Monday, November 16, 2009

GEMPAR ! AZMIN LARI KHAMIS NI ?

sms aku terima daripada informer. azmin ali decide nak pergi haji khamis ni! bila dia decide ? semalam ! azmin cabuttttt... lepas 20 tahun belasah baru nak pikir pi haji ke azmin ! doa banyak-banyak la ya, mintak ampun..jangan kau buat haji 'petak DAM' dah la !

67 comments:

ejarll said...

azmin patut dpt title HAJAH...

2 pun kalu layak...

Anonymous said...

jom sama sama kita raikan permergian beliau di KLIA, mana tahu kan lari ke tpt lain pulak....ini haji sponsor jugak ke?

My Longest Yard said...

Filem terbaru akan ditayangkan....
Chicken Run 2!!!

Run Azmin Run!!!
Run for your money!!

http://nasionalis1982.blogspot.com/2009/11/penasihat-ekonomi-selangor-kejapnak.html

Bawal said...

takpe.. biar lah dia pergi menunaikan haji..

semoga Allah memberi dia rahmat dan petunjuk..

Anonymous said...

Haji "petak DAM"!!!!ha..ha..ha......mcm nak pecah gigi aku baca ayat ni....memang takde telur.....

shonzu said...

Lari... lari... larilah Azmin seperti RPK dan Rahim Ghouse... Kedutaan Turki dan Amerika boleh reservekan tempat untuk anda untuk menumpang, buatlah cerita nyawa anda dalam bahaya. Kemudian boleh tumpang tidur dalam lokap polis pula.....

Apa lagi Al-Juburi!!! Inilah masanya untuk dedahkan apa kandungan 6 kotak yang dikatakan mengandungi penyelewengan2 pemimpin BN.....

Bila lagi nak dedah???? Dakwaan pada Azmin semakin hebat... buat la serang balas dengan dokumen2 6 kotak tu....

eXception said...

Dia nak pergi haji kot?? He he he he...


Anwar Isytihar Perang! Selanjutnya dalam blog aku:
eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

Bro,

Lu apa soal bila dia buat keputusan? Sekarang nikan ada 6 pakej Zamrud kosong lepaih Nik Aziz anak beranak tarik diri. Siapa mau cepat tapi kena sanggup haji sponsorlah. Mabrur belum tentu lagi.

-Muasusah-

Jeffry said...

SLM BRO...AZMIN NAK LARI DOK BWH KETIAK RPK KOT. MINTAK NYAWE..MINTAK NYAWEE!!..

BERANI KERANA BENAR!..TAKUT?..ERR TAKUT CABUT LARI PEGI HAJI! (SUDA TUKAR!) KEHKEHKEHKEH

YANG GAMBI said...

Salam bro, biarlah dia nak tenangkan fikiran, mudah-mudahan dia dapat hidayah dan pertunjuk dari Allah di atas segala perbuatan mumgkarnya, fitnahnya, suami dayusnya dan kemunafikannya......... InsyaAllah....... balik nanti dia akan berkata benar.......

BELIA BENCI ANWAR said...

bro, anwar dah cabar gomen buktikan beliau ada bilion ringgit tuh .... hahahaha, boleh tak kita mintak beliau buktikan dia tak liwat saiful dulu. mamposss lah anwar kutuk! gaji satu hengget mmg sesuai tuk manusia yg cuma nilai satu hengget jer. ohh lagi satu, kalau dia nak sangat mintak gomen buktikan dia ada bilion ringgit, naper x mintak dia buktikan dulu najib bunuh latantuya ?/ wakakkaka ... masuuk raja lawak musim ke-4 lagi bagoos lah anwar!

mack said...

YOU ALL PEROSAK MINDA ORANG MELAYU KUTUK DAN UMPAT MEMANG MAINAN ORANG UMNO/BN ELOK LAH PARTI AHLI NERAKA

mack said...

G.A.P( Gabungan angkatan perosak) Dan binasalah kamu kerana keceluparan mulut kamu itu ingat MUNGKAR dan NANGKIR sentiasa mencatatkan apa yang kamu lakukan.Umno hancur kerana mulut2 kamu yang busuk dan haprak. Ingat kehancuran kamu semakin hampir kepenghujung nya. SELAMAT BERSARA KEPADA UMNO MEMBERSHIT

TakerRules95 said...

setuju dengan mack GAP - Gabungan Angkatan Perosak

Budak Kuning said...

Dia pergi Haji sebab nk spin kes 8 juta kot..hahaha. Cuba lihat dia mau lari kemana hehehe..last2 sekali mungkin dia akan dpt title ulama'.. pandangan jer ni..dari budak non-partisan..:)

TakerRules95 said...

sekarang Raja Petra nak dedahkan KOTAK yg ROSMAH dpt dr Raja Arab hampir RM7 JUTA

TakerRules95 said...

sekarang Najib takut dengan Bala selepas Bala dedahkan yang dia ditarwarkan rm 50 juta

TakerRules95 said...

GAP kau tak nak post kan ke pasal Bala ditawarkan rm 50 juta?

TakerRules95 said...

GAP aku cabar kau postkan pasal Rosmah dapat RM 7 juta dari Arab Saudi

shonzu said...

TakerRules95 oooii...

Kenapa tak engkau je yang dedahkan pasal RM7 juta yang DS Rosmah dapat dari Kerajaan Arab Saudi tu??? Kalau rasa engkau tu hebat sangat semua benda engkau tahu... dedahkan je la!!!

Bila pula BALA dakwa dia cuba disogok dengan RM50 juta??? Kau kalau nak kencing orang lain pun biarlah berfakta. Mana video klip pengakuan BALA tentera AnWAR pengencing kuat tu???

Hahahaha.....

TakerRules95 bodoh bin bahlul.....

shonzu said...

Wei, mamat Indon TakerRules95....

Kenapa Tok Guru engkau tak pergi haji tahun ni??? Engkau curi selipar dia ke??? Ambil 'berkat' ye???

Hahahahaha....

Anonymous said...

BODOH PUNYA GAP

Kau ni memang jenis otak bebal kelahiran Umno.

Orang nak pergi tunaikan rukun Islam ke 5, tuntutan Allah bagi yg berkemampuan kau tuduh macam-macam pulak.

Jenis org munafik lah kau ni

gerakan anti UBN

yahoo said...

Shamsida dah bagi tau lama dah mnggu lepas dia nak tunaikan haji...so bukan perkara baru...cuma saya terdetik bertanya dalam hati..Azmin tak ikut ker?

Ikut perancangan asal hari Selasa, tapi sebab beberapa perkembangan terbaharu di Selangor, termasuklah Anwar menjadikan dirinya Penasihat Ekonomi Selangor, maka pemergian mereka berdua ditunda ke Khamis......

Kita tengoklah nanti...apapon jika niat dah ada , apa tunggu lagi....pergilah sahaja tunaikan fardhu haji.....biarlah Pak Nuar "jaga" Selangor

TakerRules95 said...

GAP kau tak nak dedahkan ke kat SPRM?

TakerRules95 said...

ok shonzu tengok video ni najib bayar dia suruh dia diam http://www.youtube.com/watch?v=GN7qsSQoRBY

Anonymous said...

gap jom buat protes seluruh selangor,bantah pelantikan anwar..jadi penasihat ekonomi kat penang sudah..wat pe jauh2 pi selangor..??Dah xpercaya sama MB Khalid kot!!

Anonymous said...

kawan2..biarlah dia g haji..dia kan orang baik..sentiasa jujur..menentang kemungkaran..dan mcm2 lg lah yg molek2..tu kata pnyokong2 PR la...kata kita....PTUUUUIIII...II..org yg baru nk kenal politik blh la dia tipu......sama mcm BOSS dia jgk..jgn ingt semua org bodoh la wahai AL JUBURI.

Anonymous said...

Salam tuan blog...

takerules menyalak kat sini pulak.. ish3... woi bdk sekolah.. pegi abis kan sekolah dulu... kencing pun berterabur lagi nk bising2 kat sini.. harap tuan shonzu maafkan die yer...

takerules.. nie aku nk habaq kat hang... kalau hang bodo pun jangan tunjuk kat org .. buat malu jer... mak bapak hang tak penah ajar ker benda2 nie... aku agak la.. hang nie mesti spesis chegu Bard... suka cari glamer nk jadi wira .. nk dekat dihati pengkhianat bangsa (anwar).. tapi sebab muka pecah umah... pasal tu mamat tu tak pandang.. tak dtg geram die.. Kalau tak dah jadi tukang bancuh kopi dah...

Pandai pulak duk cabar2 org.. kalau hanga ada bukti meh tunjuk kat sini.. duk melalak pasal apa.. GAP duk ckp dlm blog.. dah tunjuk bukti pun.. kalau hang ada tunjuk la.. hang pun sama bodo duk pecaya kat RPK... mamat tu jenis dgr2 jer.. dah dasar penjilat mmg mcm tu...

laa nie baik hang duk diam2.. tak lama dah pujaan hang tu nk check in... tapi tangguh tetap tangguh...

akai ada kaa sampai bodo tera tuu...

perlop

arirfahmi(menantu hantu) said...

bodoh punye orang PAS,tok guru punye selipar pn nk rembat buat berkat,stupid,bahlol,badigol,bebal,bodoh,baruah& akhir sekali kelembai,korang ingat tn guru tu tuhan ke?dh mcn ayah PIN.

Anonymous said...

KPD mack,aku rase kau ni adalah manusia yg paling stupid,G.A.P( Gabungan angkatan perosak) Dan binasalah kamu kerana keceluparan mulut kamu itu ingat MUNGKAR dan NANGKIR sentiasa mencatatkan apa yang kamu lakukan(dosa kecik),pandai pn kau bercakap soal munkar nangkir,tp syang,dosa main belakang nabi x mengaku umat,dosa orang yang kuat agama tapi bertopeng kn setan,akan di bakar menjadi kayu api di nerake.itu dosa2 besar.

shonzu said...

Hahahaha.... TakerRules95 kencing kuat, hancing kuat.

Mana yang si BALA tentera AnWAR tu ada sebut RM50 juta??? Engkau tak tengok komen2 orang yang menonton video klip tu ke??? Semuanya tak percaya dengan cakap ka lam ya nga tu.

Engkau dengan AnWAR je yang percaya. Sebab sama2 kaki kencing.....hahahaha

shonzu said...

Mangkuk TakerRules95 oooiii....

Mana pula pautan cerita pasal Raja Petra nak dedahkan KOTAK yg ROSMAH dpt dr Raja Arab hampir RM7 JUTA???

Orang macam RPK ini engkau boleh percaya??? Hahahaha.... nak pergi mahkamah pun takut, terus hilangkan diri. Kenapa lari??? Takut????

Kencing la lagi TakerRules95, biar seantero Malaysia kenal siapa engkau.... hahahahaha

PAS 4 all = TakerRules95 = Piss 2 all

shonzu said...

Mamat Indon TakerRules95 oooiiii....

Engkau percaya sumpah yang dibuat pa.ro.ya.alif ini??? Mula2 buat dakwaan dengan akuan bersumpah, kemudian menariknya tak sampai 24 jam. Lepas itu buat akuan bersumpah kedua pula.

Selepas menghilangkan diri selama 16 bulan, kini muncul dan mendakwa disogok dengan RM5 juta oleh seseorang bernama Deepak supaya menarik akuan bersumpahnya. Lepas ini apa pula dakwaannya lagi???

Bandingkan dengan Saiful, bersumpah dengan nama Allah (Wallahi, Wabillahi, Watallahi...) sehingga kini masih tetap yakin dengan sumpahnya itu. Tak pernah sesekali menarik kembali sumpahnya kerana beliau tahu apa akibatnya kalau berbohong. Kalau AnWAR??? Sehingga kini berdolak dalih....

Hahahaha.... mana satu yang engkau percaya TakerRules95 oooiii... Allah atau si pa.ro.ya.alif tu????

Anonymous said...

"YOU ALL PEROSAK MINDA ORANG MELAYU KUTUK DAN UMPAT MEMANG MAINAN ORANG UMNO/BN ELOK LAH PARTI AHLI NERAKA"

Haprak Online tak rosakkan Pemikiran Rakyat ke? Malaysia Today pon tak merosakkan pemikiran rakyat? Akhbat Sahsiah, keadilan macamane pula?
Nampaknya semakin ramai yg kepanasan bersama anwar dan kekasihnya Azmin....kesian mereka....

TakerRules95 said...

Apabila Mat Sembab Dimalukan

Setelah Mat Sembab yang bernama Muhyiddin memberi arahan yang melebihi kuasa speaker dengan menyuruh ADUN Kota Seputeh hadir sidang dun, dengan bangga nya hari ni mahkamah tinggi umumkan kerusi tersebut memang kosong. Perh, mana nak letak muka sembab tu kah kah kah

shonzu said...

copy & paste je la TakerRules95 ooii... Nak beri komen tak reti... sekali bagi komen langsung tak ada fakta

Hahahahahahaha......

Mat Indon TakerRules95 ooiii... pi balik Indon la ... hahahaha....

shonzu said...

Hello mamat Indon TakerRules95....

Engkau tak nak menderma 2 hengget pada Totok Guru kau ke??? Orang tua tu nak sangat pergi Mekah tahun depan...nak orang taja dia. Derma la banyak2 ooii...

Apa?? Duit tak ada... ooo, patut la... mak tanggung belajar lagi ye....

Hahahahaha.... anak omak rupanya...

ejarll said...

Blogger TakerRules95 said...

sekarang Raja Petra nak dedahkan KOTAK yg ROSMAH dpt dr Raja Arab hampir RM7 JUTA

November 16, 2009 7:02 PM

AS'KUM BRO, PE YG KO BANGGA DGN RAJA PETRA SI BACUL NIE...

LARI ILANGKAN DIRI, SAPE SPONSOR?

KALU DIE BETUL BENAR LG MENEGAKKAN KEBENARAN, LU MINTAK LA RAJA PETRA HADIR KE MAHKAMAH LA BRO...

ADE BERANI?????

SERANG DARI BELAKANG JEK BERANI KE???

ejarll said...

AS'KUM BRO takerules la konon,

ko g la nasihatkan nix ajis ko 2, sibuk nax cita psl rasuah, rupa2 nye diri sendiri pun amal kan rasuah...

hahahaaaaa...

kantol BODOH SIOTTT...

TakerRules95 said...

shonzu baca Utusan Meloya sebab tu la dia jadi bodoh kau salah faham sebenarnya.shonzu kenapa kau tak nak ulas lagi banyak pemimpin umno yang rasuah?

TakerRules95 said...

ejarll kalau raja petra takut dia dah lama tak dedahkan lagi sekarang dia dedah lagi banyak rahsia rosmah

TakerRules95 said...

orang bodoh je percaya nik aziz tu rasuah tetapi orang bodoh macam shonzu tak mengaku plak banyak pemimpin umno yang rasuah

TakerRules95 said...

kesian nik aziz dia difitnah lagi oleh umno dia dapat sponsor tetapi orang kata dia rasuah

shonzu said...

Hahahaha...mamat Indon TakerRules95 dah marah. Aku baca Utusan Malaysia (UM) lagi banyak faedah dan maklumat dari Haprak-kah atau Suara Keldai. Kurang2 dengan pembacaan aku terhadap UM, walaupun tak pandai, bolehlah komen2 sikit pada blog2.

Nak harap engkau yang asyik percaya pada Haprak-kah, lagi teruk. Asyik copy & paste je dari blog orang. Nak bagi komen pun ayat lintang pukang. Hahahaha.....

Mana dia bukti RPK tentang KOTAK yg ROSMAH dpt dr Raja Arab hampir RM7 JUTA??? Hahahaha... maklumat dari Haprak-kah ke???

Dakwaan BALA pa.ro.ya.alif disogok dengan RM 50 juta pun dari Haprak-kah ke??? Hahahaha.... bongok sungguh

shonzu said...

TakerRules95 bongok oooiii...

Kalau betul Niky Ajeh di'sponsor' orang dengan cara baik, kenapa Totok Guru tu tak pergi je ke Mekah esok??? Siapa yang halang, UMNO tak halang pun... GAP pun tak halang. Hahahaha... kesian bukan dihalang tapi terhalang oleh perangai menantu hantu yang menyusahkan

TakerRules95 said...

shonzu kau dah tengok ke tak video yang aku bagi?

shonzu said...

TakerRules95 suka kencing berbau hancing oooiii....

Ada lagi resit2 Azmin yang belum didedahkan pada umum. Tetapi bakal didedahkan!!!... Mana dia Tuan Penasihat RM 1 kata nak dedahkan 6 kotak penyelewengan pemimpin BN oooiii....

Habuk pun tarak, video BALA pun main cut & paste, siap ada 2 episod lagi. Kerja siapa tu??? Kerja Tuan Penasihat Al-Juburi ke???

Correct.... correcttt......

Hahahahahaha........

shonzu said...

Hoho.....mamat kencing TakerRules95...

RPK bukan penakut???? Hahahaha... kalau tak takut jumpa kat mahkamah la.....

Apa pasal mahu lari jauh2, kepala botak langsung tak nampak pun. Hahahahaha.... kencing la lagi....

TakerRules95 said...

kalau Nik Aziz menunaikan haji ke mekah terus Utusan Meloya dan TV3suku kata Nik Aziz pergi mekah dengan duit rasuah lepas tu terus shonzu kata nik aziz ni pon rasuah sebab kan shonzu baca utusan meloya dan tengok tv3suku

TakerRules95 said...

kalau Nik Aziz menunaikan haji ke mekah terus Utusan Meloya dan TV3suku kata Nik Aziz pergi mekah dengan duit rasuah lepas tu terus shonzu kata nik aziz ni pon rasuah sebab kan shonzu baca utusan meloya dan tengok tv3suku

TakerRules95 said...

Rosmah dan Najib pon takut juga sampai sekarang takde saman RPK

TakerRules95 said...

Di Mana Telur Anda?

BN akan membuat rayuan terhadap keputusan mahkamah mengisytiharkan kekosongan kerusi DUN Kota Siputeh susulan kegagalan wakil rakyatnya Datuk Abu Hassan Sarif hadir dua persidangan DUN berturut-turut.

"(Keputusan) ini proses mahkamah. Kita terima keputusan mahkamah dan kami akan bertindak mengikut keperluan.

"Jika boleh merayu, kita akan merayu. Kita mulakan dari situ," kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Beliau, yang juga pengerusi BN, diminta mengulas keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam yang mengumumkan kekosongan tersebut dan seterusnya mengarahkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengadakan satu pilihan raya kecil di kerusi itu.

Keputusan julung kali itu juga menyebabkan penyandangnya, seorang ADUN Umno, dihalang daripada menghadiri persidangan DUN yang bermula hari ini.

Dalam sidang media selepas merasmikan seminar Bio-Malaysia 2009 di Kuala Lumpur pagi ini, Najib bagaimanapun enggan menyentuh persediaan BN menghadapi kemungkinan pilihan raya kecil di situ.

"Apa sahaja yang mahkamah putuskan, kita kena ikut," katanya.

Mahkamah mengambil keputusan itu selepas membenarkan semakan kehakiman yang difailkan oleh Speaker DUN Kedah, Datuk Dr Abdul Isa Ismail.

Semakan itu difailkan pada 1 Oktober lalu selepas SPR membuat keputusan bahawa tidak berlaku kekosongan di Kota Siputeh dan Abu Hassan masih merupakan wakil rakyatnya yang sah.

Speaker memohon mahkamah mengisytiharkan bahawa wakil rakya BN itu bukan lagi seorang ADUN berikutan kegagalannya menghadiri dua persidangan – pada 19 April dan 9 Ogos tahun ini – seperti peruntukan perlembagaan negeri.

Dalam permohonannya, Abdul Isa turut memohon perintah agar satu pilihan raya kecil diadakan bagi memenuhi kekosongan tersebut.

Perkara 51 Undang-undang Tubuh Kerajaan Negeri Kedah memperuntukkan bahawa jika seseorang ADUN tidak menghadiri mesyuarat dewan tanpa kebenaran Speaker selama dua persidangan berturut-turut, maka kerusi yang diwakilinya akan menjadi kosong.

Dalam pilihan raya umum lalu, Abu Hassan mengalahkan calon PAS Ismail Wan Teh dengan majoriti kecil 495 undi.

Kerusi tersebut mempunyai 19,771 pengundi dengan 91.1 peratus daripadanya golongan Melayu.

Permohonan untuk menangguhkan keputusan berkenaan akan didengar Jumaat ini.

Sementara itu, mengulas tentang bioteknologi di Malaysia dalam sidang media itu, Najib berkata, ia akan menjadi antara komponen utama bagi penyelidikan di Pusat Inovasi Nasional (MyNIC) yang bakal ditubuhkan tidak lama lagi.

Bagaimanapun, tambahnya, Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi akan membentangkan cadangan lanjut berhubung perkara itu dalam mesyuarat kabinet.

Najib juga berkata, dengan penglibatan pelbagai pihak, bioteknologi berpotensi tinggi untuk diperdagangkan di peringkat antarabangsa terutamanya dalam bidang pertanian dan kesihatan.

TakerRules95 said...

shonzu kau dah lepas tengok dokumen dari GAP kau tak nak buat laporan kat SPRM ke?

TakerRules95 said...

Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali menafikan dakwaan terbaru hari ini bahawa beliau memperoleh saham-saham bernilai sekurang-kurangnya RM2 juta ketika Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri.




Azmin membuat penafian beberapa jam selepas seorang bekas pembantu kanan Anwar mendedahkan dokumen-dokumen baru yang didakwa sebagai bukti Azmin telah memperoleh saham sekurang-kurangnya bernilai RM2 juta sekitar awal 1990-an.







Dakwaan itu yang dibuat oleh Anuar Shaari, bekas setiausaha peribadi Anwar pagi tadi merupakan yang kedua dalam tempoh lima hari.







Sabtu lalu, Azmin juga telah menafikan pendedahan bekas Ketua Pemuda MIC, SA Vigneswaran kononnya beliau, isteri dan adik iparnya memperoleh saham RM8.5 juta awal 1990-an ? ketika Anwar menjadi Menteri Kewangan sambil menganggapnya “sebagai tidak berasas sama sekali.”







“Kali pertama saya disoal siasat oleh Badan Pencegah Rasuah (kini Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) pada tahun 1995 dan oleh polis 11 tahun yang lalu. Dan, kini mereka hendak kembali semula dengan skrip yang sama, saya serahkan perkara ini kepada orang ramai (untuk membuat penilaian),” kata Azmin kepada pemberita di bangunan Parlimen.







“Sebelum ini mereka mendakwa RM8 juta, sekarang sudah turun kepada RM2 bilion… pada tahun 1998 dakwaan yang dibuat ialah RM400 juta,” kata Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak.







Pagi tadi, Anuar membuat laporan polis di Bukit Aman mendakwa Azmin memperoleh saham berkenaan antara 1992 dan 1994.







Anuar yang membuat laporan dengan diiringi beberapa pemimpin Pemuda Umno dan pertubuhan bukan kerajaan Pewaris memberitahu, tindakan itu diambil demi kepentingan untuk menegakkan kebenaran.







Anuar menambah, kebanyakan pemerolehan saham berkenaan dibuat atas nama isteri Azmin, Shamsidar Taharin.







Kata beliau, Anwar juga perlu disabitkan dalam transaksi yang dibuat antra tahun 1992 dan 1994 ketika itu Azmin berkhidmat sebagai setiausaha peribadi bekas Timbalan Perdana Menteri.







Azmin, yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Antarabangsa menambah, beliau telah disoal siasat oleh polis selama lapan hari pada 1998 berhubung dakwaan memiliki kekayaan.







“Saya ditahan selama lapan hari. Saya telah mengemukakan kesemua bukti kepada pihak berkuasa,” katanya.







“Saya telah memberikan kerjasama saya kepada polis semasa ditahan selama lapan hari dan sepanjang tempoh tahanan itu, saya telah disoal siasat secara bertubi-tubi,” katanya.







Mengenai dakwaan Vigneswaran, Azmin berkata, surat tuntutan akan dihantar kepada beliau esok.







Ketika ditanya sama ada tindakan perundangan juga akan diambil ke atas Anuar, Azmin menyoal: “Siapa dia Anuar Shaari? Dia merupakan pengemis politik.”

TakerRules95 said...

azmin ada nafi sebab dia tak bersalah sampai sekarang rosmah tak de plak nafi dia dapat rm7 juta dari raja arab

TakerRules95 said...

MORE damning details implicating a member of the Prime Minister’s family have emerged in private investigator P. Balasub-ramaniam’s allegations of a cover-up in the Altantuya murder.

The allegations include blackmail with threats against Bala’s family, forcing him to withdraw his statutory declaration and sign another that he never read.

Immediately after the second declaration was released to the media on July 4, Bala claimed, arrangements were made for him and his family to flee Malaysia. He said he was told to remain in hiding until Datuk Seri Najib Abdul Razak was sworn in as Prime Minister.

Details of the threat by the VVIP and the already reported RM5 million bribe, along with the involvement of military intelligence in strengthening the threat has added more intrigue – and speculation – about the gruesome murder of Altantuya Shaariibuu in 2006.

Suara Keadilan, the Parti Keadilan Rakyat newspaper, carried in its latest edition a report on the alleged involvement of Najib’s family member and a carpet businessman named Deepak Jaikishan in the forced exile of Bala and his family. Bala, his wife and children travelled to Singapore, Bangkok and Kathmandu before ending up in India.

That and other details of Bala’s 15-month ordeal of living as a fugitive are expected to surface in the coming days as the opposition parties call for a Royal Commission of Inquiry.

Suara Keadilan quoted Bala as saying that he was forced to retract his first statutory declaration of an alleged link between Najib and Altantuya, who had a sexual relationship with Najib’s adviser Abdul Razak Baginda.

Razak Baginda confessed in an affidavit that Altantuya was his lover, while Najib has denied knowing the Mongolian model.

Anonymous said...

bro shonzu, nik ajis mana ada rasuah, itu tajaaan dari orang berkepentingan atau proxi je. Boleh ambil dan halal. lainlah kalau pemimpin UMNo barulah tajaan itu menjadi rasuah. nampak sgt bodoh si TakerRules ni. Tak tau undang2 ke?

ice.

Anonymous said...

Golongan yang benar dan harus dipercayai:
BALA - walau pun pengakuan berubah2 dan kemudian menghilangkan diri.
RPK - walau pun takut berdepan dimahkamah.
Anwar- walau pun takut bersumpah dgn nama Allah.

walau apa pun fakta yg menyanggah, mereka ini tetap golongan yang wajib dipercayai.

ice.

shonzu said...

Mamat Indon TakerRules95, sebelum ni jadi mat kencing kini jadi mat serkap jarang pula.... Hahahahaha...

Buktikan dalam mana komen2 aku pada mana2 blog, aku pernah menulis 'Niky Ajeh menerima rasuah'..... Kalau engkau dapat buktikan. Mulai hari ini aku takkan tulis apa2 komen pada mana2 blog sekalipun.

Jika engkau tak dapat buktikan, aku cabar engkau berambus dari dunia maya ni. Ada berani???

Hahahahaha..... TakerRules95 yang bodoh lagi bongok.

shonzu said...

Kalau DS Rosmah nak dakwa RPK pun apa guna, dah tahu RPK tu takkan munculkan diri untuk katakan apa yang ditulis tu benar. Sebab apa????? Sebab RPK yang kuat kencing macam engkau tu, TakerRules95 memang terbukti seorang yang PENAKUTTT......

Hahahahahahaha.......

shonzu said...

Kalau benar si Azmin tu rasa tak bersalah, buat la laporan polis segera..... biar polis jalankan siasatan. Kalau tetap rasa dirinya betul dan ingin mengubah persepsi orang terhadapnya, buatlah sumpah muhabalah dalam mana2 masjid. Biar Allah yang tentukan si Azmin tu betul atau tidak......

Jangan jadi pengecut macam AnWAR Al-Juburi tu, sampai sekarang masih takut bersumpah tak pernah meliwat Saiful..... Pemimpin PKR memang pengecut.... hahahaha....

shonzu said...

Mengenai DS Rosmah terima RM 7 juta dari putera diraja Arab Saudi, semua orang dah tahu. Engkau dengan pembaca Haprak-kah dan peminat RPK je yang bodoh bahlul, tak tahu kisah sebenar. Hahahahaha.....

Nak tahu cerita tu ke:

1. TakerRules95 mamat Indon: Kerabat Arab beri Rosmah RM7 juta

2. TakerRules95 kencing kuat: Kerabat Arab beri RM7 juta hargai kejujuran Rosmah

3. TakerRules95 mamat serkap jarang: Kejujuran Rosmah dihargai

4. TakerRules95 bodoh bahlul: Rosmah Berhasrat Membawa Rekaan Busana Muslim Ke Amerika Syarikat

shonzu said...

Hahahaha.... TakerRules95, kencingan engkau masih tetap tak berjaya. Boleh cuba di lain masa. Untuk itu... TUNGGUUU.....


PAS 4 all = TakerRules95 = Always Piss 2 all

Doremi said...

TakerRules95 (7.10PM): DS Rosmah dah cerita tentang wang RM7 tu. Berita tu dah keluar dalam Berita di TV dan akhbar perdana.

Sah kamu ni hanya baca Harakah dan akhbar2 yang anti kerajaan BN saja.

Lain kali bacalah semua akhbar. Barulah minda terbuka.

Hakim jatuh hukuman setelah dia dengar kedua-dua belah pihak. Barulah adil. Tak pernah lagi dengar ada hakim yang jatuh hukuman dengan hanya mendengar sebelah pihak. Kalau ada pun kangaroo court yang dipraktik di negara komunis.

TakerRules95 said...

RPK dia berani sebab tu la dia bongkar semua rahsia najib yang terbaru nazim adik najib ugut bala dengan mengata kan " kau tak sayang bini kau dan anak kau" pandai dia mengugut sebab nazim takut RPK bongkar Najib tu pembunuh

TakerRules95 said...

Nik Aziz asyik difitnah je oleh UMNO macam la UMNO tu tak rasuah

TakerRules95 said...

shonzu ni sebenarnya dia cina sebab tu la dia undi Mau Cari Ampau(MCA) yang sedang dalam kerapuhan