Sunday, September 6, 2009

VIDEO KLIP HINA AZAN ! INILAH BAHANA BILA PAKATAN MELACUR AGAMA !

aku mahu kamu dengar betul-betul apa yang dikatakan oleh anak indu ini. dia mempertikaikan laungan 5 kali azan umat islam. sekarang aku cabar seluruh pimpinan pas bermola dengan nik ajis,hj hadi,dewan ulamak,ketua pemuda pas yang BODOH kaki kacau rumah tangga orang si barua iblis tantawi, adun dan ahli parlimen pakatan bangsa melayu...

SILA BUAT DEMONTRASI ! SILA BUAT LAPORAN POLIS ! SOLAT HAJAT DAN SELURUH KAEDAH YANG PERNAH KAMU PAKAI UNTUK PERTAHANKAN AZAN UMAT ISLAM DARIPADA DIHINA !

jangan senyap sahaja. aku mencabar bar council,malaysiakini,star,suaram,aliran,human right dan segala kumpulan mangkok hayon untuk keluarkan kenyataan penghinaan terhadap azan !

anwar ibrahim, jangan kamu menyorok lagi. keluarkan statement kamu ! kamulah ponca bangsa lain berani memijak agama dan bangsa melayu ! ada lagi video akan kami keluarkan yang pasti akan menggegarkan BUMI SELANGOR !

video

5 comments:

Anonymous said...

Suruh orang india tu buat azan 5 kali sehari untuk agama dia.kita tak marahpun.azan ini suruhan Allah SWT tuhan orang2 islam bukan tuhan siindia itu.kalau tak faham islam belajar dari orang islam jangan cakap tak pakai otak.si india tu fikir tuhan dia sama dan serupa seperti yang orang islam sembah kah?"saya tidak menyembah apa yg kamu sembah dan kamu tidak menyembah apa yg saya sembah.Agama mu agamamu,agama ku agamaku.

ZorroTeam.88 said...

Rasa nya sudah sampai lah masa nya
Kerajaan kita membuat polisi membenteras pembinaan KUIL2 dan TOK
KONG HARAM yang tumbuh macam cendawan dimerata2 tempat saperti di bawah pokok2 besar,dikawasan2 yang tak sesuai DEMI KEBEBASAN UGAMA...!!!!Kalau org Islam nak bina mesjid,kita susah payahlah dapatkan bermacam2 kelulusan tanah,
Majlis Tempatan dsb,tapi puak2 Keling ni,SUKA2 dia aje pacak besi TIGA PANAH,kemudian diletakkan patung dan kemudian rumah patung..
Lepas tu dibinakan rumah yg besar sikit...dan apabila dah besar,dah tak bolih diROBOH,diALIH atau dibuat apa2,melainkan diBIARkan dan DIBENARKAN...!!!!

INI LAH APA YG TELAH TERJADI
selama INI..LEPAS TU DIJERIT "KEBEBASAN BERUGAMA",tak
BOLIH USIK kerana MELANGGAR PERLEMBAGAAN MALAYSIA......!!!!!!!
Hatta terBINAlah kira2 400 kuil2 HARAM....apa yg telah berlaku diSek
23 Shah Alam,telah banyak berlaku
dimerata tempat diSelangor sejak 20
,30 tahun kebelakangan...
SALAH nya,TIDAK ADA PEMANTAUAN dari
MAJLIS TEMPATAN,penduduk2 Islam dan
Kerajaan Negeri dulu2...
Bila sudah KETARA isu jadi MASALAH,
baru nak berTINDAK..!DAH TERLAMBAT!

DARI ITU DARI SKRG,apabila nampak
besi TIGA ANAK PANAH diPACAK di tanah rezab kerajaan,dibawah pokok,
JGN LENGAH2,AMBIL TINDAKAN SEGERA!!

zoro said...

muka2 yg bantah budak hindu tu, tak pernah nampak kat surau pon...takkan uzur sepanjang hayat?

Anonymous said...

org indu bleh dgr azan 5 kali sehari tiap2 hari.. diorg x bising2 pn.. tp bila nk bina kuil x dibenarkan pula. org indu pun x blh beribadat skrg ni.. kita x hormat agama org lain bagaimana org akan mghormati agama kita

Anonymous said...

Nak bina kuil tak salah tapi biarlah tempat yg sesuai. Korang nak ke kuil buat dkt dgn rumah anda. lainlah klu kita duduk kat kwaan majoriti india. yg penting adalah majoriti.