IKLAN BERBAYAR

Monday, December 21, 2009

ANWAR TUDUH AKU KAYA RAYA ?

lupa aku nak bagitahu korang. bulan lepas pada 16/11/09 aku bergaduh dengan anwar. betul anwar si munafik melayu penggadai bangsa dan agama yang cukup terkenal tu.

aku pada asalnya malas nak layan si anwar ni , tapi pada hari tu entah macamana amarah aku memuncak bila aku tengok si munafik besar ni berlakon.

dia buat kecoh dalam parlimen,katanya pemimpin negara korup,sprm diperalatkan dan mahkamah mengikut telunjuk. aduhai takkan setakat ini konsep bodoh yang cuba anwar mainkan di parlimen.

aku bangun dan cuba mencelah, tapi anwar suruh aku duduk .katanya aku ni dah kaya raya !? apalagi,peluang dan tuduhan sebegini memang aku tunggu,bukan apa.ini peluang terbaik untuk aku libas dia.

aku menyakat dia lagi, hoi anwar, kalau pemimpin negara korup, apa pulak komen kau tentang saham azmin yang bernilai RM8.5 juta tu, bukan ke dia tu pegawai kau masa kau jadi menteri dulu? dalam hati aku tahu anwar ni cukup 'sensitif' bila ada orang songket nama kekasihnya si azmin.

anwar bingkas bangun dan balun aku. sudahlah ,kau tu dah kaya raya tak payah nak ungkit cerita lama.

hati aku makin girang bila anwar masuk lagi perangkap usikan aku. aku cakap kat dia, kalau aku dan pemimpin negara yang kau tuduh korup tu jugak merupakan cerita lama, apa salah kalau aku songket cerita lama saham si azmin tu !? marah ke ! usik aku sambil disorak oleh rakan separlimen aku..

anwar mukanya dah merah padam. aku tahu dia dah makin panas bila nama si azmin kena sorak dengan rakan seteru. aku songket . hey anwar kalau kau berani, ni dalam sidang parlimen ni aku cabar kau dedahkan akaun bank wan azizah,nurul izzah dan seluruh akaun bank keluarga kau !

aku sedia bawak buku bank original isteri dan anak-anak aku ! gemuruh dewan bertepuk bila aku cabar anwar dedahkan maklumat sulit dan selit ini. aku tahu dia takkan berani keluarkan pasal dia tahu keluarga dia pasti kantoi.manakan tidak nurul izzah dan wan azizah punyai akaun bank islam berjumlah jutaan ringgit pada awal zamn reformasi.

mendengar cabaran terbuka aku, anwar seperti biasa cepat-cepat mengalih perhatian sidang ke isu yang lain. macam biasa, macamtu jugaklah yang dia lakukan waktu kes liwat. nak alih isu,buat diversion dia lari ke kedutaan turki kononnya ada orang nak bunuh dia ! hahahaahaha...yang seronoknya ada jugak mangkok yang percaya. nik ajis dan pas kena kencing sehancing-hancingnya !.

lepas sidang saifudin dan beberapa gang pkr berselisih dengan aku di kantin parlimen. ada yang mengenyit mata sambil tersenyum melihatkan aku berjaya kantoikan anwar.hai lah manusia.

sepanjang perjalanan balik ke batu pahat tempat parlimen aku, hati aku seronok tak terhingga. bukan apa,berjaya jugak aku mengantoikan anwar dalam sidang parlimen.! berjaya jugak puad zarkashi memalukan ketua pembangkang.

3 comments:

ejarll said...

nie la si bangsat 2 YB...demi menjayakan matlamat utk jd PM, semua nya HALAL utk si bangsat 2...

Anonymous said...

Salam GAP..
adakah GAP ni ahli parlimen? setahu saya GAP pernah bagitau GAP bukak kedai handphone kecik kecik..dan tengah mintak loan..

Anonymous said...

ada blog klakar kuar surat BALAci brsumpah. minta ANU plak bsumpah .dia dah penat jadi BALAci. BALA trpaksa jd BALArealReward takala kes liwat nak tersebut Jan. ni. Dlm surat bsumpah tu Bala minta Nuag plak bsumpah,dia dah penat...dah penat jd BALAci. kah kah kah... -PeliwatBangsa-