Monday, November 16, 2009

SKANDAL RM8 JUTA AZMIN : SLIP PERTAMA DIDEDAHKAN !



kenyataan gambar.apa yang bakal RAKYAT saksikan selama beberapa hari ini adalah dokumen, slip-slip saham dan slip bank kepunyaan azmin,shamsidar taharin,jamal bin taharin dan taharin bin idris. keterangan gambar pertama adalah seperti berikut.

SLIP SAHAM PERTAMA BERJUMLAH RM 250,000.00
SLIP BANK KE DUA BERJUMLAH RM173,000.OO
TOTAL RM423,000.00 ( woow )
bank : hock hua bank berhad jalan raja laut KL
nama : mohamad azmin haji ali
tarikh slip : 23/3/92
jumlah : RM 173,000.00 ( seratus tujuh puluh tiga ribu sahaja) TUNAI !
no akaun : 11-00664-1

ini adalah slip pertama yang kami dedahkan. pada tarikh ini azmin ali hanya bertugas sebagai setiausaha sulit anwar. difahamkan bahawa gaji seorang setiausaha sulit pada ketika itu berlegar sekitar rm2k sahaja. mana datang duit sebanyak ini ?

tunggu pendedahan kedua dalam masa 24-48 jam ! slip kedua dan ketiga milik azmin akan muncul. diikuti dengan beberapa nama seperti yang disebutkan di atas.SEMALAM ANWAR DECLARE PERANG TERHADAP NAJIB,MAKA KAMI DISINI SUDAH PUN MEMULAKAN SERANGAN TERHADAP 'KEKASIH-KEKASIH' ANWAR !
klik disini lagi
NOTA : SEKIRANYA AZMIN ALI BENAR-BENAR MAHU MEMBERSIHKAN NAMANYA, AKU aka GAP CABARRRRR AZMIN ALI UNTUK MEMBUAT LAPORAN POLIS DENGAN SEBERAPA SEGERA UNTUK MENYIASAT KESAHIHAN DOKUMEN YANG DIBONGKAR OLEH X-PKR ...! JANGAN JADI BACUL MELAKUKAN TINDAKAN SAMAN, TRICK SAMAN YANG BIASA ANWAR BARUA GUNAKAN UNTUK MENUTUP-MELENGAH-KAN ISU ! SAMAN HANYA ALAT UNTUK BERSELINDUNG DISEBALIK KENYATAAN SEBENAR !

13 comments:

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Lepas ini tak perlu suruh SPRM pergi siasat, kita suruh je Azmin bersumpah bahawa resit2 tu bukan kepunyaannya seperti didakwa. Ada berani ke???

Dalam 3 ekor "burung" tu (2A-1S), seekor dah hilang "burung"nya, seekor lagi "burung"nya hampir nak terbang dan akhir tu... entah la nak cakap macam mana.... hehe

lagenda said...

Salam Ziarah........

Nak bukti apa lagi yer.Sudah jelas nyata mai mana duit dia banyak-banyak dok beli saham tu yer....Hairan-hairan semakin gelabah la bang nuwar ni yer.....

Ms Pearl said...

Hot issue! mcm kek batik I yang baru keluar dari periuk ! heheheheh

If i were him (kalau tak bersalah) cepat buat sidang akhbar panggil segala imam, alim ulamak, angkat sumpah (100 kali sumpah pun takpe)

Janji nama bersih. :D

YANG GAMBI said...

Syabas GAP, inilah yang patut rakyat sedar siapa perompak Azmin yang dayus ini....... tetapi sekarang dialah yang paling lantang menuduh kepimpinan UMNO korupsi.....

Nasionalis1982 said...

Filem terbaru akan ditayangkan....
Chicken Run 2!!!

Run Azmin Run!!!
Run for your money!!

http://nasionalis1982.blogspot.com/2009/11/penasihat-ekonomi-selangor-kejapnak.html

eXception said...

Azmin nak lari betul ke? He he he he... Terpaksa ditinggalkan Anwar sorang diri... Terpaksa melupakan cita-cita menjadi MB Selangor... Aduhai... Kasihan...

Anwar Isytihar Perang! Selanjutnya dalam blog aku:
eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

salam.

GAP puak2 kayu ni...terutama PAS mana biasa tengok slip juta-juta ni...depa akan kata itu tipu daya UMNO...yang lebih kaya dari PAS dengan hasil duit Korup....PAS mana reti Korap...KURAP dan PAnau ada la pada PAS !!!

Kalau kayu...tu...kayu dan tunggoi juga lah GAP !!

Anonymous said...

Salam 1Malaysia,

Kalau macam ni, tak salahlah selama ni Azmin kata UMNO corrupt, sebab masa dia dalam UMNO dulu dia ikon corrupt.

Lepas tu, KJ masuk UMNO. Dia pulak jadi ikon corrupt.

Apa nak jadi dengan UMNO. Berubahlah UMNO sebelum rebah. Buang ikon-ikon corrupt dalam parti keramat orang melayu dari anasir hina ini.


Dulu Sokong UMNO.

KitaGempur.Com said...

dari mana duit nie datang? cash money tuh...takkan ler dia simpan duit kt umah sampai puluh2 ribu baru nak bank in dalam bank

mampos ler PKR pasnie..Presiden tido, penasihat on the way ke sg buloh..naib presiden dah berenti sorang..lagi sorang nak kene selcat dek sprm..tim.presiden tak yah cakap ler..dah lama berdengkur..

Anonymous said...

GAP BODOH

Setakat slip macam tu yang kau pamir kat blog ni nak harap aku percaya. Sorry lah bro.

Org Umno bengap macam kau ang the gang bolehlah pecaya cerita dongeng ni.

Rasanya ramai yg boleh buat lebih dari itu.

gerakan anti UBN

Admin said...

Salam Ziarah...

Pemimpin yang terbukti korup tidak akan dipertahankan..

Hang jawab la sendiri Azmin ooiii...

Anonymous said...

bagus bro GAP...dedahkan..mmg azmin pelahap harta rakyat..SPRM cepat buat dakwaan....ni memang slip n resit yg betul dan original...tiada unsur penipuan dan edit macam yg slalu totok Pakatan Syaitan selalu buat...

Anonymous said...

salam GAP!

saya dah link maklumat penting ini di blog dan mohon copy resit2 utk 'kerja lain', terima kasih GAP!

Mereka memang penyangak.

Selangor Wave