Tuesday, September 29, 2009

DIARI MERAH

kisah dan watak dalam cerita ini adalah rekaan sahaja.tiada kaitan pada yang hidup ataupun mati.jika ada sekalipun, itu adalah secara kebetulan sahaja.

mat nuar bangun dari lamunan pagi. sejuk airkondisi menyucuk tulang belulang. darah mat nuar adalah istimewa. darahnya kategori nafsu kuda, bisa menonggangin dan ditonggangin. dek kerna darahnya yang spesial itulah anu nya senantiasa berdiri tegak.. berkibar berkibar diangkasa.

seperti biasa, jika anu nya berdiri tegak diangkasa, lekas-lekas mat nuar amali ilmu batini yang pernah dipelajarinya.iya dong, waktu muda mat nuar punyai syahwat yang tinggi. tiap kali berada di mkcc dialah pelajar paling gemar bermandi-mandi.. bukan apa sik, sekadar menjeling-jeling dan perhati-perhati. mana tahu bisa satu kerlipan mata bisa tergoda rakan telanjangin..

pesan tok guru maranperapu kepunden maransekeper, jika anu mat nuar enggak mahu lena maka haros-harosan kamu mengambil capal lalu mengetuk lututmu..olangin banyak kali..bapak gerenti anu mu bisa turunin... itulah fakta mengapa mat nuar gemar memakai sandal capal.

hari itu dia di negara harimaupura.berbicara tentang ilmu hisab dan ekonomi di depan ratusan hadirin.bersamanya dibawa satu keluarga hepi namun lahiriahnya sepi. wan jenab,nurul kedi dan adik beradik dibawa sekali. kali ini agak istimewa kerna dibawanya budak baru penjaga diari merah bernama mat lamin.

mat lamin orang bijak,susuk tubuhnya lampai jika dilatih bisa menjadi future leader. seluruh keluarga mat lamin amat mengagumi mat nuar. ocapannya berbisa,seloka menggelikan jiwa.. namun sebenarnya tiada siapa bisa menyangka mat nuar punyai personaliti 2. dia gemar menongkah arus,dia gemar menongkah jiwa dia juga penggiat seksual sumbang.

hari itu adalah malang bagi mat lamin. bagaimana gambaran licik sang inteligent yahudi memerangkap mangsa, kaedah yang sama juga mat nuar memerangkap anak muda untuk dijadikan santapan raja sundal maha berpoaka.

mat nuar bijak memain kata, umpama konsert solo jamal abdillah yang bisa mempersonakan dara dan janda..begitu jualah persis kehebatan sang algojo gestapo maha liwat. pujukan mesra bisa mencairkan jiwa, usikan manja memegang bahu dan janggut bisa membuatkan hadirin terpesona..tidak percaya tanya sahaja zulkifli mat nordin, penentang tegar dasar politikal bangsat mat nuar bisa cair-cairin tatkala diusik janggutnya oleh sang peliwat.

selesai sudah upacara diskusi gilang gemilang di harimaupura. mat nuar,isteri dan keluarga menuju santapan tengahari. mat lamin yang pertama kali menhadiri opacara gemilang ini pastinya coba seberapa daya opaya menunjukkan kemampuan menjadi orang penting pemegang diari merah.santapan tengahari tiada dapat dipenuhi bagi memastikan operasi diskusi mat nuar berjalan lancar.

'ayang..abang naik atas sebentar ya,,kasihan lamin mungkin dia kepenatan'..kata mat nuar pada isterinya yang gelojoh makan... tiada mampu menjawap kerna nasi dan ayam penuh di mulut..'mmm mmm' signal sang isteri sambil mengangkat kepalanya turun naik menyuruh mat nuar pergi.

mat nuar tersenyum lebar. matanya semakin terbeliak besar. dalam poketnya ada segulung serbuk putih yang bisa mengkhayalkan. serbuk ini mainan sang casanova suka memperdaya sang dara dan janda. sekali tuang dalam minuman bisa membuatkan mangsa melayang-layang terbang di awangan. pada waktu itulah operasi menyundal bisa bermola.

lif berdetik..ting..10th floor bisik pramugari lif. mat nuar melangkah maju menuju kamar mat lamin yang bersebelahan dengan biliknya. tiba di muka pintu mat nuar memberi salam. 'assalamualaikum anak muda'.. mat lamin membuka pintu lalu disambut olehnya dengan salam.

sibuk dan menyibuk mula berselang. ditanya itu dan ini oleh mat nuar, menunggu masa memerangkap anak muda. mat lamin disuruhnya membuatkan kopi, minuman kegemaran pemilik bernafsu kuda. tatkala siap 2 cangkir kopi, dihidang dan diletakkannya di atas meja.. maka disuruhnya oleh mat nuar kepada mat lamin untuk mengambil dokumentasi di bilik sebelahi. mat lamin menurut arahan lalu pergi.

pada waktu ini mat nuar memula operasi. cangkir kopi milik mat lamin dituangnya serbuk bisa mengkhayali...mat lamin kembali membawa dokumentasi, sambil bicara da berdiskusi mereka saling meminum kopi... mata mat nuar mencuri pandang ke arah mat lamin..

mat lamin terkedip-kedip mata mata melayan diskusi..'aduh ngapa rasa begini sik'..bisik hati mat lamin..kepala berpinau mata melilau dek penangan serbuk khayal..hujung mata mat nuar mengerling..tersenyum melihat aksi mangsa yang semakin lalok..

separuh sedar akhirnya tubuh mat lamin tersembam ke katil. diwaktu itulah mat nuar memulai langkah sundalannya. satu persatu pakaian mat lamin dibuka..mulai dari baju dan sampai ke seluar. diurut-urut anu nya si mat lamin. kembang dan kembangin lubang idung mat nuar menahan nafu. gelojak jiwa makin bernafsu, degup jantung mat nuar lebih laju daripada deruman enjin ,,dub dab dub dab menahan amarah nafsu maha songsang.

ditanggalnya seluar kecil milik mat lamin, dilancapnya sepuas-puas. mat lamin makin kepeningan..berpinau pinau melilau lilau..pengalaman berpuluh tahun sebagai master mengonani dan mengmasturbasi mangsa tiada memberikan masalah kepada mat nuar.10 minit air putih terpancut, hasil deruman dan hayunan tangan master..

air itu ditakung..ditangannya..mat nuar segera melondehkan seluar..disapunya air putih itu di kemaluannya yang sudah tersedia tertegang dan menegang...air putih itu dilulur laksana iklan sari ratu...mat lamin ditonggengin lalu di ceroboh lubang kunyit sekecil jambak bunga muda yang baru berputik...licin memang sudah sedia licin...air putih dijadikan pelincir sang master bernafsu khinziri..

bermola operasi sundalan lagi sialan..dalam menjalani upacara mendayung di jeram yang sempit dan sulit..telefonsel mat nuar berbunyi...'oh shit siapa pulak yang call ni''.. diangkatnya telfon sel, tertera nama ketua partai melayu dato matjisdi .. 'sale mat nuar'..kata matjisdi.mat nuar menjawap salam sambil meninggikan suara, memberi signal purak-purak sibuk..'dato matjisdi..ambo sibuk sikit ada mesyuarat'..kata mat nuar memberhentikan dayungan.

'nanti ambo telefon dato balik, ambo tengah bermosoarat nak jatuhkan kerajae 17 september ni..ambo nak lantik mu jadi timbale ambo'..kata mat mat nuar.. 'ok ok ambo setuju sangak ni, yahoo..' jerit matjisdi memekakkan telinga..papp telefon sel putus, tanda excited matjisdi mendengar cerita mat nuar.. 'bodoh ore tuo ni'..bisik mat nuar sambil meneruskan dayungan..

dek kerana gangguan telfon sel matjisdi tadi, telah merencatkan fantasi seksual mat nuar..air kumbahan batang pinang dipancut kedalam jeram yang sempit tadi.. selesai sudah operasi membuang air dari sumur ke ladang..

jurus mat nuar mandi..rehat sebentar sambil meminum semola secangkir kopi..dikejutkannya mat lamin dari mimpi..mineral water di sapu di muka mangsa al liwati..terkedu dan tertampi-tampi mat lamin memikir aksi..mat nuar berbisik lembut pada mat lamin..cukup lembut hinggakan mat lamin kembali berdiri menuju bilik air..disuruhnya dia mandi ..jangan lopa niat mensuci diri jerit mat nuar kepada mat lamin..

selesai mandi ini, mat lamin disuruh mengambil wuduk.. mat nuar menjadi imam dan mat lamin disuruhnya kamat..bukan apa kata mat nuar, lepas buat dosa kita kena cepat-cepat mintak ampun pada tuhan..kan tuhan tu maha pengasih lagi maha penyayang.. aduh mat lamin bertambah tercengang..diam seribu kata ..

wan jenab yang datang ke bilik tersenyum gembira melihatkan aksi sang suami dan budak pembawa diari merah saling sembahyang dan sembahyangi.... ahhh sejuk hatiku..bisik wan jenab..

8 comments:

Jeffry said...

SLM BRO...MAT NUAR JUGAK BISA BANGUN MLM2 MAO 'NGOMPOL' KOK!. SPLOW MENIT NGAK APA2 SIH KEHKEHKEH

Anonymous said...

Salam Bro:
Satu alkisah yg padat dgn misteri, tetapi siapa makan cili terasa pedasnya. Hua ha ha haa, harap2 Kak Wan dan Bang Nuar dapat membaca dgn hati yg terbuka. Dan insaf atas segala perbuatan terkutok yg telah dilakukan selama 30tahun lebih bergelumang dalam liwati wal juburi. issh ishh ishh pokemon punya Dajjal.

Neutral Daily said...

Salam,

Artikel yang menarik tuan..
Jika tak keberatan layari Neutral Daily sekarang dan linkkan blog kami di blog anda.
Terima Kasih..

"Informasi Neutral Tanpa Kepentingan"
http://neutraldaily.blogspot.com/

Sangtawal Sakranta said...

salam GAP...

he he he... antara ayat yang menggelikan hati...

"berkibar-kibar" .... mcm bendera ye GAP.... satu lagi... "tertampi-tampi"!

Ramai yang bersembahyang berjemaah, tapi perangai lebih teruk dari yang sembahyang sorang-sorang kat umah ye GAP!

wassalam.

Anonymous said...

lebih kotor dpd SHIT la gap :)

ANAK ABU HASSAN said...

peh,bisa mngegarkan urat2 daku tuuu,saip nk nyayi lagu geli mat lg,errrr sungguh mngelikan lg bertambah geli....

GAP KEMBALI said...

jefry
10minit pon boleh buat onar ekk..

anon
agak sukar untuk org tua ni buang tabiat..dah jadi darah daging dia..

neutraldaily
salam..blog sdr sudah di linkkan dalam ruang artikel 24jam..

sangtawal
gap mahu bertemu dengan anda.


anak abu hasan
geli mat ? aku pun geli gak tgk klip video tu..geli mat mat mat..

Ms Pearl said...

hadoi hahahahahah
ketawa sorang sorang I baca
artikel you ni hahahaah