IKLAN BERBAYAR

Friday, December 11, 2009

KANTOI ! VIDEO ANWAR BAPAK SEGALA BTN !

AYUH KITA SEBARKAN VIDEO KANTOI NI ! INILAH BAPAK KEPADA SEGALA PELACOR POLITIK , BISA BEROBAH-ROBAH PENDIRIAN IMAN DAN PERJOANGAN DEMI GILAKAN KUASA MEMANDA MENTERI ! INI WAJAH PENGKHIANAT BANGSA,PENGKHIANAT AGAMA ! (yang menyoal anwar attaturk tu adalah mustafa kamil ayub,orang pkr yang pernah mengeluarkan kenyataan mahu chin peng diampunkan )

6 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

Anwar Ibrahim...
Nik Aziz....

Pejuang Merosakkan Bangsa...

Setaraf Ustaz Nga Kor Ming....
dan Ustazah Teresa Kok

pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous said...

Semua orang mesti tengok video ini,sekurang2 nya kita taklah tertipu dengan chameleon bangsat si Anwar tu.

warisan ksl said...

Kalau nak tahu kerosakan dalm UMNO berlaku semuanya berpunya daripada manusia nama si Anwar ni la.Siapa yang mulakan politik wang masa pemilihan melawan Tun Ghafar Baba,Siapa yang gunakan BTN untuk kepentingan untuk melawan Tun Mahathir?Tapi Tun bijak jatuhkan si pengkhianat ni dahulu sebelum dia hancurkan Malaysia.Kalau tidak tahu la apa jadi kat Malaysia sekarang ni.....

Anonymous said...

Setuju dengan pendapat Warisan ksl,Anwar bagai pembawa wabak penyakit,lihat saja kehancurun UMNO dengan budaya kronisme dan lihat pula PAS hari ini ...gejala kronisme merebak begitu cepat belum pun sepenggal memerintah PAS sudah tercalar dan berbalar dengan berbagai masalah dalaman dan luaran...berkaitan moral !!

Dr.Malaysian 2020 said...

Aiii,dengor lah betoi2 apa yg DSAI
cakap tu...!!!Kan dia kata nak tolong Melayu..!!!Tak kira apa status,tapi yg sedihnya UMNO juga dibawah Dr.M,yg sumbat Anwar kedalam jel...!!!!atas kes sodomy,
lepas tu,kata Mahkamah buang kes..
Skrg nak kenakan tuduhan "lewat Dua"..apamenda juga lah korang ni!
Kutuk sana,kutuk sini apa yg korang dapat??LOAN MARA??LOAN TEKUN???Dapat tanah dari bahgian UMNO Elitis(yg 3000 org??)Dapat AP kereta dari RAFIDAH..???PEGI..RAH..
Habuk pun tarak tau??Puak2 UMNO Elitis ni are LAUGHING to the BANK
beb..Bukan depa peduli kat korang
Blogger2 yg Gobloggerlok...!!!!

myrayza said...

Kenapa video ucapan pemimpin lain tak dikeluarkan?