IKLAN BERBAYAR

Tuesday, November 17, 2009

SKANDAL RM8 JUTA AZMIN : LAGI DOKUMEN BAKAL DIDEDAHKAN !

kita akan menyaksikan pula selepas ini pendedahan eksklusif ke 2. transaksi ratusan ribu RM yang dibuat oleh azmin ali dalam tempoh 3 bulan berturut-turut pada tahun 1992 !

ahhh..kabarnya mereka bergelimpangan kepanasan. anwar mulai melakukan aksi lama, senaman taici, coba mengajak dan mencabar kerajaan untuk membongkar skandal RM3 billion nya pula..ini manuver politik picisan ,bisa kami baca wahai kepala attaturk melayu.

anwar oh anwar, kami sedang menelanjangi kekasih awal dan akhir mu buat masa ini.

beberapa jam daripada sekarang, seluruh rakyat bisa menonton azmin ditelanjangin !

kemudian...akhir sekali kami akan mendedahkan pula RM-RM kepunyaan samsidar taharin. biar luka mereka ini dibubuh titisan air limau, pasti melolong menjerit meminta nyawa. anwar mahu berperang di selangor, ayuh kita berperang wahai anwar !

10 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeeee makin panas bib.Cara nak mengajar aljuburi wal-liwati yang bongkak nak berperang.Kerja aljuburi hanya nak ajak bergaduh,berperang berliwat muahahahahahahha.
Apa pendedahan TakeRules95 mungkin dah kenyang makan keuntungan kilang ky.Dengar citer kilang ky banyak nak didirikan di Selangor untuk menjana ekonomi pencacai pr.

Anonymous said...

Syabass BRo!
Sebagai Barisan Hadapan Negara, Kita Serang Pengkhianat negara ini habis habisan..
Kita serang sehingga mereka tidak mampu mengangkat senjata mereka.
Kita serang Sehingga Mereka Tidak mampu untuk Bernafas.
Kita serang Sehingga Mereka Tidak Mampu untuk menyembunyikan Diri.

Anonymous said...

butuh hampa..khir toyo beratus juta tak lampak ..

Anti Kerajaan Bohong said...

DOKUMEN yg LEBIH SENSASI:
----------------------------------
25. During this discussion and in an attempt to persuade me to continue my employment with him, Abdul Razak Baginda informed me that :-

25.1. He had been introduced to Altantunya by Datuk Seri Najib Tun Razak at a diamond exhibition in Singapore.

25.2. Datuk Seri Najib Tun Razak informed Abdul Razak Baginda that he had a sexual relationship with Altantunya and that she was susceptible to anal intercourse.

25.3. Datuk Seri Najib Tun Razak wanted Abdul Razak Baginda to look after Altantunya as he did not want her to harass him since he was now the Deputy Prime Minister.

25.4. Datuk Seri Najib Tun Razak, Abdul Razak Baginda and Altantunya had all been together at a dinner in Paris.

25.5. Altantunya wanted money from him as she felt she was entitled to a USD$500,000.00 commission on a submarine deal she assisted with in Paris.
--------------------------
Sebahagian dari "Statutory Declaration"P.I.Abdul Razak Baginda.Mau tau selanjutnya..????

Anonymous said...

biawak punya orang.awak punya boss berjuta2 buat taknampak.mmg dah kene taik kangkang bossko.

Anonymous said...

yeke?

Anonymous said...

Anti Kerajaan Bohong said...
DOKUMEN yg LEBIH SENSASI:
----------------------------------
25. During this discussion and in an attempt to persuade me to continue my employment with him, Abdul Razak Baginda informed me that :-

25.1. He had been introduced to Altantunya by Datuk Seri Najib Tun Razak at a diamond exhibition in Singapore.

25.2. Datuk Seri Najib Tun Razak informed Abdul Razak Baginda that he had a sexual relationship with Altantunya and that she was susceptible to anal intercourse.

25.3. Datuk Seri Najib Tun Razak wanted Abdul Razak Baginda to look after Altantunya as he did not want her to harass him since he was now the Deputy Prime Minister.

25.4. Datuk Seri Najib Tun Razak, Abdul Razak Baginda and Altantunya had all been together at a dinner in Paris.

25.5. Altantunya wanted money from him as she felt she was entitled to a USD$500,000.00 commission on a submarine deal she assisted with in Paris.
--------------------------
Sebahagian dari "Statutory Declaration"P.I.Abdul Razak Baginda.Mau tau selanjutnya..????


MANA DOKUMENNYA?????
TAKAT CAKAP SAPA2BOLEH CAKAP...
KURANG2 AZMIN NI DAH NYATA DOKUMENNYA...KUARKAN KALAU BERANI APA2 DOKUMEN BUKTI..SETAKAT SD PUN BOLEH BOHONG PUNYA...

Anonymous said...

karut la kau orang beee endd
nak tau kenapa ni di bangkitkan
nak tutup kes PI Bala..la
nak alih perhatian rakyat...suda la BEE ENNND rakyat dah sedar...
satu lagi kess Mat hasan Budaj jaga Lombu negori tu hang tak bising...lagi banyak oiiii
SPRM apa cite...
SURUHANJAYA PELINGKUP RAKYAT MALAYSIA @ SURUHANJAYA PENGIKUT ROSMAH MANSOR

ANTI Kerajaan Bohong said...

Bro Anon 17/11/2009 4.48,gua rasa
bro GAP tak akan benarkan dokumen
Sensasi "SKANDAL PEMBUNUH UTAMA BN/UMNO episod 2006" disiarkan....
HHABIS lah SEMUA nya nanti....
PERJUANGAN mempertahankan,mengipas,
menaikkan PEMIMPIN2 yg diHARAPkan MEMBELA kita MIM.....

WALAU bagaimana pun kita tunggu dokumen2 akan didedah tidak lama lagi....menjelang 2012....!!!
Bersabar lah dalam 20 bulan ini,ok?

Anonymous said...

bagus..bagus
teruskan menelanjangi pakatan rasuah ini...
aku dah x sabar nak tgk mereka bungkus..