Tuesday, December 22, 2009

KALID IBRAHIM MAKIN MELAMPAU, ISTANA HARUS CAMPURTANGAN !

wajah-wajah yb pakatan melayu, lebih cina daripada cina !

ini mb gagap bukan sebarang gagap, gagap gagap dia ni dah masuk tahap melampau. dia orang bisnesman, masuk politik dan terus jadi menteri besar.

jadi bila orang bisnes masuk loji politik, apa juga yang boleh mendatangkan untung maka dia sebat. dia tak perlu kisah samada barang gadaian itu boleh menjahanamkan bangsa melayu, yang penting dia cater (sajikan) selera bangsa lain.

dia pernah cuba untuk mempertaruhkan kuota kemasukan pelajar melayu di uitm. dia cuba bermain catur, dengan mengusik satu-satunya legasi identiti bangsa demi melaksanakan dasar hak kesamarataan dan ketuanan rakyat. dia gagal kerana bangsa melayu membantah ide sundalan ini.jangan lupa juga projek khinzir raksasa(PKR) yang sedang dalam perancangan di sepang !

2 bulan lepas dia buat hal lagi. kali ini mengenai tanah di selangor ! ya tanah di selangor. tanah merupakan isu sensitif bangsa melayu. kalau takde tanah milik orang melayu, orang melayu nak merempat kat mana ?

tapi kalid gagap peduli apa ! yang penting sales masuk,undi dapat . barua punya melayu. dalam masa beberapa jam, aku akan dedahkan beberapa dokumen sulit mengenai kesialan kalid meluluskan status penukaran sebidang tanah di selangor berkeluasan puluhan hektar dan diberikan kepada sebuah syarikat untuk dijadikan xxxxxxxxxx !!

aku nak tengok reaksi kalid, aku nak test reaksi pimpinan umno selangor dan aku nak tengok reaksi daripada pihak istana ! kalid lu sudah melampau ! itu hari lu bagi tanah mega di sepang untuk projek khinzir raksasa (PKR)..sekarang lu kasi tanah buat xxxxxxxx !

29 comments:

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

PBN-Projek Babi Negara

lagenda said...

Salam Ziarah........

Takut hilang kuasa dia sangup lakukan apa sahaja janji kaum cina sokong dia

Jeffry said...

KASI BONGKAR JEK BROO!!..BIOR BERKELIP MATE SI GAGAP NI!! NK JEK AKU PIHAK2 KEPALE SI GAGAP SIYALAN NIH!!! HARKKK PTUIH!!

dagey@bungkill said...

dkt akhirat nanti x d keutamaan kpd orng melayu.
orng islam sahaja yg diberi keutamaan.

hanizam said...

jangan buang masa bro...lagi lambat bertindak, makin ligatlah khalid & the geng buat onar kat selangor...

tanah orang melayu berani dia usik...mungkin tak kena tanah penyokong PR, bolehlah dorang sokong ape yang dia buat...kalau kena tanah penyokong PR, mau terbalik litar F1 sepang...

khalid...khalid...ape nak jadi dengan ko ni...suruh jadi MB yang baik, ko tak mau...aku pasti, ko akan jadi MB yang paling teruk dalam sejarah selangor atas sikap ko yang jadi pak turut DAP....

Anonymous said...

Bongkarlah.. Jangan cakap aje.. Nak bt projek pun meruntuhkn melayu ke?? Projek khinzir tu aku pun sokong.. Bayangkan betapa bnyk khinzir2 di selangor membiak.. Berak merata.. Kencing merata.. Cuba lihat kebaikannya.. Projek khinzir ini adalah utk kumpul khinzir di satu tempat shja di selangor.. Hal ini dapat mengawal pmbiakan khinzir yg cepat sgt mbiak.. Air2 najis juga terurus.. Tak la nanti khinzir2 berak merata.. Krjaan bn dahulu pun dah luluskan.. Khalid cuma bagi penyudah je..

TebuHitam said...

Bongkar!!!!
Bongkar!!!!
Korek semua kerakusan nafsu serakah mereka.
Aku suka tengok si gagap tu bertambah gagap tahap maxima.

SHAH said...

beri pendedahan sahaja. tunggu apa lagi.

Yob gebang said...

inilah penkhianat melayu selepas anu-war..

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

GAP takkan kau tak tahu siapa pemimpin UMNO Selangor pergi ke Jerman untuk tgk kandang babi mcm mana diproses kan?

Anonymous said...

umno tolak agama. terang2 lg tu.
mealyu xkan mju kedepan kalo agama letak tepi.

Anonymous said...

khalid dah buat persediaan awal awal lagi bagi anak cucu dia bila dia dat mati nanti....dia dah isi form siap2 dah utk jawatan anak anak serta cucu cicit dia kpd taukeh cina bela babi mega tu!!!...anak cucu dia mesti jd boss kat belaan babi mega tu dan anak melayu yg lain di kerahnya cuci taik taik babi...cucu cicit cina kira untung jual babi mega!!!.. babi!!!...ini lah sejarah peninggalan khalid kpd jenarasi melayu yg tolol, dungu,biul, pisong, tongong entah apa lagi nak disifatkan melayu2 penyokong PR ni...ada otak utk buat berat kepala saja!!!babi pekong, babi tempang babi buta, babi putus haid taukeh cina babi mega timbang kilo utk di bagi pd kuli kuli anak melayu yg tongong sebagai mengenang jasa peninggalan khalid serta kuncu2 bangsa melayu yg seangkatan dgn nenek moyangnya!!!....ummi merdeka said

Anonymous said...

pengkhinat..aku akan pastikan PRU akan datang PR bungkus..bongkarkan saja, biar jadi modal politik..pedulikan sedangkan PR tak pernah peduli sensitiviti kaum melayu..yang melayu lahanat ni pun satu, nanti anak cucu aku, akan kencing atas kubur dia..

jamil said...

dagey@bungkill said...
dkt akhirat nanti x d keutamaan kpd orng melayu.
orng islam sahaja yg diberi keutamaan.

December 22, 2009 9:17 AM
---------------------------------
"memang benar hanya org islam yg beriman sahaja akan diberi keutamaan. Yg menganut agama PAS serta bertuhankan syaitan x dikira. Malahan akan dihumban ke dalam api neraka."

-----------------------------------
Anonymous said...
umno tolak agama. terang2 lg tu.
mealyu xkan mju kedepan kalo agama letak tepi.

December 22, 2009 4:47 PM

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...
GAP takkan kau tak tahu siapa pemimpin UMNO Selangor pergi ke Jerman untuk tgk kandang babi mcm mana diproses kan?

December 22, 2009 2:48 PM

-----------------------------------
"Memang GAP tak tahu siapa pemimpin umno selangor yg pergi. Sy tahu, pada masa itu PAS menanggap daging babi adalah haram dan mereka menjadikan ianya modal politik. Sekarang bila dah bentuk kerajaan PAS telah menghalalkannya. Tanya Hassan Ali yg berbini muda itu, begitu juga khalid samad. Mereka galak berceramah mengatakan daging babi haram sebelum pilihanraya. Dan sekarang mungkin sudah menjadi halal pula sebab menyokong idea org BN dahulu."
-----------------------------------

Anonymous said...
umno tolak agama. terang2 lg tu.
mealyu xkan mju kedepan kalo agama letak tepi.

December 22, 2009 4:47 PM
-----------------------------------
"UMNO tolak agama dijadikan barang jualan, PAS dan pemimpin melayu PKR pulak jual agama kpd Ronnie Liu serta DAP. Malahan sanggup menghalalkan yg haram demi kerusi empuk serta sedikitt kuasa. Yg tok guru gundu sanggup pulak makan rasuah RM65K utk naik haji. Jenis manusia munafik menuduh org lain tapi diri sendiri penuh pekung yang maha busuk. Tok Gundu tua juga sanggup menghalalkan lubang shit demi pengaruh politik sehingga menghalalkan secala carutan dari ahli sastera bertaraf kaki carutan pasar malam.:

Anonymous said...

bongkar kan juga kaitan projek iCity Lim Kim Hong dengan si Khalid ni..agensi-agensi kerajaan di selangor juga dah di arah pindah ke sana..apa cerita ni..opis dah pun ada sekarang ..kena pindah dan bayar sewa plak pada Lim Kim Hong, kawan baik Khalid tu..

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

jamil takkan tak tahu Karim Mansor Umno Selangor pergi Jerman tgk mcm mana kandang babi diproses

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

jamil mcm mana pula di melaka kandang babi diternak oleh rahim tamby chik masa zaman beliau jadi MB

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

jamil kau halalkan ke UMNO ambil duit rakyat?

edrin@nordin said...

ni lah petualang bangsa yg dahagakan undi kafir2 laknatullah...

Anonymous said...

AKU INGAT UMAT PAS DAH MULA MAKAN BABI.
MUNGKIN ITU SUMPAH BAIAH PAS DGN DAP DAN PKR.
BABI LEBIH MULIA DARI UMAT PAS DARI KACAMATA DAP..
JANGAN KACAU BABI KALAU MAU BERSAHABAT DGN DAP..

PERANGAI UMAT PAS DAH SERUPA DENGAN PERANGAI BABI 100 %..

SEMUA BEDAL..

PAS FOR ALL

Anonymous said...

nie tkuar dr topik...

lorr...

rupeny org pas nie islam rupe je...

tgok kat umah..

smpai bbini 2...

nafsu kuat giler...

yg kawen minah kmboja spmy bcerai pon x setel lgi...

tup2 masok wat pas blik haji..

2 la balasan YANG MAHA ESA...

dan skrg..

ad lgi..

kawen ngn bini ke 2...

pkai sindiket lak 2...

rujuk:-

http://www.agendadaily.com/cmspreview/content.jsp?id=com.tms.cms.article.Article_b5ad8117-7f000010-111c3670-1f817d78

Anonymous said...

YANG EKAU BERCOKAK TAK HABIH2 NI APO HAL, TERIMO LAH KENYATAAN NEGERI SELANGOR DIBAWAH KERAJAAN PAKATAN RAKYAT. SOBAB EH... EKAU BANGANG MENTADBIR NOGORI LEKO DEK MENYAMUN....LOPEH TU BORI PENYAPU KEK PEGAWAI MELAYU, TANAH SETINGGAN MELAYU EKAU FARAID PADA KRONI BILO KONO SUMPAH OLEH ORANG TERNIAYA KAU TERIMOLAH BALO BRO. KOK KAU HANDA TUNGGU PR 13 JANGAN BUEK NOGORI NI PUSAKO AYAH KAU

Anonymous said...

Puak2 ugama pas asal masuk komen ajer mesti citer Islam la.. neraka la.. surga la.. macam la diaorang tu islam sangat..

Ingat Islam, Surga dan Neraka tu mak bapak ko orang ker.. jangan dok perasan la... silap2 puak2 nie dulu kene humban..

Piiggiii dah..! perasan..

Khairol Trg

wareeddeen said...

umno dikatakan penjual agama, tapi hamPAS terlupa bahawa hamPAS lah pelacur dan pengkhianat agama.

Anonymous said...

Menyesal aku mengundi PR..

bye..bye PR.

Tipah takan tertipu bangsa..

PR..pengkhianat rakyat.

oiyo~ said...

Khalid Ibrahim DIRASUAH OLEH CINA! ! SEBAB TU DIA SANGGUP BUAT KILANG BABI~!! !

KORANG TAK SEDAR KEEE~

jamil said...

isu terbaru di selangor. pada 1hb Januari 2010, kariah islam Batu Tiga, Seri Kayan, Kebun Bunga akan menghantar memorandum kpd wakil rakyat Rodziah. Acara akan dimulakan pada sebelah pagi di tapak perkuburan islam Jln Besar Batu TIga. Malang bg umat islam di Batu Tiga, baru 2 tahun PR memerintah tapak perkuburan Tanah Wakaf telah diserah kpd persatuan perkuburan Cina selangor. Apa sudah jadi dgn Khalid Ibrahim, Khalid samad dan Rodziah. Terang2 mereka ini menjual maruah umat islam demi kuasa politik.

Kpd Penyokong PR, nilailah sendiri apa yg telah dilakukan oleh pemimpin anda

jamil said...

PR = Pakatan Rasuah

Anonymous said...

Penyokong PR masih tak sedar melayu atau orang Islam tak dapat apa-apa bawah pemerintahan PR. DAP yang nampaknya mengawal selangor. Khalid dah kena "pegang" dengan raja rumah urut selangor Ronnie liu.

Khalid mana Ada cakap pasal kepentingan melayu . Jadi speaker DAP saja, bermula dengan isu uitm etc etc.

Aku dok survey banyak daerah-daerah diselangor tak terurus dengan baik. Mana pergi kontraktor2 maintenance & utility ? Mana pergi peruntukan2 yang sepatutnya dibelanjakan untuk rakyat? Aku tengok rumput tepi jalan banyak tak terpotong Dan lalang serta sampah tak terurus memang teramat jelas Ada tak kena dengan kerajaan negeri. Kedah pun sama aku tengok.

Aku rasa pakatan rakyat tak lama. Duit pun tak ada dah sebab terpaksa bayar air, Dan akhirnya peruntukan yang perlu dilaksanakan tidak ada. Kalau ada, geng-geng DAP samun dulu

rakyat tak bodoh. Rakyat nampak. Tunggu sajalah


Ini yang Teoh Beng Hock nak bongkarkan