Thursday, December 3, 2009

PAS KOTA RAJA PECAH DUA ?


ada ahli pas yang mendakwa dia daripada pas kota raja telah memberi info mahukan aku publish semula gambar xavier masuk KE DALAM masjid tempoh hari.. dia kata dia di pihak YDP yang baru ? entah betul atau tidak aku tak pasti.

dia bagitau dia tahu siapa yang bagi gambar xavier dan YDP pas kota raja tempoh hari..ini katanya sudah pasti kerja puak dr mariah, mantan YDP dakwanya.. dia mintak aku publish gambar dr mariah duduk 'rapat-rapat' sebagai balasan tersiarnya gambar bosnya terkantoi dengan xavier dalam masjid ar rahimiah klang..

detail email tak perlu aku bagitau..sebabnya janji si pengirim dia akan dedahkan lebih banyak lagi gambar hot...

pas kota raja kabarnya sudah berpecah. ada puak yang menyebelahi mantan YDP yang juga ahli parlimen iaitu dr mariah manakala satu lagi puak yang menyebelahi penyandang YDP cekgu japar..

dua-dua puak nampaknya saling bercakaran, dan medium blog gap digunakan sebagai gelanggang pertarungan..(aku yakin ini sebagai cara politikal damage yang perlu dilakukan sebelum pru ke 13 nanti..mudah-mudahan calon yang berjaya tikam belakang bolehlah dipilih menjadi calon parlimen kota raja nanti !..untuk makluman pada waktu ini dr mariah adalah calon import manakala cikgu japar adalah permastautin tetap parlimen kota raja )

aku kena bersikap adil maka sekali lagi aku keluarkan 2 gambar panas ini sebagai renungan rakyat... pas sudah lari dari perjuangan.jika kini bloger-bloger pas sudah berpecah dan semakin kuat berpuak , satu menyokong niky ajis dan satu lagi menyokong hj hadi..kali ini ia sudah merebak ke pas selangor !

2 comments:

Anonymous said...

bila bloger pas sedang bertelagah,bila nik aziz dan hj hadi pun bertelagah,bila jawatan YDP pun direbutkan untuk menjamin seat calon, maka pas sedang menuju perpecahan besar.

Anonymous said...

bila masa pas berpecah? pandainya dia. lagi 1, bila masa zaman nabi dulu berurusan dalam pejabat? bukan ke semuanya dalam rumah allah. haishh. *nk tgu jgk apa jwpn anda. :)