Friday, December 18, 2009

FOTO SEKITAR DEMONSTRASI LIWAT KE 2



minggu lepas di penang tak sampai 10 orang, hari ini demonstrasi liwat anjuran AMK selangor di masjid negeri shah alam berjumlah...null, kosong,telor,bulat ! ilek pochi ! kepada shamsul iskandar dan jonah , tolonglah hentikan penderitaan aku ketawa tergolek-golek bila aku tengok balik gambar demo ni..tolonglah ! hahahahahaha

16 comments:

Junah said...

Salam,

oih ramainya!

kerisku said...

Siannnn kat Nuar Al-kunyiti, nampaknya kat selangor kian ketara sokongan utk PR akan terkubur pada PRU-13.

Dr.Sid said...

ayoyoo! amma appa! yillek ka? ayoyoo..

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Kalau ditanya pada sekutu kapiaq harbi tentu jumlah puluhan ribu!!!

PENA MINANG said...

gila babi ramai doh...

Kereta sampai tak bleh nak kuar

Polis FRU terpaksa dipanggil mengawal keselamatan...

Gila lah penangan ANwar Ibrahim...

Anonymous said...

hahahahha..............
baru puas hati aku.

jamil said...

laaaaa.. ramai giler, patut la selama ini gerakkan mereka mendapat sokongan rakyat. haaa.haaa, nak pecah perut melihat gelagat mereka

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

Tak jadi kerana 'cuti' Maal Hijrah. Ramai yang ambik keputusan balik kampung. Dah letih demontrasi.....macam tu jugak....hehehe

Hamdan said...

Salam.

Kalau dicampok jin dan setan yang kita di luar PR tak nampak, ramailah tu.

Orang PR Kedah tak turun kut. Kalau depa turun tentu lebih ramai.

Orang dah tak kelapaq ikut dah.

matamata said...

HEEE...HEEE LAWAK...LAWAK...AL-JUBURI DOK FRUST TONGGENG NONGGENG!!

Anonymous said...

rmainyeeee..dasattttt..ni menunjukkan rakyat keseluruhan menyokong al-jub...hahahaha

Imami said...

hehehe .. mesti malu tebal muka penyokong PR mangkok ni kan? aku mmg dari dulu nengok PKR ni takde hala tuju.

Anonymous said...

fuyooo ramainya, rupe rupenya orang bunian pun sokong nuar

antipkrsarawak said...

ramai sungguh! ada jugak pimpinan pkr dilihat santai di pantai santubong ketika demo ini berlangsong!!! hahahahahahahaha! anwar liwat tertipu!!!!!

antiPR said...

kalaulah bendera DAP Kapiaq tu dipasang dlm masjid negeri, nescaya aku akan mengoyakkan, membakar ia dihadapan melayu pencacai DAP

oyoyoi~ said...

kaahahah! ! !
geli siot,
ada gak manusia yang sokong "perogol-anak-laki-orang" nih~

lepas satu satu anak teruna dia nak sula. aduh..
bahaya betul kalau ada anak laki nanti.