IKLAN BERBAYAR

Monday, December 7, 2009

WAJAH PELAJAR UM YANG TUDUH ROSMAH PEMBUNUH !

wajah puaka 3 pelajar melayu UM yang menuduh rosmah membunuh altantuya !
lihat pada tarikh/masa dan upacara..rosmah yang dituduh anwar/petra berada di lokasi pada malam pembunuhan altantuya sebenarnya berada di sini. berbuka puasa dan menyampaikan sumbangan hari raya kepada anak yatim.


atas sekali adalah wajah 3 pelajar UM yang menggelarkan rosmah sebagai puaka dan pembunuh altantuya.. 3 pelajar UM ini bodoh dan hati mereka busuk penuh kebencian dek kerana terpengaruh dengan permainan propaganda politikal bankrap yang ditanam setiap saat oleh pimpinan pas dan anwar..

aku sedang menyelidiki sejak bila 3 pelajar puaka ini mengetahui akan kes altantatuya ? tahun ini , beberapa bulan lepas atau setahun yang lepas ?

aku mahu bersikap jujur dalam penulisan. kes altantuya mula dibincangkan di atas pentas politik sewaktu kempen pilihanraya kecil ijok 2006. pertembungan antara kalid gagap dan cikgu parthiban.

pada prk ijok aku masih bersama pkr. setiap malam selepas tutup kedai aku dan beberapa rakan pkr akan ke sana.

disitu, anwar attaturk telah membongkar kisah altantuya. raja petra juga mengulangi cerita yang sama.

apa yang mereka laungkan di atas rostrum ceramah ? MEREKA MENDAKWA ROSMAH MANSOR ISTERI NAJIB TUN RAZAK ADA..BERADA.. DI LOKASI MALAM PEMBUNUHAN ALTANTUYA !...

aku ulang..mereka mendakwa rosmah mansor ada di lokasi pembunuhan pada malam altantuya dibunuh..mereka (anwar dan petra) tidak langsung menyebut nama pi bala,penjual karpet dll..tiada langsung..

aku berada pada setiap malam kempen paling panas prk ijok..setiap malam aku mendengar cerita yang sama..rosmah ada di lokasi. anwar attaturk jugak mendakwa mempunyai bukti kukuh rosmah ada di lokasi pembunuhan.dia juga ada menyebut ada gambar menunjukkan rosmah ada di lokasi .

kini sudah hampir 4 tahun propaganda ini berlaku. ada masa pasang surut cerita basi politik ini naik dan turun..hari ini dia keluar semula..pada malam pengumuman cerita antantuya di ijok, aku bersama pkr dan kini tidak lagi..aku tersenyum sahaja melihatkan gelagat anwar menjual minyak murah ini.. 4 tahun aku menunggu gambar yang anwar mendakwa rosmah ada pada malam kejadian..sayang tiada.

tetapi yang keluar hanyalah gambar rosmah pada malam kejadian itu berada bersama anak-anak yatim berbuka puasa dan menyampaikan sumbangan raya selepas tarawih..lihat pada tarikh dan waktu di atas rosmah sedang sibuk melayan anak-anak yatim .

anwar attaturk tahu dia kepanasan. petra juga semakin kepanasan. maka dengan itulah dua dajal ini berkolobrasi untuk menghentam najib. anwar panas kerana bau sel sungai buloh semakin menusuk hidung nya, petra pula sudah tidak boleh menarik hand brake atas keterlanjuran fantasi politik yang kini di tahap melampau. beliau mengolah-olah,mereka cipta,mewujudkan watak-watak baru yang tiada lain sekadar untuk spin sahaja...

tolong sebarkan cerita ini kepada umat melayu yang tertipu dengan propaganda fitnah politik anwar dan pas yang kononnya partai islam ?!

64 comments:

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

GAP UMNO tu parti islam ke?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

memang rosmah baik depan muka tapi belakang muka jgn cakap la

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

oh ye lupa UMNO kan laksanakan Islam Hadhari dan bukan Islam yang sebenar

Anonymous said...

depa ni..belajaq la dulu..tok sah dok sibuk2..kesian kat mak bapak..

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

rosmah perempuan puaka dia guna jin sebenarnya kalau tak caya gi tgk dalam youtube "ROSMAH PEREMPUAN PUAKA"

Anonymous said...

budak2 ni...belajaq la dulu..

Junah said...

Salam,

Masuk U pun atas belas ihsan dan kouta tp dapat masuk bukan nk belajar, tgk muka pon xbleh blah.

shonzu said...

Agak2nya apa yang bakal terjadi pada 3 ekor 'PELAJAR PUAKA' tu ye. Kalau ditendang dari UM, mungkin akan bekerja dengan Tok Garu atau AnWAR sesumpah kut.

Kalau tengok kepada muka mereka ini, tak ada yang boleh dikategorikan sebagai 'jambu' dan pasti AnWAR takkan mengambil mereka untuk dijadikan budak bancuh kopi. Nasib anda la 'PELAJAR PUAKA'......

PAS 4 all = Piss 2 all = Mudalilul amPAS

abe MIE 'TERJAH' said...

nak cari publisiti murahan, sanggup memperbodohkan diri sendiri...
budak UM mahu jadi macam anwar ibrahim, kena buat begitu...sepatutnya Rosmah pun ambil tindakan suruh budak2 tu minta maaf atau dikenakan tindakan undang2...baru padan muka...

http://pkrpasdap.blogspot.com

Goh Wei Liang said...

Haha. Siap dengan gambar lagi yang membuktikan Datin Seri Rosmah tidak berada di tempat pembunuhan Altantuya.

Pelajar pelajar tu entah nak cari publisiti ke atau dah terima duit poket dari Pakatan.

Local Fighter said...

muka budak - budak UM ni macam tak tak betul je. OKU ke apa? hehe..

Ni mesti budak API ni. Cakap le degar - degar. abis belajar mengemis minta kje ngn gomen..!

main conteng - conteng pastu lari! kalau berani simbah minyak tu kat muka rosmah le, baru nama jantan!

buang je dr UM. gi le bljr kat Unisel itu pun kalo ada course yang ko amik tu! Ptuihh..dasar tak tau untung!!

Bawal said...

GAP,

kau siasat berapa CGPA budak tiga ekor ni ? ada ke 4.0 atau cukup-cukup makan ajer..

Anonymous said...

dah lama tak melayari blog bodoh ni..GAP kau ni pemuda umno shah alam ke?

shonzu said...

Memang sah FuckerRules95 dah berubah nama. Kenapa FuckerRules95??? Nama yang engkau guna sebelum ni dah tak ada 'aurah' lagi ke????

Hahahahaha..... FuckerRules95, setiap kali engkau kencing, orang dah boleh nampak la. Bila sang sesumpah AnWAR nak pergi buat haji FuckerRules95??? Takut kena sumpah ke????

Wakakakakaka.... FuckerRules... FuckerRules.....

PAS 4 all = Piss 2 all = FuckerRules95

shonzu said...

FuckerRules95 (dah tukar nama la--> nama lama dah tak ada 'aurah')....

Mana dia gambar yang konon2 sang sesumpah AnWAR Al-Juburi kata tu gambar DS Rosmah berada di tempat Altantuya di bunuh??? Saudara GAP pun ternanti2 selama 4 tahun nak tengok gambar2 tu. Takkan keluar video Bala je kut, kasi keluar gambar la juga. Wakakakakaka....

6 kotak dokumen penyelewengan pemimpin BN pun dah hilang ke, FuckerRules95??? Mana dia????

Hahahahaha.... kena kencing dengan pakar kencing rupanya si FuckerRules95 ni.

PAS 4 all = FuckerRules95 = Kencing pada semua

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu aku pon nak tunggu najib altantuya saman raja petra tapi dah 3 tahun dari 2006 sampai sekarang pon tak saman. sebab dia takut

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

dan Najib Altantuya mana dia dapat duit sebanyak untuk beli kapal selam? kenapa SPRM tak siasat oh ye la kan SPRM kan kuda tunggagan Be End

shonzu mesti ingat 1 Malaysia Duit Rakyat Didahulukan Rasuah Diuatamakan

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

dan Najib Altantuya mana dia dapat duit sebanyak untuk beli kapal selam? kenapa SPRM tak siasat oh ye la kan SPRM kan kuda tunggagan Be End

shonzu mesti ingat 1 Malaysia Duit Rakyat Didahulukan Rasuah Diuatamakan

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

dan Najib Altantuya mana dia dapat duit sebanyak untuk beli kapal selam? kenapa SPRM tak siasat oh ye la kan SPRM kan kuda tunggagan Be End

shonzu mesti ingat 1 Malaysia Duit Rakyat Didahulukan Rasuah Diuatamakan

Kamil said...

Anwar,PAS semuanya memang jahat munafik...budak2 ni pulak bodo bangang...yg pi ikut ejen dajjal punya fahaman sapa suruh..penyokong PAS, PKR & DAP memang buta hati,keji,hati busuk,kawan syaitan geng iblis laknat,penjual agama,pemfitnah tahap neraka jahanam,pemusnah agama,bangsa dan negara...negara hancur porak peranda apa ada pada bangsa??bangsa dah ilang maruah jadi lemah apa yang jadi pada agama??bodoh dan sesat punya perjuangan yang korang semua bawak tapi ada hati nk jihad lah,masuk syurgalah,heran aku...semoga Allah swt bagi aku kebenaran dan korang semua kesedaran!! amin...

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

aku tak nak undi BN sebab kalau undi BN nanti negara tak akan maju

Anonymous said...

sekarang ni nuar dah tukar selera....sekarang dia nak tibai budak-budak macam tiga ekor beruk tu...masa dia tibai budak tu dia lekat lah gambar tom cruise kat belakang budak ni timbullah ghairah babi dia.....ah ah ah cakit bang nuar.....jangan lupa letak KY jelly ye.....cakit cakit cakit....tapi tak da kesan...DNa ada!!!!!!!!

Budak 3 ekor ni mungkin GAY kot....nampak gaya macam lembut lembut gitu.....eloklah tu..nuar memang suka kat budak lembut-lembut macam ni.......atau nampak macam lelaki tapi dah dasar keturunan nabi luth nak buat lagu mana....

Nuar, kau tibai lah atas bawah...setiap hari lanyak pungkok nyah-nyah ni....au au au au au au pelan cikit bang nuar yang nampak lemah tapi kontolnya tegeng...kehkehkeh

Dr.Sid said...

wahai NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM, malu lah wei pi pakai nama orang. dh la pulak tu nama buat dosa, memfitnah. taubat la. taubat.

shazzz said...

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM memang bodo piang..yang engkau tanye soalan najib mana dapat duit beli kapal selam?nampak sgt kau tu tak otak..klu ade pun mungkin ltk kat lutut..duit kerajaan la bengong..beli zaman tun mahathir.kau ingat beli kapal selam mcm beli moto kapcai bg duit trus bawak balik...kau duduk ulu mana ni.. kau ni klu aku xplain pun mmg tak leh paham pasal kau tu bodo bangang...nk tergelak aku dgr soalan bodo piang mcm ni..ini menunjukkan kebodohan penyokong pembankang yg tergedik2 nk msk blog..engkau komplen pasal rosmah ni kau ni sedara dia ke..engkau kenal pun melalui tv atau paper je..aku pun kenal camtu gak tp aku tak berani lah nak tuduh bukan2...dulu mnahathir pun korang kata macam2 tp semua idea dia korang gune mcm jambatan ppinang,kereta nasional.blajar universiti pastu dgn muke xmalu pinjam kat ptptn..pastu utang tu pun liat nak bayar...sume kemudahan korang sapu..pikiaq la mangkuk hoi,aku tak puji la kerajaan bn ni bersih tp klu sume duit kena songlap alamat korang sume jd jakun la dok dlm utan...korang nio kena anta g dok uganda br tau nikmat syukur..aku memang tak tak lejh terima org mcm ko yg fitnah org tanpa bukti..klu ko nak hentam kerajaan x betul ok aku leh terima..yg ko tuduh macamlah dok dlm kelambu ngn najib dan rosmah..

lubangketat said...

apa punya malang la 3 budak puaka UM nie.agaknya dia bakal dapat upah sontot lubang bontatnya oleh kepala bapak penipu negara kot.
ish... sedap ke kalau lubang bontot ko kena sontot.jijik aku.
sudah laaa..... pi belajar udah la.jangan jadi bangsa aka majal paling sundal kat UM tu.nanti mak bapak korg jugak yg malu.
sudahlah... yang menyokong pun memang kaki bangsat penipu main yee aje.memang lu org kaki sundal ala kepala sontot bontot la...
Jangan percaya bulat2.buktikan kalau Rosmah tu terlibat sama!!

cicitHJHASSANu said...

salam tuan...

bukan tiga orang tu jer, 1 m'sia to all over the world sudah percaya...bukan tuduh-tuduh

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Dr.Sid kalau fitnah anwar dosa tak?

shonzu said...

Salam Dr. Sid dan rakan2, sebelum ini NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM adalah TakerRules95. Tapi sekarang dia telah menukarnya supaya kita semua ikut menyatakan DS Najib sedemikian.

Saya pasti 1000% bahawa si penjilat jubur TakerRules95 telah mengubah namanya itu. Jika ada sesiapa yang sangsi saya akan buktikan perkara tersebut. Berhati2lah 'permainan' licik budak2 nakal Al-Juburi ini.....

shonzu said...

FuckerRules95... kalau DS Najib saman RPK pun, nak ke PRK pengecut keluar dari persembunyiannya??? Kalau saman AnWAR pula, pasti banyak helah si AnWAR untuk menangguhkan perbicaraannya.

Kalau AnWAR berani, tunjukkanlah 'gambar' yang menunjukkan DS Rosmah berada di tempat sewaktu Altantuya mati dibunuh. Kalau tidak..... ANWAR dan FUCKERRULES95 MEMANG PENGECUT!!!!....

shonzu said...

ANWAR dan FUCKERRULES95 KUAT KENCING MEMANG PENGECUT!!!!....

Anonymous said...

bodoh je tgk2 dak2 pro pmbangkang ni..bukti depan mata xmo tgk...yg nak ddengar,kata sesumpah tu jugak..haha..sian2..

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

hampir 1 dunia tahu yang najib ni pembunuh setiap kali aku nak pergi luar negara aku tak nak cakap aku dari malaysia sebab malu yang kita ada perdana menteri yang pembunuh

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

hahaha lawak la shonzu ni dia kata pelajar plak puaka padahal rosmah.sebabkan rosmah guna bomoh

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu dia katak di bawah tempurung kau tak tahu kau percaya kat anwar peliwat sebab kan kerajaan Be End yang memerintah tunggu je PRU-13 kalau PR menang Najib akan dibicara

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu memang katak dia bawah tempurung

Ms Pearl said...

yang benar tetap benar yang salah tetap salah.....

anwar dakwa ada gambar rosmah di tempat kejadian hari pembunuhan altantuya? hehhehehehe mcm mana boleh ada gambar? Anwar pun ada kat tempat kejadian ke masa tu? har har har har

PAKMALAU said...

salam.

Terajang saja dari situ !!! Habis cerita ...suruh mereka berpolitik pula !! habis cerita !!

Anonymous said...

Bro Shonzu,berdasarkan kpd cara berfikir aku setuju si Najib APK adalah fuckerules. Otak lebih bodoh dari otak lembu. Jenis otak yg belum siap dicipta. bercakap ikut buntut. sama dgn 3 ekor pelajar tu. telur suku masak yg perasan dah pandai. Buang saja sampah spt ini dari universiti. jenis tak bersyukur. orang melayu spt ini tak wujud pun tak apa. ada pun bukan nak bawa faedah tapi bakal jadi dajal.

satu lagi tolong buangkan saja ke dalam tong najis komen yg terlalu dangkal spt yg dibuat oleh NAPK (fuckerules)dari blog ini. kita tak perlu pandangan yg classnya lebih rendah dari pariah.

ice.

Anonymous said...

AKU KESIAN TENGOK B R K ,B D H ,3 EKOR NI,PELAJAR KONON,TAPI TAK GUNA OTAK,TERIMA BULAT BULAT DAKYAH PR....

Anonymous said...

ala budak UM...bukan habis belajar lagi tu, korang upload la muka dorang bebyk..kasi glamer lg..biar 1malaysia tau..

Melayu Berwawasan said...

aku takut pada hari akhirat nanti..boleh tuduh si polan tu pembunuh..?yang kata tu pernah nampak kepala sendiri ker.kalu dengar cerita orang baik tak payah.menuduh satu dosa besar pada sesama islam.

Anonymous said...

sebagai hantu cina aku tau ...

semua gambar yg GAP post ni lakunan semula, mampus aku tak percaya.

puaka ni apa pun dia boleh buat, yg dia ngokkkkkkk tak boleh buat sampai sekarang ialah nak suruk org PAS/PKR percaya cakap dia.

GAP anak puasa suruhan puaka rosmah ......

hantu cina malaya

Anonymous said...

najib altantuya pembunuh kejam

sebagai hantu cina aku memang dapat lihat puaka-puaka ni perosak agama, bangsa dan negara.

sbb aku hanya boleh kluar waktu mlm je, jd aku serah kat kau untuk pastikan orang malaya ni tak dihisap darahnya oleh puaka betina ni.

puaka betina tua ni amat bahaya dan baru-baru ni telah menghantar anak-anak puaka nya yg terdiri dari shonzu, abe mie terjah, abg abg sulungnya GAP utk merosak umat manusia kat dunia.

jd slmat kanlah mereka dgn hujjah kamu yang benar lagi berhikmah, jgn guna perkataan yg buruk kerana itu tulisan ahli neraka tempat bersemayamnya ibu puaka mereka.

hantu cina malaya

ALJUBURI BEKAS BANDUAN said...

Heeeeeee pencacai dubuk upahan dewa aljuburi dah mula meroyan.Najib tetap berdiri megah tetapi aljuburi makin gelabah macam anjing menyalak bukit,bukit tak runtuh tetapi jubur anjing dah jadi buasir.Nasib baik pencacai2 tukang lap najis yang guna nick najib altantuya tolong jilat najis keliling buasir,tapi kesan taik liwat yang lekat didahi aljuburi susah nak dicuci kerana sudah menjadi sejarah.
Heeeeee ko tukar nick camana pun TakerRules95 atau najib altantuya ke sejarah telah tercatit aljuburi sebagai peliwat tegar dan bekas banduan kes rasuah.
Kalau ko nak najib saman rpk yang penakut tu ko pun kena minta aljuburi tu bersumpah macam najib bersumpah.TAK PERLU BERSUMPAH TIDAK MELIWAT SAIFUL TETAPI CUKUP LA KALAU DIA BERSUMPAH SEUMUR HIDUP DIA TAK PERNAH MELAKUKAN LIWAT.

nikkb said...

kepada Pemilik blogger .......ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM...engkau ni mcm gk pemimpin2 pembangkang yg lain...memang nko ni bodo di tahap paling bodo. kalo berdebat ngan org mcm nko ni pon x guna, sebab memang nko yang x berguna..sume jawapan,tohmahan nko adalah berdasarkan pemikiran kepala LUTUT hang...ape ke BODO mung nih..baso tok cerdik..kecik2 tokse mapuh

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Ms Pearl aku pon dah tahu parti mana aku yang nak undi pada PRU-13

Anonymous said...

Caya la Ms Pearl, tertonggeng NAPK @ FuckerRules95. Ntah2 al-juburi dan NAPK @ FuckerRules95 yang ada kat tmpt kejadian dan dia kepala segala kejahatan tu. Agak PR bleh menang ker....???? Berhenti la berharap. Takut kecewa jer nanti. Budak setan 3 ekor tu NAPK @ FuckerRules95 yg 'BELA' kot... jadi gundik malam jumaat... GAP dan kwn2 dan rakyat 1 Malaysia... ayuh kita hantar peliwat tegar ni ke penjara semula...

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Saiful dan Najib 2x5 pombohong macam mana Saiful datang ke pejabat Najib yang ketika itu TPM.Saiful nak minta biasiswa kat Najib macam mana dia nak biasiswa selepas gagal kat universiti? dan kalau betul Saiful kena liwat kenapa dia datang pejabat TPM pada bulan Februari 2008? sebelum tarikh 26 Jun 2008 tu?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

tapi aku percaya Najib tu pembunuh sebab dia tak nak jawab semua soalan kalau tanya pasal altantuya

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Ms Pearl dalam Malaysia siapa menteri yang boleh guna C4?

GOMO said...

salam bro. ni semua celaka yang kemaruk. Belajar tinggi tapi otak tepu.

sumbat je dalam penjara atas kesalahannya ni. jangan di biakan orang yang sebegini jadi petualang pada negara.

Anonymous said...

DS Najib lebih handsome dari Nuar.Najib masih muda,tinggi dan Nuar dah jadi kambing tua kambing tunggangan DAP.Menghina Najib atau menfitnah najib bermakna menghina Melayu.orang yang menghina atau menfitnah Melayu adalah nak merampas Ketuanan Melayu dari melayu.Siapa mereka?merekalah musuh2 melayu.

GAP KEMBALI said...

setakat ini sahaja hujah penyokong pakatan ?

..marah sungguh penjilat aljub bila aku keluarkan ALIBI gambar rosmah ni..

aku sengaja lepas puluhan komentar yang longlai lagi berterabur dari puak pakatan supaya dengan secara indirectly nya aku dapat mempertonton kan secara langsung kepada rakyat akan tahap akal politik baru yang dibawa mereka..

haha..pukat aku mengena,berpuluh komen ini hanya berlegar kepada mainan persepsi,amarah,dendam kesumat,fitnah yang dihambur keluar apabila ALIBI ini dikeluarkan bagi menutup propaganda murahan yang tak menjadi..

basic nya mudah, aku mencabar anwar,petra untuk mengeluarkan bukti secara jantan mengenai tuduhan rosmah berada di tempat kejadian..

sayang bahan cerita ini tatkala tak laku, maka dikeluarkan pula watak-watak baru yang vulnerable konsistensi hujhnya..dubus atau bala..semuanya cukup kelam kabut.

come bro...tak kuat lagi hentakan kamu terhadap gap..kasi bantai lagi !

Local Fighter said...

Salam GAP,
Ini ke standard hujah pencacai pembangkang @NAPK @ Takeruler95 ni?

Bahasa yang digunakan nampak sangat dia ni seorang yang pendek akal dan berkata (menaip) ikut emosi yang diluar kawaan!

Kesian...kalau standard ni dijadikan 'benchmark' kita nak nilai akal budak - budak pembangkang ni memang lagi teruk daripada akal budak terencat akal!

Radikal, fasis dan fanatik..itu sifat makhluk NAPK @ TakeRuler95 ni!

Anonymous said...

GAP bodoh GAP bodoh..- penyokong Ku Li

cafemlm said...

Terima kasih GAP kerana siarkan gambar 3 puaka yang tak sedar dek untung.Aku pinjam gamabar 3 puaka ni nak letakkan dalam blog aku.Dulu aku pernah tulis pasal 3 puaka
http://www.cafemlm.com/negeri/937.html
Moga2 3 puaka ini dapat pengajaran.Kesian kat mak bapak,penat lelah dipersiakan.Yang tukang tuduh Rosmah tu jahat aku nasihatkan cermin muka sendiri."Baik" anda belum tentu sampai ke tua..Mana pernah PM saman pengfitnah2 dia dari dulu.Tun pun tak pernah saman Anwar..yang sibuk2saman Tun Anwar jer..sebab nak cari duit saku lebih pasal dah kena buang kerja.
3 puaka tu..belajarlah rajin2..kalau kepala otak bergeliga patutnya ambil subjek doktor ke..engineering ke..atau law..
Buat perabih duit pembayar cukai jer...

Dedah lagi GAP

cafemlm.com

aliffnajmi said...

NAPK ni bangang kot.

Kita sama2 fikir:
Saiful dah bersumpah.
Najib pun dah bersumpah.

Anwar bila lagi?

lophatmilk said...

3 mangkuk yang masuk UM ni, diorang tak reti nak belajar sampai grad ke ? tak sabar sangat apsal ye ? kalau kau nak berpolitik sangat, apsal kau masuk UM..kau pergi la join mana2 parti politik..konon mahasiswa sedar la apa la..tapi tak sedar diri..masuk UM tu pun sebab kau tu melayu..

konon dahi hitam tu aku respek ah..perangai 3 orang ni lagi puaka..konon tertindas la apa la..cakap skit tang mana tertindasnya..duk UM belaja diam diam sudah..dah grad kau nak jadi babi tunggangan ke, orang lain tak kisah dah..

pandaqwer said...

NAJIB AL TANTUYA PEMBUNUH KEJAM

tulisan saudara menggambarkan
saudara terlalu prejudice terhadap
UMNO...kalau saudara penyokong PAS
saya hormat walaupun apa yang saudara perkatakan terhadap UMNO..
tetapi kalau saudara simpati terhadap dsai...saya harap saudara berfikir banyak kali
insyaAllah kalau PAS memerintah nanti,saya bersyukur TETAPI jangan jadikan dsai sebagai PM
YANG PENTING SURUH BUDAK BUDAK NI HABIS BELAJO DULU....bukan kah mereka sama aqidah dengan kita
ikhlas dari hati kecil saya

Anonymous said...

yang saya sakit hati puak2 yg undi pembangkanglah,anak2 depa dpt scholar jpa,pi overseas dll.kita yg undi kerajaan haram tak dpt,walaupun kelayakan ada.tapi masih tak sedar diri,mengutuk umno siang mlm.kalau dari sekolah hidayah ke,al amin ke sah-sahlah taik pas.pi cek tengok brapa ramai anak2 depa dpt kemudahan ini.tak tahu bersyukur langsung.pada kita org umno ni,tak kesahlah sebab mereka orang melayu jugak,agama islam,tapi jgn asyik mengata umno ni rasuah sana sini.duit rasuah tulah yg tanggung hampa belajar tinggi2.

Anonymous said...

saya akan tetap sokong kerajaan terutamanya UMNO..
usaha dan penat lelah pemimpin2 UMNO dahulu akhirnya TANAH MELAYU merdeka...
susah payah mereka menuntut kemerdekaan agar anak cucu akan senang lenang...
tp anak cucu sekarang tak sedar diri...
malahan bergaduh sesama sendiri..
dengki mendengki...

seperti RASULLAH pernah bersabda..
hanya ada 3 TA sahaja yang boleh menghancurkan manusia..
1. TAKHTA ( kuasa )
2. HARTA ( kekayaan )
3. WANITA ( nafsu )

oleh itu lihatlah siapa yg lebih nak kuasa yang sanggup buat apa sahaja asalkan dapat jadi PERDANA MENTERI...

seperti satu hadis pernah berkata..
Syaitan tidak perlu nak menggoda setiap manusia...Godalah ketua mereka ( manusia ) yg amat berpengaruh kerana anak-anaknya (pengikut-pengikut ) akan mengikuti ketuanya..

bagi saya...
saya akan menyokong kuat sesiapa sahaja yang ingin menjaga dan mempertahankan ORG MELAYU...
ingatlah dahulu ia bergelar TANAH MELAYU( tanah orang melayu )
kemudian MALAYA dan akhir sekali MALAYSIA...( still ada perkataan MALAY )

akhir sekali saya memohon maap jika isi kandungan kata2 saya ini mengguris hati sesetengah pihak...

reez said...

siannye bdk2 ni..

belajar tinggi2 tp bodo psl isu semasa..

pecaya bulat2 kata nista fitnah~

Anonymous said...

bersumpah adalah sifat org munafik..klu kite berada di pihak benar..usah takut..ckp sahaj kita x buat..kejayaan sesebuah kerajaan,bukn atas dasr mampu bg biasiswa,ada bgunan tinggi,byk projek mega dan kejayan yg hnya nmpk d dpn mata..ttp bgaimana pengurusn bg membntuk kejyaan e2 yg pling pnting..adkh ada ketelusan..?x korup.?x ada kepntingan dlm sesuatu projek..?n byk lg..tp yg paaling pnting..adakh pengurusn negara kite ini berlandaskn islam...?knp x ikut acuan al-quran dlm memrinth negara..?skrg ni..negara kite ni di perinth atas acuan islam ke..?dlm al-quran 2 da lgkp..knp nk ikut cr barat..?klu pn anda semua ckp x slh nk ikut cr barat yg bek dlm memerinth..tp cb fikir blik..kite ni majoriti org islam kn kt malaysia ni..?pemimpin kite pn org islm kn...?so knp x ikut pemerintahan cr islam..klu tol2 ikut landasn islam..x timbul isu adil ke x adil antra kaum..islam 2 sempurna..tp knp masih ada yg nafikan hukum hudud..?tkut org bkn islam teraniaya..?islam ada cr cmne nk atasi org bkn islam...tp knp org masih pertikaikn hukum hudud n islam..?so sp yg pertikaikn..x prcy la pd hukum islam..?erm..so pikir sndri la..klu betul2 ikut islam..x tmbul isu2 altantuya..kapal selam..korupsi...kepntingan ats sesuatu projek..kt sume bgga jd melayu..melayu islam..tp adakh sekdr islm atas ketrunan shja..?ok la..tny dri anda semua..negara kite ni skg ikut pemerinthn islam ke mcm zamn nabi dulu..?zaman nabi ngan zamn skg..pemerinthn islam 2 relevan smpi kiamt..maafkn sy klu buah fikirn sy ini menyinggung fikirn anda semua..sy insan yg penuh kelemahn..

thnks all..

Anonymous said...

Jgn ckp kerajn da bg biasiswa,peruntukan buat rumah..pinjamn meniaga n mcm2 lg kemudahan..e2 semua tggjwb kerajaan yg memrinth..x timbul isu org yg kt kerajaan de buat bnde x betul dinafikan hak2 e2 semua..duit e2 semua dtg dr mane..?dr kiet semua jgk kn..?adkh ms kutip cukai..org umno je kn byr cukai,org pembgkang x pyh byr cukai.?mslhnye..sm2 byr cukai..tp hak org yg cb mengur kerajaan di nafikan n kate x kenang budi..kt x nafikan parti skrg ni berjuang dmi kemerdekaan n byk lg untk kemakmuran negara ini..tp tny blik...di seblik ini semua..adakh ia dibuat dgn cr yg telus..?n pling pntg berlndaskn islam..?ape pun maslhnye dlm negara ini..berblik la pada agama..isu altantuya ke..isu liwat ke..e2 semua permainan duniawi..tp kt nk tny blik..kt ni skg hidup dibwh pemrinth islam yg sebnr ke..?klu ade yg ckp ye..rujuk blik al-quran ye..jgn sekdr ckp negra kt ni di istihar negara islam..kit ikut pemernthn islam..bkn begitu ye..cnth pling dkt..indonesia..penduduk islm pling rmi d dunia..negara islam gak..tp negara dorg wt cr pemerinthn islam ke..?tuhn 2 da jnji..klu hidup kt berlndskn islam ,kt akan berjya..begitu jgk dgn pemerinthn..apep pn semua..kembali pada agama..e2 yg pling pnting..isu2 skrg ni tmbul sbb x blik pd agama..e2 je sbnry maslhnye..ok all...maafkn sy klu tulisn sy ini mennguris perasn anda..sy insan yg lemh n x pndi berkata-kata sprti anda semua..kebenrn e2 amat pahit klu nk terma..

thnks all..