pun susah nak selesai.

Tak payah..lah mendabik dada, cakap nak membela Islam konon. Itu semua utk memancing UNDI
Yg pasti ketahui..lah yg kamu semua ni BACUL, PENAKUT dan DAYUS.

Baru dapat naik Camry dah lupa diri..!! AKU MALU SEBAGAI ORANG YANG PERNAH MENGUNDI KAMU.

Anonymous said...

Salam,

Kalid ahli Pas seumur hidup. Tu lagi gerenti bersedup masuk syurga. Ingat akak lah, Sammy Vellu pernah cakap, ada banyak kuil hindu kat malaysia ni ajar ajaran sesat. Sebab tu susah nak satukan. Sami depa pun dok import dari India. Boleh percaya ke? Baguslah Khalid, ko perjuangkan hak hindu sesat (bukan ke hindu tu dah sesat, ni kes dua kali sesat)

Latipah Nomokario

jgn jadi barua said...

Kepada barua2 yg tak pernah kenal hindu kemudian konon toleransi kehulu toleransi kehilir bacalah blog ini,tentang aduan penduduk Melayu Islam yg tak tertanggung lagi kesengsaraan dek kerana kuil haram hindu di sek 19.Kuil inilah yg dikatakan oleh khalid samad sebagai galang ganti kepada pembinaan kuil baru yg gah di sek 23 nanti

http://pewarisummah.blogspot.com/2009/01/aduan-berkenaan-kuil-di-seksyen-19-shah.html

romeo said...

rakyat bawahan,

Sedikit pembetulan,bukan parti separuh bulan biru tapi parti mata satu yg sinonim dengan lambang illuminati dan d***al.Tak sampai hati nak sebut.Sila rujuk laman web parti tsb yg mengesahkan lambang partinya lambang mata bukan bulan separuh.

Tengku said...

sedihkan.. tahun ni bulan ramadhan di shah alam dicemari dengan kedai kedai yang jual arak dengan berleluasa.. saya pernah tgk remaja melayu beli arak di sebuah kedai di sekitar shah alam.. dengan muka tak malu pulak tu.. mungkin budak tu pikir tak salah kot, sebab senang nak dapat, lintas jalan depan rumah terus boleh beli arak.. rasa nak tempeleng jer budak tu..nasib baik ada sorang brader maki budak tu, lepas tu pekerja kedai tu pulak tak mahu jual.. tapi budak tu boleh pergi kedai lain, beli kat kedai lain pulak.. sebab senang nak dapat beer kat sah alam, macam beli kopi jer.. entah laa lagi lama PKR perintah selangor, mungkin nanti ada kasino pulak..

kerajaan selangor buleh buat tugu lepas ni.. KERAJAAN YANG MENGJAHANAMKAN ISLAM DAN MELAYU

Anonymous said...

orang yang bersetuju tu sebab belum kena batang hidung dia.
Memang macam tu lah org PR bercakap tanpa guna otak.Cuba kau pegi tempat tu tengok dgn kepala hotak sendiri baru komen.(bantahan ni dr penduduk di situ,mesti ade sebab).BINGAI punya penyokong PR.
termasuk adun PKR dan PM PAS)

Anonymous said...

ADA MISSING PAGES. SILA PAPARKAN KESEMUA TERUTAMANYA BAHAGIAN KEPUTUSAN.

Kelopak Salak said...

Seingat-ingat saya ketika mengaji kat ITM Shah Alam dalam penghujung tahun 90-an dulu, tak ada semua benda-benda macam ni.

Awatla yang jadi macam ni? Mudah sangat dipengaruhi emosi. Bila emosi menguasai akal fikiran, inilah jadinya.

Anonymous said...

sbb org melayu boleh dibodoh2kan, kalu dah fanatik, semua jadi boleh. angguk2 jer..letak ler kuil ker, ladang b*** ke, mereka akan menyokong sepenuh hati kepimpinan mrk...duit zakat org nak sapu pun, ikut fahaman diorg, dihalalkan.

lu fikirlah sendiri.

karim said...

salam,

minta kepastian, betul ke arak kat selangor wujud bila PR memerintah, sebelum ni masa BN perintah arak x de jual kat selangor?

karim said...

salam,

dapatkan info mamat ni direct,
http://www.khalidsamad.com/

bagi la feedback kat sana, tapi tutur bahasa diutama, lebih2 lagi ramadhan ni. semoga membantu.

wassalam

Anonymous said...

isu arak ni baru ja ditimbulkan umno di selangor kerana:
-ingin merampas selangor(terdesak)
-selama 52 tahun merdeka pun umno-bn yg memulakan era pnjualan arak nie, smapi bnda ni jadi cndawan tumbuh lepas hujan, pastu bila pakatan merintah dia tuduh pakatan yg bersalah.(x der maruah)..
-Negeri selangor ngri pmbangkan, mcm la johor,n9,melaka, x der kes pnjualan arak d tmpat2 yg ramai melayu..tlong la jgan la tnjukkan korang(umno-bn) terdesak sgat..

guna akal anda..

Anonymous said...

ok,kalau kerajaan negeri terdahulu mulakan penghalalan arak ni,kenapa kerajaan negeri yang sekarang tak buat sesuatu malah terus membantu mengembangkan lagi benda ni? kalau betul pegangan tu, buat la.lagi baik sikit daripada tiada,lagi baik tiada daripada rugi.ingatkan tukar kerajaan baru boleh jadi lebih baik,malahan lagi teruk.kalau dah tamak tu tamak juga.sia2 penyokong kena tangkap buat reformasi.bila dah dapat apa yang dia nak,terus lepas tekak sendiri.BN memang tak boleh pakai,tapi Pakatan jauh lebih tak guna.Toyo dgn Khalid boleh pegi jahanam

Anak Perelih said...

kerana mahu membela Islamlah kuil di seksyen 19 mahu dipindahkan.. kalau UMNO masih lagi memerintah Selangor.. masyarakat Islam seksyen 19 akan terus berjirankan kuil hindu....

krana membela Islamlah isu penjualan arak ditangani.. kalau UMNO terus memerintah Selangor... arak akan terus dijual di 7-11 dan akan ada anak anak Islam terus meminum arak... krana nak buat sesuatulah untuk mengawal penjualan arak, isu ii menjadi panas... Dahulu ia sejuk sebab UMNO tak ambil apa apa tindakan...